Материалдар / Ә. Сәрсенбаев «Туған жер», «Сен, құрметте оны, қарағым» өлеңдері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ә. Сәрсенбаев «Туған жер», «Сен, құрметте оны, қарағым» өлеңдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақынның өмірі,шығармашылығы жайлы мәлімет алады, өлеңді мәнерлеп оқиды. Өлеңдердің мазмұнын талдайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Шілде 2018
752
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

2-Сабақ: Ә. С. «Туған жер», «Сен, құрметте оны, қарағым» өлең-дері

7 С.Ерубаев атындағы мектеп интернат.Түркістан қаласы

Күні: 12.01.2018

Пән мұғалімі Ереханова Ж

Қазақ тілі 6-сынып

Қатысқаны: қатыспағаны:

Негізделген мақсаты

Ақын өлеңдерінің мазмұнын меңгеру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Ақынның өмірі,шығармашылығы жайлы мәлімет алады, өлеңді мәнерлеп оқиды.

Басым бөлігі: Өлеңдердің мазмұнын талдай алады.

Кейбір оқушылар :Өлеңдерге тілдік талдау жасай алады.

Алдыңғы оқу 5 мин

Өткен тақырыптардан сұрақ жауап: «Балық аулау»

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

А) Топқа біріктіру


Б) Сергіту сәті

5 мин


4 топқа «Туған жер», «Соғыс», «Келешек», «Міндет» кеспелерін үлестіру арқылы бірігеді.

«Таныстыру» топтағы оқушылар өздерінің тақырыптары жайлы кезекпен айтады.

үлестірмелі қима кеспелер

«Туған жер», «Соғыс», «Келешек», «Құрмет»


Ортасы

Ой шақыру.


5 мин


Ашық сұрақтар қою; Соғыс деген не? Ол қандай қасірет әкеледі? Қазақ жерінде қандай соғыстар болды?

Соғыс жайлы суреттер

3.Қызығушылықты ояту.

5 мин


Жаңа тақырыпты түрткі сұрақтар арқылы ашу:

Балалар, соғыс не үшін болады? Неге қасық қанымыз қалғанша күресеміз?

Соғыс ардагерлері деген кімдер?


Аяғынан айрылған ардагер суреті

Мағынаны ашу

10 мин

Кітаппен жұмыс:

Ә.Сәрсенбаевтың өмірі мен өлеңдерін оқу, мазмұнын ашу.

Терминмен жұмыс: Лирика

Электрондық оқулық, кітап

5 мин

Тапсырмамен жұмыс:

Ақынның туған жерге деген ыстық ықыласын,сүйіспеншілігін танытатын сөздерді тауып жаз

Өлеңнен эпитет, теңеу, метафора-ларды тауып жазу

Кестені толтыр


Топпен бірлесе отырып,. Тапсырмаларды орындайды, шумаққа талдау жасайды.


Төрт топ кезекпен талдап шығады.

Аяқталуы

Ойтолғау


5 мин

«Менің келешегім үшін....» Екінші дүниежүзілік соғыстың зардабы мен соғыс ардагерлері жайлы ойтолғау жазу


Саралау : Жекелеген оқушыларға лайықтап күрделі тапсырмалар беремін, шығармашы лықпен жұмыс істеуге дағдыландырамын.

Бағалау: Бір бірін бағалайды, бағалау парақшасымен бағалау.

Пәнаралық байланыс

Құндылықтардағы байланыс




Кері байланыс

3 мин


Үй тапсырмасы:

2 мин

«Қандай ой пайда болды?», «Не сезіндім?», «Не ұнады?» оқушылар өз пікірлерін білдіреді.


Өлеңдерді жаттау, «Менің атам» ойтолғау


Стикерлер

Рефлексия

Сабақ өз дәрежесінде ..........................Мен алға қойған мақсатыма ....................................... Оқушылар топпен .................................................................................

Сабақ туралы пікір:

Сабақта оқушылар бірлесіп тапсырманы орындауға................................, С деңгейлі оқушы.......................................................................................... Алғашқы күндегі у шу да басылып, өзара .................................................................................................................................................................................................................................................

Қорытынды бағамдау:

Оқушылар............................................................................................................................................

Мен............................................................................................................................

Қандай екі нәрсе табысты болды?

1 Топ топтық жұмысты...........................................................:.......

2 Оқушылар шығармашылықпен жұмыс ............................................................................................................

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

1 :............................................................................................................ 2 ......................................................................................................

Сабақ барысында мен жекелеген оқушылар туралы келесі сабағымды жетілдіруге қызықты тапсырмалар мен қызықты көрнекіліктер көмектесетін білдім.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!