Бөлім
|
Сабақ
саны
|
Тақырыптар,
мазмұны
|
Оқу мақсаттары. Білім алушылар
тиісті:
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
1- тоқсан 8
сағат;
|
1 А бөлімі - Рим империясының
құлауы.
|
1
|
Кіріспе.
Неліктен Батыс Рим империясы
құлады?
|
6.3.1.1 – "ерте, орта, кейінгі
орта ғасырлар" хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында
белгілеу;
6.3.2.1 – Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және
жіктеу
|
1
|
|
2
|
Рим империясы Шығыста неліктен
сақталды?
|
6.3.2.3 – Византияның ішкі
саясатын сипаттап, оның ұзақ өмір сүруінің себептерін анықтау және
жіктеу
|
1
|
|
3
|
Неліктен Византия 568 жылы
түрік қағаны Истемиге елші жіберді?
Княгиня Ольганың
Константинопольге сапары Киев Русін қалай
өзгертті?
БЖБ
№1
|
6.3.2.4 – Византияның
дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының
мысалында қарастырып, сипаттау
|
1
|
|
1В бөлімі -Феодализм
|
4
|
Феодалдық экономика
ерекшеліктері неде?
|
6.4.2.1 – экономикалық
қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың
ерекшеліктерін сипаттау;
6.4.1.1 – қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық
қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау;
6.1.1.1 – феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын
сипаттау
|
1
|
|
5
|
Феодалдық қоғам қалай
ұйымдасқан?
Ортағасырлық қоғамды қаланың
сәулеті мен өнері қалай бейнелейді?
|
6.1.1.1 – феодалдық қоғамның
әлеуметтік құрылымын сипаттау;
6.1.2.1 – үстемдік етушілер мен бағыныштылардың (феодалдар мен
шаруалардың) өзара қатынасын сипаттау
6.4.1.1 – қолөнер мен сауданың
рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін
сипаттау;
6.2.2.2 – өнердің (сәулет, сурет өнері) дамуына қоғамдағы
өзгерістердің ықпалын анықтау
|
1
|
|
1С бөлімі – Ислам
тарихы.
|
6
|
Исламның тарихында 610 және
1258 жылдар аралығында қандай басты оқиғалар орын
алды?
|
6.3.2.5 – ортағасырлық
шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын
түсіндіру
|
1
|
|
7
|
Неліктен VIII-XII ғасырды
ислам мәдениетінің "алтын ғасыры" деп
атайды?
БЖБ
№2
|
6.2.2.1 – тарихи оқиғалардың
өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын
анықтау;
6.2.2.4 – Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін
сипаттау;
6.2.3.1 – Шығыс ойшылдары жетістіктерінің маңызын
бағалау
|
1
|
|
8
|
ТЖБ
№1
|
Бөлімдер бойынша негізгі оқу
мақсаттарын қайталау
|
1
|
|
ІІ – тоқсан. 8
сағат
|
2А бөлімі - Крест
жорықтары.
|
9
|
Неліктен
крест жорықтары
ұйымдастырылды?
|
6.3.2.6 – картада оқиғаларды
даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест
жорықтарының себеп-салдарларын анықтау
|
1
|
|
10
|
Крест жорықтары христиандық
Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгертті?
|
6.3.2.6 картада оқиғаларды
даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест
жорықтарының себеп-салдарын анықтау;
6.2.2.1 тарихи оқиғалардың
өзара байланысын орнату арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын
анықтау
|
1
|
|
2В бөлімі – Моңғолдар
|
11
|
Монғолдар әлемдік империяны
қалай құрды?
|
6.3.2.5 ортағасырлық
шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін
анықтау
|
1
|
|
12
|
Моңғолдардың жорықтары
Еуразияның саяси картасын қалай өзгертті?
БЖБ
№3
|
6.3.2.5 ортағасырлық
шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін
анықтау
|
1
|
|
2С бөлімі –
XIV ғасыр- XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық
қоғам.
|
13
|
"Қара індет" не себепті жылдам
таралды?
|
6.2.4.1 – адам өміріндегі
қоршаған орта туралы білімнің рөлін
түсіндіру
|
1
|
|
14
|
«Қара індет» шаруалар
көтерілістері мен феодалдық соғыстардың басты себебі болды
ма?
Еуропада орталықтандырылған
мемлекеттер қалай құрылды?
|
6.3.2.2 –У.Тайлер, Г. Каль
жетекшілігімен болған антифеодалдық көтерілістердің себептері мен
маңызын анықтау;
6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің
құрылуы арасында байланыс орнату
|
1
|
|
15
|
Неліктен Жанна д̓ Арк бүгінгі
күнге дейін француз халқының есінде?
БЖБ
№4
|
6.3.1.4 – феодалдық соғыстар
мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс
орнату
|
1
|
|
16
|
ТЖБ
№2
|
Бөлімдер бойынша негізгі оқу
мақсаттарын қайталау
|
1
|
|
ІІІ-тоқсан 10
сағат
|
3А бөлімі Абсолютизм: Батыс пен
Шығыс.
|
17-18
|
XIV Людовик және Ұлы Петр:
кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды?
|
6.3.1.3 – феодалдық
мемлекеттің даму кезеңдерін сипаттау;
6.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын
(сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату;
6.3.1.6 – "парламент", "Бас штаттар", "сейм", "кортес", "Боярлар
Думасы" ұғымдарын түсіндіру
|
2
|
|
19-20
|
Юнлэ мен Токугава билігі Батыс
билеушілірінің билігіндей шексіз болды ма?
|
6.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы
монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік)
ажырат;
6.3.1.5 – саяси биліктің ерекшеліктерін анықтауүшін әр түрлі
елбилеушілерінің қызметін салыстыру
|
2
|
|
21
|
Неліктен І Карл мен ІІ Осман
шексіз билеуші монарх бола алмады?
БЖБ
№5
|
6.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы
монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік)
ажырату;
6.3.1.5 – саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әртүрлі ел
билеушілерінің қызметін салыстыру
|
1
|
|
3В бөлімі. Сауда, қолөнер
және әлемді игеру.
|
22
|
Ұлы Жібек жолы Шығыс пен
Батысты қалай байланыстырды?
|
6.4.1.2 – ортағасырлардағы
халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін
түсіндіру
|
1
|
|
23-24
|
Қытайлықтар мен
еуропалықтардың теңіз саяхаттарының айырмашылығы
неде?
|
6.4.1.2 – ортағасырлардағы
халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру;
6.2.4.3 – картада XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі
бағыт-бағдарларын белгілей отырып,Ұлы географиялық жаңалықтардың
адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын
анықтау
|
2
|
|
25
|
Ұлы географиялық ашулардың
нәтижесінде әлемде қандай өзгерістер орын
алды?
БЖБ
№6
|
6.2.4.3 – картада XV-XVI
ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей
отырып,Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы
түсінігіне ықпалын анықтау;
6.3.2.7 – "отаршылдық саясат" ұғымын түсіндіру (Испания және
Португалияның жаулап алуының мысалында)
|
1
|
|
26
|
ТЖБ
№3
|
Бөлімдер бойынша негізгі оқу
мақсаттарын қайталау
|
1
|
|
ІҮ-тоқсан 8
сағат
|
4А бөлімі – Қайта Өрлеу
дәуірі.
|
27
|
Қайта өрлеу дәуірі өнердің
дамуын қалай өзгертті?
|
6.2.2.3 – Антикалық
мәдениетпен байланыс орнату арқылы Қайта өрлеу дәуірінің мәдениетін
(бейнелеу, мүсін өнері) сипаттау;
6.2.3.2 – гуманистік идеялардың орта ғасырлық мәдениеттің дамуына
ықпалын анықтау;
|
1
|
|
28-29
|
Шығыстағы Ренессанс әлемдік
мәдениетті қалай байытты? (Ұлықбек, Әлішер Науаи,
Бабыр)
БЖБ
№7
|
6.2.3.2 гуманистік идеялардың
орта ғасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау
6.2.2.4 Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін
сипаттау
|
2
|
|
4В бөлімі
-Реформация
|
30-31
|
Мартин Лютердің Виттенберг
қаласындағы наразылығы Еуропаны қалай
өзгертті?
|
6.2.1.1 – адамның дүниетанымы
мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру себептерін анықтау;
6.2.1.2 – тарихи процестердің контекстінде «гуманизм»,
«реформация», «протестантизм», «лютеранство», «кальвинизм»,
«контрреформация», «кезуиттер ордені» ұғымдарын
түсіндіру
|
2
|
|
4С бөлімі –Ғылыми
революция
|
32-33
|
Коперниктің теориясы
қаншалықты бірегей болды?
БЖБ
№8
|
6.2.4.2 – жаратылыстану
ғылымдарының келешектегі дамуы үшін кейінгі орта ғасырлар кезеңінде
Жердің құрылысы туралы жасалған ғылыми жаңалық тардың маңыздылығын
анықтау;
6.2.4.1 - адам өміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рөлін
түсіндіру
|
2
|
|
34
|
ТЖБ
№4
|
Бөлімдер бойынша негізгі оқу
мақсаттарын қайталау
|
1
|
|