Материалдар / Ашық сабақ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Маусым 2019
315
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

Сабақты бақылау парағы: Сабақты жоспарлау

Сабақты бақылау күні Сынып
Пән Сабақтың тақырыбы
Мұғалім
Оқу жылындағы кәсіби даму мақсаты
Бақылаушы
№ Жоспарлау элементтері 
1. 1 Ұсынылған жоспар
 өз бетінше әзірленген сабақ
 сабақты зерттеу аясындағы әріптестерімен бірлесе әзірлеген сабақ
 тәжірибені зерттеу аясындағы сабақ
 авторлық бағдарлама бойынша сабақ
 авторлық әдістеме бойынша сабақ
2. 2  Күтілетін нәтижелер оқу мақсаттарына сәйкес келеді
3. 3  Сабақ жоспарының құрылымы оның кезеңдері арасындағы логикалық өзара
байланысты көрсетеді

4. 4  Оқу материалы көрсетеді
 тақырыптың оқу бағдарламасының өзге тақырыптары және тарауларымен өзара
байланысы

 сабақ тақырыбының сабақтастығы және оның үздіксіз оқылып білуі
 оқу бағдарламасының пәнаралық байланыстары
 авторлық бағдарламаның идеялары
 авторлық әдістеменің идеялары
5. 5 Жоспарланған оқыту тәсілдері оқу мақсаттары және күтілетін нәтижелерімен
арақатынасады

6. 6 Жоспарланған ресурстар оқу мақсаттарына жетуге бағытталған
7. 7 Жоспарланған оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау стратегиялары оқу
мақсаттарына жетуге бағытталған

Сабақты бақылау бойынша қысқаша пікір:
Мұғалімнің оқу жылында кәсіби даму мақсатына жетуде ілгерілеуі туралы қысқаша пікір:


















Page 2

Сабақты бақылау парағы: ОҚЫТУ


Сабақты бақылау мерзімі Сынып
Пән Сабақ тақырыбы
Мұғалім
Оқу жылындағы кәсіби даму мақсаты


Бақылаушы
№ Оқыту элементтері 
1. 1 Мұғаліммен ұсынылған:
 өзі әзірленген сабақтың
 сабақты зерттеу аясындағы әріптестерімен бірлесе әзірлеген сабақтың
 тәжірибені зерттеу аясындағы сабақтың
 авторлық бағдарлама бойынша сабақтың
 авторлық әдістеме бойынша сабақтың
2. 2 Мұғалім оқушылармен сабақтың оқу мақсаты мен күтілетін нәтижелерін
талқылайды

3. 3 Мұғалім жоспарына сәйкес сабақтың құрылымын сақтайды (қажет болған
жағдайда сабақ кезеңдерінің логикалық жүйелігін бұзбай сабақ жоспарына
түзетулер енгізеді)

4. 4 Оқу материалын меңгеруді ұйымдастыру кезінде мұғалім іске асырады:
 тақырыптың оқу бағдарламасының өзге тақырыптары және тарауларымен өзара
байланысы

 сабақ тақырыбының сабақтастығы және оның үздіксіз оқылып білуі
 оқу бағдарламасының пәнаралық байланыстары
 авторлық бағдарламаның идеялары
 авторлық әдістеменің идеялары
5. 5 Мұғалім оқу мақсатына жетуге ықпал ететін оқыту тәсілдерін қолданады
6. 6 Мұғалім қолданатын ресурстар бағытталған:
 оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға
 оқушылардың қабілеттерін дамытуға
 зерттеу дағдыларын дамытуға
 жобалау - зерттеу дағдыларын дамыту үшін
 жобалау әрекет дағдыларын дамыту
Сабақты бақылау бойынша қысқаша пікір:





Мұғалімнің оқу жылындағы кәсіби даму мақсатына жетудегі ілгерілеуі туралы
қысқаша пікір:










Page 3

Сабақты бақылау парағы: Оқушылардың оқу жетістіктерін БАҒАЛАУ

Сабақты бақылау мерзімі Сынып
Пән Сабақтың тақырыбы:
Мұғалім
Оқу жылындағы кәсіби даму мақсаты:
Бақылаушы
№ Бағалау элементтері 
1. 1 Мұғалім әрбір оқушының қызығушылығын қадағалайды
2. 2 Мұғалім оқушыларға оқыту мақсаттарына сәйкес бағалау критерийлері мен
дескрипторлар ұсынады

3. 3 Мұғалімі оқушылардың оқуын тиісті формативті бағалау тәсілдерімен
қолдайды

4. 4 Мұғалім оқушыларға сындарлы кері байланыс ұсынады
5. 5 Мұғалім қалыптастырушы бағалаудың нәтижелерін сабақ жоспарлау үшін
пайдаланады

Сабақты бақылау бойынша қысқаша пікір:
Мұғалімнің оқу жылындағы кәсіби даму мақсатына жетудегі ілгерілеуі туралы
қысқаша пікір:


Page 4

Сабақты кешенді бақылау парағы

Сабақты бақылау мерзімі Сынып
Пән Сабақ тақырыбы:
Мұғалім
Оқу жылындағы кәсіби даму мақсаты
Бақылаушы
№ Бақылау элементтері 
1. Ұсынылған жоспар
 өз бетінше әзірленген сабақтың
 сабақты зерттеу аясындағы әріптестерімен бірлесе әзірлеген сабақтың
 тәжірибені зерттеу аясындағы сабақтың
 авторлық бағдарлама бойынша сабақтың
 авторлық әдістеме бойынша сабақтың
2. Оқыту мақсаттары тарау, тақырып құрылымындағы сабақтың орны мен рөліне сәйкес
келеді

3. Мұғалім сабақтың оқу мақсаты және күтілетін нәтижелерін оқушылармен талқылайды
4. Мұғалім сабақтың құрылымын жоспарына сәйкес сақтайды (қажет болған жағдайда
сабақ жоспарына логикалық жүйелігін, сабақ кезеңдерін бұзбай түзетулер енгізеді)

5.

Оқу материалын меңгеруді ұйымдастыру кезінде мұғалім іске асырады
 тақырыптың оқу бағдарламасының өзге тақырыптары және тарауларымен өзара
байланысы

 сабақ тақырыбының сабақтастығы және оның үздіксіз оқылып білуі
 оқу бағдарламасының пәнаралық байланыстары
 авторлық бағдарламаның идеялары
 авторлық әдістеменің идеялары
6. Мұғалім оқу мақсатына жетуге ықпал ететін оқыту тәсілдерін қолданады
7. Мұғалім қолданатын ресурстар бағытталған:
 оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға
 оқушылардың қабілеттерін дамытуға
 зерттеу дағдыларын дамытуға
 жобалау - зерттеу дағдыларын дамыту үшін
 жобалау әрекет дағдыларын дамыту
1. 8. Мұғалім әрбір оқушының қызығушылығын қадағалайды
2. 9. Мұғалім оқушыларға оқыту мақсаттарына сәйкес бағалау критерийлері мен
дескрипторлар ұсынады

3. 10. Мұғалімі оқушылардың оқуын тиісті формативті бағалау тәсілдерімен қолдайды
4. 11. Мұғалім оқушыларға сындарлы кері байланыс ұсынады
5. 12. Мұғалім қалыптастырушы бағалаудың нәтижелерін сабақ жоспарлау үшін пайдаланады
Сабақты бақылау бойынша қысқаша пікір:




Мұғалімнің оқу жылындағы кәсіби даму мақсатына жетудегі ілгерілеуі туралы қысқаша пікір:




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ