Материалдар / әдебиет, М.Әуезов Көксерек
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

әдебиет, М.Әуезов Көксерек

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі мен әдебиеті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2018
898
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сынып: 7


Қатысқандар: 15


Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы


М.Әуезов «Көксерек»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.Т/Ж 1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады:

Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдай алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Әдеби шығарманың сюжетін талдап, өзгерте алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Әдеби шығарманың сюжетін өзгерте алады. Шығарманы басқаша аяқтай алады

Бағалау критерийі

Оқушылар орындай алады

  • Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдай алады.

  • Әдеби шығарманың сюжетін талдап, өзгерте алады.

  • Әдеби шығарманың сюжетін өзінше басқаша аяқтай алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдай алады.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Көксерек, Құрмаш, бөлтірік, ауыл, шабуыл, Аққасқа

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер


Талқылауға арналған сұрақтар:

Әңгімеде Көксерекке автордың көзқарасы қалай берілген?

Не себепті Көксерек Құрмашты мерт қылды деп ойлайсыз?

Жазылым

«Адамдар арасындағы тағы» тақырыбына ойтолғау жазу.


Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы

сияқты ұлттық немесе жалпыадамзаттық құндылықтарға баулу М.Әуезов«Көксерек»повесін оқыту арқылы іске асырылады

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану, өзін-өзі тану

Алдыңғы оқу

М.Әуезов «Көксерек» повестің тақырыбы, идеясы, мазмұны

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

Басы 5 минут











Оқушыларды 1-4 дейін санату арқылы топқа бөлу.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

«Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту

Үй тапсырмасы:

«Зымыран сұрақтар»

Балалар, қасқыр туралы не білесіңдер? Қасқыр туралы басқа да қандай әңгімелер мен кинофильмдер мультфилимдер көрдіңдер?

Онда қасқыр қалай суреттеледі?

Бағалау критерийі:

  • Қойылған сұрақтарға толық әрі нақты жауап бере алады.


Интер.тақта, сызбалар, үлестірмелі қағаздар т.б.

Сабақтың ортасы

35мин


«Қос жазба күнделігі» әдісі

Қасқыр туралы 5 мақал-мәтел теріп жазып, мағынасын түсіндір

Бағалау критерийі:

  • Өз көзқарасын білдіре алады.

«Ойлан,тап!»

Бағалау критерийі:

  • Сөз жұмбақты шеше алады.





Саралап оқыту қолдауды көп қажет ететін

Сюжетті сурет бойынша мазмұндау.

Б.К: -мәтін құрай алады .

- Өз ойын анық жеткізе алады.


Қолдауды аз қажет ететін: Кейіпкерлерге мінездеме бер.

Б.К. -Кейіпкерлерді сипаттай алады .

  • Оларға тән қасиеттерін атай алады.


Қолдауды қажет етпейтін: Композиция құрлысына талдау.


Б.К:

  • Шығарма мазмұнын біледі;

  • Композициялық талдау жасай алады;


С. Кестені толтыру.


Көксерек

Аққасқа

Ұқсастығы



Айырмашылығы



Б.К:

- Екі кейіпкерді салыстыра алады.

-Ұқсастығы мен айырмашылығын айыра біледі.




Сурет





Интербелсенді тақта













Үлестірмелі қағаздар

Сабақтың

соңы

5 минут








БББ кестесі


Бағалау. «Бас бармақ» әдісі


Рефлексия. «Білім ағашы»


кесте




«Білім ағашы»

Қосымша мәлімет

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)


Қолдауды көп қажет ететін: Сюжетті сурет бойынша мазмұндау тапсырмасы берілді.

Оқушы өз ойын анық жеткізе алады.


Қолдауды аз қажет ететін: Кейіпкерлерге мінездеме бер тапсырмасы берілді. Кейіпкерлерді сипаттай алады .


Қолдауды қажет етпейтін: Шығарманы композиция құрлысына талдау тапсырмасы берілді.




Әр тапсырмадан кейін критерийлер арқылы бағалау.

«Бас бармақ» әдісін қолдану.


АКТ-мен байланыс

Интербелсенді тақтаны қолдандым.

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы

сияқты ұлттық немесе жалпыадамзаттық құндылыққа баулу М.Әуезов«Көксерек»повесін оқыту арқылы іске асырылды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!