Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
А.Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі
Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылар мысалдың идеясы арқылы ой түйіндейді, тақырыбын ашады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
14 Маусым 2018
2305
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар Қазақ әдебиеті
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 3- бөлім. Адамгершілік – асыл қасиетМектеп: Алтайбаев атындағы негізгі орта мектепКүні: 27.05.2017 Мұғалімнің аты жөні: Нурпейсова Э .Т.Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар: | ||
Сабақ тақырыбы | А.Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) | 5Т/Ж2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: оқушылар өлеңнің тақырыбы мен идеясын мұғалімнің көмегімен анықтайды;Оқушылардың көпшілігі орындай алады: тақырыбы мен идеясының арасындағы байланысты тұжырымдайды;Кейбір оқушылар орындай алады: тақырып пен идеяға қатысты өз көзқарасын ұсынады | |
Бағалау критерийі | Шығармадағы негізгі тақырыпты дұрыс анықтайды;Әдеби шығарманың идеясын өз көзқарасы негізінде жеткізеді | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады: мысалдың идеясы арқылы ой түйіндейді, тақырыбын ашады.Пәндік лексика және терминология: тақырып, идея, жасық, жүндеу, құлдық, қамыт, диқаншы, хайуан, адамдық тұқымы, халық көңілін көгерту, еңбек, бейнет, зейнет.Диолог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестері: адалдық диқаншысы, көңілін көгерту, қор болған еңбек, таяққа еті үйрену, қамшыңды жеп, жануарым екі аяқты | |
Құндылықтарға баулу | Шығармашылық және сын тұрғыдан ойлау;Айналадағыларға қамқорлық көрсету | |
Пәнаралық байланыс | Қазақ тілі, өзін - өзі тану | |
Алдыңғы білім3 мин | «Попкорн» әдісі арқылы «Егіннің бастары» әңгімесі сұрақ-жауап арқылы пысықталады | |
Сабақ барысы | ||
Сабақ кезеңдері | Ресурстар | |
Сабақтың басы10 мин | КіріспеТопқа бөлу«Тамаша екен» әдісі.Оқушылардан жақсы қасиеттерін айту сұралады. Мысалы: мен ақкөңілмін, мен ақылдымын, мен мейірімдімін т.б. Жақсы қасиеттерін айтқаннан кейін «тамаша екен» деп айтып бір мезгілде бас бармағын көрсетіп,қолдарын жоғары көтереді. Сабақ мақсаты: шығарманың тақырыбы мен идеясын ашу. Өлеңді мұғалім мәнерлеп оқиды, оқушылар мәнерлеп оқиды, содан соң оқушылар тізбектеліп оқидыОқушылар сөздікпен жұмыс жасайды.Сөздікпен жұмыс: «Сөздік кестесі»«Жасық болмай, асыл бол» деген сөздің мағынасын қалай түсінеміз? Осы мақал арқылы «Адамдық диқаншысы» өлеңнің мағынасын мұғалімнің көмегімен ашады. 1. «Адамдық» дегеніміз не? 2. Адамның қандай жақсы қасиеттерін көрсетпек болды?3. Адамның хайуаннан айырмашылығы қандай?4. Бұл өлең арқылы ақын не айтқысы келді?Кері байланыс.ҚБ. «жарайсың», «керемет», «өте жақсы» | Кесте |
Сабақтың ортасы29 мин Саралау | Негізгі тапсырма:1 – тапсырма« Үш қадамдық сұхбат» идеялар мен ойларды дамытудың құрылымданған әдісі.Төрт адамнан тұратын топтарды жұптарға бөлу.1 – қадам АӘ – сұхбат аладыАдам өз бойына жақсы, жаман қасиеттерді қалай қалыптастырады деп ойлайсыңдар?2 – қадамБВ – дан сұхбат аладыАдам өз бойындағы жаман қылықтарынан арылу үшін не істеу керек?3 – қадамӘр оқушы өз жұбы туралы ақпаратпен төрт адамдық топ ішінде бөліседіДескриптор:- Шығарманың мазмұны туралы ойын тұжырымдайды;- Басты идеяны анықтайды;- Өз көзқарасын білдіредіӨлеңнің мазмұны бойынша 3 топқа тапсырма беремін1 – топАдамдық диқаншысы, қор болған еңбек, бейнет, зейнет тірек сөздерінің синонимдерін тауып, мысал жазу2 – топ«Топтастыру»әдісі бойынша «Ізгі адам» бейнесін жасау 3- топӨлеңнің идеясы арқылы мақал –мәтел құру және өмірмен байланыстыру. Оқушылар өз көзқарасын білдіредіДескриптор:- Сөздерді синонимдермен сөз құру арқылы тұжырымдайды;- «Ізгі адам» бейнесін топтастырады;- Тақырыпты өмірмен байланыстыраотырып өз көзқарасын білдіредіКері байланыс: саралау тапсырмасы бойынша сөз қолданыстарыңыз тиімді болды, мақалдарды өз көзқарастарыңыз арқылы білдірдіңіздер.ҚБ. Бағалау парағы «Шартты белгілер» | Флипчарт, маркер V W ! + 0 |
Сабақтың соңы3 мин | Қорытынды:«Миыңның суретән сал» әдісі бойынша қорытындылайды | |
Қосымша ақпарат | Адамершілікке арналған үш сауап бар:Шөлге құдық қазған бір сауап,Өзенге көпір салған бір сауап,Жолға ағаш еккен бір сауап. ( Нақыл сөз ) | |
Саралау: Өлеңнің мазмұны бойынша 3 топқа тапсырма беремінI деңгей берілген тірек сөздердің синонимдерін тауып сөйлем құрайдыII деңгей «Топтастыру» әдісі бойынша «Ізгі адам» бейнесін жасайдыIII деңгей Тақырыптың идеясын мақал - мәтелдерарқылы өмірмен байланыстырады | Бағалау әдісі:Сабақтың басында: мадақтаулар: «жарайсың», «керемет», «өте жақсы»;Сабақтың ортасында: өзін- өзі бағалау парағы «Шартты белгілер». | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау: |
Сабақ бойынша рефлексия1.Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? 2.Бүгін оқушылар не үйренді? 3.Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? 4. Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) 5.Уақытты қалай пайдаландым? 6.Жоспарыма қандайөзгеріс енгіздім және неге? | 1.Жоспарлаған ықшамсабағымның мақсатттары мен міндеттері оқушылардың деңгейіне байланысты алынған әдіс- тәсілдер арқылы жүзеге асты.2.Оқушылар түрлі әдіс- тәсілдерді және сол әдістер арқылы жұмыс жасауды үйренді.3.Сабағым жоғары деңгейде өтті.4.Жоспарланған сабағымдағы деңгейлік тапсырмаларым саралауға сәйкес тура келді.5.Уақытты жоспарланған сабағыма сәйкес тиімді пайдаландым.6.Жоспарлаған сабағыма тренер мен бақылаушылар тарапынан ұсыныс болды. Соңғы бөліміне байланысты өзгертулер енгіздім | |
Қорытынды бағала | Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1. «Үш қадамдық сұхбат» әдісі.2. Саралауға берілген деңгейлік тапсырмаларҚандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)1. Қалыптастырушы бағалау;2. Деңгейлік тапсырмалар.Осы сабақтың барысында сынып немесе жекеленген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?Оқу мақсатынан сабақ мақсаттарын шығару, әдістерді тиімді пайдалану |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)