Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
8-9-10-11 сыныптарға сабақ жоспарлары
Материал туралы қысқаша түсінік
8-9-10-11 сыныптарға химия пәнінен 4сабақ жоспарын әріптестеріме әдістемелік көмек ретінде ұсына отырып, сабақ жоспарында оқытудың жаңаша әдіс-тәсілдерін қолдандым.Сабақта топтық,жұптық,өз бетінше жұмыс түрлеріне бірнеше тапсырма түрлері берілді.Миға шабуыл,ой толғаныс,рефлексия,бағалау бөлімдеріне тапсырмалар мен өз бетінше жұмыс түрлері қамтылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
460
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
8 сынып
1 қосымша«Химиялық ой жинау»1. Зат мөлшері деген не? 2. Моль деген не? 3. Авагадро саны нені көрсетеді? Шамасы қандай? 4.Молярлық масса деген не? 5.Молярлық масса ,салыстырмалы атомдық масса, сал.молекулалық масса молшерінің бірдей болу себебі не?Оқушыларға дайындалған кестелер үлестіріледі,әр топқа жеке. Әр оқушы өз тапсырмасын дәптерде орындайды,жауаптарын қарандашпен кестеге салады.
І топқаСалыстырмалы молекулалық массасын есепте
ІІ топқа
2-тапсырма. Мына берілген заттар қанша мольден тұрады
3-тапсырма. Берілген зат мөлшерінің массасын есепте
Пән | Химия | Сынып | 8 | ||
Сабақтың тақырыбы | §5,6 Физикалық және химиялық құбылыстар. | ||||
Сабақтың жалпы мақсаты | Химиялық құбылыстың физикалық құбылыстан айырмашылығын тәжірибе арқылы дәлелдей отырып, химиялық реакцияның алуан түрлілігімен танысады.Химиялық реакцияның басталуы мен жүру барысының жағдайын және химиялық реакцияның негізгі белгілерін бақылай отырып, химиялық реакцияның не екенін түсінеді. Құбылыстардың айырмашылығы мен ұқсастығын айыра отырып, пайдалану жолдарын біледі. | ||||
Табыс критерийлері | 1. Физикалық және химиялық құбылыстарды ажырата алады.2. Топта жұмыс істеуге, ұйымшылдыққа, өз білімін өзі бағалауға үйренеді;3 Химиялық құбылыстың химиялық реакция екенін түсінеді.Айналада, тұрмыста болып жатқан құбылыстарды түсінеді. 4. Тақырып бойынша алған білімдерін жүйелеп, жинақтап қорытады | ||||
Түйінді идеялар | Физикалық және химиялық құбылыстар, химиялық реакциялар мен олардың жүру белгілері, еру, балқу, ашу, таттану, булану,жану құбылыстары. | ||||
Қолданылған әдіс-тәсілдер | Сөздік әдіс(баяндау, сұрақ-жауап, диалог), АКТ құралдары, топтық жұмыс,СТО элементтері. | ||||
Уақыт | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеттері | Оқушының іс-әрекеттері | Ресурстар | |
Топқа бөлу кезеңі(2 минут) | І. Тренинг.Менің көңіл-күйім неге ұқсайды.ІІ. Топқа бөлу. "Химиялық элементтердің таңбалары бойынша формулалар құрау" Құрастырылған формулалар бір топқа отырады (Таңбалар: Al, AL, Al2 , Na, Na, Na2 , Zn, Zn, O3, O,O, Cl, Cl2, Cl3) | Амандасу, сыныптың дайындығын байқау. Ойын ұйымдастырып, нәтижесі бойынша оқушыларды топқа бөлу. | Амандасады, ойынның шарты бойынша шеңбер құрып, ортаға тұрады. Топтық ережесін естеріне түсіреді, оны қатаң сақтайды.Таңбалар бойынша формулалар құрып, топқа бөлінеді. | Химиялық элементтердің таңбалары жазылған кестелер. | |
Ұйымдастыру кезеңі(2 минут) | 1.Жұптар бойынша құрастырылған химиялық формуланы оқып беріңіз.2. Химиялық формуланы қалай құрастырдыңыз, сәйкес валенттіліктеріңізді айтып беріңіз. | Жұптық жұмыс. Валенттілік бойынша формула құрастыра білу дағдыларына байланысты тапсырмалар беру. | Оқушы мұқият тыңдайды, тапсырмаларды өз жұбымен орындайды. | ||
Мұғалім жұмысы (7 минут) Үй тапсырмасы | Үй тапсырмасына байланысты деңгейлік тапсырмалар.1. Оттегі, сутегі, калийй, кальций, мыс элементтерінің таңбасын жаз.2.Оттегі атомының валенттілігіне сүйене отырып, азот атомының валенттілігін көрсет. NO, N2O5, NO2, N2O3. . Берілген қосылыстардың: а) СаО, б) H2SO4, MgCl2 салыстырмалы молекулалық массасын есептеңдер. | Оқушылардан үй тапсырмасын сұрау. Оқушылармен өз бетінше жұмыс ұйымдастыра отырып, олардың өтілген материал жөнінде білімдерін айқындайды. | Үй жұмысына берілген тапсырмаларды кезекпен оқиды және есептерді тексертеді.Өзара бағалайды. | Дәптер, тақта, бор(Әр тапсырмаға бір балдан қойылады. Дұрыс жауабы слайдта көрсетіледі) | |
Мұғалім жұмысы (5 минут) Жаңа материалды игерту. | 3 топқа жыл мезгілдерін бейнелейтін суреттер таратылады | Бүгінгі тақырыптың физикалық және химиялық құбылыстар екені айтылады. Физикалық және химиялық құбылыстарды өзара салыстыру арқылы жақсы нәтижеге жетуге болатындығы түсіндіріледі. Оқушыларды оқулықпен жұмыс істеуге және оқулықтан анықтаманы таба білуді дағдыландыру үшін оқулықтан физикалық және химиялық құбылыстардың анықтамасын табуды тапсыру керек. | Жаңа сабақ түсіндірілгенде мұқият тыңдап, керек жерін «Түрту стратегиясы» бойынша жазып алады. (Қыс, көктем, күз) осы суреттерге қарап табиғатта болатын өзгерістерді (құбылыстарды) әңгімелеп береді. Бұл үшін оқушылар алюминий сымын ию, қантты ұнтақтау, жағу, парафинді балқыту тәжірибелерін жасайды. Тәжірибе нәтижесінде оқушылар заттың қасиетін өзгермегенін, жаңа зат түзілмегенін көріп қорытындылайды. Ал қантты жағу кезінде оқушылар назарын жаңа зат – көмір мен су түзілгеніне аударамыз. Оқушылар жаңа заттардың түзілуіне назар аударады. Сонымен құбылыстар екіге бөлінеді – физикалық және химиялық деген қорытынды жасалады. Химиялық құбылыстың химиялық реакция деп аталатындығын, химиялық реакциялардын өз белгілері бола- тындығы айтылып, әр түрлі белгілері бар реакциялар жасап көрсетіледі: | Көктем, күз, жаз айлары бейнеленген суреттер.Зертханалық құрал-жабдықтар. | |
Тәжірибелік жұмыс №1 (10 минут) | Тапсырма 1. Тәжірибе.І топ. Қантты ұнтақтау, алманың қараюы. топ. Сымды ию, Қантты жағу.ІІІ топ. HCl + AgNO3--- AgCl + HNO3 және тұзды суда еріту. | Тапсырманы топтарға бөліп беру, жұмыс мақсатын түсіндіру. Әр топтың жұмысын бақылап, бағыт-бағдар беру. | 1. Тәжірибелік тапсырмалармен мұқият танысады.2.Топтық жұмысты орындай отырып, физикалық және химиялық құбылыстарды ажырата біледі. | Үлестірмелі материалдар ( 1 қосымша) (кесте) | |
Бекіту тапсырмалары10минут | Тапсырма 2. Оқулықпен жұмыс.І топ "Физикалық құбылыс", ІІ топ "Химиялық құбылыс", ІІІ топ "Химиялық реакцияның белгілері" туралы постерге жазып қорғау. | Тапсырманы топтарға бөліп беру, жұмыс мақсатын түсіндіру. Әр топтың жұмысын бақылап, бағыт-бағдар беру. | Оқулықпен жұмыс.І топ "Физикалық құбылыс", ІІ топ "Химиялық құбылыс", ІІІ топ "Химиялық реакцияның белгілері" туралы постерге жазып қорғайды.(Екі жұлдыз бір ұсыныс бойынша бағалайды | Слайд бойынша тапсырмалар | |
Қорытынды (2 минут) | Жаңа материалды бекіту үшін оқушылар төмендегі сұраққа жауап береді. | "Дұрыс, қате пайымдаулар"тапсырмасы бойынша бекіту сұрақтары беріліп, оқушылардың жаңа сабақты қаншалықты меңгергендігі анықталады. | Мына халық мақалдарында қандай құбылыс туралы айтылады?1.Алтынды еріте білмеген ірітер, Теріні илей білмеген шірітер.2.Темірді қызған кезде соқ.3.Ақыл арымас, Алтын шірімес4.Тамшы су тасты теседі.Мына құбылыстады ажыратып, белгілерін көрсетіңдер.1.Мұздың еруі 2.Шәйнектегі судың қайнауы , 3.Қанттың суда еруі , 4.сүттің ашуы, 5.Темір шегенің таттануы.(Әр дұрыс жауапқа 1 баллдан қойылады.)Бағалау парағын алып өз жұмыстарыңды бағалаңдар. | Оқушының дәптері ( 2 қосымша үй тапсырмасы) | |
Рефлексия(2 минут) | Графикалық диктант | Кері байланыс жасату. | Оқушылар кесте толтырады. | Кесте парағы( 3 қосымша) | |
Өзіндік бағалау:(5 минут)Оқушылар күтілген нәтижеге жетті ме? Не сәтті болды? Не сәтсіз болды? Неліктен?Нені өзгертуге болады? | Үйге тапсырма беру:& 8,9 №4-8 |
1 қосымша«Химиялық ой жинау»1. Зат мөлшері деген не? 2. Моль деген не? 3. Авагадро саны нені көрсетеді? Шамасы қандай? 4.Молярлық масса деген не? 5.Молярлық масса ,салыстырмалы атомдық масса, сал.молекулалық масса молшерінің бірдей болу себебі не?Оқушыларға дайындалған кестелер үлестіріледі,әр топқа жеке. Әр оқушы өз тапсырмасын дәптерде орындайды,жауаптарын қарандашпен кестеге салады.
І топқаСалыстырмалы молекулалық массасын есепте
Оқушының аты | Заттар | Жауаптары |
1 | N 2 , H2 O , H 2 SiO 3, P 2O5 | |
2 | CI 2 ,C 2H 2, H 2C O3, Na2 O | |
3 | C H4 ,N a CI ,H 2SO4 ,H2 | |
4 | P4 ,C 6H6 ,HCIO 4 , Cr (OH)3 |
Оқушының аты | Заттар | Жауаптары |
1 | S 4, N O2, MgO ,CO | |
2 | H 2O , N H 3,AI2 O 3, C aO | |
3 | CuO ,N a CI ,H 2SO4 ,H2 | |
4 | P4 ,C 6H6 , H 2 SiO 3, P 2O 5 |
2-тапсырма. Мына берілген заттар қанша мольден тұрады
Оқушының аты | Заттар | Жауаптары |
1 | 12 г P 2O 5 | |
2 | 8 г Na2 O | |
3 | 22 г N a CI | |
4 | 27 г C 6H6 |
Оқушының аты | Заттар | Жауаптары |
1 | 26 г MgO | |
2 | 4 г AI2 O 3 | |
3 | 10 г CuO | |
4 | 24 г P 2O 5 |
Оқушының аты | Заттар | Жауаптары |
1 | 0,4 моль MgO ; 1,5 моль CO | |
2 | 0,2 моль AI2 O ; 1,4 моль Na2 O | |
3 | 0,5 моль CuO ; 0,2моль HCIO 4 , | |
4 | 0,3 моль P 2O 5 ; 1,6 моль C H4 , |
Оқушының аты | 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |