Материалдар / А.Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

А.Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылар мысалдың идеясы арқылы ой түйіндейді, тақырыбын ашады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2018
2315
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Қазақ әдебиеті

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 3- бөлім. Адамгершілік – асыл қасиет

Мектеп: Алтайбаев атындағы негізгі орта мектеп

Күні: 27.05.2017 Мұғалімнің аты жөні: Нурпейсова Э .Т.

Сынып: 5 Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

А.Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

5Т/Ж2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: оқушылар өлеңнің тақырыбы мен идеясын мұғалімнің көмегімен анықтайды;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: тақырыбы мен идеясының арасындағы байланысты тұжырымдайды;

Кейбір оқушылар орындай алады: тақырып пен идеяға қатысты өз көзқарасын ұсынады

Бағалау критерийі

Шығармадағы негізгі тақырыпты дұрыс анықтайды;

Әдеби шығарманың идеясын өз көзқарасы негізінде жеткізеді

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: мысалдың идеясы арқылы ой түйіндейді, тақырыбын ашады.

Пәндік лексика және терминология: тақырып, идея, жасық, жүндеу, құлдық, қамыт, диқаншы, хайуан, адамдық тұқымы, халық көңілін көгерту, еңбек, бейнет, зейнет.

Диолог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестері: адалдық диқаншысы, көңілін көгерту, қор болған еңбек, таяққа еті үйрену, қамшыңды жеп, жануарым екі аяқты

Құндылықтарға баулу

Шығармашылық және сын тұрғыдан ойлау;

Айналадағыларға қамқорлық көрсету

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, өзін - өзі тану

Алдыңғы білім

3 мин

«Попкорн» әдісі арқылы «Егіннің бастары» әңгімесі сұрақ-жауап арқылы пысықталады

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері


Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

Кіріспе

Топқа бөлу

«Тамаша екен» әдісі.

Оқушылардан жақсы қасиеттерін айту сұралады. Мысалы: мен ақкөңілмін, мен ақылдымын, мен мейірімдімін т.б. Жақсы қасиеттерін айтқаннан кейін «тамаша екен» деп айтып бір мезгілде бас бармағын көрсетіп,қолдарын жоғары көтереді.

Сабақ мақсаты: шығарманың тақырыбы мен идеясын ашу.

Өлеңді мұғалім мәнерлеп оқиды, оқушылар мәнерлеп оқиды, содан соң оқушылар тізбектеліп оқиды

Оқушылар сөздікпен жұмыс жасайды.

Сөздікпен жұмыс:

«Сөздік кестесі»

Түйінді сөздер

Анықтамасы

Жасық

Жігерсіз, ынжық, былжыр

Бейнет

Азап

Диқаншы

Егін салып,күтіп – баптауды кәсіп еткен адам

Зейнет, қамыт, құлдық, таяққа еті үйрену т.б.түйін сөздермен жұмыс жасайды


«Жасық болмай, асыл бол» деген сөздің мағынасын қалай түсінеміз? Осы мақал арқылы «Адамдық диқаншысы» өлеңнің мағынасын мұғалімнің көмегімен ашады.

1. «Адамдық» дегеніміз не?

2. Адамның қандай жақсы қасиеттерін көрсетпек болды?

3. Адамның хайуаннан айырмашылығы қандай?

4. Бұл өлең арқылы ақын не айтқысы келді?

Кері байланыс.

ҚБ. «жарайсың», «керемет», «өте жақсы»





















Кесте


















Сабақтың ортасы

29 мин





















Саралау


Негізгі тапсырма:

1 – тапсырма

« Үш қадамдық сұхбат» идеялар мен ойларды дамытудың құрылымданған әдісі.

Төрт адамнан тұратын топтарды жұптарға бөлу.

1 – қадам

АӘ – сұхбат алады

Адам өз бойына жақсы, жаман қасиеттерді қалай қалыптастырады деп ойлайсыңдар?

2 – қадам

БВ – дан сұхбат алады

Адам өз бойындағы жаман қылықтарынан арылу үшін не істеу керек?

3 – қадам

Әр оқушы өз жұбы туралы ақпаратпен төрт адамдық топ ішінде бөліседі

Дескриптор:

- Шығарманың мазмұны туралы ойын тұжырымдайды;

- Басты идеяны анықтайды;

- Өз көзқарасын білдіреді

Өлеңнің мазмұны бойынша 3 топқа тапсырма беремін

1 – топ

Адамдық диқаншысы, қор болған еңбек, бейнет, зейнет тірек сөздерінің синонимдерін тауып, мысал жазу

2 – топ

«Прямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 2 Топтастыру»әдісі бойынша «Ізгі адам» бейнесін жасау

Надпись 1

Ізгі адам






Прямая со стрелкой 3 Прямая со стрелкой 4


3- топ

Өлеңнің идеясы арқылы мақал –мәтел құру және өмірмен байланыстыру. Оқушылар өз көзқарасын білдіреді

Дескриптор:

- Сөздерді синонимдермен сөз құру арқылы тұжырымдайды;

- «Ізгі адам» бейнесін топтастырады;

- Тақырыпты өмірмен байланыстыра

отырып өз көзқарасын білдіреді

Кері байланыс: саралау тапсырмасы бойынша сөз қолданыстарыңыз тиімді болды, мақалдарды өз көзқарастарыңыз арқылы білдірдіңіздер.

ҚБ. Бағалау парағы «Шартты белгілер»


























Флипчарт, маркер

















V W ! + 0

Сабақтың соңы

3 мин


Қорытынды:

«Миыңның суретән сал» әдісі бойынша қорытындылайды



Қосымша ақпарат


Адамершілікке арналған үш сауап бар:

Шөлге құдық қазған бір сауап,

Өзенге көпір салған бір сауап,

Жолға ағаш еккен бір сауап.

( Нақыл сөз )


Саралау: Өлеңнің мазмұны бойынша 3 топқа тапсырма беремін

I деңгей берілген тірек сөздердің синонимдерін тауып сөйлем құрайды
II деңгей «Топтастыру» әдісі бойынша «Ізгі адам» бейнесін жасайды

III деңгей

Тақырыптың идеясын мақал - мәтелдер

арқылы өмірмен байланыстырады

Бағалау әдісі:

Сабақтың басында:

мадақтаулар: «жарайсың», «керемет», «өте жақсы»;

Сабақтың ортасында: өзін- өзі бағалау парағы «Шартты белгілер».


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау:











Сабақ бойынша рефлексия

1.Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? 2.Бүгін оқушылар не үйренді? 3.Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? 4. Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) 5.Уақытты қалай пайдаландым? 6.Жоспарыма қандайөзгеріс енгіздім және неге?

1.Жоспарлаған ықшамсабағымның мақсатттары мен міндеттері оқушылардың деңгейіне байланысты алынған әдіс- тәсілдер арқылы жүзеге асты.

2.Оқушылар түрлі әдіс- тәсілдерді және сол әдістер арқылы жұмыс жасауды үйренді.

3.Сабағым жоғары деңгейде өтті.

4.Жоспарланған сабағымдағы деңгейлік тапсырмаларым саралауға сәйкес тура келді.

5.Уақытты жоспарланған сабағыма сәйкес тиімді пайдаландым.

6.Жоспарлаған сабағыма тренер мен бақылаушылар тарапынан ұсыныс болды. Соңғы бөліміне байланысты өзгертулер енгіздім

Қорытынды бағала

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1. «Үш қадамдық сұхбат» әдісі.

2. Саралауға берілген деңгейлік тапсырмалар

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)

1. Қалыптастырушы бағалау;

2. Деңгейлік тапсырмалар.

Осы сабақтың барысында сынып немесе жекеленген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

Оқу мақсатынан сабақ мақсаттарын шығару, әдістерді тиімді пайдалану


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!