Тақырыбы: АКТ-дағы
перспективалық өрістер
Жосапары:
-
Акпараттандыру және адамзаттың
жаһандық ресурсы.
-
АКТ
- пайдаланушылардың мүддесіне карай акпаратты
жинау
-
Окыту үрдісіндегі АКТ
Акпараттандыру және адамзаттың
жаһандық ресурсы ретінде, адамзат қызметінің барлык салаларында
акпараттық өркениеттің жетістіктерін пайдалануды жетілдіру үрдісі
ретінде бүгінде қоғам дамуындағы маңызды рөл акпаратқа тиесілі.
Қоғамды ақпараттандырудың негізгі бағытының бірі инновациялык
технологиялар дамуының заманауи әлемдік деңгейін ескере отырып,
Қазакстан Республикасының акпараттык инфракұрылымын қалыптастыру
және дамыту; елдің әлеуметтік және экономикалык дамуын ақпараттык
қамтамасыз ету болып табылады. Қазакстан Республикасының білім беру
жүйесін ақпараттандырудың негізгі мақсаты: казакстандык білім
берудің сапасын көтеретін жаңа ақпараттык технологияларды иайдалану
негізінде Қазакстан Республикасындагы бірыңғай білім беру
акпараттык ортасын күру, азаматтарға білім алудың барлык деңгейлері
мен сатыларында тендей білім алуды камтамасыз ету, сондай-ак
Казахстан Республикасының ақпараттық кеңістігін әлемдік білім беру
кеңістігімен біріктіру. Енбек нарығының кажеттіліктерін
қанағаттандыратын жске түлғаның, еліміздін
индустриялык-инновациялык даму міндеті мен білім беру саласындағы
үздік әлемдік практикаларға сай келетін жоғары білім саиасының
жоғары деңгейіне кол жеткізу. Бүгінде жаңа
ақпараттық-коммуникациялык технологияларды (АКТ) енгізу жаппай
сипатка иеленді, ойткені окьпу үшін компьютерлік технологиялар
әзірлеу мәселесі және өз кызметінде компьютерді жүмыс күралы
ретінде пайдалануға кабілетті мамандарды даярлау үшін жағдай жасау
ен жоғары басымдылықта. 6 Акпараттык-коммуникациялык
технологияларды оқыту үрдісіне әзірлеу және енгізу жоғары оку
орындарының техникасын түбегейлі жаңарту, сабақ бсру әдістерін және
студенггермен оқу жүмыстарының формасын жетілдіру студенттердің оқу
үрдісінде тап болатын көлемді акпарат ағынын жүйелік келісуді және
үйлестіруді талап етті. АКТ - пайдаланушылардың мүддесіне карай
акпаратты жинау, өңдеу, сактау, тарату, бейнелеу және пайдалану
максатымен біріктірілген программалык-техникалык күралдар мен
өндірістік үрдістер және әдістердің жиынтығы. Жоғары оку орнында
маман дайындауды үйымдастыруда АКТ-ны келесі кұралдар ретінде
пайдалануға болады: - таным үрдісін оңтайландыру ретінде камтамасыз
ететін, сондай-ақ кәсіби кызметте жеке стиль калыптастыратын окыту
күралы ретінде; - зерттеу пәні ретінде кызметтсгі акпараттык
үрдістерді үйымдастыру ерекшелігін ескеретін акпараттарды өңдеудін
заманауи әдістерімен танысу; - мамандандырылган программалык
камтамасыздандыру (ПҚ) жүмысында студенттерді окыту кезінде
камтамасыз ететін кәсіби міндеттерді шешу күралы. кәсіби кызметте
оны табысты колдану және оның мүмкіндіктерін әрі карай оздігінше
оку үшін негізін калау кажет. АКТ-ны енгізу студенттерде келесідсй
жалпы күзыреттіліктердін калыгітасуына және дамуына ыкпал етеді: -
өзінің болашак мамандығына түракты қьгзығушылық танытып, оның мәні
мен әлеуметтік маныздылығын түсіну; - әлеуметтік-экономикалык және
саяси мәселелер мен үрдістерді талдау, әртүрлі кәсіптік және
әлеуметгік кызметтердегі гуманитарлык-әлсуметтік ғылымдардағы
әдістсрін пайдалану; - өзінің қызметін үйымдастыру, кәсіби
есептердің орындалу әдістері мен тәсілдерін анықтау, сапасы мен
тиімділігін бағалау; - стандартты және стандарты емес жағдайларда
шешім кабылдау және оған жауаиты болу; - стандартты емес
жағдайларда проблемаларды шешу, тәуекелдерді бағалау және шешім
кабылдау; 7 - кәсіби және тұлға ретінде даму максатында кәсіби
есептерді кою және шешу үшін акпараттарды іздеу, талдау, бағалау
және пайдалануды жүзеге асыру; - кәсіби кызметте акпараттык
коммуникациялык технологияларды колдану; кәсіби және түлға ретінде
даму максатында өздігінше міндеггерді анықтау, өз бетінше білім
алумен айналысу, саналы түрде жоспарлап, біліктілігін арттыру; -
кәсіби кызметте жиі ауыспалы технологиялар жағдайына бейімделу; -
адамдар арасындағы катынас, өзара карым-катынас мәдениетін дамыту,
мәдениетаралык және этникалык айырмашылыктарды ескере отырып,
психологиялык байланыс орнату; - шет тілінде қатынас жасаудың
базалық деңгейінде, экологиялық, акпараттык және коммуникативтік
мәдениетке ие болу керек; - іскерлік карым-катынас күралы ретінде
шеті тілін қолдану керек; - еңбек қауіпсіздігін қамгамасыз ету
іс-шараларын үйымдастыруда жауапкершілік алу, техника кауіпсіздігі
ережесін сактау; - кәсіби кызметте кәсіпкерліктің ерекшеліктері мен
кәсіпкерлік кызметінің нег іздерін меңгеру. Окыту үрдісіндегі
АКТ-ның негізгі міндеті үлкен көлемді акпаратка кол жеткізу мен
білімді визуализациялау болып табылады. Оку үрдісінде АКТ-ны
колдану студенттерде көптеген жалпы күзыреттіліктердің қалыптасуына
ыкпал етеді.
Бақылау
сұрақтары:
-
АКТ - пайдаланушылардың
мүддесіне карай?
-
Қоғамды ақпараттандырудың
негізгі бағытының бірі?
-
АКТ-ны енгізу студенттерде
келесідсй жалпы құзыреттіліктердін калыптасуына және дамуына ыкпал
етеді?