Материалдар / А.Жұбанов "Қарлығаш"күйі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

А.Жұбанов "Қарлығаш"күйі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қосымша білім беру ұйымдарында қобыз сабағын ұйымдастырушы ұстаздарға арналған сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2024
328
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады









Тақырыбы:

А.Жұбанов «Қарлығаш»

(ашық сабақ)










Қобыз класының жетекшісі: Құлбарақова Әдемі

1-сынып оқушысы: Сағидолла Райда














2023жыл



Сабақтың тақырыбы: А.Жұбанов «Қарлығаш» соңғы бөлім


Сабақтың мақсаты:Шығарманы үйрете отырып, композитор туралы мағлұмат беру. Композитордың өмірімен әндерінің байланысын ашу.


Дамытушылық мақсаты: Оқушының күй, шығарма меңгеруде дұрыс есту, мелодиялық ерекшеліктерін сезіну қабілеттерін дамыту.


Тәрбиелік мақсаты: Оқушының музыкаға деген сүйіспеншілігін оятып, өнерді құрметтейтін жан дүниесі бай, эстетикалық талғамы жоғары, орындаушылық шеберлігін дамыта тәрбиелеу.


Сабақтың түрі:Аралас сабақ.


Көрнекілік құрал: Композитордың суреті, интерактивті тақта, слайд, видеолар, қобыз аспабы, пульт, нота,дәптер, журнал.


Сабақта көрсетілетін әдістемелер: Әңгіме, аспапта ойнап көрсету, сұрақ-жауап, бейне баян арқылы әуенді тыңдату.


Сабақтың жүрісі:

1)Ұйымдастыру- оқушының сабаққа дайындығын тексеру,құрал-жабдықтарды дайындау,өткенді қайталау. Гамма ойнау.

2) Үй тапсырмасын тексеру. А.Жұбанов «Қарлығаш» 1-ші бөлім

Композитор туралы сұрау.

3) Жаңа сабақ бойынша түсінік беру, қобызда ойнап көрсету, оқушымен шығарманы талдау.

4) Сергіту сәті: Сергіту ойындары. Қарлығашты бейне баяннан тыңдату,

5) Қортындылау: Шығарманы тағыда қайталап ойнау, бағалау, үйге тапсырманы нақтылап беру, күнделік пен журналға баға қою.
















Сабақтың барысы: 1)Ұйымдастыру-оқушының сабаққа дайындығын тексеру,құрал-жабдықтарды дайындау,өткенді қайталау.

Гамма ойнау: Ре мажор.

____________________________________________________________ ____________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




2) Үй тапсырмасы: А.Жұбанов «Қарлығаш»1 бөлім.Композитор туралы сұрау. Жатқа ойнатып, қатемен жұмыс жасау. Күй сандықпен қостатып ойнау.



3) Жаңа сабақ. А.Жұбанов «Қарлығаш» соңғы бөлім.


Ахмет Жұбанов – қазақ музыкасын зерттеуші көрнекті ғалым, әйгілі композитор, дирижер. Ол 1944ж Қазақстанның халық әртісі. 1943ж Өнертану ғылымының докторы, профессор, академик.

Ол 1906 ж.29 сәуірде Ақтөбе облысы, Темір ауданында дүниеге келген. Ол жастайынан көптеген оқу орындарын оқып, музыкалық білімін жетілдіріп отырған. 1933 ж. Алматы музыкалық драма училищесінде ұстаз болып жұмыс жасады. Жасынан музыка өнеріне бейімділігін байқап, домбыра, скрипка аспаптарында ойнауды меңгерді.

А.Жұбанов оркестрге, ансамбльге, домбыраға арнап ноталар түседі. Әндер жазады. Композитор әр жылдары «Бейбітшілік туы берік қолда», «Отаным», «Ақшолпан», «Ақкөгершін», «Қарлығаш» сияқты әсем де көркем әндер жазған. Аспаптарға арнап көптеген сауат ашу кітаптарынжазған.


Ғалым


Дирижер


|

Өнертану ғылымының докторы

А.Жұбанов

«Қарлығаш»



------- -----

Профессор, академик

Қ.Р. халық әртісі

----- -----

|

Композитор



«Қарлығаш» - шығарманы кесте бойынша талдау.

А.Жұбанов


Си минор тональдігі. Фа,до#


Moderato-асықпай, әндете


«Қарлығаш»




Өлшемі 2/4

Нота ұзақтықтары:

Жарты, ширек,8, 16.

p, f, mf, лига, фермато.





Шығарманы қобызда тартып әуенін тыңдату. Сосын нота бойынша шығарманы оқушымен такт-такт бойынша талдау.



4) Сергіту сәті:

Сергіту сәтінің мақсаты – оқушының ойын сергітіп, адами құндылықтармен толықтыру.


5) Қорытындылау:Шығарманы тағыда қайталап ойнау, бағалау, үйге тапсырманы нақтылап беру, күнделік пен журналға баға қою.

Оқушының жақсы қасиеттерін айтып, сабаққа деген құлшынысын арттыру. Күнделікке үй тапсырмасын жазып жіберу.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!