Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Акробатикалық жаттығулар орындау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Тақырып: Акробатикалық жаттығулар орындау |
Мектеп: |
||||||
Уақыты: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
Сынып: 5 |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
|||||
Оқу мақсаты |
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау |
||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындауды біледі. |
||||||
Оқушылар көпшілігі орындай алады: қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындауды түсінеді. |
|||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындауды қолданады. |
|||||||
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: қақпа,алаң, доп, басшы/капитан, рефери, команда, чемпионат, біріншілік. |
||||||
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: гимнастикалық жаттығулар орындаған ұнайдыма? |
|||||||
Не себепті (гимнастикалық жаттығулар денсаулыққа пайдалы) деп ойлайсыз? |
|||||||
Алдыңғы оқу |
Қорғанысты ойын. |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||
Басы
|
Сапқа тұрғызу, амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтып таныстыру. Саптық жаттығулар, оңға, солға, шұғыл бұрылу. Жүру жаттығулары: Қолды жоғары көтеріп аяқтын ұшымен жүру. Қолды белге қойып, өкшемен жүру. Аяқтың ішкі –сыртқы қырымен жүру. Жартылай отырып жүру, толық отырып жүру. Жүгіру жаттығулары: оң, сол бүйірмен тіркеме адыммен жүгіру. Артқа қарап жүгіру. Тізені көтеріп жүгіру. Аяқты артқа сермеп жүгіру. Залда диоганалға жылдамдыққа жүгіру.Дем басу жаттығуларын орындау. Жалпы дамыту жаттағуларын орындау. |
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер. |
|||||
Ортасы |
Тапсырма: Қолымызды тіреп отырамыз, тіземізді кеудеге жинақтаймыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаймыз. Гимнастикалық төсенішке жатып, аяғымызды кеудеге жинап жинақталыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаймыз. Алақанымызды бір-біріне қарама-қарсы бағытта ұстаймыз, осы күйде, тез отырып топтасамыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаймыз. Гимнастикалық төсенішке жатып, тез арада отырып топтасамыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаймыз Дескриптор: білім алушыға қолын тіреп отырып, тізесін кеудеге жинақтайды; гимнастикалық төсенішке жатып, аяғын кеудесіне жинақтайды; алақанын бір-біріне қарама-қарсы бағытта ұстап, тез отырып топтастырады; гимнастикалық төсенішке жатып, тез арада отырып топтастырады; гимнастика жаттығуларын реттілікпен орындайды. |
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық. Секундамер |
|||||
Соңы
|
Тыныс алу жаттығуларын орындап, сапқа тұрады.Сабақты қорытындылап, бағалау. Үйге тапсырма беру. |
|
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|||||
Сабақты орындау барысында уақытты ұтымды пайдалана отырып деңгейлік тапсырма бердім. Қабілетті оқушыларға тапсырманы күрделендіріп бердім. Әлсіз оқушыларға жеңілдетілген тапсырманы бердім. |
байқау,тыңдау,сұрақ қою, оқушылардың өзін- өзі бағалау, кері байланыс ұсыну арқылы, мақсатты түрде оқуға уәждеу, мақтау-мадақтау әдістері арқылы бағалау. |
Тарих, геометрия пәндерімен байланыстырдым. Денсаулық пен қауіпсіздік ережелерін үнемі түсіндіремін. Жугіру тәсілдерін бейне жазбадан көрсетемін. Оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға, жауапкершіліктерін арттырамын. |
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары _________________________________________________________________
Қысқа мерзімді жоспар
Тақырып: Акробатикалық жаттығулар орындау |
Мектеп: |
||||||
Уақыты: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
Сынып: 5 |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
|||||
Оқу мақсаты |
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау |
||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындауды біледі. |
||||||
Оқушылар көпшілігі орындай алады: қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындауды түсінеді. |
|||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындауды қолданады. |
|||||||
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: қақпа,алаң, доп, басшы/капитан, рефери, команда, чемпионат, біріншілік. |
||||||
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: гимнастикалық жаттығулар орындаған ұнайдыма? |
|||||||
Не себепті (гимнастикалық жаттығулар денсаулыққа пайдалы) деп ойлайсыз? |
|||||||
Алдыңғы оқу |
Қорғанысты ойын. |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||
Басы
|
Сапқа тұрғызу, амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтып таныстыру. Саптық жаттығулар, оңға, солға, шұғыл бұрылу. Жүру жаттығулары: Қолды жоғары көтеріп аяқтын ұшымен жүру. Қолды белге қойып, өкшемен жүру. Аяқтың ішкі –сыртқы қырымен жүру. Жартылай отырып жүру, толық отырып жүру. Жүгіру жаттығулары: оң, сол бүйірмен тіркеме адыммен жүгіру. Артқа қарап жүгіру. Тізені көтеріп жүгіру. Аяқты артқа сермеп жүгіру. Залда диоганалға жылдамдыққа жүгіру.Дем басу жаттығуларын орындау. Жалпы дамыту жаттағуларын орындау. |
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер. |
|||||
Ортасы |
Тапсырма: Қолымызды тіреп отырамыз, тіземізді кеудеге жинақтаймыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаймыз. Гимнастикалық төсенішке жатып, аяғымызды кеудеге жинап жинақталыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаймыз. Алақанымызды бір-біріне қарама-қарсы бағытта ұстаймыз, осы күйде, тез отырып топтасамыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаймыз. Гимнастикалық төсенішке жатып, тез арада отырып топтасамыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаймыз Дескриптор: білім алушыға қолын тіреп отырып, тізесін кеудеге жинақтайды; гимнастикалық төсенішке жатып, аяғын кеудесіне жинақтайды; алақанын бір-біріне қарама-қарсы бағытта ұстап, тез отырып топтастырады; гимнастикалық төсенішке жатып, тез арада отырып топтастырады; гимнастика жаттығуларын реттілікпен орындайды. |
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық. Секундамер |
|||||
Соңы
|
Тыныс алу жаттығуларын орындап, сапқа тұрады.Сабақты қорытындылап, бағалау. Үйге тапсырма беру. |
|
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|||||
Сабақты орындау барысында уақытты ұтымды пайдалана отырып деңгейлік тапсырма бердім. Қабілетті оқушыларға тапсырманы күрделендіріп бердім. Әлсіз оқушыларға жеңілдетілген тапсырманы бердім. |
байқау,тыңдау,сұрақ қою, оқушылардың өзін- өзі бағалау, кері байланыс ұсыну арқылы, мақсатты түрде оқуға уәждеу, мақтау-мадақтау әдістері арқылы бағалау. |
Тарих, геометрия пәндерімен байланыстырдым. Денсаулық пен қауіпсіздік ережелерін үнемі түсіндіремін. Жугіру тәсілдерін бейне жазбадан көрсетемін. Оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға, жауапкершіліктерін арттырамын. |
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары _________________________________________________________________
Қысқа мерзімді жоспар
Тақырып: Акробатикалық жаттығулар орындау |
Мектеп: |
||||||
Уақыты: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
Сынып: 5 |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
|||||
Оқу мақсаты |
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау |
||||||
Сабақтың мақсаттары |
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |