Материалдар / Ашық сабақ "XXғасырдың 40 – 80 жылдардағы білім беру жүйесінің дамуы." 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "XXғасырдың 40 – 80 жылдардағы білім беру жүйесінің дамуы." 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар істей алады:XXғасырдың 40 – 80 жылдардағы білім беру жүйесінің дамуын талдайды; Көптеген оқушылар істей алады:Ғылымның дамуы барысындағы жетіктерді сала бойынша саралайды; Кейбір оқушылар істей алады:Білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясатқа баға береді;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2021
1319
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қазақстан тарихы.


Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

9.2В Кеңестік Қазақстанның мәдениеті (1946-1985жылдар).

Мерзімі:28.06.2019жыл

Мұғалімнің аты – жөні:

9 – сынып.

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:жоқ

Сабақ тақырыбы

XXғасырдың 40 – 80 жылдардағы білім беру жүйесінің дамуы. Зерттеу сұрағы:Кеңестік білім беру саласындағы реформалар қандай мақсатты көздеді?

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме)

9.2.3.2 – білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясатқа баға беру;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар істей алады:XXғасырдың 40 – 80 жылдардағы білім беру жүйесінің дамуын талдайды; Көптеген оқушылар істей алады:Ғылымның дамуы барысындағы жетіктерді сала бойынша саралайды; Кейбір оқушылар істей алады:Білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясатқа баға береді;

Бағалау критерийі

Қазақ мектептерінің азайып кету себептерін анықтайды.

Жаратылыстану ғылым саласында жетістікке жеткен ғалымдарының өмір жолына еңбегіне баға береді;

Топырақ қорғау жүйесін зерттеді ғалымды анықтайды; Тарих ғылымына үлес қосқан ғалымды анықтайды; Катализаторларды электрохимиялық әдісін дұрыс ғалымды анықтайды; Генетика мен микробиология саласында табысқа жеткен ғалымды анықтайды;

Тілдік мақсаттар


Оқушылар: Пәндік лексика мен терминдер;кадр, эвакуатция, формализм Оқылым дағдысы:тақырыптық мәтіндер. Айтылым дағдысы;Халыққа білім беру ісін талдайды. Жазылым дағдысы: Ғылымның дамуы барысында үлес қосқан ғалымдарды анықтайды;

Құндылықтарды дарыту

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.

Пән аралық байланыс

Әдебиет, география.

Алдынғы білім


Сабақ барысы

Жоспарланған сабақ кезеңдері, уақыты

Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет)

Ресурстар

Мұғалімнің іс - әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


Сабақтың басы

Үй тапсырмасы сұрау 10минут

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды «Өлең сөздері» әдісі арқылы 2 топқа бөліп аламын.

I-топ. Ғылым. II –топ .Білім. Үй тапсырмасын сұрау. «Көпірше» әдісі арқылы өткен сабақты еске түсіреміз.

Қалыптастырушы бағалау. Ауыз екі бағалау Тамаша! Жақсы! Кішкене нәтиже бар!

Оқушылар 2 топқа бөлінеді.



Сабақтың ортасы Қолдану,топтық жұмыс 15 минут

Мұғалім іс-әрекеті: Жаңа тақырыпты ашу мақсатында өткен тақырыппен байланыстыра отырып "«Миға шабуыл"әдісін пайдаланамын. - Соғыстан кейінгі жылдарда білім беру саласын дамытуда қандай жетістіктерге қол жеткізді?

Оқушы іс-әрекеті:Оқушылар пікірлерін білдіре отырып бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатына болжау жасайды. Мұғалім іс - әрекеті:сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстыру. Саралау: кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. Топтық жұмыс. «Конверттегі сұрақтар» Топтық жұмыста «Конверттегі сұрақтар» әдісін пайдаландым. Екі топқа конвертке салынған сұрақтар беріледі. Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып тапсырманы орындау кезінде олардан қандай нәтиже күтетінімді білдіремін. I – Ғылым тобы. Қазақ мектептерінің азайып кетуіне не себеп болды? II – Білім тобы. Жаратылыстану ғылым саласында жетістікке жеткен ғалымдар?






































Ин.тақта Ой қозғау әдісі.

















Семантикалық кесте.

Дескриптор:

- Қазақ мектептерінің азайып кету себептерін анықтайды.

- Жаратылыстану ғылым саласында жетістікке жеткен ғалымдарының өмір жолына еңбегіне баға береді;

Мұғалім іс - әрекеті:Тапсырманы топқа беремін әртүрлі деңгейдегі оқушылар өзара пікір алмасып талқылап орындайды, өзара бағалайды. Қарқын арқылы саралау жүргіземін. Кері байланыс беріп отырамын.Оқушыларды мақтау мадақтау арқылы бағалаймын. Жеке жұмыс. Семантикалық карта.

Талдау, жинақтау жеке жұмыс 10минут






Д.В. Соколский

М.А .Айтхожин

Ә.Х.Марғұлан

А.И.Бараев

Топырақ қорғау жүйесін зерттеді. Медитцинаға үлес қосты.





Тарих ғылымына үлес қосты.





Катализаторларды электрохимиялық әдісін дұрыс зерттеді. Еңбек ері.





Генетика мен микробиология саласында табысқа жетті.





Дескриптор: Топырақ қорғау жүйесін зерттеді ғалымды анықтайды; Тарих ғылымына үлес қосқан ғалымды анықтайды; Катализаторларды электрохимиялық әдісін дұрыс ғалымды анықтайды; Генетика мен микробиология саласында табысқа жеткен ғалымды анықтайды; Оқушы іс-әрекеті:Дұрыс жауапқа «+» белгі қояды. Саралау:

Оқушылар жеке жұмыс жасайды. Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, тапсырманы орындау кезінде олардан қандай нәтиже күтетінімді білдіремін. Сабақта алған білімін жинақтап, есте сақтау қабілеттерін арттырады. Кері байланыс беріп «жақсы орындалған» оқушыға мақтау мадақтау арқылы бағалаймын.



А4 формат тақырыптық кесте





Сабақтың аяғы 5 минут

«Ыстық орындық» әдісі арқылы оқушыларға төменнен жоғары қарай сұрақтар қойылады.

1970 жылы мектептердің жабылуына не себеп болды?

Жалпыға бірдей жетіжылдық білім беру ісі қай жылдары қолға алынды?

Қазақ КСР –ның халыққа білім беру заңы қашан қабылданды?

1962-1963 жылдары қабылданған заңда қандай мәселелер қаралды?

Дескриптор:

1970 жылы мектептердің жабылуына не себеп болғанын айтады;

Жалпыға бірдей жетіжылдық білім беру ісі қай жылдары қолға алынғанын айтады;

Қазақ КСР –ның халыққа білім беру заңы қашан қабылданданғандығын айтады;

1962-1963 жылдары қабылданған заңда қандай мәселелер қаралғанын айтады; Қарқын арқылы саралаймын.





Оқулық.

Дифференциация (Саралау) – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз? Аталған бөлімді оқушылар сабақ барысында нені үйренгенін бағалау үшін. Қалыптастырушы ауызша бағалау. Әр тапсырмадан кейін кері байланыс беріп отырамын.

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорау

Жаңа тақырыпты ашу мақсатында өткен тақырыппен байланыстыра отырып "«Миға шабуыл"әдісін пайдаланамын. Топтық жұмыста «Конверттегі сұрақтар» әдісін пайдаландым. Екі топқа конвертке салынған сұрақтар беріледі. Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып тапсырманы орындау кезінде олардан қандай нәтиже күтетінімді білдіремін. Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. Оқушылар жеке жұмыс жасайды. Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, тапсырманы орындау кезінде олардан қандай нәтиже күтетінімді білдіремін. Сабақта алған білімін жинақтап, есте сақтау қабілеттерін арттырады.





Сабақ бойынша рефлексия

Оқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жетпесе неге?

Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттары сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неге?

Осы бөлімде сабақ туралы ойланыңыз. Сол жақтағы бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз.


Жалпы бағалау

Сабақтың екі көрінісі жақсы өтті (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға ненің әсері тиуі мүмкін (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:


Сабақ барысында мен сыныппен бөлек оқушылар туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!