Сынып: 7
|
Қатысқандар:
15
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
М.Әуезов
«Көксерек»
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
7.Т/Ж 1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас
бөлшектерін талдау
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін
талдай алады.
|
Оқушылардың көпшілігі орындай
алады:
Әдеби шығарманың сюжетін талдап, өзгерте
алады.
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:
Әдеби шығарманың сюжетін өзгерте алады. Шығарманы
басқаша аяқтай алады
|
Бағалау
критерийі
|
Оқушылар орындай
алады
-
Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін
талдай алады.
-
Әдеби шығарманың сюжетін талдап, өзгерте
алады.
-
Әдеби шығарманың сюжетін өзінше басқаша
аяқтай алады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар орындай
алады:
Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас
бөлшектерін талдай алады.
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен
терминдер:
Көксерек, Құрмаш, бөлтірік, ауыл, шабуыл,
Аққасқа
|
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған
пайдалы тіркестер
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
Әңгімеде Көксерекке автордың көзқарасы қалай
берілген?
|
Не себепті Көксерек Құрмашты мерт қылды деп
ойлайсыз?
|
Жазылым
«Адамдар арасындағы тағы» тақырыбына ойтолғау
жазу.
|
Құндылықтарға
баулу
|
Тарихтың, мәдениет пен тілдің
біртұтастығы
сияқты ұлттық немесе жалпыадамзаттық
құндылықтарға баулу М.Әуезов«Көксерек»повесін оқыту арқылы іске
асырылады
|
Пәнаралық
байланыс
|
Жаратылыстану, өзін-өзі
тану
|
Алдыңғы
оқу
|
М.Әуезов «Көксерек» повестің тақырыбы, идеясы,
мазмұны
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
Басы 5
минут
|
Оқушыларды 1-4 дейін санату арқылы топқа
бөлу.
Әр
топқа бағалау парағын таратып беру.
«Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық
ахуалды жақсарту
Үй
тапсырмасы:
«Зымыран
сұрақтар»
Балалар, қасқыр туралы не білесіңдер? Қасқыр
туралы басқа да қандай әңгімелер мен кинофильмдер мультфилимдер
көрдіңдер?
Онда қасқыр қалай
суреттеледі?
Бағалау
критерийі:
|
Интер.тақта, сызбалар, үлестірмелі қағаздар
т.б.
|
Сабақтың
ортасы
35мин
|
«Қос жазба күнделігі»
әдісі
Қасқыр туралы 5 мақал-мәтел теріп жазып,
мағынасын түсіндір
Бағалау
критерийі:
«Ойлан,тап!»
Бағалау
критерийі:
Саралап оқыту қолдауды көп қажет
ететін
Сюжетті сурет бойынша
мазмұндау.
Б.К: -мәтін құрай алады .
-
Өз ойын анық жеткізе алады.
Қолдауды аз қажет ететін:
Кейіпкерлерге мінездеме
бер.
Б.К. -Кейіпкерлерді сипаттай алады
.
Қолдауды қажет
етпейтін: Композиция құрлысына
талдау.
Б.К:
С. Кестені толтыру.
Көксерек
|
Аққасқа
|
Ұқсастығы
|
|
|
Айырмашылығы
|
|
Б.К:
- Екі
кейіпкерді салыстыра алады.
-Ұқсастығы мен айырмашылығын айыра
біледі.
|
Сурет
Интербелсенді
тақта
Үлестірмелі
қағаздар
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
БББ
кестесі
Бағалау. «Бас бармақ»
әдісі
Рефлексия. «Білім
ағашы»
|
кесте
«Білім ағашы»
|
Қосымша
мәлімет
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау
көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай
түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы білімін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс – денсаулық және
қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен
байланыс (тәрбие
элементі)
|
Қолдауды көп қажет
ететін: Сюжетті сурет бойынша мазмұндау тапсырмасы
берілді.
Оқушы өз ойын анық жеткізе
алады.
Қолдауды аз қажет
ететін: Кейіпкерлерге мінездеме бер тапсырмасы берілді.
Кейіпкерлерді сипаттай алады .
Қолдауды қажет
етпейтін: Шығарманы композиция құрлысына талдау тапсырмасы
берілді.
|
Әр тапсырмадан кейін критерийлер арқылы
бағалау.
«Бас бармақ» әдісін
қолдану.
|
АКТ-мен
байланыс
Интербелсенді тақтаны
қолдандым.
Тарихтың, мәдениет пен тілдің
біртұтастығы
сияқты ұлттық немесе жалпыадамзаттық
құндылыққа баулу М.Әуезов«Көксерек»повесін оқыту арқылы іске
асырылды.
|