Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
А.Құнанбаев "Ескендір" поэмасы
Материал туралы қысқаша түсінік
А.Құнанбаевтың "Ескендір" поэмасы, оны талдау бойынша құрылған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
16 Қазан 2018
714
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Халықаралық тәжірибелерді, қазіргі заманғы технологияларды қолдану арқылы және жалпыға бірдей мүмкіндіктерді ескере отырып, ұлттық білім беру жүйесінің ең үздік дәстүрлеріне негізделген қолайлы үштілді білім беру ортасын құруға ықпал ету.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ақтөбе қаласындағы физика-математикалық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі | ||
Пән: қазақ тілі мен әдебиеті | Мұғалімнің аты-жөні: Димисанова Алтынай Батырхнановна | |
Уақыты: 10-15.09.2018 жыл | Класс: 10 «F», «E», «G» | Оқушы саны: 10/11/12 |
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі | 1-бөлім: Мәдениет: сөз өнері. Абай Құнанбаев«Ескендір» поэмасы | |
Сабақтың тақырыбы | Абай Құнанбаев «Ескендір» поэмасы | |
Бастапқы білім | Шешендік өнер. Кеше, бүгін. | |
Оқыту мақсаттары | А4. Мәтіннің негізгі аспектілерін анықтау және талқылауО1. Мәтіндегі ақпаратты анықтау | |
Сабақтың мақсаттары | 10.А4.Шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау10.О1. Мәтіндегі ақпараттың өзектілігін анықтау, қорытынды жасау. | |
Бағалау критерийлері | ||
Тілдік мақсаттар | Сабақтың лексикалық минимумдары: хакім, таразы, ту тігу, амал қылу, іші тар, қу сүйек, ғибрат, дат, т.б | |
Құндылықтардыдарыту | Адалдық, толеранттылық, денсаулық, құрмет, жауапкершілік, үздіксіз оқу Құндылықтарды дарыту сабақ мазмұны арқылы жүзеге асады. | |
Пәнаралық байланыстар | Пән | Кезең |
Тарих | Поэмамен танысу барысында | |
АКТ қолдану дағдылары | слайдпен жұмыс, тыңдалым тапсырмалары | |
Дифференциация | - сұрақтарға жауап беру барысында;- оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдау. | |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | Көзге арналған гимнастика жаттығуларын жасау | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы | Қызығушылықты ояту. Берілген суреттегі тұлғаның кім екенін болжап көрейік........Аргеадтар (Теменидтер) әулетінен шыққан б.з.б. 336 жылдан бастап Ежелгі Македонияның патшасы, әлемдік державаның басшысы, адамзат тарихының ең ұлы қолбасшыларының бірі болған, Филипп патшаның ұлы, «Қос мүйізді» атпен танымал - ............... Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары таныстырылып, бағалау критерийлері талқыланады. | |
Сабақтың ортасы | 1-сабақТыңдалымалды тапсырмасыСабақтың лексикалық минимумымен жұмысБерілген сөздердің мағынасын түсіндіру: хакім, таразы, ту тігу, амал қылу, іші тар, қу сүйек, ғибрат, дат т.бТыңдалым тапсырмасы Оқушыларға Абай Құнанбаевтың «Ескендір» поэмасының аудиосынан үзінділер тыңдатылады. Тыңдалым кезіндегі тапсырма: «Сәйкестендір» тәсілі. Мәтінді тыңдап, сөз/ сөз тіркестерін сәйкестендіру. Мысалы: Ескендір – мақтан сүйгіш, қызғаншақ Бағалау. Дұрыс-бұрысын мұғалімнің тексеруіТыңдалымнан кейінгі тапсырма:ЖЖ. «СКТ» картасын толтыру «Сатылай кешенді талдау» кестесі нөмірленіп, оқушылар бірдей сандар арқылы жұптарға бөлінеді, кесте таратылады. Жұмысты жұпта орындайды.Бағалау. Жұптарға дұрыс жауабын ұсыну арқылы жұмыс тексеріледі. «Ыстық орындық» әдісі.«Ыстық орындыққа» оқушылар белгілі бір рөлді таңдап отырады. (Ескендір патша, Аристотель, Абай) Оқушылар мәтін мазмұнына сай, сұрақтар қояды. Мәселен, Ескендірге: СЖ. Сабақта алған ақпараты мен түйген ойы бойынша «Төрт сөйлем» тәсілін қолданып, қорытынды жасау. «Төрт сөйлем» тәсілі. 1. Пікір. Поэмада көтерілген негізгі мәселе/ сабақта жасалған әрекеттер бойынша өзіндік пікірін бір сөйлеммен айтады. 2. Дәлел. Өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді.3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді. 4. Қорытынды. Тақырып/мәселе бойынша қорытынды шығарады Дескрипторлар: ТЖ. Анықтаған мәселелері ұқсас жұптар бір топта топтасып, «ФИШБОУН» тәсілі бойынша талдау жасайды. * Балықтың басы - поэмада көрсетілген мәселе;* Балықтың үстіңгі қабырғалары – сол мәселенің сол кезең мен кеңістік талабына сай шығу себептері;* Балықтың астыңғы қабырғалары – оған дәлел келтіру үшін пәнаралық білімді қолдану және поэмадан мысал келтіру; * Балықтың құйрығы – оқушылардың өз тұжырым, пікірлері/қорытындылары, бүгінгі күнмен салыстыра сөйлеу.Дескрипторлар: | Поэманың аудиосы Поэманың мәтіні |
Сабақтың соңы | Кері байланыс. «Бағдаршам» әдісі. | |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Дифференциация дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | ||
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Бұл сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін, сынып туралы немесе оқушылар жайында нені білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)