Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Антропогендік факторлар
Материал туралы қысқаша түсінік
Антропогендік фактор ұғымын анықтай біледі.
- Адам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастардықалыптастырады сипаттайды.
- Бұрынғы және қазіргі кездегі адам мен табиғаттың өзара әсерін түсіндіреді және салыстырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1575
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: М.Әуезов втындағы жалпы орта мектепКүні: Мұғалімнің аты – жөні: Жидебайқызы А. Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар: | ||
Сабақтың тақырыбы | Адам экожүйенің бір бөлігі. Антропагендік фактор | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.3.2.1 Адам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастарды сипаттау. Білужәнетүсіну | |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар:Антропогендік фактор ұғымының анықтамасын білу.Көпшілік оқушылар:Экожүй туралы түсінік қалыптастыру.Кейбір оқушылар:Антропогендік факторларға мысал келтіру | |
Бағалау критерийі | - Антропогендік фактор ұғымын анықтай біледі. - Адам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастардықалыптастырады сипаттайды.- Бұрынғы және қазіргі кездегі адам мен табиғаттың өзара әсерін түсіндіреді және салыстырады. | |
Тілдік мақсаттар | Пәнге қатысты лексика мен терминология:Экожүйе, антропогендік фактор, ластану, қоқыс, өндіріс, зауыт, фабрикаДиалог құруға/жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Адам іс-әрекетінің қоршаған ортаға әсері ...................... деп аталадыАдамзат дамыған сайын адамның табиғатқаәсері қалай өзгергенін сипаттаңдар. Үш тілдегі терминология. | |
Құндылықтарға баулу | Топтық және жеке жұмысты жасау.Топта оқушылар қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік және келісім қарым- қатынаста болуға тәрбиелеу. | |
Пән аралық байланыс | Ағылшын тілі – терминдік сөздердің қолдануы.Тарих – қоршаған ортаның адамдармен байланысы. Информатика – АКТ пайдалану | |
Алдыңғы білім | 5.6.1.1 Экожүйенің құрамдас бөліктерін анықтады. 7.3.1.4 Экологиялық сукцессия үдерісін сипаттайды. Экологиялық сукцессия. Экожүйелердің алмасуын түсінді. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы0-5 мин 5-15мин | 1.Ұйымдастыру кезеңіСәлемдесу, түгендеу, назарларын сабаққа аударту.Психологиялық дайындық.Шаттық шеңберіОқушылар шеңберге жиналып бір –бірлеріне жақсы қасиеттерін айтады.Топқа бөлу: Мозайка әдісі арқылы топқа бөлуТопқа бөлу үшін түрлі суреттерді пайдалану. Әрбір топ ұқсас бөліктерді ретке келтіру арқылы топтасады. Алдыңғы білімді пысықтау:«Миға шабуыл»бүкіл сыныппен жұмыс(С)1.Сукцессия түсінігіне анықтама бер?2.Экологиялық сукцессияның себебі не болып табылады? 3.Бірінші реттік және екінші реттік сукцессияның өзара айырмашылығы неде?Дескриптор1.Сукцессияның түсінігіне анықтама береді.2.Экологиясукцессиныңсебептерінанықтайалады.3. Бірінші реттік және екінші реттік сукцессияның өзара айырмашылығын талдай алады. | Табиғат пен аул шарушы лығы және зауыттың суреттері Смайликтер |
Сабақтың ортасы 15-25 мин | 2.Жаңа сабақ.Күн жадын жазу. Тақырыпты дәптерге жаздыру(ТЖ – топтық жұмыс)«Айналмалыбекет» әдісі арқыл жаңа сабақты түсіндіру.Түрлі-түсті қағаз және қаламдар бар бірқатар бекеттер қою керек (немесе әр топқа әр түсті қалам беріңіз, осылайша кім қандай үлес қосқанын көре аламыз). Адам мен экожүйе арасындағы қарым қатынас.Адам – экожүйенің бөлігі.Адам мен табиғаттың ерте замандағыөзара әсері.Дескриптор1.Адам мен экожүйе арасындағы өзара қарым-қатынас туралы түсініктер қалыптасады.2.Адамэкожүйенің бөлігі туралы түсініктер қалыптасады.3. Адам мен табиғаттың ерте замандағыөзара әсері сипаттайды | АКТТүрлі түстіқалам және ақ парақ Жұлдызша |
Сабақтың соңы25-35 мин 35-43 мин 43 – 45 мин | 1 топ – ауыл шаруашылығының табиғатқа әсері2 топ – өндірістердің қоршаған ортаға әсері3 топ- қоршаған ортаны жақсарту шараларыТоп жұмысын аяқтағаннан кейін, әр топтың спикері түсіндіреді.Дескриптор1.Ауыл шаруашылығының табиғатқа әсерін айта алады.2.Өндірістердің қоршаған ортаға әсерін түсіндіре алады3.Қоршаған ортаны жақсарту шараларын талдайды.(Ж) жеке жұмыс2.ВЕНН диаграммасы.Адам және экожүйе арасындағы айырмашылықтары мен ұқсастықтарын жазу. Адам Экожүйе Дескриптор1.Адам және экожүйе арасындағы айырмашылқты білді.2.Адамның экожүйедегі ролін анықтай білді.3.Салыстырмалы түрде көрсете алады.3.Рефлексия. «Автограф қалдыру».Оқушылар шарларға маркермен сабақ, тақырыпты меңгергендігі жөнінде өз пікірлерін жазады. | ОқулықСоловьева А.Р. және т.б.БиологияАКТПлакат, Маркер Бас бармақ әдісі арқылы бағалау Барлық оқушыларға вендиаграма сызылған парқтар беріледі Шар, маркер |
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау корсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. |
Психологиялық ахуал орнату үшін шаттық шеңберін құрып бір –бірлеріне жақсы қасиеттерін айтқызамын.Алдыңғы білімді пысықтау үшін«Миға шабуыл» (С) бүкіл сыныпқа сұрақтар қоямын.Жаңа тақырыпты ашу мақсатында «Айналмалыбекет» әдісін пайдаландым.Бұл әдісте оқушылар өзгелердің идеясына сүйеніп, проблеманы немесе мәселені толығымен қамтуын көздейді, сондай-ақ олардың белсенді болып, жылдам қозғалады. Есте сақтау қабілеті және ой өрісін қалыптастырады Топпен жұмыс жүргізу барысында (ТЖ) «Ойлан, бірік, бөліс» әдісін пайдаландым.Берілген тапсырма бойынша оқушылар жұмыс жасау арқылы өз ойын еркін айта алады, жұп болып пікірлерімен бөліседі, ойлау дағдысын қалыптастырады. Соңында Рефлексия. «Автограф қалдыру». әдісіменОқушылар шарларға маркермен сабақ, тақырыпты меңгергендігі жөнінде өз пікірлерін жазды. | 1. Тапсырмада «Айналмалы бекет» әдісінде оқушылар өз ойларын айтты, жұлдызша арқылы оқушыларды өзім бағаладым.2. Тапсырмада «Суреттер сөлейді» әдісінде топтық жұмыс жасады, «бас бармақ» әдісімен оқушылар бағалады, ауызша өзім бағаладым.3. Тапсырмада «ВЕНН диаграммасы» әдісінде ұқсастықтары мен айырмашылғын жазды, бас бармақ әдісмен оқушылар бағалады ауызша өзім бағаладым.Бұл сабақта қалыптастырушы бағалау бойынша: смайликтер, жұлдызша, бас бармақ әдіс тәсілдерімен бағалап ортырдым. (С) Кері байланысты «Автограф қалдыру» әдісіарқылы алдым. | Сыныптың санитарлық нормаға сай болуы, жарық, бөлмені желдету, тоқ көздерімен жұмыс жасағанда сақтық ережелерін сақтау. Сабақ барысында үзілістер жасау.АКТ – ны пайдаланғанда электр токтарын пайдаланғанда.(10) –қауіпсіздік ережесін сақтау |
Сабақ бойынша рефлексия | ||
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? | ||
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша