Материалдар / Ашық сабақ 3- сынып Жылдың төрт мезгілі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 3- сынып Жылдың төрт мезгілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте толтыру/ мазмұндау.мәтін мазмұны мен кеіпкерлердің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру.Жылдың төрт мезгілдері туралы ертегімен танысады. Сұраққа жауап береді.Жыл мезгілдеріне қатысты берілген суреттерге сөйлемдер құрады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2018
4820
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім : Уақыт

Мектеп: № 16 ЖББМ

Күн: 20.11.2018.ж

Мұғалім: Жанболатова Г. С.

Сынып: 3

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Жылдың төрт мезгілі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

3.​1.​3.​1 тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте толтыру/ мазмұндау

3.3.4.1 мәтін мазмұны мен кеіпкерлердің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру.

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы: Жылдың төрт мезгілдері туралы ертегімен танысады. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көпшілігі: Жыл мезгілдеріне қатысты берілген суреттерге сөйлемдер құрады.

Оқушылардың кейбірі: Иллюстрация жасайды.

Бағалау критерийлері

Критерий

-Ертегі мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

-Кейіпкерлердің іс-әрекетін сипаттайды.

Дескриптор

-мезгіл суреттерін анықтайды;

-әр мезгілдің табиғатын сипаттап жазады:

Құндылықтарды игерту:

Мәтін арқылы оқушыларды тыңдауға және жұпта жұмыс жасау барысында ұйымшылдыққа бірін-бірі тыңдауға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс:

Өзін-өзі тану.

АКТ-ны қолдану дағдылары:

«пазл», «сурет», «кесте», «маркер», «интерактивті тақта»

Тілдік мақсаттар:


Осыған дейін меңгерілген білім

Бөлім: Уақыт

Бос уақыт

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақ басы 5мин

-Сәлемдесу, түгендеу

2. Үй тапсырмасы сұралады. Алдымыздағы пазлдың келесі бетін аударамыз. Онда үй тапсырмасына арналған сұрақтар берілген.

-Бос уақытында немен шұғылданасың?

-Аптаның қай күндері үйірмелерге барасың?

Апта күндері мен үйірмелер жазылған кестені «+» белгісімен белгілейді.1.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларға пазл таратып беремін. Пазл арқылы тақырыпты ашамын. (сұрақтар қойылады)

-Қандай суреттер шықты?

-Осы сурет бойынша не айтар едіңдер?

Балалар жауабы: (жыл мезгілдері, күз, қыс, көктем, жаз) деп жауап береді.

Үйірме түрлері

Апта күндері

дүйсенбі

сейсенбі

сәрсенбі

бейсенбі

жұма

сенбі

жексенбі

Бассейнге








Суретке








Күреске








шахматқа








-ҚБ үй тапсырмасы «Шапалақ» әдісі арқылы бағаланады.

Жақсы балалар, енді бүгінгі сабағымызға қандай мақсат құрар едіңдер?

ІІ. Мақсат құру. Оқушылар: (тақтаға ақ қағаз ілінеді, оқушылар өз ойларымен мақсат құрады).

















Сабақ ортасы

30 мин

Тыңдалым.














Оқылым.




І. Тыңдалым. С. «Жылдың төрт мезгілі» ертегісі тыңдалады.

1. Алдыңғы суретке тоқталу. (Сұрақтар қойылады, оқушылардың жауаптары тыңдалады. «күз, қыс, көктем, жаз»деген жауаптар).

2. -Алдарыңда қандай суреттер жатыр?

-Тыңдалымнан қандай таныс сөздер кездесті?

-Жыл атаның неше қызы және ұлы болған екен?

ҚБ оқушылардың жауабы «Отшашу» әдісімен бағаланады.

ІІ. Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздерді мұғалім оқып шығады. Содан соң әр топ, мұғалімнің артынан қайталайды.

Жыл-год

Мезгіл –сезон

Тәулік-сутки

Ай-месяц

Сағат -часы

Т.Ж Оқылым дағдысы. 2-тапсырманы тізбектеп оқыту, аударту.

«5-5-1» әдісі Осы оқылған мәтіннен 5 сөйлем табыңдар.

-Бірінші сөйлем- Бір жылда төрт мезгіл бар.

-Екінші сөйлем –Олар: қыс, көктем, жаз, күз.

-Үшінші сөйлем-Бір жылда он екі ай бар.

-Төртінші сөйлем-Бір жылда 365 күн бар.

-Бесінші сөйлем –Бір тәулікте 24 сағат бар.

Оқушылар бес сөйлемді теріп айтады.

Енді балалар, осы 5 сөйлемнен, 5-сөз теріп айтамыз.

-Бірінші сөз- мезгіл

-Екінші сөз –тәулік

-Үшінші сөз-ай

-Төртінші сөз-сағат

-Бесінші сөз–апта

Жақсы, балалар. Неше сөз шықты? (сөздерді айтады)

-Енді осыны бір сөзбен не дейміз? (Уақыт)

-ҚБ. Оқушылардың жауаптары «Бағдаршам» әдісімен бағаланады.

Сергіту сәті. (дөңгелене отырған оқушылар бір-бірінің арқаларына саусақ ұшымен сурет салады, келесі оқушы оның қандай сурет салғанын табады).

ІІІ. Ж. Жазу дәптерімен жұмыс. 2-тапсырма.

1. Сұрақтар.

-Қай мезгілде тудың?

-Сол мезгілді сипаттап бер.

-Әр мезгілдің табиғатын сипаттап бер.

Дескриптор

-өз туған күнінің мезгілін айтады;

-әр мезгілдің табиғатын сипаттап жазады:

-қай мезгілдің ұнайтынын айтады.

ІV. Ж.Ж Сөйлемдерді аудармасына сәйкестендіру.

Бір жыл- в течение сутки

Бір тәулік ішінде- семь дней

Жеті күн- один год

Тәулік бойы круглые сутки

Жылдың төрт мезгілі- один раз за сутки

Тәулігіне бір рет- четыре времени года

ҚБ. «Басбармақ» әдісі арқылы бағаланады.

Аудио




Суреттер



Интерактивті тақта









5-5-1 әдісі


















Сабақ соңы

5мин


Рефлексия. «Түймедақ» әдісі «Жылдың төрт мезгілі» арқылы сабақты қорытындылау.

  1. Қаңтар

  2. Ақпан

  3. Наурыз

  4. АОвал 1

    Жылдың төрт мезгілі



    қпан
  5. МОвал 2

    Жылдың 12 айлары



    амыр
  6. Маусым

  7. Шілде

  8. Тамыз

  9. Қыркүйек

  10. Қазан

  11. Қараша

  12. Желтоқсан

Жақсы балалар. Сонымен бүгінгі мақсатқа жеттік пе?

Жақсы, ұнады (жаз)

Жартылай түсіндім (күз)

Әліде оқуым керек (көктем)

Сабақта түсінбегенім көп болды (қыс)

Үйге тапсырма: Жазу дәптерінен 48-бет, 1-тапсырма





Қосымша ақпарат



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушының жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушының сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазыңыз.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерініңтармақтары.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпа лете алады (оқытутуралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушының жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?






Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушының жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушының сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазыңыз.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерініңтармақтары.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушыныңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!