Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Абай жолы ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Отан отбасынан басталады |
Мектеп: |
||||||||
Күні: 1.05.2020 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Сырым Ақнұр Жолдасқызы |
||||||||
Сынып: |
Қатысқандар: 18 |
Қатыспағандар:2 |
|||||||
Сабақтың тақырыбы |
М.Әуезов «Абай жолы», «Құз-қияда » тарауы |
||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6Т1. Тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау. 6Ж4.Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау. 6ТБ1.1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушы орындай алады: Шығармадағы кейіпкер бейнесін анықтап ,эпизодттармен салыстыра алады; |
||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады. Жекелеген кейіпкерлердің бейнесін шығарма мәтінімен салыстыра талдай алады. |
|||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Құнанбай мен үстем тап өкілдерінің іс-әрекетін эпизод бойынша салыстырмалы түрде талдай отырып , өзіндік баға бере алады. |
|||||||||
Бағалау критерийлері |
Шығармадағы эпизодтарды салыстырады. Кейіпкерлер іс-әрекеттерін салыстырады. |
||||||||
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларды дамыту: жеке, жұпта, топта жұмыс жасау, мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдердің мағынасын түсіну, қойылған сұраққа толық жауап беру, диалог құрастыру, мәтіннен жаңа сөздер мен сөз тіркестерін таба алу, мәтінге қатысты өз ойын айта алу. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: заманауи, кейіпкер, роман,тақырып , идея Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Талқылауға арналған сұрақтар: Менің ойымша... Осылардың ішінде... |
||||||||
Құндылықтарды игерту: |
Мәңгілік ел» жалпықоғамдық құндылығы: - Тіл мен мәдениет; - Өмір бойы білім алу; - Топ мүшесі ретінде жүктелген жауапкершілікті сезіну; - Топтық және жұптық жұмыста ынтымақтастықпен жұмыс жасау Мәңгілік елдің «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығы Абай образын талдау барысында ішінара насихатталады. |
||||||||
Пәнаралық байланыс |
Тарих, өзін-өзі тану. |
||||||||
АКТ-ны қолдану дағдылары |
Ноутбук, PowerPoint таныстырылымы |
||||||||
Жоспар |
|||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|||||||
Сабақтың басы 8 мин
|
Ұйымдастыру Психологиялық ахуал. «Шаттық шеңбері» Бір, екі, үш, Әке-шеше қорғаным Бір, екі, үш, Бауыр-аға орманым Бір,екі, үш, Іні-сіңілі ардағым Бәрі менің бау-бағым... Топқа бөлу(суреттер арқылы) «Пазл» әдісі. Алдарына берілген пазл суретті құрастыру арқылы топқа бөлінеді. 1-топ 2-топ 3-топ
Миға шабуыл. Кітап суреттері бейнеленген пазлдарды байланыстырып сабақ не жайында екенін болжайды. Сұрақтар: -Абай Құнанбаев туралы не білесің? -Абайдың тәрбиесіне кімдер көбірек көңіл бөлді? -Отбасында әкенің орны қандай? -Абай жолы роман эпопеясы жайлы не білесіңдер? -М.Әуезов кім? -Қандай шығармаларын білесіңдер? -Ендеше, бүгінгі тақырыбымыз қандай болмақ?
Бүгінгі тақырып: М.Әуезов «Абай жолы», «Құз-қияда» тарауы Сабақ мақсатымен, бағалау критерийлерімен таныстыру. |
Суретті пазлдар:
|
|||||||
Сабақтың ортасы 25 мин
|
1-тапсырма Т.Ж. «Уақыт тізбегі» әдісі Оқушылар тарау мазмұнын аудиотаспадан тыңдау арқылы тақырыпты болжайды. Тірек сөздерді (хабар,қашқын,хат,тартыс,шайқас,жесір,мәлімдеме) «Түртіп алу» әдісі арқылы табады, тараудағы көтерілген мәселені болжайды. Мәтін мазмұнын «Уақыт тізбегіне» салу арқылы көтерілген мәселені анықтайды. Көтерілген мәселе бойынша, тірек сөздерді қолданып «хабар, қашқын, хат,тартыс,шайқас,жесір, мәлімдеме/ «Тарамдағы шайқас» тақырыбына диалог құрастырады. /көпшілігі/ Дескриптор:
ҚБ «Бутерброд» әдісі арқылы өзара бағалау жүзеге асады.
2 тапсырма. Т.Ж. «Кезбе тілші» әдісі арқылы сұрақ – жауап. Оқушыларға «Құз-қияда» тарауын тыңдату арқылы идеялық мазмұнын жеткізеді. Мұғалім «Құз-қиядан» мәтін бөліктерін таратады. Оқушылар оқып, тарауды пысықтауға арналған талқылау сұрақтарына жауап береді. 1-топ 1.Абайға мәлім болған жаңа жары кім? 2. Дәрменнің қасына әдейі кеп қосылған сенімді серік, жұбын жазбас жолдасы кім? 3. Қала ішінде осы топтың да ең алғаш ат тұмсығын тіреген қақпасы? 4.Мәкен Дайырдан қалай құтылады? 5. Дайырлар екі қашқынды шариғат жолымен қалай жазалады?
2-топ 1.Дайыр бұрын кімнің жесірі болған? 2. «Есентай Оразбайдан алып келген ең зілді зәрін айтты. – Жазасы сол, Ыбырай құптамаса ұстамасын екі бүлікті! Қолыма берсін, мойындарына арқан тақтырып, сүйретіп өлтіремін!» деген көріністің аяғы немен тынды? 3.Қазақтың бас араздығынан кек туатыны қай көрініс арқылы сипатталған? 4.Тарамдағы шайқастың басталғанын қай көріністер арқылы байқаймыз? 5. "Інім өлсе, жесірім тірі, әмеңгері өзім бармын. Мәкенді өзім аламын. Осы жазда, не күзде ұзатуға қам-қарекет істесін!" – деген бұйрық жіберген кім?
3-топ 1. Дәрмен мен Мәкеннің қашу себебі? 2. Абайды араз топтарымен "Ыбырай" деп, "Құнанбайдың Ыбырайы" деп атап бастаған кім? 3. Тараудың тақырыбы мен идеясын анықта? 4. Баймағамбет суық түйілген қалпынша, үндемей ғана тұрып, омырау қалтасынан екі бүктелген хат алды да, кімге ұсынды? 5. Тарау немен аяқталады?
Дескриптор: Білім алушы 1. Тарау мазмұнын түсінеді 2.Сұрақтарға жауап береді ҚБ «+, - , керемет» әдісі арқылы өзара бағалайды.
3 тапсырма Ж. «Аялдама» әдісі Шығарманы композициялық құрылысына қарай талдау: 1-аялдама.Оқиғаның басталуы 2-аялдама.Оқиғаның дамуы 3-аялдама.Оқиғадағы шиеленіс 4- аялдама.Шарықтау шегі 5-аялдама.Оқиғаның шешімі 6-аялдама.Кейіпкерлері 7-аялдама.Көріктеу құралдары ҚБ «Үш шапалақ» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |