Материалдар / 6 сынып Дүние жүзі тарихы пәнінен тест жинағы

6 сынып Дүние жүзі тарихы пәнінен тест жинағы

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сыныпқа арналған дүние жүзі тарихы пәнінен тест тапсырмалар жинағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2020
4719
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«ДҮНИЕ ЖҮЗІ ТАРИХЫ» ПӘНІ БОЙЫНША КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ

6 сынып

Жылына -34 с, аптасына -1 c.

Оқулық авторлары: Р.Т.Айтбай, Ә.Қ.Қасымова, А.О.Ешмұқамбетов Алматы «Атамұра» 2017 ж.

2017 жылғы «25 » қазандағы № 545 бұйрығымен бекітілген

Пән мұғалімі:

Бөлім

Сабақ саны

Тақырыптар, мазмұны

Оқу мақсаттары. Білім алушылар тиісті:


Сағат саны

Мерзімі

1- тоқсан 8 сағат;


1 А бөлімі - Рим империясының құлауы.

1

Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады?
 

6.3.1.1 – "ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар" хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу;
6.3.2.1 – Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу


1


2

Рим империясы Шығыста неліктен сақталды?

6.3.2.3 – Византияның ішкі саясатын сипаттап, оның ұзақ өмір сүруінің себептерін анықтау және жіктеу


1


3

Неліктен Византия 568 жылы түрік қағаны Истемиге елші жіберді?


Княгиня Ольганың Константинопольге сапары Киев Русін қалай өзгертті?


БЖБ №1

6.3.2.4 – Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырып, сипаттау


1



1В бөлімі -Феодализм 
 

4

Феодалдық экономика ерекшеліктері неде?

6.4.2.1 – экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттау;
6.4.1.1 – қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау; 
6.1.1.1 – феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау


1


5


Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан?




Ортағасырлық қоғамды қаланың сәулеті мен өнері қалай бейнелейді?






6.1.1.1 – феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау; 
6.1.2.1 – үстемдік етушілер мен бағыныштылардың (феодалдар мен шаруалардың) өзара қатынасын сипаттау

6.4.1.1 – қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау; 
6.2.2.2 – өнердің (сәулет, сурет өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын анықтау


1



1С бөлімі – Ислам тарихы.


6

Исламның тарихында 610 және 1258 жылдар аралығында қандай басты оқиғалар орын алды?


6.3.2.5 – ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын түсіндіру

1


7

Неліктен VIII-XII ғасырды ислам мәдениетінің "алтын ғасыры" деп атайды?







БЖБ №2


6.2.2.1 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау;
6.2.2.4 – Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау;
6.2.3.1 – Шығыс ойшылдары жетістіктерінің маңызын бағалау

1


8

ТЖБ №1

Бөлімдер бойынша негізгі оқу мақсаттарын қайталау


1


ІІ – тоқсан. 8 сағат


2А бөлімі - Крест жорықтары.

9

Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды?

6.3.2.6 – картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау


1


10

Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгертті?
 






6.3.2.6 картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарын анықтау;

6.2.2.1 тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау

1


2В бөлімі – Моңғолдар
 

11

Монғолдар әлемдік империяны қалай құрды?

6.3.2.5 ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау


1


12

Моңғолдардың жорықтары Еуразияның саяси картасын қалай өзгертті?



БЖБ №3


6.3.2.5 ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау

1


2С бөлімі –
XIV ғасыр- XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам
.


 

13

"Қара індет" не себепті жылдам таралды?


6.2.4.1 – адам өміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рөлін түсіндіру


1



14

«Қара індет» шаруалар көтерілістері мен феодалдық соғыстардың басты себебі болды ма?


Еуропада орталықтандырылған мемлекеттер қалай құрылды?

6.3.2.2 –У.Тайлер, Г. Каль жетекшілігімен болған антифеодалдық көтерілістердің себептері мен маңызын анықтау;
6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату

1


15

Неліктен Жанна д̓ Арк бүгінгі күнге дейін француз халқының есінде?



БЖБ №4


6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату

1


16

ТЖБ №2


Бөлімдер бойынша негізгі оқу мақсаттарын қайталау


1


ІІІ-тоқсан 10 сағат


3А бөлімі Абсолютизм: Батыс пен Шығыс.
 

17-18

XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды?
 

6.3.1.3 – феодалдық мемлекеттің даму кезеңдерін сипаттау;
6.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату;
6.3.1.6 – "парламент", "Бас штаттар", "сейм", "кортес", "Боярлар Думасы" ұғымдарын түсіндіру


2


19-20

Юнлэ мен Токугава билігі Батыс билеушілірінің билігіндей шексіз болды ма?
 

6.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырат;
6.3.1.5 – саяси биліктің ерекшеліктерін анықтауүшін әр түрлі елбилеушілерінің қызметін салыстыру


2


21

Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмады?
 





БЖБ №5



6.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату;
6.3.1.5 – саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әртүрлі ел билеушілерінің қызметін салыстыру


1


3В бөлімі. Сауда, қолөнер және әлемді игеру.

22

Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды?



6.4.1.2 – ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру

1


23-24

Қытайлықтар мен еуропалықтардың теңіз саяхаттарының айырмашылығы неде?
 

6.4.1.2 – ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру;
6.2.4.3 – картада XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып,Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау



2


25

Ұлы географиялық ашулардың нәтижесінде әлемде қандай өзгерістер орын алды?








БЖБ №6


6.2.4.3 – картада XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып,Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау;
6.3.2.7 – "отаршылдық саясат" ұғымын түсіндіру (Испания және Португалияның жаулап алуының мысалында)

1


26

ТЖБ №3

Бөлімдер бойынша негізгі оқу мақсаттарын қайталау



1


ІҮ-тоқсан 8 сағат

4А бөлімі – Қайта Өрлеу дәуірі.
 

27

Қайта өрлеу дәуірі өнердің дамуын қалай өзгертті?

6.2.2.3 – Антикалық мәдениетпен байланыс орнату арқылы Қайта өрлеу дәуірінің мәдениетін (бейнелеу, мүсін өнері) сипаттау;
6.2.3.2 – гуманистік идеялардың орта ғасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау;

1


28-29

Шығыстағы Ренессанс әлемдік мәдениетті қалай байытты? (Ұлықбек, Әлішер Науаи, Бабыр)



БЖБ №7


6.2.3.2 гуманистік идеялардың орта ғасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау
6.2.2.4 Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау

2


4В бөлімі -Реформация 
 

30-31

Мартин Лютердің Виттенберг қаласындағы наразылығы Еуропаны қалай өзгертті?








6.2.1.1 – адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру себептерін анықтау;
6.2.1.2 – тарихи процестердің контекстінде «гуманизм», «реформация», «протестантизм», «лютеранство», «кальвинизм», «контрреформация», «кезуиттер ордені» ұғымдарын түсіндіру

2


4С бөлімі –Ғылыми революция

32-33

Коперниктің теориясы қаншалықты бірегей болды?









БЖБ №8


6.2.4.2 – жаратылыстану ғылымдарының келешектегі дамуы үшін кейінгі орта ғасырлар кезеңінде Жердің құрылысы туралы жасалған ғылыми жаңалық тардың маңыздылығын анықтау;
6.2.4.1 - адам өміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рөлін түсіндіру

2


34

ТЖБ №4

Бөлімдер бойынша негізгі оқу мақсаттарын қайталау


1








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ