2-Сабақ: Ә. С. «Туған жер», «Сен, құрметте оны, қарағым» өлең-дері | №7 С.Ерубаев атындағы мектеп интернат.Түркістан қаласы |
Күні: 12.01.2018 | Пән мұғалімі Ереханова Ж |
Қазақ тілі 6-сынып | Қатысқаны: қатыспағаны: |
Негізделген мақсаты | Ақын өлеңдерінің мазмұнын меңгеру |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Ақынның өмірі,шығармашылығы жайлы мәлімет алады, өлеңді мәнерлеп оқиды.Басым бөлігі: Өлеңдердің мазмұнын талдай алады.Кейбір оқушылар :Өлеңдерге тілдік талдау жасай алады. |
Алдыңғы оқу 5 мин | Өткен тақырыптардан сұрақ жауап: «Балық аулау» |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
БасталуыА) Топқа біріктіру
Б) Сергіту сәті 5 мин
| 4 топқа «Туған жер», «Соғыс», «Келешек», «Міндет» кеспелерін үлестіру арқылы бірігеді.«Таныстыру» топтағы оқушылар өздерінің тақырыптары жайлы кезекпен айтады. | үлестірмелі қима кеспелер«Туған жер», «Соғыс», «Келешек», «Құрмет»
|
ОртасыОй шақыру.
5 мин
| Ашық сұрақтар қою; Соғыс деген не? Ол қандай қасірет әкеледі? Қазақ жерінде қандай соғыстар болды? | Соғыс жайлы суреттер |
3.Қызығушылықты ояту. 5 мин
| Жаңа тақырыпты түрткі сұрақтар арқылы ашу:Балалар, соғыс не үшін болады? Неге қасық қанымыз қалғанша күресеміз?Соғыс ардагерлері деген кімдер? |
Аяғынан айрылған ардагер суреті |
Мағынаны ашу10 мин | Кітаппен жұмыс:Ә.Сәрсенбаевтың өмірі мен өлеңдерін оқу, мазмұнын ашу.Терминмен жұмыс: Лирика | Электрондық оқулық, кітап |
5 мин | Тапсырмамен жұмыс: Ақынның туған жерге деген ыстық ықыласын,сүйіспеншілігін танытатын сөздерді тауып жаз Өлеңнен эпитет, теңеу, метафора-ларды тауып жазу Кестені толтыр |
Топпен бірлесе отырып,. Тапсырмаларды орындайды, шумаққа талдау жасайды.
Төрт топ кезекпен талдап шығады. |
АяқталуыОйтолғау
5 мин | «Менің келешегім үшін....» Екінші дүниежүзілік соғыстың зардабы мен соғыс ардагерлері жайлы ойтолғау жазу |
|
Саралау : Жекелеген оқушыларға лайықтап күрделі тапсырмалар беремін, шығармашы лықпен жұмыс істеуге дағдыландырамын. | Бағалау: Бір бірін бағалайды, бағалау парақшасымен бағалау. | Пәнаралық байланысҚұндылықтардағы байланыс |