Материалдар / А.Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі

А.Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылар мысалдың идеясы арқылы ой түйіндейді, тақырыбын ашады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2018
2281
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар Қазақ әдебиеті
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 3- бөлім. Адамгершілік – асыл қасиетМектеп: Алтайбаев атындағы негізгі орта мектепКүні: 27.05.2017 Мұғалімнің аты жөні: Нурпейсова Э .Т.Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбыА.Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)5Т/Ж2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады: оқушылар өлеңнің тақырыбы мен идеясын мұғалімнің көмегімен анықтайды;Оқушылардың көпшілігі орындай алады: тақырыбы мен идеясының арасындағы байланысты тұжырымдайды;Кейбір оқушылар орындай алады: тақырып пен идеяға қатысты өз көзқарасын ұсынады
Бағалау критерийіШығармадағы негізгі тақырыпты дұрыс анықтайды;Әдеби шығарманың идеясын өз көзқарасы негізінде жеткізеді
Тілдік мақсаттарОқушылар орындай алады: мысалдың идеясы арқылы ой түйіндейді, тақырыбын ашады.Пәндік лексика және терминология: тақырып, идея, жасық, жүндеу, құлдық, қамыт, диқаншы, хайуан, адамдық тұқымы, халық көңілін көгерту, еңбек, бейнет, зейнет.Диолог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестері: адалдық диқаншысы, көңілін көгерту, қор болған еңбек, таяққа еті үйрену, қамшыңды жеп, жануарым екі аяқты
Құндылықтарға баулуШығармашылық және сын тұрғыдан ойлау;Айналадағыларға қамқорлық көрсету
Пәнаралық байланысҚазақ тілі, өзін - өзі тану
Алдыңғы білім3 мин«Попкорн» әдісі арқылы «Егіннің бастары» әңгімесі сұрақ-жауап арқылы пысықталады
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері

Ресурстар
Сабақтың басы10 минКіріспеТопқа бөлу«Тамаша екен» әдісі.Оқушылардан жақсы қасиеттерін айту сұралады. Мысалы: мен ақкөңілмін, мен ақылдымын, мен мейірімдімін т.б. Жақсы қасиеттерін айтқаннан кейін «тамаша екен» деп айтып бір мезгілде бас бармағын көрсетіп,қолдарын жоғары көтереді. Сабақ мақсаты: шығарманың тақырыбы мен идеясын ашу. Өлеңді мұғалім мәнерлеп оқиды, оқушылар мәнерлеп оқиды, содан соң оқушылар тізбектеліп оқидыОқушылар сөздікпен жұмыс жасайды.Сөздікпен жұмыс: «Сөздік кестесі»«Жасық болмай, асыл бол» деген сөздің мағынасын қалай түсінеміз? Осы мақал арқылы «Адамдық диқаншысы» өлеңнің мағынасын мұғалімнің көмегімен ашады. 1. «Адамдық» дегеніміз не? 2. Адамның қандай жақсы қасиеттерін көрсетпек болды?3. Адамның хайуаннан айырмашылығы қандай?4. Бұл өлең арқылы ақын не айтқысы келді?Кері байланыс.ҚБ. «жарайсың», «керемет», «өте жақсы»





































Кесте





























Сабақтың ортасы29 мин







































Саралау
Негізгі тапсырма:1 – тапсырма« Үш қадамдық сұхбат» идеялар мен ойларды дамытудың құрылымданған әдісі.Төрт адамнан тұратын топтарды жұптарға бөлу.1 – қадам АӘ – сұхбат аладыАдам өз бойына жақсы, жаман қасиеттерді қалай қалыптастырады деп ойлайсыңдар?2 – қадамБВ – дан сұхбат аладыАдам өз бойындағы жаман қылықтарынан арылу үшін не істеу керек?3 – қадамӘр оқушы өз жұбы туралы ақпаратпен төрт адамдық топ ішінде бөліседіДескриптор:- Шығарманың мазмұны туралы ойын тұжырымдайды;- Басты идеяны анықтайды;- Өз көзқарасын білдіредіӨлеңнің мазмұны бойынша 3 топқа тапсырма беремін1 – топАдамдық диқаншысы, қор болған еңбек, бейнет, зейнет тірек сөздерінің синонимдерін тауып, мысал жазу2 – топ«Топтастыру»әдісі бойынша «Ізгі адам» бейнесін жасау

3- топӨлеңнің идеясы арқылы мақал –мәтел құру және өмірмен байланыстыру. Оқушылар өз көзқарасын білдіредіДескриптор:- Сөздерді синонимдермен сөз құру арқылы тұжырымдайды;- «Ізгі адам» бейнесін топтастырады;- Тақырыпты өмірмен байланыстыраотырып өз көзқарасын білдіредіКері байланыс: саралау тапсырмасы бойынша сөз қолданыстарыңыз тиімді болды, мақалдарды өз көзқарастарыңыз арқылы білдірдіңіздер.ҚБ. Бағалау парағы «Шартты белгілер»
















































Флипчарт, маркер































V W ! + 0
Сабақтың соңы3 мин

Қорытынды:«Миыңның суретән сал» әдісі бойынша қорытындылайды



Қосымша ақпарат

Адамершілікке арналған үш сауап бар:Шөлге құдық қазған бір сауап,Өзенге көпір салған бір сауап,Жолға ағаш еккен бір сауап. ( Нақыл сөз )
Саралау: Өлеңнің мазмұны бойынша 3 топқа тапсырма беремінI деңгей берілген тірек сөздердің синонимдерін тауып сөйлем құрайдыII деңгей «Топтастыру» әдісі бойынша «Ізгі адам» бейнесін жасайдыIII деңгей Тақырыптың идеясын мақал - мәтелдерарқылы өмірмен байланыстырадыБағалау әдісі:Сабақтың басында: мадақтаулар: «жарайсың», «керемет», «өте жақсы»;Сабақтың ортасында: өзін- өзі бағалау парағы «Шартты белгілер».

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау:



















Сабақ бойынша рефлексия1.Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? 2.Бүгін оқушылар не үйренді? 3.Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? 4. Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) 5.Уақытты қалай пайдаландым? 6.Жоспарыма қандайөзгеріс енгіздім және неге? 1.Жоспарлаған ықшамсабағымның мақсатттары мен міндеттері оқушылардың деңгейіне байланысты алынған әдіс- тәсілдер арқылы жүзеге асты.2.Оқушылар түрлі әдіс- тәсілдерді және сол әдістер арқылы жұмыс жасауды үйренді.3.Сабағым жоғары деңгейде өтті.4.Жоспарланған сабағымдағы деңгейлік тапсырмаларым саралауға сәйкес тура келді.5.Уақытты жоспарланған сабағыма сәйкес тиімді пайдаландым.6.Жоспарлаған сабағыма тренер мен бақылаушылар тарапынан ұсыныс болды. Соңғы бөліміне байланысты өзгертулер енгіздім
Қорытынды бағалаЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1. «Үш қадамдық сұхбат» әдісі.2. Саралауға берілген деңгейлік тапсырмаларҚандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)1. Қалыптастырушы бағалау;2. Деңгейлік тапсырмалар.Осы сабақтың барысында сынып немесе жекеленген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?Оқу мақсатынан сабақ мақсаттарын шығару, әдістерді тиімді пайдалану
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!