Материалдар / Акробаттық жаттығулар кешені.

Акробаттық жаттығулар кешені.

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
437
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

3. Қауіпсіздік техникасы. Саптық жаттығуларды зерттеу.

Мектеп: 278

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Абенов Достық

Сынып: 7

Адам өмір тіршілігінің табиғи және техногендік сипаттағы ( төтенше жағдайлардағы қауіпсіздігіӨҚН)

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Акробаттық жаттығулар кешені.

Оқу мақсаттары

7.3.2.2 Дене жаттығуларының алдында жалпы қыздыру жаттығуларын жасау және ағзаны қалпына келтіру жаттығуларының құрамын көрсету.

Оқу бағдарламасына сілтеме

3.2 Денені қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларын құру мен орындау.

Сабақ мақсаттары

Барлығы: Білім алушы акробатикалық жаттығуды түсінеді.

Көбі: Білім алушылар акробатикалық жаттығуды түсінеді. жасайды.

Кейбірі: Білім алушылар акробатикалық жаттығуды түсінеді. жасайды,көрсете алады.

Жетістік критерийлері

Денсаулыққа пайдалы дене жаттығуларын орындайды.

Тілдік мақсаттар


Бұрылулар, аударылып түсулер, тік тұрулар дене бөліктері гимнастикалық снарядтар

гимнастикалық қабырғалар қанат, саты, кермелер әр түрлі биіктіктердегі қоссырықтар гимнастикалық теке, ат гимнастикалық маттар, орындықтар қозғалыстар үйлесімі мүсін.

Құндылықтарды дарыту

Білімалушылар бір - бірімен келісіп және үйлесімді жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Физики,геометрия,биология

АКТ қолдану дағдылары

Планшет қолдану

Бастапқы білім


Саптық жаттығуларын орындайды.

Сабақ барысы

Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке,

Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

10мин


Дайындық бөлімі.

Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау. Жүгіруден жүріске өтіп, жалпы дамыту жаттығуларын жасау және сергіту ойындары.


Әр жаттығуға кең, ашық кеңістік.

















Үлкен бос кеңістік.

Гимнастикалық

снарядтар және әрбір

тапсырма үшін

қажетті инвентарь Ысқырық

,

Сабақтың ортасы

25мин

(С) Берілген элементтер саны тапсырылады (мысалы,

4, 6, 8). Олардан жаттығу ойластыру қажет. 2 немесе одан артық оқушылар топтары қатыса алады. Тапсырманы топ таңдаған оқушы орындай алады.

Мысалы, акробатика элементтері берілген: алға

аударылып түсу, артқа аударылып түсу, жауырынға

тұру, көпір, бұрыш жасап отыру, жартылай шпагат,

аяқта тепе-теңдік ұстау, 180 градусқа бұрылып секіру.Қатысушылардың өздері қандай да бір өтулерді қоса отырып, осы негізгі элементтерден жаттығуларкешенін ойластыруы керек.

Командалардан 10м арақашықтықта екі

оқушы тұрады және тік қалыпта еденде құрсау

шеңбер ұстап тұрады. Мұғалімнің белгісі бойынша

командалардағы ойыншылар жүгіреді,алға қарай

аударылып түсіп құрсауға секіреді, одан әрі

бағандарды айналып жүгіріп, кері қарай құрсаудан

өтеді де (жүгіріп өтеді), эстафетаны келесі ойнышыға

береді.

Сабақтың соңы

5 мин

Сабақ соңында білім алушыларға рефлексия жүргізіледі:

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ арқылы бағалау

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау барысында оқушылардың деңгейін анықтап. Деңгейлері бойынша тапсырмалар бердім. Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды ауызша мадақтау арқылы бағаладым.Деңгейі жоғары оқушылармен аралстырып білім деңгейлерін көтердім.

Бас бармақ жоғары / төмен» әдісі арқылы рефлексия жасалады.Кері байланыс. Әңгімелесу тәсілдерін қолдандым.Оқушылардың өз бетінше тапсырмамен жұмыс істеуі, өз бетінше қателерін түзеу.


Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу.Дене қыздыружаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу,икемділіктідамытуға септігін тигізеді.Дұрыс тыныс алу. Сабақ барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ