Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
АРАЛАС ОҚЫТУДАҒЫ ГЕЙМИФИКАЦИЯ ЭЛЕМЕНТТЕРІН ISPRING LEARN-ДЕ ҚОЛДАНУ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
АРАЛАС ОҚЫТУДАҒЫ ГЕЙМИФИКАЦИЯ ЭЛЕМЕНТТЕРІН ISPRING LEARN-ДЕ ҚОЛДАНУ
Б.Қосынов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталықпен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі, Информатика пәні мұғалімі Қалданов Б.Б.
Резюме. Геймификация — это то, что имеет большой педагогический потенциал для внедрения современного вида обучения. Использование компьютерных игр в обучении — как известно, у учащегося есть большое желание усилить требования к сфере знаний, решить определенную проблему и достичь поставленной цели. Отличительной чертой от других игровых практик является то, что геймификация сохраняет использованный в учебном процессе материал, не изменяя его до самого конца, тем самым возобновляя цикл знаний и повышая их качество. А iSpring Learn, как известно, является одним из ведущих центров среди онлайн-структур на данный момент. Поэтому, использование элементов геймификации в среде iSpring Learn становится более гармоничным, тем самым делая его интересным для студентов смешанного обучения.
Summary. Gamification is something that has a great pedagogical potential for the introduction of a modern type of education. The use of computer games in teaching — as you know, the student has a great desire to strengthen the requirements for the field of knowledge, solve a certain problem and achieve the goal. A distinctive feature from other gaming practices is that gamification preserves the material used in the educational process without changing it until the very end, thereby resuming the cycle of knowledge and improving their quality. And iSpring Learn, as you know, is one of the leading centers among online structures at the moment. Therefore, the use of gamification elements in the iSpring Learn environment becomes more harmonious, thereby making it interesting for the students of blended learning.
Бүгінгі таңда оқыту үдерісінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың негізі бағыты ретінде аралас оқыту технологиясы қарастарылып келеді. Аралас оқыту дәстүрлі оқыту мен онлайн оқыту, яғни қашықтықтан оқыту технологияларын біріктіру арқылы оқытуды араластыру болып табылады. Мұнда екі түрлі оқыту технологияларының тиімді тұстарын бір уақытта пайдалану арқылы, олардың кемшіліктерін жою мүмкіндіктері бар. Оқыту түрі мен әдістері тиімді үйлестіріледі.
Аралас оқыту – мұғалімнің уақытын үнемдеудің және әр оқушының қажеттіліктеріне жауап берудің ең жақсы тәсілі. Оқытудың бұл формасы әртүрлі технологияларды біріктіреді: балалар мұғаліммен айналысады, интернетте бірдеңе оқиды, кейде білім алудың аралас формаларын қолданады. Сонымен қатар, баланың өзі оқытудың қарқынын, ырғағын, сипатын бақылайды, сабақ уақытын таңдайды, ауру кезінде де, саяхатта да оқу процесінен "шықпайды".
Аралас оқытудың көптеген сабақ модельдері бар, бірақ олардың ішінде ең негізгі, әрі тиімдісі келесілер:
-
Төңкерілген сынып. Мұғалім оқушыларға үйде жаңа материалды көруді, жоба бойынша онлайн режимінде жұмыс істеуді ұсынады, ал сабақта қол жетімді нәтижелерге сүйене отырып, жаңа білімді түсінуге және оларды тәжірибеге бағытталған ұшаққа айналдыруға мүмкіндік беретін түрлі іс-шараларды ұсынады. Бұл театрлық қойылым, рөлдік ойын, викторина, жұптарда, топтарда жұмыс істеу және т.б.
-
Станциялардың ауысуы. Мұғалім сыныпты үш топқа бөледі және үш оқу "станциясын" ұйымдастырады. Олардың әрқайсысында студенттер әртүрлі қызмет түрлерін орындайды. Осы сабақ аясында сыныптың мұғаліммен жұмысы, интернеттегі материалды жеке игеру немесе студенттердің ұжымдық жобалар бойынша өзіндік топтық жұмысы қолданылуы мүмкін. Сабақ барысында әр бала әр топқа барады және әр станцияда балаға кері байланыс беріледі.
-
Зертханалардың ротациясы. Бұл принцип бірнеше мұғалімдердің өз сыныптарының бірлескен жұмысы туралы келіссөздер жүргізіп, оқушылардың сабаққа байланысты әртүрлі материалдарға қол жеткізе алатын тиімді ортақ онлайн ортаны құруды ұсынады. Мұнда балалар өз бетінше үйренеді, жаттықтырады, жобалық тапсырмаларды орындайды, ал мұғалімдер олардың жұмысы туралы кері байланыс алады.
-
Икемді модель. Мұнда жеке білім беру траекториясын мұғалім, оқушы және білім беру ортасы дербес жасайды. Әр оқушы үшін жоспар құрылды: бір жылға, бір айға, бір аптаға. Мұғалімдермен кеңестер, кездесулер мен жобалар жоспарланған, көптеген өзіндік жұмыстар жоспарланған. Баланың жеке жоспарын қалай өткізетінін қадағалайтын тәрбиешінің қатысуы пайдалы. Бұл модель ең көп жұмыс істейді, бірақ көптеген мектептерде сәтті қолданылады[1].
iSpring Learn дегеніміз — бұл қашықтықтан оқыту жүйесіне арналған онлайн портал болып табылады. Курстар мен сынақтардан өтіп, вебинарларды көруге, оқушыларды және студенттерді үйретуге өте керемет қосымша болып саналады[2].
iSpring Learn кіру үшін сіз міндетті түрде тіркелуіңіз қажет. Бұл ортаның басты кемшілігі — оның ақылы болуы. Бірақ, ақылы болғанына қарамастан, оның мынадай мүмкіндіктері бар екен:
|
|
Осы ерекшеліктерінің ішінен геймификацияны қарастырайық.
Геймификация - бұл ойын формаларын ойын емес контекстке енгізу: жұмыс, оқу және күнделікті өмір болып табылатын әдіс. Геймификация оқушылардың қызығушылығын арттыруға, ынтасын көбейтуге және барынша белсенді болуға көмектеседі. Оқытудағы геймификацияны мектеп сабағында да, қосымша курстарда да, корпоративті оқытуда да қолдануға болады. Мектепте математиканы оқытудан бастап, қызметкерлерді басқару дағдыларын үйретуге дейінгі кез-келген процесс ойын әлеміне немесе ойын аңызына айналуы мүмкін. Оқытуды геймификациялауда ешқандай шектеулер жоқ. Оқыту көтермелеу және рейтинг жүйесін қолдану арқылы да, үшінші тарап бағдарламаларының көмегімен де жүргізілуі мүмкін. Мысалы, балаларға смартфон мен интерактив арқылы оқуға деген сүйіспеншілік баулиды, ал VR-технологиялар тікелей сабақтарда әлем бойынша саяхат жасау арқылы әлемді тануға көмектеседі. Мұндай ойындардың дамуы мен тұжырымдамасы ойын дизайнерлерімен айналысады. Білім беруді геймизациялау балаларда да, ересектерде де оқуға деген қызығушылықты арттыруға көмектеседі. Бұл барлық жастағы адамдарға жарамды әмбебап әдіс. Бұл ретте, ойын оқыту атқарып, өз мақсаты: дұрыс көзқарас, ол көмектеседі, білім алу және үйрену оларды тәжірибеде қолдану. Бұл тәсілдің жалғыз кемшілігі-ол барлық оқытуды толығымен алмастыра алмайды және бағдарламаның бір бөлігін ғана алуы керек, әсіресе мектеп туралы. Тіпті ең белсенді балалар сабақтағы тұрақты ойындардан шаршайды[3].
Мысалы, Ли Шелдон курсты құру тәжірибесі туралы әңгімелейді. Көп ойыншы ойынының бейнесі бойынша оқу орындарында өте табысты және оқушылардың жақсы үлгерімі және олардың қызығушылығы түрінде өзінің өміршеңдігін көрсетті. Егер бәрін геймификациялау туралы айтатын болсақ онлайн оқыту процесінде әртүрлі тәсілдерді табуға болады. Бірақ, олар оқытуды басқару жүйесіне геймификация элементтерін енгізуден тұрады. Тағы бір тәсіл-параллель геймификация оқытуды басқару жүйесі және оқыту жүйесінің өзі болып табылады [4].
Қазіргі таңда, білім берудегі геймификация — әр түрлі білім міндеттері ойын элементтерінің көмегімен шешілуде. Ойын арқылы үйрену жаңа идея емес, бірақ оның іске асырылуы әйгілі отандық мұғалімдер мен психологтар сипаттағаннан біршама ерекшеленеді. Геймификация қандай тапсырмалар үшін жақсы? Барлығы үшін емес; оқу процесінде қажетті тәртіп пен маңызды, ойын емес іс-шараларға уақыт қалады. Ойын оқушыға шығармашылық жұмысқа шабыт беру, күнделікті оқу тәжірибесінен мағынаны табу, мінез-құлықты түзету, әдеттерді нығайту және т. б. қажет болған кезде көмектеседі [5].
Геймификация элементтерін iSpring Learn-де қолдану қазіргі таңда қарқынды дамып келе жатқан онлайн оқыту және курстарын жасаудың алдынғы қатарлы орталары болып табылады. Ойын механикасы оқуға қатысуға көмектеседі және жаңа жетістіктерге итермелейді. Оқушылар тапсырмаларды сәтті орындағаны үшін ұпайлар мен белгілермен марапаттау, сонымен қатар, рейтингтер арқылы бәсекелестік элементін қосуға мүмкіндік береді.
Мұғалім үшін геймификация қалай жұмыс істейді? Оқу барысында пайдаланушылар ұпай жинайды және нәтижелерін басқа оқушылардың жетістіктерімен салыстыра алады. Курстарды қарау және тесттерді, тренажерлерді, тапсырмаларды сәтті аяқтау үшін ұпайларды тағайындау қажет. Сіз өзіңіздің есептік жазбаңыздың барлық материалдарына қолданылатын тұрақты ұпайларды орната аласыз. Мысалы, әр дәріс үшін 10 ұпай және әр тест үшін 50 ұпай жинаңыз. Егер сізде көптеген материалдар жүктелген болса, бұл опция пайдалы – көзілдірік автоматты түрде орнатылады. Сондай-ақ, ұпайларды әр курс үшін жеке-жеке реттеуге болады және материалдың күрделілігіне байланысты әр түрлі мөлшерде беруге болады(сурет - 1).
Сурет – 1. Ұпай қосып отыру терезесі
Бейдждер. Оқушыларға жинаған ұпайлары үшін және оқу материалдарын тапсырғаны үшін бейдждер бере аласыз(сурет - 2). Мысалы, қызметкерлерді әр 100 ұпай үшін жаңа белгішемен марапаттап, немесе суық қоңырау техникасы бойынша өткен курс үшін "үздік оқушы" атағын бере аласыз. Геймификация параметрлерінде сіз белгілерді беру шарттарын көрсетіп, бұрын қосылған тізімді көре аласыз. ISpring Learn-да кірістірілген белгілер жиынтығы бар, сонымен қатар суреттерді жүктеуге болады.
Сурет – 2. Бейдждерды қолдану.
Рейтинг. Рейтингтер жақсы оқуға итермелейді және қызметкерлердің үлгерімін бағалауға көмектеседі. Сіз топ немесе ұйым бойынша пайдаланушының позициясын көре аласыз және қызметкерлерді олардың жетістіктері бойынша бөле аласыз. Мысалы, студенттерді оқыту нәтижелері бойынша үздік ондықты таңдап, оларды үздік студенттер тізіміне қосуға болады(Сурет - 3).
Сурет – 3. Рейтинг
Пайдаланушы порталындағы оқушылардың жетістіктері. Пайдаланушы порталында студент өзінің жетістіктерін бақылай алады. Ол аяқталған тапсырмалар үшін ұпайлар мен белгілерді алады және жалпы рейтингтегі әріптестерінің деңгейімен салыстыра алады. Сол терезеде алынған барлық сертификаттар жинақталған(сурет - 4). Студент әрқашан кез-келген адамды жүктеп, басып шығара алады.
Сурет – 4. Жетістіктері мен сертификаттар
Дизайн. Бұл қойындыда есептік жазбаның түс схемасы, логотип және сайт белгішесі (фавикон) теңшелген.Сіз қалаған функцияны таңдап, оның параметрлеріне өтуіңізге болады. Пайдаланушы порталын, өзін-өзі тіркеу, материалдарды сату және геймификация функцияларын басқарыңыз. Сондай – ақ, сіз қосымша мүмкіндіктерді орната аласыз-статистиканы қалпына келтіру, сертификаттар беру, тілдік нұсқалар мен хабарландыруларды өзгерту.
Қорыта айтқанда, геймификация бізге не береді? Эмоционалды қосу, толқу, оқу тапсырмасына шоғырлануды және ләззат алуды. Қателік жасап қою қорқынышын алдын-алуды үйретеді. Бірігіп жұмыс жасауды, оқу кезінде қарым-қатынас жасауды үйренудің мүмкіндігі болып саналады. Егер, басты кемшілігін алып тастасақ(онлайн ортаның ақылы болуы) iSpring Learn ортасындағы геймификация элементтерінен құралған курстарды аралас оқытуда пайдалану — қазіргі заманның инновациясы және ең алдыңғы тенденциясына айналуы әбден ықтимал.
Әдебиеттер.
-
https://rosuchebnik.ru/material/smeshannoe-obuchenie-i-geymifikatsiya-klyuchevye-trendy-pedagogiki/
-
«Вовлекай и властвуй. Игровое мышление на службе бизнеса» — Кевин Вербах и Дэн Хантер. Книга от создателей первого в мире курса по геймификации,-
-
Ярина С.Ю. «Геймификация: Зарубежный и Отечественный опыт» https://elar.rsvpu.ru/bitstream/123456789/25525/1/nito_2018_091.pdf.
-
https://rosuchebnik.ru/material/smeshannoe-obuchenie-i-geymifikatsiya-klyuchevye-trendy-pedagogiki/