Материалдар / Аквариумдегі балықтар.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Аквариумдегі балықтар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене тәрбиесіне комегі болар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қырқүйек 2018
688
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті.

11 «Балапан» бөбекжай – балабақшасы

Исмамбетов Берик Жолдасович

ІІ – санатты

Білім беру саласы:Денсаулық

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Дене тәрбиесі

Тақырыбы: 1.Аквариумдегі балықтар.

Мақсаты: Жаттықтырушының лақтырған добын қағып алу және кері лақтыруды үйрету. Жаттықтырушыдан допты саусақтарды еркін ұстап, алақанмен қағып алуын бекіту. Қол басының икемділігін дамыту.

Көрнекілігі: Көлбеу қойылған тақтай, әр балаға 2 балықтан, доптар.

Методикалық әдісі: түсіндіру, көрсету.


Әрекет кезеңдері

Жаттықтырушының іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті





Мотивациялық

қозғаушы

Балаларды бір қатар сапқа тұрғызу.

Сәлемдесу.

Жаттықтырушы төмендегі тапсырмалырды орындатады.

«Аквариумдегі балықтар»Қосарланып жүру, жүгіру, алақанды біріктіріп, қолдың басымен жұмыс жасау:

«Балықтар жүзеді», «Балықтар ойнақтап жүр»:

Көңілді балықтар таза суда, жылы суда көңілді ойнақтап жүр. Біресе жиырлады, біресе жазылады,біресе құмға көмілді. Кеш батты, қараңғы түн. Балықтардан сұрайықшы: «Балық, балық, сен қайда ұйықтайсың?»

Қол ұстасып шеңбер бойымен жүгіру, белгі бойынша бағытты өзгерту.


Жаттықтырушыны мұқият тыңдайды, дұрыс орындауға тырысады.











Іздену

Ұйымдас-

тырушы


1.Жан жақты дамыту жаттығулары. «Ойыншық балықтармен»

Екі қатарға тұрғызып, жалпы дамыту жаттығуларын орындатады.

Жаттығудың жасалу ретін түсідіріп тұрып көрсетеді.

Балаларға орындатады.

Балалардың орындауларын қадағалайды.

«Балықтар қайда» жаттығуы.

Б.қ: аяқ сәл алшақ, қол төмен. «Балық, балық»қолды артқа тығу. «Балықтар , сендер қайдасыңдар?»-балықпен қолды алға созу «Міне балықтар». 5рет

«Балықтар кездесті » жаттығуы:

Б.қ: етпетінен жату, кезек- кезек бір жаққа, келесі жаққа аунау. Әр жаққа 3 реттен


«Балықтар жүзіп жүр » жаттығуы.

Б.қ: Аяқ алшақ, қол кеуде тұсында. Алға еңкейіп, алақанды бірге ұстап қолды алға созып,толқын тәрізді қимыл жасап, «балықтар жүзіп барады, жүзіп барады» деу.Б.қ оралу.

«Балықтарды қуып жетейік» жаттығуы.

Балықтармен қолды алға соза, шеңбер бойымен жүгіру, «Балықтарды қуып жетейік» деу 20 сек. Баяу жүгіру.«Балықтар шаршады. Балықтар тыныс алуға кетті» деп балықтарды аквариумға салады.


Негізгі қимыл- қозғалыс жаттығулары:

-Сап – тізбекте бірінің артынан бірі тепе – теңдік сақтап, төбешікке және төбешіктен жүгіріп түсу.

-Педагогтің лақтырған добын қағып алу және кері лақтыру (1 м арақашықтықтан).

Қимылды ойын: «Алтын балық»
Шарты: ойын алаңының (теңіздің) ені 1,5-2 м, ұзындығы 3-4 м. «Теңіздің» бір шетінде «балықшының» «қорабы» сызылады. Жаттықтырушы ойыншылардың арасынан өзіне бір көмекші таңдап алады. Көмекші «теңіздің» бір жағында, ал жаттықтырушы – «балықшы» қолына бір шетіне құм салынған қалташа байланған ұзындығы 5-6 м жіп ұстап, «теңіздің» екінші жағасында жүреді. 
Балалар – «балықтар» теңіздің ортасында «малтып» жүреді. Жаттықтырушы кенеттен «ұста» деп, көмекшісіне жіптің бір шетін лақтырады. Сол кезде жіптің бір жағындағы «балықтар» ұсталған болып есептеледі. Олар балықтарды жіппен қаумалаған күйі балықшының «қорабына» апарып «салып» қояды. 
Балықшының «Балықтар, малти беріңдер!» деген белгісі бойынша ойыншылар ойынды әрі қарай жалғастыра береді. 
Ойын осылай екі рет ойналған соң үшінші ретте ұсталған балықтардың арасынан балықшы «алтын балықты» таңдап алып, өзіне көмекші етіп сайлайды. 




Жалпы дамыту жаттығуларын орындайды.





Педагогті мұқият тындайды, тапсырманы бұлжытпай орындауға тырысады.










Ойынға жаппай қатысады.























Ойынның мақсаты: бір – біріне соғылып қалмай, бұлтарып жүгіруге дағдыландыру


Қорыту, рефлексия

«Кім тыныш өтеді ». қимыл- қозғалыс аз ойыны. Балалар жаттықтырушының соңынан тобымен еріп, залдың бір шетінен екінші шетіне дейін жүреді.Жаттықтырушы ешкім естімейтіндей тыныш, аяқтарының ұшымен (тышқан мысық сияқты) жүріп өтуі қажет.




Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: Сап – тізбекте бірінің артынан бірі тепе –теңдік сақтап, төбешікке және төбешіктен жүгіріп түсуді.

Қандай түсініктерді игерді: Төбешікке және төбешіктен жүгіріп секіру кезінде қолдарын екпінді қимылмен жаза білу керектігін.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Жаттығулар орындау кезінде шапшаңдық, мұқияттылық тәрізді сапалары.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!