|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:9.4.B Көмірсутектер. Отын. |
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сынып: 9 |
|
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Алкендер.№13 көрсетілім «Этиленнің жануы, бром суы мен калий перманганаты ерітінділерін түссіздендіруі» |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.4.3.9-қанықпағандық ұғымын сипаттау; 9.4.3.10-этен мысалында алкендердің химиялық қасиеттерін (жану,гидрлеу,гидратация,галогендеу,сапалық реакциялар)оқып үйрену,химиялық реакция теңдеулерімен дәлелдеу; 9.4.3.11-полиэтилен мысалында полимерлену реакцияларының механизмі мен полимерлердің құрылымының ерекшеліктерін түсіндіру; 9.4.3.12-пластиктің ыдырау мерзімінің ұзақтық мәселесін түсіну және оқып білу, қоршаған ортада пластик материалдардың көбеюінің зардабын білу |
||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: -қанықпағандық ұғымын сипаттайды; - этен мысалында алкендердің химиялық қасиеттерін (жану,гидрлеу,гидратация,галогендеу,сапалық реакциялар)оқып үйрену,химиялық реакция теңдеулерімен дәлелдейді; - полиэтилен мысалында полимерлену реакцияларының механизмі түсіндіреді; - пластиктің ыдырау мерзімінің ұзақтық мәселесін түсіну және оқып білу, қоршаған ортада пластик материалдардың көбеюінің зардабын біледі. Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: Реакция теңдеулерін толығымен іске асырып,есеп амалдарын орындай алады. Полимерлердің құрылымының ерекшеліктерін түсіндіреді Кейбір оқушылар орындай алады: Пластик материалдардың ыдырау мерзімін және қоршаған ортаға зиянды әсерлерін зерттей отырып, осы зиянды заттардан сақтану жолдарын қарастырады |
||
|
Бағалау критерийі |
-этилен және оның туындыларының маңызын анықтауды біледі; -этиленнің физика-химиялық қасиеттерін,алыну жолдарын, қолданылуын сипаттай алады; -этиленнің химиялық қасиетін сипаттайтын реакция теңдеулерін жаза алады; -полимерлену реакцияларының механизмін түсіндіреді; -қоршаған ортаға пластик материалдардың әсерін анықтайды.
|
||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану, талдау, синтез |
||
|
Тілдік мақсаттар
|
Терминдерді үш тілде атау.(қазақша,орысша,ағылшынша) Этилен-этилен-ethylene,полиэтилен-полиэтилен-polyethylene,,дегидрлену-дегидрирования-dehydration,,сапалық реакция-качественная реакция-quality reaction,гидрлену-гидрирования-hydrogenation,полимерлену-полимеризация-polymerization,дихлорэтан-дихлорэтан-dichloroethane,көксағыз-каучук-rubber |
||
|
Құндылықтарға баулу
|
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу.Оқушыларды қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу.. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Биология,орыс тілі, ағылшын тілі,экология |
||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Көмірсутектер және олардың түрлері туралы білімі бар. |
||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы (10 мин) 3 мин 7 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу,түгендеу. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру: «Айна» стратегиясы.Бір-біріне қарап комплимент жасау.Өз-өзіне деген сенімділікті қалыптастыру,жақсы көңіл күй сыйлау. «Кір жаятын жіп». Жіпте жайылған фотосуреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді.
І-топ: «Этил спирті» ІІ-топ: «Полиэтилен» ІІІ-топ: «Көксағыз» Сабақтың тақырыбы суреттер арқылы ашылады.
Үй тапсырмасын тексеру Кесте толтыру
Дискриптор -оқушылар кестені толтырады. Қ.б. «Мадақтау» (жақсы,керемет,т.б.) |
Таратпа кестелер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (20 мин) 6 мин 10 мин
4 мин
|
Білу және түсіну Мәтін «Айналмалы бекеттер» әдісімен меңгеріледі. Әр топ өз бекетінің жанына орналастырылады. Олар мәтінді талқылап, мәтіндегі негізгі түйінді постерге жазады(әр топқа әр түсті қалам беру). Уақыт аяқталғаннан кейін, топтар кабинеттегі жаңа бекеттерге көшеді,ол бекетте бұған дейін болған топтардың идеяларын негізге ала отырып, талқылауды жалғастырады. Барлық топтар бекеттердің барлығын өтіп, өзге топтардың түсініктемелерін қарастырады. Дискриптор -оқушылар мәтінді оқып,ойларын постерге түсіреді; -бекеттерін ауыстырады. Қ.б. «Бағдаршам» әдісі.
Қолдану және талдау «Тауға көтерілу» А деңгей 1.Қанықпаған көмірсутектерге қандай қосылыстар жатады? 2.Этиленнің физикалық қасиетін сипатта 3.Этилен туындыларының қолданылуын ата Ә деңгей 1.Этиленнің химиялық қасиеттерінің реакция теңдеуін ата. 2.Этилен туындыларының алыну реакция теңдеуін жаз. 3.Этиленнің сапалық реакциясын жаз Б деңгей 1.Құрамында көміртектің массалық үлесі 82.7% және сутектің массалықө үлесі 17.3% болатын ауамен салыстырғанда тығыздығы 2-ге тең көмірсутектің формуласын тап. 2.Көлемі 150 м3 (қ.ж.) этиленді сумен әрекеттестіріп, этил спиртінің қандай массасын алуға болады? Дискриптор -әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындайды. Қ.б. «От шашу» «Телерадио эфир» әдісі. Жаңа сабақтың мазмұнын ашу үшін АКТ-ны кеңінен қолдана отырып «Телерадио эфир» әдісі арқылы этиленнің жануы, бром суы мен калий перманганаты ерітінділерін түссіздендіру үрдісін көрсетеміз. Дискриптор −этиленнің жануын көреді; −этиленге тән сапалық реакцияларды анықтайды; − реакция өнімдерін атайды Қ.б. «Рахмет айту» |
АКТ,
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы (10 мин) 8 мин |
Синтез « Ақылдың алты қалпағы»
Ақ қалпақ (ақ бұлт) – негізгі
ақпарат, фактілер, мәліметтер (этилен және оның туындылары
туралы) Дискриптор
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Битабарова Хадиша ИсабековнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ "Алкендер. » 9 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ "Алкендер. » 9 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Алкендер " 9 сынып. .4.3.9-қанықпағандық ұғымын сипаттау;
9.4.3.10-этен мысалында алкендердің химиялық қасиеттерін (жану,гидрлеу,гидратация,галогендеу,сапалық реакциялар)оқып үйрену,химиялық реакция теңдеулерімен дәлелдеу;
9.4.3.11-полиэтилен мысалында полимерлену реакцияларының механизмі мен полимерлердің құрылымының ерекшеліктерін түсіндіру;
9.4.3.12-пластиктің ыдырау мерзімінің ұзақтық мәселесін түсіну және оқып білу, қоршаған ортада пластик материалдардың көбеюінің зардабын білу
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||




















