Материалдар / 6-сынып. Қазақ тілі. Ұлы дала ұлағаттары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

6-сынып. Қазақ тілі. Ұлы дала ұлағаттары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан Республикасы Оқу- ағарту министрінің 2022 жылғы 27тамыздағы № 382 бұйрығына сәйкес құрылған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2023
814
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы Оқу- ағарту министрінің 2022 жылғы 27тамыздағы № 382

бұйрығына сәйкес.

ҚМЖ

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары



(сабақтың тақырыбы)



Бөлім:


Тарихи тұлғалар

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Дукеева Н.М.

Күні:



Сынып: 6


Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


Ұлы дала ұлағаттары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


6.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру;

6.4.3.1 көнерген сөз, эвфемизм, дисфемизм, табу сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу


Сабақтың мақсаты





Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/уақыт


Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру


  • Амандасу;

  • Лездеме сұрақтар арқылы өткен тақырыпқа шолу жасау;

  • Сыныпта «Оқуға құштар сынып» бұрышындағы атақты тұлғалар туралы сұрау, «Ұлы тұлға», «Ұлылық», «Өнегелі өмір» деген сөздерді қалай түсінесіңдер?

Амандасады;

Сұрақтарға жауап береді;

Сынып бқрышындағы тұлғаларды атайды, сұрақтарға жауап береді

Ауызша Мадақтау, қолпаштау сөздері

«Оқуға құштар сынып» стендіндегі тұлғалар суреті

Сабақтың ортасы

Жаңа білім

4-тапсырма. Мәтінді оқу. Әлихан Бөкейхан.

Қарапайым жоспар құру

Жоспар:

І. Кісірпе бөлім

ІІ. Негізгі бөлім

ІІІ. Қорытынды бөлім


Тілдік бағдар:



Оқулықпен жұмыс. 6-тапсырма. Эвфемизм және дисфемизм сөздерді екі бағанға бөліп жаз. Сөздерді дұрыс айтудың дұрыс және бұрыс жақтарын дәлелде.

Ақсаусақ, қолды болды, жүріп кетті, сөзуар, жылампаз, пысқырма, қағынды, жүгермек, шөпжелке, айдағаның бес ешкі, ысқырығың жел жарады, өсекші, сөз тасиды, о дүниелік болды, ақсақ, көз жұмды, қол салды, оңбаған, қағып кетті, қортық, аузымды аңқитып кетті, қаза болды, жылмағай, сужұқпас.

Дескриптор білім алушы

  • Эвфемизм және дисфемизм сөздерді ажыратып, жазады.

  • Мағынасын түсіндіреді.

8-тапсырма. Сөйлемдерден дисфемизм сөздерді тап және қандай мағынада жұмсалып тұрғанын түсіндір.

Сумақай қоймашының ол сөзіне бұл күлген де қойған. Бірақ, байқады, осы жаман неменің жүріс-тұрысы әлгі ақсақтың айтқанының алдыңғысынан гөрі соңғысына көбірек келіңкірейді (Ә.Кекілбаев). – Ей, мынау кім? Қайдан ерттің? Түу, өзі сап-сары, - деп шайпу мінезбен Мысықты бір нұқып қалды. –Өй, жынды, есерсоқ неме! Әрі кет, мұнда нең бар? – деп Шоқан тұра ұмтылып еді, қашып үйге кіріп кетті (С.Бегалин)

Дескриптор білім алушы

  • Дисфемизм сөздерді табады

  • Қандай мағынада жұмысалып тұрғанын түсіндіреді.


ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды


Мәтінді оқиды, қарапайым жоспар құрады



Тілдік бағдар бойынша эвфемизм, дисфемизммен танысады







6-тапсырма.

Эвфемизм: Ақсаусақ, жүріп кетті, сөзуар, пысқырма, жылампаз, жүгермек, айдағаның бес ешкі, ысқырығың жел жарады, сөз тасиды, о дүниелік болды, көз жұмды, қол салды, қаза болды,

Дисфемизм: қолды болды, қағынды, шөпжелке, өсекші, ақсақ, оңбаған, қағып кетті, жылмағай, сужұқпас, қортық.









Сумақай – көп сөйлейді.

Ақсақ – аяғын сылтып басады.

Шайпу мінез –ашушаң.

Жынды – есуас

Есерсоқ – сотқар


4-тапсырмаға 2 ұпай



















6-тапсырма 4 ұпай

8-тапсырма.

3 ұпай


Оқулық

Сабақтың соңы

2-тапсырма. Ауызша тапсырма.

1) Өлді деуге сия ма, ойлаңдаршы, Өлмейтұғын артына сөз қалдырған. (Дисфемизмді тап, Эвфемизмге айналдыр)
2) Қарағым, сөзді қосып айтпа! (Эвфемизмді, дисфемизмге айналдыр!).
3) – Қарағым, аузыңа келгенді оттама!
Аузыңнан ақ ит кіріп, көк ит шықта – ау!
(дисфемизм сөздерді тап, Эвфемизмге айналдыр).
4) Бағып - қаққан адал малыңның қолды болғаны қиын екен. (Дисфемизмді Эвфемизмге айналдыр).
5) Ағасы інісіне ренжіп: - Қолыңнан түк келмейді, - деді.
(Дисфемизмді Эвфемизмге айналдыр).

Дескриптор білім алушы

  • Дисфемизм сөздерді эвфемизм сөздерге, эвфемизм сөздерді дисфемизм сөздерге ауызша айналдырады, мағынасын түсіндіреді.


Ауызша орындайды

2-тапсырма

1 ұпай


Кері байланыс

Сабақта алған білімдері бойынша кері байланыс жасайды, ұпайларын санайды

Өзін-өзі бағалау

Фигура қағаздар

Үй тапсырмасын беру

8-тапсырма











Shape2 Shape1

Эвфемизм

Эвфемизм




Shape4 Shape3

Эвфемизм

Эвфемизм


Shape6 Shape5

Эвфемизм

Эвфемизм












Shape8 Shape7

Дисфемизм

Дисфемизм




Shape10 Shape9

Дисфемизм

Дисфемизм




Shape12 Shape11

Дисфемизм

Дисфемизм





























Shape15 Shape13 Shape14








Shape24 Shape23 Shape22 Shape19 Shape20 Shape21 Shape18 Shape17 Shape16

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!