Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сынып:

    Пән мұғалімі:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    (ІІІ)-топ металдары. Алюминий және оның қосылыстары. №7 көрсетілім «Алюминиймен оның құймалары»; №9 зертханалық тәжірибе «Алюминийдің қышқыл және сілті ерітінділерімен әрекеттесуі»

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.1.5 атом құрылысы негізінде алюминийдің қасиеттерін түсіндіру, оның маңызды қосылыстары мен құймаларының қолдану аймағын атау;

    9.2.1.6 алюминий, оның оксиді мен гидроксидінің екідайлы қасиеттерін зерттеу

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Атом құрылысы негізінде алюминийдің химиялық қасиеттерін түсіндіре отырып реакция теңдеулерін жазады

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Алюминийдің маңызды қосылыстары мен құймаларының қолдану аймағын салыстырады,сұрыптайды

    Кейбір оқушылар:

    Алюминий, оның оксиді мен гидроксидінің екідайлы қасиеттерін зерттейді, талдайды

    Бағалау критерийлері

    • Алюминийдің атом құрылысы негізінде реакция теңдеулерін жазады

    • Алюминийдің маңызды қосылыстары мен құймаларының қолдану аймағын көрсетеді

    • Алюминийдің оксидтері мен гидроксидтерінің екідайлылық қасиеттерін саралай алады

    Тілдік мақсаты:

    Оқушылар: атом құрылысын, периодтық кестегі орнын, алюминийдің қосылыстары мен қaсиеттерін түсіндіре алады.

    Негізгі сөздер мен тіркестер:

    Боксит, екідайлылық, алюминаттар, корунд, нефелин, алюминийдің табиғи қосылыстaры, алюминийдің қасиеттері, алюминийдің маңызы қосылыстары

    Сыныптағы диалог\жазылым үшін пайдалы пайдалы бірліктер:

    Алюминийдің алынуы, физикалық және химиялық қасиеттері...........

    Алюминий қолданылуы........

    Алюминий жай және күрделі заттармен де реакцияға түседі...............

    Құндылықтар

    Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету

    Пәнаралық байланыс

    География

    Ойлау дағдылары

    Жоғары деңгей

    Алдыңғы оқу

    8.2.1.5 химиялық қасиеттері ұқсас элементтердің бір топқа жататындығын дәлелдеу

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    5 минут









    5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу.

    Ынтымақтастыру атмосферасын құру мақсатында

    «Мадагаскар» биін билейді.

    Алюминий минералдары көмегімен топқа бөлу

    Минералды тастардың аттары жасырылған пазлдар арқылы топқа бөлемін

    1 топ Аметист

    2 топ Рубин

    3 топ Сапфир

    Жеке жұмыс «Жасырын әріптер» әдісі арқылы оқушыларға шарға салынған кеспе қағаздары таратылады. Әрбір оқушы үрленген шарды жару арқылы сұраққа жауап беріп, есептерді шешеді. Тақтада есептердің жауаптары ілініп тұрады, жауаптардың артында әріптер бар, есепті шешсе әріпке ие болады. Әрбір топ сол әріптерден сөз құрайды: «Алюминий және оның қосылыстары» деген жаңа тақырыптың аты болады. Үй тапсырмасын бекіту мақсатында қосымша сұрақтар қойылады.

    Дескриптор:

    • Алюминийдің химиялық қасиеттеріне сүйене отырып, реакция теңдеулерін аяқтайды

    ҚБ: «Жарайсың!», «Керемет!» деген сияқты мадақтау, марапаттау арқылы бағалау. Сонымен қатар адам аттары жазылған смайликтер беру, яғни оқушы өзіне дос жинайды


    Шаттық шебері




    Кеспе қағаздары






    шарлар,

    кеспе қағаздары






    Көңілді смайликтер

    Сабақтың ортасы

    20 минут

    (7минут)











    3 минут






    7 минут





















    3 минут

    Жаңа сабақ

    Оқушыларға алюминий және оның қосылыстар жайлы видеролик көрсетемін: https://www.youtube.com/watch?v=BOv3Etp72_I

    «Кім зерек?» әдісі берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу.

    «V» - «Білемін»

    «-» «мен үшін түсініксіз»

    «+» - «мен

    үшін жаңа

    ақпарат»

    «?» - «мені таңғалдырады»

    Дескриптор:

    • Алюминийдің құрылысын, қасиеттерін біледі

    • Алюминий жайлы алған ақпараттарын саралайды

    ҚБ: «Бұрыштaр» тәсілі: мұғалім оқушыларға сұрақ ұсынады және мүмкін төрт жауабын сыныптың төрт бұрышына орналастырады. Оқушылар өзіне дұрыс деген жауаптың қасына барып, таңдаған жауаптарын топтық жұмыста тұжырымдайды және өздерінің көз қарастарын дәлелдейді.

    «Қызықты тәжірибе»

    №9 Зертханалық жұмыс «Алюминийдің қышқыл және сілті ерітінділерімен әрекеттесуі»

    Қауіпсіздік техникасы. Қыздырғыш құралдармен,қышқылдармен және сілтілермен жұмыс ережесін сақтау.

    Реактивтер: алюминий түйірлері немесе жаңқасы

    тұз немесе күкірт

    Химиялық ыдыстар мен құрал жабдықтар:

    сынауықтарға арналған тұрғы; сынауықтар

    Жұмыс барысы:

    1-тәжірибе. Сынауыққа 2 мл тұз қышқылын құйып, оған алюминий түйірін салыңдар. Не байқадыңдар?

    2-тәжірибе. Сынауыққа 2 мл натрий гидроксидін құйып, оған алюминий түйірін салыңдар. Не байқадыңдар?

    Не істеу керек?

    Реакция теңдеуі

    Нәтиже




    Дескриптор:

    • Реакция теңдеулерін құрастырады

    • Тәжірибе жүзінде бақылаған құбылыстарын түсіндіреді, алюминийдің екідайлылық қасиеттері жайлы қорытынды жасайды.

    ҚБ: «Cерпілген сауал» тәжірибенің түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуғa қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында бірінен-біріне сұрақтарды «лақтыру»: мысалы, «.........., ............. пікіріне қосыласың ба?», «........, ............ жауабын қалай толықтыруға болады?», «........., айтылған пікірлерді бір сөзбен қалай тұжырымдауға болады?»

    Таныстырылым, оқулықпен жұмыс


















    сынауықтарға арналған тұрғы; сынауықтар


    Аяқталуы

    5минут
















    3 минут

    Жұптық жұмыс

    ««Жұмбақ суреттер» әдісі. Оқушыларға алюминийдің қасиеттерін және маңызды қосылыстарын бейнеленген суреттер көрсетіледі. Оқушылар сол есте қалған суреттер арқылы алюминийдің қолданылуын, маңызды қосылыстарын айтып береді.


    Дескриптор:

    • Оқулықпен жұмыс жасай отырып алюминийдің қолданылуын атайды

    • Өз-ойларын еркін жеткізе алады.

    ҚБ: «Ойлан-жұптас-бөліс». Берілген тапсырма бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі; бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады.


    Оқулық, дәптерлер.

    Сабақтың соңы

    2 минут


    Рефлексия

    БББ кестесі

    БРисунок 1 ілемін

    Б ілдім


    Б ілгім

    келеді




















    Қосымша ақпарат

    Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Битабарова Хадиша Исабековна
    01 Тамыз 2021
    1776
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "ІІІ)-топ металдары. Алюминий және оның қосылыстары» 9 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "ІІІ)-топ металдары. Алюминий және оның қосылыстары» 9 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Барлық оқушылар: Атом құрылысы негізінде алюминийдің химиялық қасиеттерін түсіндіре отырып реакция теңдеулерін жазады Оқушылардың басым бөлігі: Алюминийдің маңызды қосылыстары мен құймаларының қолдану аймағын салыстырады,сұрыптайды Кейбір оқушылар: Алюминий, оның оксиді мен гидроксидінің екідайлы қасиеттерін зерттейді, талдайды
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сынып:

    Пән мұғалімі:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    (ІІІ)-топ металдары. Алюминий және оның қосылыстары. №7 көрсетілім «Алюминиймен оның құймалары»; №9 зертханалық тәжірибе «Алюминийдің қышқыл және сілті ерітінділерімен әрекеттесуі»

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.1.5 атом құрылысы негізінде алюминийдің қасиеттерін түсіндіру, оның маңызды қосылыстары мен құймаларының қолдану аймағын атау;

    9.2.1.6 алюминий, оның оксиді мен гидроксидінің екідайлы қасиеттерін зерттеу

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Атом құрылысы негізінде алюминийдің химиялық қасиеттерін түсіндіре отырып реакция теңдеулерін жазады

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Алюминийдің маңызды қосылыстары мен құймаларының қолдану аймағын салыстырады,сұрыптайды

    Кейбір оқушылар:

    Алюминий, оның оксиді мен гидроксидінің екідайлы қасиеттерін зерттейді, талдайды

    Бағалау критерийлері

    • Алюминийдің атом құрылысы негізінде реакция теңдеулерін жазады

    • Алюминийдің маңызды қосылыстары мен құймаларының қолдану аймағын көрсетеді

    • Алюминийдің оксидтері мен гидроксидтерінің екідайлылық қасиеттерін саралай алады

    Тілдік мақсаты:

    Оқушылар: атом құрылысын, периодтық кестегі орнын, алюминийдің қосылыстары мен қaсиеттерін түсіндіре алады.

    Негізгі сөздер мен тіркестер:

    Боксит, екідайлылық, алюминаттар, корунд, нефелин, алюминийдің табиғи қосылыстaры, алюминийдің қасиеттері, алюминийдің маңызы қосылыстары

    Сыныптағы диалог\жазылым үшін пайдалы пайдалы бірліктер:

    Алюминийдің алынуы, физикалық және химиялық қасиеттері...........

    Алюминий қолданылуы........

    Алюминий жай және күрделі заттармен де реакцияға түседі...............

    Құндылықтар

    Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету

    Пәнаралық байланыс

    География

    Ойлау дағдылары

    Жоғары деңгей

    Алдыңғы оқу

    8.2.1.5 химиялық қасиеттері ұқсас элементтердің бір топқа жататындығын дәлелдеу

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    5 минут









    5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу.

    Ынтымақтастыру атмосферасын құру мақсатында

    «Мадагаскар» биін билейді.

    Алюминий минералдары көмегімен топқа бөлу

    Минералды тастардың аттары жасырылған пазлдар арқылы топқа бөлемін

    1 топ Аметист

    2 топ Рубин

    3 топ Сапфир

    Жеке жұмыс «Жасырын әріптер» әдісі арқылы оқушыларға шарға салынған кеспе қағаздары таратылады. Әрбір оқушы үрленген шарды жару арқылы сұраққа жауап беріп, есептерді шешеді. Тақтада есептердің жауаптары ілініп тұрады, жауаптардың артында әріптер бар, есепті шешсе әріпке ие болады. Әрбір топ сол әріптерден сөз құрайды: «Алюминий және оның қосылыстары» деген жаңа тақырыптың аты болады. Үй тапсырмасын бекіту мақсатында қосымша сұрақтар қойылады.

    Дескриптор:

    • Алюминийдің химиялық қасиеттеріне сүйене отырып, реакция теңдеулерін аяқтайды

    ҚБ: «Жарайсың!», «Керемет!» деген сияқты мадақтау, марапаттау арқылы бағалау. Сонымен қатар адам аттары жазылған смайликтер беру, яғни оқушы өзіне дос жинайды


    Шаттық шебері




    Кеспе қағаздары






    шарлар,

    кеспе қағаздары






    Көңілді смайликтер

    Сабақтың ортасы

    20 минут

    (7минут)











    3 минут






    7 минут





















    3 минут

    Жаңа сабақ

    Оқушыларға алюминий және оның қосылыстар жайлы видеролик көрсетемін: https://www.youtube.com/watch?v=BOv3Etp72_I

    «Кім зерек?» әдісі берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу.

    «V» - «Білемін»

    «-» «мен үшін түсініксіз»

    «+» - «мен

    үшін жаңа

    ақпарат»

    «?» - «мені таңғалдырады»

    Дескриптор:

    • Алюминийдің құрылысын, қасиеттерін біледі

    • Алюминий жайлы алған ақпараттарын саралайды

    ҚБ: «Бұрыштaр» тәсілі: мұғалім оқушыларға сұрақ ұсынады және мүмкін төрт жауабын сыныптың төрт бұрышына орналастырады. Оқушылар өзіне дұрыс деген жауаптың қасына барып, таңдаған жауаптарын топтық жұмыста тұжырымдайды және өздерінің көз қарастарын дәлелдейді.

    «Қызықты тәжірибе»

    №9 Зертханалық жұмыс «Алюминийдің қышқыл және сілті ерітінділерімен әрекеттесуі»

    Қауіпсіздік техникасы. Қыздырғыш құралдармен,қышқылдармен және сілтілермен жұмыс ережесін сақтау.

    Реактивтер: алюминий түйірлері немесе жаңқасы

    тұз немесе күкірт

    Химиялық ыдыстар мен құрал жабдықтар:

    сынауықтарға арналған тұрғы; сынауықтар

    Жұмыс барысы:

    1-тәжірибе. Сынауыққа 2 мл тұз қышқылын құйып, оған алюминий түйірін салыңдар. Не байқадыңдар?

    2-тәжірибе. Сынауыққа 2 мл натрий гидроксидін құйып, оған алюминий түйірін салыңдар. Не байқадыңдар?

    Не істеу керек?

    Реакция теңдеуі

    Нәтиже




    Дескриптор:

    • Реакция теңдеулерін құрастырады

    • Тәжірибе жүзінде бақылаған құбылыстарын түсіндіреді, алюминийдің екідайлылық қасиеттері жайлы қорытынды жасайды.

    ҚБ: «Cерпілген сауал» тәжірибенің түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуғa қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында бірінен-біріне сұрақтарды «лақтыру»: мысалы, «.........., ............. пікіріне қосыласың ба?», «........, ............ жауабын қалай толықтыруға болады?», «........., айтылған пікірлерді бір сөзбен қалай тұжырымдауға болады?»

    Таныстырылым, оқулықпен жұмыс


















    сынауықтарға арналған тұрғы; сынауықтар


    Аяқталуы

    5минут
















    3 минут

    Жұптық жұмыс

    ««Жұмбақ суреттер» әдісі. Оқушыларға алюминийдің қасиеттерін және маңызды қосылыстарын бейнеленген суреттер көрсетіледі. Оқушылар сол есте қалған суреттер арқылы алюминийдің қолданылуын, маңызды қосылыстарын айтып береді.


    Дескриптор:

    • Оқулықпен жұмыс жасай отырып алюминийдің қолданылуын атайды

    • Өз-ойларын еркін жеткізе алады.

    ҚБ: «Ойлан-жұптас-бөліс». Берілген тапсырма бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі; бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады.


    Оқулық, дәптерлер.

    Сабақтың соңы

    2 минут


    Рефлексия

    БББ кестесі

    БРисунок 1 ілемін

    Б ілдім


    Б ілгім

    келеді




















    Қосымша ақпарат

    Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Ашық сабақ 9 сынып
    01.08.2021
    1776
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Битабарова Хадиша Исабековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации