Материалдар / Әлемді өзгерткен жаңалықтар

Әлемді өзгерткен жаңалықтар

Материал туралы қысқаша түсінік
ОҚУШЫЛАРҒА
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
551
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Экология және тұрақты дамуМектепҚатысқан оқушыларҚатыспаған оқушылар
СЫНЫП: 5
Сабақ тақырыбы:Экожүйелер

Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары5.6.1.1 экожүйенің құрамдас бөліктерін анықтау5.6.1.2 экожүйе түрлерін жіктеу
Оқу мақсаты:Экожүйенің құрамдас бөліктерін анықтау.
Сабақ түрі:Жаңа білімді игеру.
Сабақ мақсаты:Барлық оқушылар үйренеді: экожүйелердің құрамдас бөліктерін біледі;Көптеген оқушылар үйренеді: экожүйенің құрамдас бөліктерін түрлерін сипаттай алады;Кейбір оқушылар үйренеді: қосымша ақпаратты қолдану арқылы экожүйенің құрамдас бөліктерінің тірі ағзаларға әсерін талдай алады.
Бағалау критерийлері:
  • «Экожүйе» терминінің анықтамасын біледі.
  • Экожүйе құрылымын біледі.
  • Экожүйелер мысалдарын келтіреді.
  • Тілдік мақсаттарОқушылар орындай алады:

    Экожүйенің құрамдас бөліктерін сипаттай алады.

    Терминология:Биоценоз. Биотоп. Абиотикалық факторлар. Биотикалық факторлар. Антропогендік факторлар. Экожүйе.

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:Экожүйе дегеніміз ...Экожүйенің құрамдас бөліктері .......................... және ..............................Биоценоздың биотоптан ерекшелігі ...Антропогендік факторлар - ............ , оларға келесі факторларды жатқызуға болады ...

    Құндылықтарды дарытуЫнтымақтастық - топтық және жұптық жұмыс арқылы жұмысты үйлестіру.Академиялық шындық – жеке жұмыс арқылы.
    АҚТ қолдану дағдылары:Электронды ақпарат көздерін қолдану арқылы оқыту процессін визуализациялау.
    Бастапқы білім:Оқушылар 3-4 сыныптан тірі ағзалардың тіршілік орталарын, мекен ету орталарын біледі, анықтама бере алады.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріЖоспарланатын қызметРесурстар
    Сабақ басы0-5Оқушылармен амандасу;Ынтымақтастық атмосферасын құру мақсатында «Қол шапалақтау» әдісін пайдалану. Оқушылардың біреуі қол шапалақтауды бастап, бір-бір оқушыдан барлық сынып оған қосылады.Сабақ тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру.

    Сабақ ортасы6-11













    12-17







    18-21



    22-30



    31-34
    Білім актуализациясы. Оқушылар «Экожүйе дегеніміз не» бейнематериалын қарайды. Бейнематериалдағы ақпаратты талқыға салу. Сұрақтар:
  • Экожүйе дегеніміз не?
  • Экожүйені қандай компоненттер құрайды?
  • Экожүйелердің мысалдарын келтіріңіз.
  • Биом дегеніміз не?
  • Экожүйе дамуы үшін қандай жағдай қажет?


  • (Ж) Оқушылар ақпараттық парақпен танысып, «Инсерт» әдісі арқылы белгілеп отырып, оқиды.Дескрипторлар:
  • Тақырып бойынша ақпаратты оқиды.
  • «Инсерт» кестесіне экожүйе туралы білгендерін толтырады.
  • Ақпаратты оқып отырып, экожүйе туралы жаңа білімдерін 2-ші бағанға толтырып жазады.
  • Ақпартты оқып отырып, экожүйе туралы алғашқы білімдеріне қарсы болса, 3-ші бағанды толтырады.
  • Ақпаратты оқып отырып, түсініксіз тұстарын 4-ші бағанға толтырады.


  • Мұғаліммен оқыған мәтінді талдау. Терминдерді айтып, олардың мағынасын түсіндіру.

    (С) Оқушылар флипчарттағы экожүйе компоненттерін тиісті фигураға жинау қажет.Дескрипторлар:
  • Экожүйенің компоненттерін біледі.
  • Экожүйенің компоненттерін абиотикалық факторларын біледі.
  • Экожүйенің компоненттерін биотикалық факторларын біледі.
  • Экожүйенің компоненттерін атропогендік факторларын біледі.




  • (Ж) Оқушылар «Экожүйе» тапсырмалар жинағындағы тапсырмаларды орындайды. Өзара бағалайды.Дескрипторлар:1.Экожүйенің компоненттерін біледі.2.Шалғындық экожүйенің тірі ағзаларындың түрлерін біледі.3.Шалғындық экожүйесінің биотоп құрылымын дұрыс жазады.4.Шалғындық экожүйесіне абиотикалық факторлар әсерін біледі.5.Шалғындық экожүйесіндегі компоненттер бір-бірімен байланысуына бір мысал жазады.Дескрипторлар:1.Көл экожүйесінің биоценозын біледі.2.Көл экожүйесінің биотоп құрылымын дұрыс анықтайды.3.Көл экожүйесіне әсер ететін абиотикалық факторларын біледі.4.Көл экожүйесіндегі компоненттер бір-бірімен байланысуына бір мысал жазады.

    (С) Оқушылар «Экожүйелердің бұзылуы» атты бейнематериалды көріп, адамның экожүйелерге тигізетін әсері туралы қорытынды шығарады.
    Видео «Экожүйе дегеніміз не»













    Ақпараттық парақ







    Флипчарт



    Тапсырмалар жинағы

    Сабақ соңы35-40Сабақ мақсаты мен критерийлерін оралып, кері байланыс жүргізу. «2 жұлдыз, бір тілек»

    Қосымша ақпарат
    Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Барлық оқушылар экожүйеге анықтаманы сұрақ-жауап арқылы береді; жаңа ақпаратпен танысу уақытында «ИНСЕРТ» кестесін толтырады; Қабілеттері жоғары оқушылар - қосымша ақпаратты қолдану арқылы экожүйенің құрамдас бөліктерінің тірі ағзаларға әсерін талдай алады.Өзін – өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы.

    Тәсілдердің түрлілігі және шаршауды басу үшін оқушылардың бір-бірімен әңгімелесуі.Дене сымбаты бойынша нұсқаулықтар.
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?








    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ