Материалдар / Ағаштар мен бұталар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ағаштар мен бұталар

Материал туралы қысқаша түсінік
табиғаттың жанды нысандары туралы түсініктерін жүйелеу. Балабақша аумағындағы жəне жақын маңайдағы өсімдіктерді (ағаштар мен бұталар) ажырату жəне атай білу дағдыларын дамыту. Өсімдіктер əлеміне қызығушылығын тəрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2019
3385
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

№ 6 ҰОҚ


Білім салалары: Таным, Əлеумет Бөлім: Жаратылыстану Тақырып:Ағаштар мен бұталар.

Мақсат: табиғаттың жанды нысандары туралы түсініктерін жүйелеу. Балабақша аумағындағы жəне жақын маңайдағы өсімдіктерді (ағаштар мен бұталар) ажырату жəне атай білу дағдыларын дамыту. Өсімдіктер əлеміне қызығушылығын тəрбиелеу.

Алдын ала жүргізілетін жұмыстар: қолынан келетін еңбек əрекеті; иллюстрацияларды, фотоларды қарастыру; бейнетүсірілімдерді, таныстырылымдарды қарау; аудиожазба тыңдау, жұмбақтар шешу, қарапайым тəжірибе жұмысы, зерттеу серуендері, өлең жаттау.

Жабдықтар мен материалдар: ағаштардың, жапырақтардың иллюстрациялары, ағаштар мен бұталардың суреттері, планшет (фотоаппарат).

Сөздік жұмыс:ағаш, бұта, шөп, тамыр, дің, сабақ, бұтақ, жапырақ.

Билингвалды компонент: ағаш – дерево



Жұмыс кезеңдері

Педагогтің басқарушылық қызметі

(Əдістер, тəсілдер)


Балалардың іс-əрекеті


Ынталандыру- қызығушы- лықтарын ояту

Педагог жұмбақ жасыру арқылы оқу қызметіне жағымды көңіл күй қалыптастырады.


Өлең оқиды.

Жұмбақ шешу

Күн жылынса киінді, Суытса шешті киімді.

(Ағаш)


Бақшамызда көп ағаш, Өскен жақсы əр ағаш. Ең əдемі, меніңше, Құс ұясы бар ағаш.


Аппақ қайың, қарағай –

Қосылыпты табысып. Сұлу терек, жасыл желек, Құшақтасып қабысып.

Қарағайым, жұпар майың Жібек желмен аңқиды.


Егістікті көлемді Қоршай ектік еменді. Ескен желден егінді. Қорғап тұрар ол енді.



Көше бойы аралас


Қаптап өскен қара ағаш.


Жемісі жоқ болса да,


Саясы көп дара ағаш.


Гүлзар бақта мекені


Көрген кезде жөкені


Елтіп жұпар иісіне,

Бұрыннан бар білімдерін қайталау.

Ара қаптап кетеді.

Балабақша ауласында өсіп тұрған


ағаштардың атауларын кімнің


білетінін анықтайды. Табиғатта


үлкен бір патшалық – өсімдіктер


патшалығы бар екенін


хабарлайды. Өсімдіктер


патшалығында үш қала бар.


Бірінші қала – ағаштар. Екінші


қала – бұталар. Үшінші қала –


шөптер.


Балаларға балабақша ауласына саяхатқа шығуды ұсынады.

Педагогтің ағаштар мен бұталарды зерттеуге шақыруын қабыл алады.


Өзекті сұрақ: Қайсысы ағаш,

Балалар ағаштарда тамыр, бір дің жəне


Ізденістік- ұйымдасты- рушылық

қайсысы бұта? Олардың ұқсастығы мен ерекшелігі неде?

Педагог қорытынды жасайды: ағаштар – ең үлкен өсімдіктер.

жапырақтар бар екенін анықтап, дəлелдейді. Бұталарда тамырлар, көп сабақтар жəне жапырақтар бар.


Олар көп жыл өмір сүреді.



Ағаштардың діңі болады.



Бұталардың бойы ағаштардан



төмен болады. Олардың бірнеше



жіңішке сабақтары болады. Діңі



болмайды. Ең кішкентай



өсімдіктер – шөптер. Олардың



сабақтары жіңішке. Олар ұзақ өмір



сүрмейді.



Педагог балаларға ойын ұсынады:



«Оның ... бар, бұл не?»: нысанның бөліктерін атайды.

П: Оның тамыры бар, бұл не? Б: Шөп, ағаш, гүл, бұта.


Педагог балаларды қайыңға əкеліп, оны зерттеуді ұсынады (дəл осы жоспар бойынша кез


Ағаштарды, шөптерді, бұталарды көрсетеді.


келген басқа ағашты зерттеуге



болады).




Жерге түскен қайың жапырақтарын көтеріп, оның жерде жатып, солып қалғанын анықтауды ұсынады.

Мұның қандай ағаш екенін анықтайды, қайыңның діңін көрсетеді, оның жуан немесе жіңішке екенін анықтап, айтады. Бұтақтарын көрсетеді. Олар қандай – жуан ба, жіңішке ме? Түсі қандай? Қайыңның



Жылдың қай мезгілі? Ағаштарға

діңін сипайды, ол қандай (Жұмыр, майда).

күзде не болады? (Ол ұйықтайды,

Түсі қандай? (Мұндай ақ-қара дің тек

қысқа дайындалады).

қайыңда ғана болатынын түсіндіру).


Қайыңда қандай өзгерістер болған?


Ағаштың жапырақтары қайда кеткен?


Олар көп пе, аз ба? Жапырақтар қайда


жатыр? Оларды кім жұлды?

Ағаштар мен бұталардың

Ағаштың немесе бұталардың атауларын

атауларымен танысу.

қайталайды, оларға тəн ерекшеліктерді

Педагогтің хабарламасы: Ағаштар

көптеген жануарлар үшін тұрақ, пана. Ағаштан жиһаз, қағаз, ағаш ойыншықтар, ыдыс, музыка аспаптарын жасайды. Ағаштар біз тыныс алатын ауаны зиянды

айтады: биіктігі, діңінің жуандығы, жапырақтарының түсі.

Кіре беріс қалқалар, əткеншек, орындықтар, құм алаңының қоршауы мен шатыры т.б. ағаштан жасалғанын айтады.

заттардан тазартады, олар


сонысымен пайдалы. Бұтақтарды


сындырып, жапырақтарды жұлуға


болмайды. Ағаштарды қорғап,


жаңасын егу қажет.


Жан-жағына қарап, балабақшада


ағаштан жасалған заттарды атауды


сұрайды.



Сергіту сəті

Ағаштар, міне, Мұныңда үні – ш-ш-ш.


Кейде жұмсақ, кейде шу, шу (2 рет)


Кейде дауыл – гу де гу.


Ал, балалар, тұрайық.


Алақанды ұрайық.


Оңға қарай иiлiп,


Солға қарай иiлiп,


Бiр отырып, бiр тұрып,


Бойымызды созайық.


Белiмiздiжазайық.


Оңға-оңға, түзу тұр,


Солға-солға, түзу тұр,


Жоғары-төмен қарайық,


Қолымызды созайық,


Бойымызға күш жинап,


Бiр шынығып алайық.


Əліппе-дəптердегі тапсырманы орындауды ұсынады.

Ағаштар мен бұталардың бөліктерін көрсетіп, атайды.

Ағаштан жасалған заттарды қоршап


сызады.




Ағаш немесе бұтаның суретін салады.

Рефлексивтік- түзетушілік

Педагог қорытынды жасайды. Рефлексия: рефлексиянің əдістерінің бір тəсілін қолданады: Балалардың ҰОҚ-да қаншалықты өсіп жетілгендерін көру:

  • отырып, тұрып, созылып.

  • Ым-ишарамен көрсету: Міне, тамаша!

  • Қол шапалақтаңдар! Аяқтарыңмен топылдатыңдар!

Балалар ҰОҚ-да алған əсерлерін бөліседі.

Күтілетін нəтиже:

айта алады: жергілікті жерде өсетін ағаштар мен бұталардың атауларын, ағаштар мен бұталардың ортақ негізгі белгілерін (тамыр, жапырақ);

түсінеді: ағаштар мен бұталардың айырмашылықтарын (ағаштың діңі жалғыз, бұтада көп сабақ), нысанның бөліктерін;

қолданады: ағаш немесе бұта туралы əңгіме құрастыру дағдыларын.



30


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!