Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    9.1A Электролиттік диссоциация


    Мектеп:


    Мұғалімнің аты-жөні: Оспанова Зауре Ауелбековна


    сынып: 9


    Қатысқандар:


    Қатыспағандар:


    Күні :


    Сабақ № 1

    Сабақтың тақырыбы:


    Электролиттер мен бейэлектролиттер.

    №1 көрсетілім «Иондық және ковалентті полюсті байланысы бар заттардың электролиттік диссоциациясы»


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


    9.4.1.1 -электролиттер мен бейэлектролиттердің анықтамасын білу және мысалдар келтіру

    9.4.1.2 -заттардың ерітінділері немесе балқымаларының электрөткізгіштігі химиялық байланыс түріне тәуелді екендігін түсіндіру


    Сабақтың мақсаты:


    Барлық оқушылар білуге тиісті:

    Электролиттер мен бейэлектролиттерді ажыратады(таным деңгейі білу,түсіну)

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Электролит ерітінділерінде тоқ тасымалдаушылар иондар екенін біледі,химиялық байланысқа тәуелді екенін анықтайды.

    Кейбір оқушылар:Электролиттік диссоциация теориясының қағидаларын меңгереді,химиялық байланыс туралы білімдерін жетілдіреді

    Бағалау критерийі


    1.Электролиттер мен бейэлетролиттерді бір-бірімен салыстырады ,анықтайды,атайды.

    2.Ерігіштік таблицаны ,электрөткізгіштікті зерттейтін құралды пайдаланып заттардың электрөткізгіштігін анықтап,нәтижелерін талдайды

    Тілдік мақсаттар


    Электролиттер,бейэлектролиттер,электролиттік диссоциация ,ион(айтылым,жазылым,тыңдалым,оқылым)

    solute - ерiген зат / растворенное вещество;

    solution - ерітінді / раствор;

    solvent - еріткіш / растворитель;

    conductivity - өткізгіштік / проводимость;

    electric current - ток күші / электрический ток;

    vinegar - сірке суы / уксус; 

    observation - бақылау / наблюдение;

    electrolyte - электролит;

    dissociation - диссоциация.

    Құндылықтарға баулу


    Шығармашылық,сын тұрғысынан ойлау,жауапкершілік

    Пәнаралық байланыс


    Физика-электр заряды 8.4.1.1-электр зарядын сипаттау.8.4.1.3.-электрленудің оң және теріс зарядтары

    Алдыңғы білім


    Химиялық байланыс түрлерін біледі,қолданады.

    Электр тоғының табиғатыжөнінде таныс.

    Металдар,бейметалдар,бейорганикалық қосылыстар кластарының қасиеттерін біледі,қолданады.

    Бар білімдерін тиімді пайдалана алады.

    Сабақ барысы: Move of the lesson:

    Сабаққа жоспарланған жаттығулар түрлері:

    Types of exercises planned for the class

    Ресурстар

    Resources

    Сабақтың басталуы


    Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәлемдесу.






    Сыныптың «5Т» ережесін еске түсіру.

    Тазалық. Талап. Тыныштық. Татулық. Табыс.

    Психологиялық тренинг.Оқушылар төмендегі сөздерді қайталайды .

    Менің мектепте оқу себебім:

    -Қызықты болғандықтан.

    -Ақылды және парасатты болғым келеді.

    -Кейін өмірде өз орныңды табуға жеңіл болады.

    -Қазір барлығы оқиды, сол себепті менде оқимын.

    -Мұғалім ұнайды.

    -Сауатты болғым келеді.

    -Өз Отаныма пайдалы азамат болғым келеді.

    -Толық және терең білімге қол жеткізгім келеді.

    -Бұл менің парызым.

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты туралы біледі.

    Үй тапсырмасын сұрау

    «Жұлдыз жауды» әдісімен үй тапсырмасын жұлдызшадағы сұрақтар арқылы сұрау:

    Өткен тақырыпқа сай сұрақтар қоюарқылыүй  тапсырмасын  сұрау:(Дайын қимақағаз таратылады)

    1. Неліктен қышкылдарды оттекті және оттексіз деп жіктейміз ?

    2. Неліктен кейбір негіздер сілтілер деп аталады ?

    3.Неліктен кейбір тұздар орта тұздар деп аталады?

    4.Неліктен кейбір тұздар қышқыл тұздар деп аталады?

    5.Неліктен катиондар оң зарядты?

    6.Неліктен аниондартеріс зарядты ?

    7.Неліктен иондар атомдардан өзгеше?


    Сабаққа қойылған бағыттаушы сұрақ


    Адам ағзасы электр тогын қалай өткізеді?

    Электр тоғының табиғаты жөнінде не білесіздер?

    Металдардың электр өткізгіштігінің себебі неде?



    Үш тілде жаңа тақырыптың терминологиясы


    Электролит

    Электролит

    Electrolyte

    Степень диссоциации

    Диссоциациялану дәрежесі

    Dissociationdegree

    Слабый электролит

    Әлсіз электролит

    Weak electrolyte

    Сильный электролит

    Күшті электролит

    Strong electrolyte

    Распад

    Ыдырау

    Destroy

    Кислота

    Қышқыл

    Acid

    Основание

    Негіз

    Base

    Соль

    Тұз

    Salt

    концентрация

    Концентрация

    Concentration




    Сабақтың ортасы


    Оқушылардың білімін актуализациялау кезеңі.

    Активити.

    Оқушылар 1-қосымша кестеде берілген заттардың химиялық химиялық байланыс түрі мен электр өткізгіштігін болжайды.

    Іс-әрекет түрі: жұппен жұмыс

    Бағалау: өзара бағалау

    Көрсетілім. Электрөткізгіштікті сынау құралы арқылы берілген заттарды тексеруге эксперимент жасау.

    Іс-әрекет түрі: сыныппен жұмыс

    Бағалау түрі: мұғалімнің кері байланысы

    Оқушылар 1-қосымша кестесіндегі тәжірибелік мәліметтерді толтыруы керек.

    Мұғалім электр тогын өткізетін заттар-электролиттер, өткізбейтіндері-бейэлектролиттер деп аталатынын таныстырады. Осы тұста тәжірибе қорытындысы бойынша диссоциация ұғымына анықтама беріледі. Оқушылар физика курсынан осы мәліметтерді қайталаған соң, дәптерлеріне мынадай қорытынды жазады: Электр тоғы дегеніміз – зарядталған бөлшектердің ( электрон немесе иондардың) бағытталған қозғалысы.

    Бұдан кейін оқушылармен бірлесіп, электр өткізгіштікті сынауға арналған құралдың құрылымын талдайды. Содан соң мыс, темір, алюминий сымдараның электр өткізгіштігі көрсетіледі. Берілген тұздардың (NaCL және CuSO4), сілтілердің (NaOH және Ba(OH)2), ерітінділерінің электр өткізгіштігін көрнекі түрде көрсету төмендегідей қорытынды жасауға мүміндік береді. Жоғарыдағы ерітінділер электр тоғын өткізеді, ал құрғақ NaCL, CuSO4, Ba(OH)2, NaOH электр тоғын өткізбейді (тәжірибе жасап көрсетеміз).


    Заттардың аты

    Электр тоғын өткізе ме?

    Дистилденген су

    Кристалды натрий хлориді

    Натрий хлоридінің, т.б. ерітінділері

    Өткізбейді

    Өткізбейді

    Өткізбейді


    Әрі қарай электролиттердің электр өткізгіштігін зерттеген швед химигі С.Аррениус екенін, ол электролиттік диссоциация теориясы деп атауды ұсынғанын айтады.

    Бұдан кейін оқушылардың белсенді қатысуымен:

    құрамы мен қасиеттерінің әртүрлілігіне қарамастан, тұздар мен негіздердің ерітінділері және кристалдары электрөткізгіштігін сынағанда неліктен бірдей нәтиже көрсетеді?- деген сұраққа жауап береді.

    Ой қозғау: неліктен кейбір заттар үшін лампа әлсіз жанды?

    Осы тұста диссоциациялау дәрежесі,күшті және элсіз электролиттер ұғымдарын ендіру.

    Зерттеу кезеңі

    Мұғалім оқушылардан алынған тәжірибелік мәліметтер мен болжамдар арасында қарама-қайшылықтар туғандығын анықтайды.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Битабарова Хадиша Исабековна
    03 Мамыр 2021
    1999
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Электролиттер мен бейэлектролиттер. » 9 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Электролиттер мен бейэлектролиттер. » 9 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Барлық оқушылар білуге тиісті: Электролиттер мен бейэлектролиттерді ажыратады(таным деңгейі білу,түсіну) Оқушылардың басым бөлігі: Электролит ерітінділерінде тоқ тасымалдаушылар иондар екенін біледі,химиялық байланысқа тәуелді екенін анықтайды. Кейбір оқушылар:Электролиттік диссоциация теориясының қағидаларын меңгереді,химиялық байланыс туралы білімдерін жетілдіреді
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    9.1A Электролиттік диссоциация


    Мектеп:


    Мұғалімнің аты-жөні: Оспанова Зауре Ауелбековна


    сынып: 9


    Қатысқандар:


    Қатыспағандар:


    Күні :


    Сабақ № 1

    Сабақтың тақырыбы:


    Электролиттер мен бейэлектролиттер.

    №1 көрсетілім «Иондық және ковалентті полюсті байланысы бар заттардың электролиттік диссоциациясы»


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


    9.4.1.1 -электролиттер мен бейэлектролиттердің анықтамасын білу және мысалдар келтіру

    9.4.1.2 -заттардың ерітінділері немесе балқымаларының электрөткізгіштігі химиялық байланыс түріне тәуелді екендігін түсіндіру


    Сабақтың мақсаты:


    Барлық оқушылар білуге тиісті:

    Электролиттер мен бейэлектролиттерді ажыратады(таным деңгейі білу,түсіну)

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Электролит ерітінділерінде тоқ тасымалдаушылар иондар екенін біледі,химиялық байланысқа тәуелді екенін анықтайды.

    Кейбір оқушылар:Электролиттік диссоциация теориясының қағидаларын меңгереді,химиялық байланыс туралы білімдерін жетілдіреді

    Бағалау критерийі


    1.Электролиттер мен бейэлетролиттерді бір-бірімен салыстырады ,анықтайды,атайды.

    2.Ерігіштік таблицаны ,электрөткізгіштікті зерттейтін құралды пайдаланып заттардың электрөткізгіштігін анықтап,нәтижелерін талдайды

    Тілдік мақсаттар


    Электролиттер,бейэлектролиттер,электролиттік диссоциация ,ион(айтылым,жазылым,тыңдалым,оқылым)

    solute - ерiген зат / растворенное вещество;

    solution - ерітінді / раствор;

    solvent - еріткіш / растворитель;

    conductivity - өткізгіштік / проводимость;

    electric current - ток күші / электрический ток;

    vinegar - сірке суы / уксус; 

    observation - бақылау / наблюдение;

    electrolyte - электролит;

    dissociation - диссоциация.

    Құндылықтарға баулу


    Шығармашылық,сын тұрғысынан ойлау,жауапкершілік

    Пәнаралық байланыс


    Физика-электр заряды 8.4.1.1-электр зарядын сипаттау.8.4.1.3.-электрленудің оң және теріс зарядтары

    Алдыңғы білім


    Химиялық байланыс түрлерін біледі,қолданады.

    Электр тоғының табиғатыжөнінде таныс.

    Металдар,бейметалдар,бейорганикалық қосылыстар кластарының қасиеттерін біледі,қолданады.

    Бар білімдерін тиімді пайдалана алады.

    Сабақ барысы: Move of the lesson:

    Сабаққа жоспарланған жаттығулар түрлері:

    Types of exercises planned for the class

    Ресурстар

    Resources

    Сабақтың басталуы


    Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәлемдесу.






    Сыныптың «5Т» ережесін еске түсіру.

    Тазалық. Талап. Тыныштық. Татулық. Табыс.

    Психологиялық тренинг.Оқушылар төмендегі сөздерді қайталайды .

    Менің мектепте оқу себебім:

    -Қызықты болғандықтан.

    -Ақылды және парасатты болғым келеді.

    -Кейін өмірде өз орныңды табуға жеңіл болады.

    -Қазір барлығы оқиды, сол себепті менде оқимын.

    -Мұғалім ұнайды.

    -Сауатты болғым келеді.

    -Өз Отаныма пайдалы азамат болғым келеді.

    -Толық және терең білімге қол жеткізгім келеді.

    -Бұл менің парызым.

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты туралы біледі.

    Үй тапсырмасын сұрау

    «Жұлдыз жауды» әдісімен үй тапсырмасын жұлдызшадағы сұрақтар арқылы сұрау:

    Өткен тақырыпқа сай сұрақтар қоюарқылыүй  тапсырмасын  сұрау:(Дайын қимақағаз таратылады)

    1. Неліктен қышкылдарды оттекті және оттексіз деп жіктейміз ?

    2. Неліктен кейбір негіздер сілтілер деп аталады ?

    3.Неліктен кейбір тұздар орта тұздар деп аталады?

    4.Неліктен кейбір тұздар қышқыл тұздар деп аталады?

    5.Неліктен катиондар оң зарядты?

    6.Неліктен аниондартеріс зарядты ?

    7.Неліктен иондар атомдардан өзгеше?


    Сабаққа қойылған бағыттаушы сұрақ


    Адам ағзасы электр тогын қалай өткізеді?

    Электр тоғының табиғаты жөнінде не білесіздер?

    Металдардың электр өткізгіштігінің себебі неде?



    Үш тілде жаңа тақырыптың терминологиясы


    Электролит

    Электролит

    Electrolyte

    Степень диссоциации

    Диссоциациялану дәрежесі

    Dissociationdegree

    Слабый электролит

    Әлсіз электролит

    Weak electrolyte

    Сильный электролит

    Күшті электролит

    Strong electrolyte

    Распад

    Ыдырау

    Destroy

    Кислота

    Қышқыл

    Acid

    Основание

    Негіз

    Base

    Соль

    Тұз

    Salt

    концентрация

    Концентрация

    Concentration




    Сабақтың ортасы


    Оқушылардың білімін актуализациялау кезеңі.

    Активити.

    Оқушылар 1-қосымша кестеде берілген заттардың химиялық химиялық байланыс түрі мен электр өткізгіштігін болжайды.

    Іс-әрекет түрі: жұппен жұмыс

    Бағалау: өзара бағалау

    Көрсетілім. Электрөткізгіштікті сынау құралы арқылы берілген заттарды тексеруге эксперимент жасау.

    Іс-әрекет түрі: сыныппен жұмыс

    Бағалау түрі: мұғалімнің кері байланысы

    Оқушылар 1-қосымша кестесіндегі тәжірибелік мәліметтерді толтыруы керек.

    Мұғалім электр тогын өткізетін заттар-электролиттер, өткізбейтіндері-бейэлектролиттер деп аталатынын таныстырады. Осы тұста тәжірибе қорытындысы бойынша диссоциация ұғымына анықтама беріледі. Оқушылар физика курсынан осы мәліметтерді қайталаған соң, дәптерлеріне мынадай қорытынды жазады: Электр тоғы дегеніміз – зарядталған бөлшектердің ( электрон немесе иондардың) бағытталған қозғалысы.

    Бұдан кейін оқушылармен бірлесіп, электр өткізгіштікті сынауға арналған құралдың құрылымын талдайды. Содан соң мыс, темір, алюминий сымдараның электр өткізгіштігі көрсетіледі. Берілген тұздардың (NaCL және CuSO4), сілтілердің (NaOH және Ba(OH)2), ерітінділерінің электр өткізгіштігін көрнекі түрде көрсету төмендегідей қорытынды жасауға мүміндік береді. Жоғарыдағы ерітінділер электр тоғын өткізеді, ал құрғақ NaCL, CuSO4, Ba(OH)2, NaOH электр тоғын өткізбейді (тәжірибе жасап көрсетеміз).


    Заттардың аты

    Электр тоғын өткізе ме?

    Дистилденген су

    Кристалды натрий хлориді

    Натрий хлоридінің, т.б. ерітінділері

    Өткізбейді

    Өткізбейді

    Өткізбейді


    Әрі қарай электролиттердің электр өткізгіштігін зерттеген швед химигі С.Аррениус екенін, ол электролиттік диссоциация теориясы деп атауды ұсынғанын айтады.

    Бұдан кейін оқушылардың белсенді қатысуымен:

    құрамы мен қасиеттерінің әртүрлілігіне қарамастан, тұздар мен негіздердің ерітінділері және кристалдары электрөткізгіштігін сынағанда неліктен бірдей нәтиже көрсетеді?- деген сұраққа жауап береді.

    Ой қозғау: неліктен кейбір заттар үшін лампа әлсіз жанды?

    Осы тұста диссоциациялау дәрежесі,күшті және элсіз электролиттер ұғымдарын ендіру.

    Зерттеу кезеңі

    Мұғалім оқушылардан алынған тәжірибелік мәліметтер мен болжамдар арасында қарама-қайшылықтар туғандығын анықтайды.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Ашық сабақ 9 сынып
    03.05.2021
    1999
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Битабарова Хадиша Исабековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации