Ашық сабақ " Өзіңді және басқаларды түсіне білу" 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ " Өзіңді және басқаларды түсіне білу" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Өзіңді және басқаларды түсіне білу" 3 сынып Өзін-өзі тану
Материалдың қысқаша нұсқасы
Мерзімі: .№ 1 Красный Яр орта мектебіМұғалім: Аубакирова Айгуль ЖанатовнаСыныбы: 3 №13-14 Тақырыбы: Өзіңді және басқаларды түсіне білуҚұндылық: Дұрыс әрекетҚасиеттер: сезімталдық, мұқияттылық, саналылыққа

Сабақ мақсаты: Оқушыларға өзіңді және қоршаған ортаны түсіне білудің маңыздылығын түсіндіру арқылы дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу1.Білімділік:Оқушыларға түсіне алып білудің қасиеті туралы білі бере отырып, сезімталдық қасиеті туралы түсіндіру;2. Дамытушылық:Оқушыларды өзін және қоршаған ортаны түсіне білуге, шешім қабылдауға үйрету арқылы мұқияттылық қасиетіне үйрету;3. Тәрбиелік: Оқушыларды саналылыққа ұғындыруРесурстар: (Оқулық, оқушы дәптері, құралдар, мәлiметтер)

Сабақтың барысы:1. Ұйымдастыру кезеңі Тыныштық сәті. ОРМАНҒА СЕРУЕН. Мұғалім: Арқаңызды тік ұстап отырыңыз. Көзіңізді жұмып, терең тыныс алыңыз. Әрбір тыныс алған сайын неғұрлым көбірек босаңсып, сабырлы болуға тырысыңыз. Қазір біз орманға серуенге шығамыз. Өзіңіздің сынып есігіне қарай беттеп, есікті ашқаныңызды, дәлізбен өтіп, далаға шыққаныңызды елестетіңіз. Таза ауаны жұтып, шашыңызды желбіреткен желдің лебін және бетіңізді сәл-пәл қыздырған күн сәулесін сезініңіз. Орманға қарай жүре бастаңыз. Келе жатқанда абай болыңыз, жәндіктерді басып кетпеңіз. Бір минут тоқтап айналаға көз салыңыз. Табиғаттың әсемдігі мен балғындығын сезініңіз. таңдаңыз. Ағашқа жақындаңыз да оны діңінен құшақтаңыз. Оның қуаттылығын сезініңіз, ондағы өмір қуатын сезінуге және ұғынуға тырысыңыз. Енді оның діңіне арқаңызды сүйеп отырыңыз. Көзіңізді жұмыңыз, терең тыныс алыңыз және қоршаған айналаның жым-жырт тыныштығына көңіл бөліңіз. (Осы жерде мұғалім 1-2 минут үзіліс жасауына болады). дайындалыңыз. Орныңыздан тұрып, айналаға тағы бір көз қырын салыңыз. Келген жолыңызбен кері қайтыңыз, жолыңыздағы жәндіктерді басып кетпеңіз. Міне, мектептің алдына да келдік. Айналаңызға тағы бір қараңыз, таза ауаны терең жұтыңыз, есікті ашып, өз орныңызға қайтып келіңіз. Осы жым-жырттық, тыныштық, қанағат сезімін өзіңізде сақтаңыз. Көзіңізді ашып, күлімсіреңіз!

Үй тапсырмасы Қасым Қайсенов «Үйді сағындым» 56 бет.әңгімесін оқып, фишбоун әдістемесін құрастыру

Дәйексөз Сыйласаң сыйлы боларсың . Нақыл сөзДәптерлеріне жазып алады.
Мұғалім сыйыҚарға мен түлкі(Мысал–әңгіме)И.А.КрыловБір түйір ірімшікті тауып алып,Ағашқа Қарға қонды ұшып барып.Тоқ санап ірімшігін көңіліне,Жей қоймай отыр еді ойға қалып.

Тістеген ірімшігін түлкі көріп,Аяғын ептеп басып, жақын келіп:Ау, – деді, – көретін де күн бар екен.Жүруші ем сырттан ғашық болып өліп.

Тамаша қарағанға түрің қандай,Мынау көз, мынау мойын, мұрын қандай?Гауһардай қанаттарың жарқырайды,Келісті қалай біткен және маңдай».

Өтірік мақтағанға қарға еріп,«Қарқ» етті пәрменінше жағын керіп»,Ірімшік «қарқ» еткенде жерге түсті,Жеп алып, түлкі кетті жортып желіп.


  • Шығармашылық жұмыс 1 Тапсырма Сұрақтарды құрастыру2 Тапсырма Жақсы қасиеттерді теріп жазу3 Тапсырма Жақсы адамдарға ласстер жасау

    Жаңаны білеміз «Сәлем – сөздің анасы» деп бекер айтылмаған. Адамның әрбір күні, әңгімесінің басы сәлемдесуден басталады. Сәлемдесу орл басқа адамдарға өзінің достық пейіліңді, құрметіңді, тілектестігіңді білдіру. Сәлемдескенде сөзді анық, сабырмен айту керек. Жылы шыраймен, ақжарқын амандасу адамның жақсы мінезді екенін көрсетеді. Сәлемдесіп жүру, сәлемге жауап қайыру адамның жоғары мәдениеттілігін білдіреді.

    Дәптердегі тапсырмаларды орындау

    Топпен ән айту. « Бүгін қандай тамаша көңілді күн»

    Үй тапсырмасыЕ.Өтетілеуұлының шығармасын оқуКүнделіктеріне жазады.
    Соңғы тыныштық сәті. Баяу музыка қойылады. Көзімізді жұмып, сабақтың жақсы көңіл - күйін есітеріңізге алып, жүректеріңізге түйіп қойыңыздар. Рахмет! Оқушылар көздерін жұмып демалады.


































































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    12.02.2019
    3596
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі