
Битабарова Хадиша Исабековна
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 77 материал
10.2.3.1 электрондық-иондық баланс әдісімен тотығу-тотықсыздану реакциясы теңдеулерін құрастыру;
10.2.3.2 жартылай иондық реакция әдісімен тотығу-тотықсыздану реакция теңдеулерін құрастыру
Химия
Ашық сабақ
10 сынып
Барлық оқушылар істей алады:XXғасырдың 40 – 80 жылдардағы білім беру жүйесінің дамуын талдайды; Көптеген оқушылар істей алады:Ғылымның дамуы барысындағы жетіктерді сала бойынша саралайды; Кейбір оқушылар істей алады:Білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясатқа баға береді;
Қазақстан тарихы
Ашық сабақ
9 сынып
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Ерте тұрып, күнде мен
Тереземді ашамын.
«Сәлем!» деймін күнге мен,
Шаттық әнге басамын.
Айналама қарасам,
Ғажаптар қаншама,
Сан жетпейді санасам,
«Сәлем!» деймін күнге мен.
Жұмыс ережесін келісу
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап береміз!
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
Бастауыш сынып
Ашық сабақ
2 сынып
Ашық сабақ "Алкендер " 9 сынып. .4.3.9-қанықпағандық ұғымын сипаттау;
9.4.3.10-этен мысалында алкендердің химиялық қасиеттерін (жану,гидрлеу,гидратация,галогендеу,сапалық реакциялар)оқып үйрену,химиялық реакция теңдеулерімен дәлелдеу;
9.4.3.11-полиэтилен мысалында полимерлену реакцияларының механизмі мен полимерлердің құрылымының ерекшеліктерін түсіндіру;
9.4.3.12-пластиктің ыдырау мерзімінің ұзақтық мәселесін түсіну және оқып білу, қоршаған ортада пластик материалдардың көбеюінің зардабын білу
Химия
Ашық сабақ
9 сынып
Барлық оқушылар:
Атом құрылысы негізінде алюминийдің химиялық қасиеттерін түсіндіре отырып реакция теңдеулерін жазады
Оқушылардың басым бөлігі:
Алюминийдің маңызды қосылыстары мен құймаларының қолдану аймағын салыстырады,сұрыптайды
Кейбір оқушылар:
Алюминий, оның оксиді мен гидроксидінің екідайлы қасиеттерін зерттейді, талдайды
Химия
Ашық сабақ
9 сынып
9.1.4.3. Құйма ұғымын және оның артықшылықтарын білу;
9.1.4.4 Шойын және болаттың құрамы мен қасиеттерін салыстыру;
9.4.2.5. Қазақстандағы металдардың кен орындарын атау және оларды өндіру үдерістерін, қоршаған ортаға әсерін түсіндіру
Химия
Сабақ жоспары
9 сынып
Барлық оқушылар: Металдардың жай және күрделі заттармен әрекеттесу теңдеулерін жазады.
Оқушылардың басым бөлігі: Металдарға байланысты эксперименттік тәжірибені жоспарлайды. Кейбір оқушылар: Тәжірибе барысында сынауық ішіндегі белгісіз қоспаларды анықтайды.
Химия
Ашық сабақ
9 сынып
Барлық оқушылар білуге тиісті: Электролиттер мен бейэлектролиттерді ажыратады(таным деңгейі білу,түсіну) Оқушылардың басым бөлігі: Электролит ерітінділерінде тоқ тасымалдаушылар иондар екенін біледі,химиялық байланысқа тәуелді екенін анықтайды. Кейбір оқушылар:Электролиттік диссоциация теориясының қағидаларын меңгереді,химиялық байланыс туралы білімдерін жетілдіреді
Химия
Ашық сабақ
9 сынып
Барлық оқушылар: Адам ағзасына кіретін химиялық элементтерді, тыныс алу процесі туралы біледі Көптеген оқушылар: Адам ағзасындағы химиялық элементтер,тыныс алу процесі жайында әңгімелеп,айта алады. Кейбір оқушылар: Адам ағзасындағы химиялық элементтер мен тыныс алу процесінің механизмін түсіндіреді
Химия
Ашық сабақ
7 сынып
Материал химия пәнінің мұғалімдеріне керек. Деңгейлі дайын тапсырмалар бар.
Химия
Сабақ жоспары
8 сынып
Материал химия пәнінің мұғалімдеріне керек. Деңгейлі дайын тапсырмалар бар.
Химия
Сабақ жоспары
8 сынып
Материал химия пәнінің мұғалімдеріне керек. Деңгейлі дайын тапсырмалар бар.
Химия
Конспект
9 сынып
Материал химия пәнінің мұғалімдеріне керек. Деңгейлі дайын тапсырмалар бар.
Химия
Сабақ жоспары
9 сынып
Барлық оқушылар: Металдардың қасиеттері металдық байланыс пен металдық кристалдық торына тәуелді екенін түсіндіре алады. Оқушылардың басым бөлігі: металдардың физикалық және химиялық қасиеттерін сипаттай алады, металл атомдарының тек тотықсыздандырғыш қасиеттерін көрсететінін дәлелдей алады Кейбір оқушылар : Металлдардың қасиеттері атомдарының құрылымына тәуелді екендігін түсіндіре алады, металдардың адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіре алады
Химия
Ашық сабақ
9 сынып
Материал химия пәнінің мұғалімдеріне керек. Деңгейлі дайын тапсырмалар бар.
Химия
Презентация
11 сынып
Материал химия пәнінің мұғалімдеріне керек. Деңгейлі дайын тапсырмалар бар.
Химия
Презентация
11 сынып
Материал химия пәнінің мұғалімдеріне керек. Деңгейлі дайын тапсырмалар бар.
Химия
Ашық сабақ
8 сынып
Оқушылар: - Ас қорыту мүшелерінің жұқпалы аурулары:дизентерия, тырысқақ, іш сүзек т.б олардың алдын алу шаралары.Паразиттік құрттар туғызатын аурулардың алдын алу туралы мәлімет беру Дизентерия, тырысқақ, іш сүзек ауруларынң алдын алу шаралары Топтық жұмыс арқылы ұжымдық жұмысқа, ұйымшылдыққа,сыни ойлауға ұйренді.Өзіндік идеяларын, ойларын ашық айты.АКТ-ны қолдана алады; Деңгейлі тапсырманы орындауда өзара бірлескен әрекет қалыптасады; Оқушылар біледі: -Пәнге тән лексика мен терминология: 1.Қарын және ішек аурулары. 2.Дизентерия. 3.Іш сүзегі. 4.Тырысқақ,тырысқақ вибрионы 5.Ішекте болатын аурулар. 6.Таспақұрттар. 7.Ішексорғы. 8.Қылқұрттар. 9.Эхинококк. 10.Гигиена. 11.Тағамнан улану. 12.Диетология. 13.Дұрыс тамақтану. 14.Тамақтану ережесі. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: • Менің ойымша су қатқанда күй ..., себебі …
Биология
Ашық сабақ
8 сынып
1.Жер тарихы және оның зерттелу әдістерімен таныстыру. Архей заманындағы тіршілікті сипаттау. 2. Абиогенді синтез, жер бетінде тіршіліктің қалыптасу кезеңдеріне сипаттама беру. 3. Сыныптастарымен қарым-қатынастары қалыптастыру. 4. Өз жұмысын класстастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттеуге үйрету. Барлық оқушылар:Тіршіліктің пайда болуы туралы көзқарастардың дамуы. Жерде тіршіліктің пайда болуы туралы теориялар. Л.Пастердің тәжірибесі түсінеді. Оқушылардың басым бөлігі:Тіршіліктің пайда болуы туралы көзқарастардың дамуы. Жерде тіршіліктің пайда болуы туралы теориялар. Л.Пастердің тәжірибесі түсінеді.
Биология
Ашық сабақ
9 сынып
8.4.1.1 биологиялық мысалдарды пайдаланып полимерлер мен мономерлер арасындағы айырмашылықты сипаттау Оқушыларға жаратылыстану пәнінің зерттейтін құбылыстары, жаратылыстану пәндері жөнінде түсіндіру Барлық оқушылар: Жасушаның органикалық құрамы туралы білім алады. Оқушылардың басым бөлігі: заттардың құрылысы және атқаратын қызметі туралы біледі Кейбір оқушылар: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығыг ояту, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыр Оқушылар: Тапсырманы түсінеді оның негізгі қасйеттерін меңгереді Топтық жұмыстар арқылы материалды меңгереді; Қасиеттерін пайдалана отырып маңыздылығын түрлендіреді;
Биология
Ашық сабақ
8 сынып
1
2
...
4