Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 7-сынып қазақ тілі "Әлеуметтік желіні игілікті пайдалану"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: |
«№17 орта мектеп» КММ |
Мұғалімнің аты-жөні Д.Ж.Ормашева |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 27.02.2020 ж |
Қатысқан оқушылар саны: 18 |
Қатыспаған оқушылар саны: - |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 7 а |
Ұзақ мерзімді жоспардағы бөлім атауы |
Ғаламтор және әлеуметтік желілер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Әлеуметтік желіні игілікті пайдалану. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.Т/А5. Тыңдалым материалы бойынша жауап беру және бағалау. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. 7.4.4.1. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары: |
Барлық оқушылар: проблемалық сұрақтарға мысал келтіре отырып жауап береді; Оқушылардың көпшілігі: өз жауабын өзгенің пікірімен салыстырады ; Кейбір оқушылар: әлеуметтік желіні игілікті пайдалану байланысты талқыға түседі, пікірін дәлелдейді , өмірмен байланыстырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Пәндік лексика мен терминология: Негізгі сөздер мен тіркестер: әлеуметтік желілер, фейсбук, ғаламторға тәуелділік, етістік, етістіктің шақтары. Талданатын сұрақ: Мәтінде әлеуметтік желіні қалай игілікті пайдалануға болады? Ғаламторға тәуелділік деген не? Төмендегі сөздерді етістікке айналдырып, сөйлем құраңдар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар: әлеуметтік желіні игілікті пайдалану жайлы үйренеді, тірек сөздер арқылды етістіктің түрлі тұлғаларына сөйлем құрайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
- проблемалық сұрақтарға жауап іздейді; - сұрақтарға мәтіннен деректер келтіріп жауап береді; - жұбымен диалогке қатысады; - өзгенің жауабын өз ойымен салыстырады; - пікірін білдіріп талқыға түседі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті, тарих |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
«Ұлы даланың жеті қыры», «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы құндылықтарын пайдалану . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Әлеуметтік желінің пайдасы мен зияны, бұрынғы өткен шақ. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы: |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 2 минут
4 минут
1 минут
Жаңа білім 10 минут
4 минут
2 минут
5 минут
4 минут
3 минут
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларға интернетке байланысты суреттер таратылып беріледі. Сол арқылы оқушылар топқа бөлінеді.
1 – топ: «Instagram» 2-топ: «WhatsApp» 3-топ: «vkontakte» Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут .
Оқушылар осы біз сабақта бір нәрсе жоғалтқан сияқтымыз? Ол не деп ойлайсыздар ?
(Әлеуметтік желінің зияны мен пайдасы туралы біліп келу. етістіктің шақтарын қайталау). Өткенді еске түсіру. 1-тапсырма «Пікірлер алаңы» әдісі Интернеттің зияны Интернеттің пайдасы ҚБ «Өзіндік бағалау» әдісі Оқушыға бірнеше әдістері ұсынып өз қалаулары бойынша сабақты бағалау ұсынылады. «Даналық ағашы», БББ кестесі, Екі жұлдыз бір тілек, «Бутерборд» әдісі, Аяқталмаған сөйлемдер, ПОПС формуласы, Білім баспалдағы әдісі
Бүгін сабақта не үйренеміз? Бүгін сабақта:
Ескерту! Топтық жұмыста бір-бірімізге кедергі келтірмейтінімізді ескертемін. ІІ. Сабақ тақырыбын анықтауға арналған қадам. Тыңдалым тапсырмасы. 2-Тапсырма Мәтінді мұқият тыңдаңыз. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрыңыз. Жұбыңыздың құрған сұрағымен алмастырып, проблемалық сұраққа жауап беріңіз. Аталған проблема бойынша ойларыңызды салыстырыңыз Поляк жазушысы Януш Вишневский өзінің «Желідегі жалғыздық» деп аталатын романында: «Ғаламтор адамдарды жақындатпайды. Ол – жалғыздықтардың жиынтығы. Былай қарасаң, бәріміз бірдей секілдіміз. Бірақ, бәрібір жалғызбыз», - деп жазады. Роман неліктен танымал? Бүгінгі оқырман осы шығарманы неге іздеп жүріп оқиды? Өйткені қазір «Желідегі жалғыздықты» ғаламторға қолжетімді аймақта тұратын ағайынның біразы бастан кешіп жүр. Алайда, бес саусақ бірдей емес. Әлеуметтік желіні игілік үшін қолданатын адамдар да жетерлік. Бір қолданушылар желіде үнемі тек игілікті хабар мен адамдарды ізгілікке шақыратын жазбалар жазып отырады. Мәселен, Шымкенттік Жүрсін Кәрім есімді дәрігер ағамыздың «Фейсбуктегі» парақшасында адамды сабырға, ақылға, парасаттылыққа жетелейтін жазбалары жазылады. Жүрсін аға диалогке ашық, жұрттың қойған сұрағын жауапсыз қалдырмайды. Бастысы, бұл қолданушы негативті ойлардан, даурықпа сөздерден ада. Белгілі жырау, фольклортанушы Берік Жүсіпов өз парақшасында танымдық дүниелерді көп жариялайды. Жырау қазірге дейін «Фейсбук» бетінде қазақтың халық ауыз әдебиетіне, тарихы мен өнеріне, мақал-мәтелдеріне, пайымдарына қатысты пайдалы жазбалар жазып үлгерді. Пайдалы жазба жазатын мұндай қолданушыларды іздеп жүріп оқуға болады. Соңғы кезде сатирик Мұхтар Шерімнің әзіл-шыны аралас дүниелері, жас жазушы Бейбіт Сарыбайдың езуіңе еріксіз күлкі үйіретін постылары, журналист Арман Сқабылұлының әдемі естеліктері оқырмандар арасында сұранысқа ие болып тұр. Ғаламтор беттерінен Дескриптор Білім алушы - проблемалық сұрақтар құрастырады; - сұрақтарға мәтіннен деректер келтіріп жауап береді; - жұбымен диалогке қатысады; - өзгенің жауабын өз ойымен салыстырады; - пікірін білдіріп талқыға түседі. Талқылау сұрақтарын жинап алу сандыққа салу 3-тапсырма Семантикалық карта (жұппен жұмыс)
«Термометр» әдісі арқылы бағалау
2 -тапсырма. Топтық жұмыс «Өз пікіріңді дәлелде» әдісі. Жоғарыда берілген проблемалық сұрақтар негізінде пікір алмасыңыздар. Оны сызбаға салып айтыңыздар. Сөйлемде қандай шақты қолдандыңыз айта кетіңіз.
Дескриптор: Білім алушы -тақырыпқа байланысты өз ойын айтады - сөйлемдердің құрылымын сақтайды - өз пікірін фактілермен дәлелдейді - жаңа идея ұсынады ҚБ. Мұғалімнің мадақтауы «Жарайсың! Керемет! Әлі де тырыс!» 4-тапсырма. Жеке жұмыс . Сараланған тапсырма «СМС хабарлама» әдісі бойынша тапсырма алады.Оқушылар жеке жазылым тапсырмасын орындайды. Оқушылардың пікірін дәлелдеу деңгейлерін анықтау мақсатында «Егер..., онда..., өйткені...» әдісімен оқушылардың әлеуметтік желіні игілікті пайдалана білуге насихаттауға арналған ойлары баяндалады. Тақырыпқа байланысты берілген сөздерді пайдалану керек.
«Әлеуметтік желіні игілікті
пайдалан Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |