Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
6 сынып Дүние жүзі тарихы пәнінен тест жинағы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«ДҮНИЕ ЖҮЗІ ТАРИХЫ» ПӘНІ БОЙЫНША КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ
6 сынып
Жылына -34 с, аптасына -1 c.
Оқулық авторлары: Р.Т.Айтбай, Ә.Қ.Қасымова, А.О.Ешмұқамбетов Алматы «Атамұра» 2017 ж.
2017 жылғы «25 » қазандағы № 545 бұйрығымен бекітілген
Пән мұғалімі:
Бөлім |
Сабақ саны |
Тақырыптар, мазмұны |
Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті: |
Сағат саны |
Мерзімі |
1- тоқсан 8 сағат; |
|||||
1 А бөлімі - Рим империясының құлауы. |
1 |
Кіріспе.
Неліктен Батыс Рим империясы
құлады? |
6.3.1.1 – "ерте, орта, кейінгі
орта ғасырлар" хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында
белгілеу; |
1 |
|
2 |
Рим империясы Шығыста неліктен сақталды? |
6.3.2.3 – Византияның ішкі саясатын сипаттап, оның ұзақ өмір сүруінің себептерін анықтау және жіктеу |
1 |
|
|
3 |
Неліктен Византия 568 жылы түрік қағаны Истемиге елші жіберді? Княгиня Ольганың Константинопольге сапары Киев Русін қалай өзгертті? БЖБ №1 |
6.3.2.4 – Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырып, сипаттау |
1 |
|
|
1В бөлімі -Феодализм |
4 |
Феодалдық экономика ерекшеліктері неде? |
6.4.2.1 – экономикалық
қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың
ерекшеліктерін сипаттау; |
1 |
|
5 |
Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан? Ортағасырлық қоғамды қаланың сәулеті мен өнері қалай бейнелейді? |
6.1.1.1 – феодалдық қоғамның
әлеуметтік құрылымын сипаттау; 6.4.1.1 – қолөнер мен сауданың
рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін
сипаттау; |
1 |
|
|
1С бөлімі – Ислам тарихы. |
6 |
Исламның тарихында 610 және 1258 жылдар аралығында қандай басты оқиғалар орын алды? |
6.3.2.5 – ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын түсіндіру |
1 |
|
7 |
Неліктен VIII-XII ғасырды ислам мәдениетінің "алтын ғасыры" деп атайды? БЖБ №2 |
6.2.2.1 – тарихи оқиғалардың
өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын
анықтау; |
1 |
|
|
8 |
ТЖБ №1 |
Бөлімдер бойынша негізгі оқу мақсаттарын қайталау |
1 |
|
|
ІІ – тоқсан. 8 сағат |
|||||
2А бөлімі - Крест жорықтары. |
9 |
Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды? |
6.3.2.6 – картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау |
1 |
|
10 |
Крест жорықтары христиандық
Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгертті? |
6.3.2.6 картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарын анықтау; 6.2.2.1 тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау |
1 |
|
|
2В бөлімі – Моңғолдар |
11 |
Монғолдар әлемдік империяны қалай құрды? |
6.3.2.5 ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау |
1 |
|
12 |
Моңғолдардың жорықтары Еуразияның саяси картасын қалай өзгертті? БЖБ №3
|
6.3.2.5 ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау |
1 |
|
|
2С бөлімі –
|
13 |
"Қара індет" не себепті жылдам таралды? |
6.2.4.1 – адам өміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рөлін түсіндіру |
1 |
|
14 |
«Қара індет» шаруалар көтерілістері мен феодалдық соғыстардың басты себебі болды ма? Еуропада орталықтандырылған мемлекеттер қалай құрылды? |
6.3.2.2 –У.Тайлер, Г. Каль
жетекшілігімен болған антифеодалдық көтерілістердің себептері мен
маңызын анықтау; |
1 |
|
|
15 |
Неліктен Жанна д̓ Арк бүгінгі күнге дейін француз халқының есінде? БЖБ №4 |
6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату |
1 |
|
|
16 |
ТЖБ №2 |
Бөлімдер бойынша негізгі оқу мақсаттарын қайталау |
1 |
|
|
ІІІ-тоқсан 10 сағат |
|||||
3А бөлімі Абсолютизм: Батыс пен
Шығыс.
|
17-18 |
XIV Людовик және Ұлы Петр:
кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды? |
6.3.1.3 – феодалдық
мемлекеттің даму кезеңдерін сипаттау; |
2 |
|
19-20 |
Юнлэ мен Токугава билігі Батыс
билеушілірінің билігіндей шексіз болды ма? |
6.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы
монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік)
ажырат; |
2 |
|
|
21 |
Неліктен І Карл мен ІІ Осман
шексіз билеуші монарх бола алмады? БЖБ №5 |
6.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы
монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік)
ажырату; |
1 |
|
|
3В бөлімі. Сауда, қолөнер және әлемді игеру. |
22 |
Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды? |
6.4.1.2 – ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру |
1 |
|
23-24 |
Қытайлықтар мен
еуропалықтардың теңіз саяхаттарының айырмашылығы
неде? |
6.4.1.2 – ортағасырлардағы
халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру; |
2 |
|
|
25 |
Ұлы географиялық ашулардың нәтижесінде әлемде қандай өзгерістер орын алды? БЖБ №6 |
6.2.4.3 – картада XV-XVI
ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей
отырып,Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы
түсінігіне ықпалын анықтау; |
1 |
|
|
26 |
ТЖБ №3 |
Бөлімдер бойынша негізгі оқу мақсаттарын қайталау |
1 |
|
|
ІҮ-тоқсан 8 сағат |
|||||
4А бөлімі – Қайта Өрлеу
дәуірі. |
27 |
Қайта өрлеу дәуірі өнердің дамуын қалай өзгертті? |
6.2.2.3 – Антикалық
мәдениетпен байланыс орнату арқылы Қайта өрлеу дәуірінің мәдениетін
(бейнелеу, мүсін өнері) сипаттау; |
1 |
|
28-29 |
Шығыстағы Ренессанс әлемдік мәдениетті қалай байытты? (Ұлықбек, Әлішер Науаи, Бабыр) БЖБ №7 |
6.2.3.2 гуманистік идеялардың
орта ғасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау |
2 |
|
|
4В бөлімі
-Реформация |
30-31 |
Мартин Лютердің Виттенберг қаласындағы наразылығы Еуропаны қалай өзгертті? |
6.2.1.1 – адамның дүниетанымы
мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру себептерін анықтау; |
2 |
|
4С бөлімі –Ғылыми революция |
32-33 |
Коперниктің теориясы қаншалықты бірегей болды? БЖБ №8
|
6.2.4.2 – жаратылыстану
ғылымдарының келешектегі дамуы үшін кейінгі орта ғасырлар кезеңінде
Жердің құрылысы туралы жасалған ғылыми жаңалық тардың маңыздылығын
анықтау; |
2 |
|
34 |
ТЖБ №4 |
Бөлімдер бойынша негізгі оқу мақсаттарын қайталау |
1 |
|