Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Электролиттер мен бейэлектролиттер. » 9 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.1A Электролиттік диссоциация |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалімнің аты-жөні: Оспанова Зауре Ауелбековна |
||||||||||||||||||||||||||||||||
сынып: 9 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||
Күні : |
Сабақ № 1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Электролиттер мен бейэлектролиттер. №1 көрсетілім «Иондық және ковалентті полюсті байланысы бар заттардың электролиттік диссоциациясы» |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.4.1.1 -электролиттер мен бейэлектролиттердің анықтамасын білу және мысалдар келтіру 9.4.1.2 -заттардың ерітінділері немесе балқымаларының электрөткізгіштігі химиялық байланыс түріне тәуелді екендігін түсіндіру |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Электролиттер мен бейэлектролиттерді ажыратады(таным деңгейі білу,түсіну) Оқушылардың басым бөлігі: Электролит ерітінділерінде тоқ тасымалдаушылар иондар екенін біледі,химиялық байланысқа тәуелді екенін анықтайды. Кейбір оқушылар:Электролиттік диссоциация теориясының қағидаларын меңгереді,химиялық байланыс туралы білімдерін жетілдіреді |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
1.Электролиттер мен бейэлетролиттерді бір-бірімен салыстырады ,анықтайды,атайды. 2.Ерігіштік таблицаны ,электрөткізгіштікті зерттейтін құралды пайдаланып заттардың электрөткізгіштігін анықтап,нәтижелерін талдайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Электролиттер,бейэлектролиттер,электролиттік диссоциация ,ион(айтылым,жазылым,тыңдалым,оқылым) solute - ерiген зат / растворенное вещество; solution - ерітінді / раствор; solvent - еріткіш / растворитель; conductivity - өткізгіштік / проводимость; electric current - ток күші / электрический ток; vinegar - сірке суы / уксус; observation - бақылау / наблюдение; electrolyte - электролит; dissociation - диссоциация. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу
|
Шығармашылық,сын тұрғысынан ойлау,жауапкершілік |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Физика-электр заряды 8.4.1.1-электр зарядын сипаттау.8.4.1.3.-электрленудің оң және теріс зарядтары |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Химиялық байланыс түрлерін біледі,қолданады. Электр тоғының табиғатыжөнінде таныс. Металдар,бейметалдар,бейорганикалық қосылыстар кластарының қасиеттерін біледі,қолданады. Бар білімдерін тиімді пайдалана алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы: Move of the lesson: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабаққа жоспарланған жаттығулар түрлері: Types of exercises planned for the class |
Ресурстар Resources |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптың «5Т» ережесін еске түсіру. Тазалық. Талап. Тыныштық. Татулық. Табыс. Психологиялық тренинг.Оқушылар төмендегі сөздерді қайталайды . Менің мектепте оқу себебім: -Қызықты болғандықтан. -Ақылды және парасатты болғым келеді. -Кейін өмірде өз орныңды табуға жеңіл болады. -Қазір барлығы оқиды, сол себепті менде оқимын. -Мұғалім ұнайды. -Сауатты болғым келеді. -Өз Отаныма пайдалы азамат болғым келеді. -Толық және терең білімге қол жеткізгім келеді. -Бұл менің парызым. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты туралы біледі. Үй тапсырмасын сұрау «Жұлдыз жауды» әдісімен үй тапсырмасын жұлдызшадағы сұрақтар арқылы сұрау: Өткен тақырыпқа сай сұрақтар қоюарқылыүй тапсырмасын сұрау:(Дайын қимақағаз таратылады) 1. Неліктен қышкылдарды оттекті және оттексіз деп жіктейміз ? 2. Неліктен кейбір негіздер сілтілер деп аталады ? 3.Неліктен кейбір тұздар орта тұздар деп аталады? 4.Неліктен кейбір тұздар қышқыл тұздар деп аталады? 5.Неліктен катиондар оң зарядты? 6.Неліктен аниондартеріс зарядты ? 7.Неліктен иондар атомдардан өзгеше? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабаққа қойылған бағыттаушы сұрақ |
Адам ағзасы электр тогын қалай өткізеді? Электр тоғының табиғаты жөнінде не білесіздер? Металдардың электр өткізгіштігінің себебі неде? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Үш тілде жаңа тақырыптың терминологиясы |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
|
Оқушылардың білімін актуализациялау кезеңі. Активити. Оқушылар 1-қосымша кестеде берілген заттардың химиялық химиялық байланыс түрі мен электр өткізгіштігін болжайды. Іс-әрекет түрі: жұппен жұмыс Бағалау: өзара бағалау Көрсетілім. Электрөткізгіштікті сынау құралы арқылы берілген заттарды тексеруге эксперимент жасау. Іс-әрекет түрі: сыныппен жұмыс Бағалау түрі: мұғалімнің кері байланысы Оқушылар 1-қосымша кестесіндегі тәжірибелік мәліметтерді толтыруы керек. Мұғалім электр тогын өткізетін заттар-электролиттер, өткізбейтіндері-бейэлектролиттер деп аталатынын таныстырады. Осы тұста тәжірибе қорытындысы бойынша диссоциация ұғымына анықтама беріледі. Оқушылар физика курсынан осы мәліметтерді қайталаған соң, дәптерлеріне мынадай қорытынды жазады: Электр тоғы дегеніміз – зарядталған бөлшектердің ( электрон немесе иондардың) бағытталған қозғалысы. Бұдан кейін оқушылармен бірлесіп, электр өткізгіштікті сынауға арналған құралдың құрылымын талдайды. Содан соң мыс, темір, алюминий сымдараның электр өткізгіштігі көрсетіледі. Берілген тұздардың (NaCL және CuSO4), сілтілердің (NaOH және Ba(OH)2), ерітінділерінің электр өткізгіштігін көрнекі түрде көрсету төмендегідей қорытынды жасауға мүміндік береді. Жоғарыдағы ерітінділер электр тоғын өткізеді, ал құрғақ NaCL, CuSO4, Ba(OH)2, NaOH электр тоғын өткізбейді (тәжірибе жасап көрсетеміз).
Әрі қарай электролиттердің электр өткізгіштігін зерттеген швед химигі С.Аррениус екенін, ол электролиттік диссоциация теориясы деп атауды ұсынғанын айтады. Бұдан кейін оқушылардың белсенді қатысуымен: құрамы мен қасиеттерінің әртүрлілігіне қарамастан, тұздар мен негіздердің ерітінділері және кристалдары электрөткізгіштігін сынағанда неліктен бірдей нәтиже көрсетеді?- деген сұраққа жауап береді. Ой қозғау: неліктен кейбір заттар үшін лампа әлсіз жанды? Осы тұста диссоциациялау дәрежесі,күшті және элсіз электролиттер ұғымдарын ендіру. Зерттеу кезеңі Мұғалім оқушылардан алынған тәжірибелік мәліметтер мен болжамдар арасында қарама-қайшылықтар туғандығын анықтайды.
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |