Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: (І), (ІІ) және (ІІІ) топ элементтері және олардың қосылыстары.


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар: 0

    Сабақтың тақырыбы:

    №4 практикалық жұмыс «Металдар» тақырыбына эксперименттік есептер шығару.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    9.2.1.7. (І), (ІІ) және (ІІІ) топ металдардың жай және күрделі заттармен әрекеттесуіне байланысты тәжірибені жоспарлау және жүргізу.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Қолдану

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Металдардың жай және күрделі заттармен әрекеттесу теңдеулерін жазады.

    Оқушылардың басым бөлігі: Металдарға байланысты эксперименттік тәжірибені жоспарлайды. Кейбір оқушылар: Тәжірибе барысында сынауық ішіндегі белгісіз қоспаларды анықтайды.

    Бағалау критерийі

    Металдардың жай және күрделі заттармен әрекеттесуіне байланысты эксперименттік есептер шығарады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады: «Металдар» тақырыбына эксперименттік есептер шығара алады.

    Негізгі сөздер мен тіркестер: «Металдар» тақырыбына иондық реакциялар және тізбектік реакциялар.

    Сыныптағы диалог \ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Реактивтер........

    Тұнба........

    Тұнбаның түстері........

    Құндылықтарды баулу

    Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау.

    Пәнаралық байланыс

    Физика

    Алдыңғы оқу

    8-сынып. 8.2.1.7. химиялық элементтің периодтық кестеде орналасуына сай қасиеттерін болжау.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин


    1. Сыныпты ұйымдастыру.

    Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу.Оқушылар бір-біріне жағымды бір сөзден айтады. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Топқа топтастыру. Өткен білімді тексеру.

    Алдыңғы білімді тексеру:

    «Таста да ал» әдісі арқылы оқушыларды топқа біріктіремін. Бұл әдісте оқушылар қайсы топқа баратынын алдын ала анықтай алмайды. Белсенді металдар, орташа белсенді металдар және инертті металдар формулалары жазылған қағаз қиындыларын таңдау арқылы топқа бөлінеді.

    Қиынды қағаздар






















    1 – топ белсенді металдар

    2 – топ орташа белсенді металлар

    3 – топ инертті металдар



    • «Эстафета» әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтау. Мұғалім бірінші топ оқушыларына «бастау» деп жазылған қағазды береді.Сол топ екінші топқа сұрақ қояды . Сол сұраққа екінші топтың бір оқушысы жауап беру аркылы сабақты пысықтайды.Бұл әдіс арқылы оқушылардың өткен білімдерін тексеремін. Бұл әдіс оқушылардың есте сақтау қабілетін дамытып, шығармашылыққа баулыйды.

    Сұрақтар:

    1.Сілтілік металдар.....

    2.Металдардың өзара балқымасы.... 3.Қатты заттың бірден газ күйіне ауысуы..... 4. 3А топ металдары

    5.Алюминийдің табиғи минералы..... 6.Кальций мен магний иондарының болуымен түсіндірілетін судың жағымсыз қасиеті...... 7.Мәрмәр, бор дала шпаты айырылғанда түзілетін зат.... 8. Сілтілік жер металдар..... 9.Электр өткізгіштігі ең жоғары металл....

    Дескриптор:

    -металдардың қасиеттері бойынша сипаттай алады.

    ҚБ: «Мадақтау» Сабақ барысында орындалған тапсырмалар бойынша ауызша мадақтау (жарайсың, керемет, өте жақсы)арқылы оқушылардың жауабын марапаттаймыз.





    Доп



    Сабақтың ортасы

    30 мин









































































    Жаңа сабақты меңгеру:


    1.«Қадамнан қадамға» әдісі.

    Оқушыларға бейорганикалық қосылыстардың формулалары беріледі. Генетикалық байланысы бойынша тізбекті теңдеуді құрастырады және реакцияның шешімін шығарады. Бұл әдіс оқушыларды жеке жұмыс істеуге белсенділігін арттырады. Жеңілден қиынға қарай орындалатын реакция теңдеулерін шешуге дағдылантырады.


    І- топ . Na→ Х→ NaOH→ Na2CO3 → NaHCO3 → Na2CO3


    ІІ-топ. Ca→ CaO→ Ca(OH)2→CaCO3 → Ca(HCO3)2 →CO2


    ІІІ-топ. Al→Х→ AlCl3→ Al(OH)3 → NaAlO2



    Дескриптор:

    • Генетикалық байланыс бойынша тізбектегі мүмкін болатын реакция теңдеулерін жазады.


    ҚБ: «Білем-Білгім келеді-Білдім» (БББ) әдісі.


    Б-біз нені білеміз

    Б-нені білгіміз келеді

    Б-нені білдік және тағы білмеген не қалды













    2. «Ойлан, ізден, тап» әдісі. Жұптық жұмыс. Бұл әдіс бойынша әр бір оқушыға кесте беріледі. Оқушылар кестеде берілген қосылыстардың өзара реакцияға түсетінін, тұнбаның түсін анықтайды. Бұл әдіс оқушыларды жұппен жұмыс істеуге дағдыландырады. Өз бетінше білім алу дағдыларын қалыптастырады.




    NaCl

    NaOH

    Na2CO3

    K2SO4

    Ag NO3





    Al2 (SO4)3





    Ca(NO3)2





    BaCl2





    Дескриптор.

    Берілген қосылыстардың өзара реакцияға түсіп, тұнба түзетінін және тұнбаның түсін анықтайды.

    ҚБ: « «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалау.

    Практикалық жұмыс:

    3.«Уақытпен ойла» әдісі

    Топтық жұмыс. Бұл әдіс оқушылардың белсенділігін арттырады, тапсырма орындау барысында сабақты меңгеру, есте сақтау оңай әрі қызықты болады.


    І- топ .Үш сынауықта мына заттардың кристалдары бар: NaNO3, AgNO3,

    Zn(NO3 )2

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Битабарова Хадиша Исабековна
    01 Тамыз 2021
    7266
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "№4 практикалық жұмыс «Металдар» тақырыбына эксперименттік есептер шығару » 9 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "№4 практикалық жұмыс «Металдар» тақырыбына эксперименттік есептер шығару » 9 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Барлық оқушылар: Металдардың жай және күрделі заттармен әрекеттесу теңдеулерін жазады. Оқушылардың басым бөлігі: Металдарға байланысты эксперименттік тәжірибені жоспарлайды. Кейбір оқушылар: Тәжірибе барысында сынауық ішіндегі белгісіз қоспаларды анықтайды.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: (І), (ІІ) және (ІІІ) топ элементтері және олардың қосылыстары.


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар: 0

    Сабақтың тақырыбы:

    №4 практикалық жұмыс «Металдар» тақырыбына эксперименттік есептер шығару.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    9.2.1.7. (І), (ІІ) және (ІІІ) топ металдардың жай және күрделі заттармен әрекеттесуіне байланысты тәжірибені жоспарлау және жүргізу.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Қолдану

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Металдардың жай және күрделі заттармен әрекеттесу теңдеулерін жазады.

    Оқушылардың басым бөлігі: Металдарға байланысты эксперименттік тәжірибені жоспарлайды. Кейбір оқушылар: Тәжірибе барысында сынауық ішіндегі белгісіз қоспаларды анықтайды.

    Бағалау критерийі

    Металдардың жай және күрделі заттармен әрекеттесуіне байланысты эксперименттік есептер шығарады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады: «Металдар» тақырыбына эксперименттік есептер шығара алады.

    Негізгі сөздер мен тіркестер: «Металдар» тақырыбына иондық реакциялар және тізбектік реакциялар.

    Сыныптағы диалог \ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Реактивтер........

    Тұнба........

    Тұнбаның түстері........

    Құндылықтарды баулу

    Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау.

    Пәнаралық байланыс

    Физика

    Алдыңғы оқу

    8-сынып. 8.2.1.7. химиялық элементтің периодтық кестеде орналасуына сай қасиеттерін болжау.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин


    1. Сыныпты ұйымдастыру.

    Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу.Оқушылар бір-біріне жағымды бір сөзден айтады. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Топқа топтастыру. Өткен білімді тексеру.

    Алдыңғы білімді тексеру:

    «Таста да ал» әдісі арқылы оқушыларды топқа біріктіремін. Бұл әдісте оқушылар қайсы топқа баратынын алдын ала анықтай алмайды. Белсенді металдар, орташа белсенді металдар және инертті металдар формулалары жазылған қағаз қиындыларын таңдау арқылы топқа бөлінеді.

    Қиынды қағаздар






















    1 – топ белсенді металдар

    2 – топ орташа белсенді металлар

    3 – топ инертті металдар



    • «Эстафета» әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтау. Мұғалім бірінші топ оқушыларына «бастау» деп жазылған қағазды береді.Сол топ екінші топқа сұрақ қояды . Сол сұраққа екінші топтың бір оқушысы жауап беру аркылы сабақты пысықтайды.Бұл әдіс арқылы оқушылардың өткен білімдерін тексеремін. Бұл әдіс оқушылардың есте сақтау қабілетін дамытып, шығармашылыққа баулыйды.

    Сұрақтар:

    1.Сілтілік металдар.....

    2.Металдардың өзара балқымасы.... 3.Қатты заттың бірден газ күйіне ауысуы..... 4. 3А топ металдары

    5.Алюминийдің табиғи минералы..... 6.Кальций мен магний иондарының болуымен түсіндірілетін судың жағымсыз қасиеті...... 7.Мәрмәр, бор дала шпаты айырылғанда түзілетін зат.... 8. Сілтілік жер металдар..... 9.Электр өткізгіштігі ең жоғары металл....

    Дескриптор:

    -металдардың қасиеттері бойынша сипаттай алады.

    ҚБ: «Мадақтау» Сабақ барысында орындалған тапсырмалар бойынша ауызша мадақтау (жарайсың, керемет, өте жақсы)арқылы оқушылардың жауабын марапаттаймыз.





    Доп



    Сабақтың ортасы

    30 мин









































































    Жаңа сабақты меңгеру:


    1.«Қадамнан қадамға» әдісі.

    Оқушыларға бейорганикалық қосылыстардың формулалары беріледі. Генетикалық байланысы бойынша тізбекті теңдеуді құрастырады және реакцияның шешімін шығарады. Бұл әдіс оқушыларды жеке жұмыс істеуге белсенділігін арттырады. Жеңілден қиынға қарай орындалатын реакция теңдеулерін шешуге дағдылантырады.


    І- топ . Na→ Х→ NaOH→ Na2CO3 → NaHCO3 → Na2CO3


    ІІ-топ. Ca→ CaO→ Ca(OH)2→CaCO3 → Ca(HCO3)2 →CO2


    ІІІ-топ. Al→Х→ AlCl3→ Al(OH)3 → NaAlO2



    Дескриптор:

    • Генетикалық байланыс бойынша тізбектегі мүмкін болатын реакция теңдеулерін жазады.


    ҚБ: «Білем-Білгім келеді-Білдім» (БББ) әдісі.


    Б-біз нені білеміз

    Б-нені білгіміз келеді

    Б-нені білдік және тағы білмеген не қалды













    2. «Ойлан, ізден, тап» әдісі. Жұптық жұмыс. Бұл әдіс бойынша әр бір оқушыға кесте беріледі. Оқушылар кестеде берілген қосылыстардың өзара реакцияға түсетінін, тұнбаның түсін анықтайды. Бұл әдіс оқушыларды жұппен жұмыс істеуге дағдыландырады. Өз бетінше білім алу дағдыларын қалыптастырады.




    NaCl

    NaOH

    Na2CO3

    K2SO4

    Ag NO3





    Al2 (SO4)3





    Ca(NO3)2





    BaCl2





    Дескриптор.

    Берілген қосылыстардың өзара реакцияға түсіп, тұнба түзетінін және тұнбаның түсін анықтайды.

    ҚБ: « «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалау.

    Практикалық жұмыс:

    3.«Уақытпен ойла» әдісі

    Топтық жұмыс. Бұл әдіс оқушылардың белсенділігін арттырады, тапсырма орындау барысында сабақты меңгеру, есте сақтау оңай әрі қызықты болады.


    І- топ .Үш сынауықта мына заттардың кристалдары бар: NaNO3, AgNO3,

    Zn(NO3 )2

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Ашық сабақ 9 сынып
    01.08.2021
    7266
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Битабарова Хадиша Исабековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации