Сабақ мақсаты: Оқушыларға өзіңді және қоршаған ортаны түсіне білудің маңыздылығын түсіндіру арқылы дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу1.Білімділік:Оқушыларға түсіне алып білудің қасиеті туралы білі бере отырып, сезімталдық қасиеті туралы түсіндіру;2. Дамытушылық:Оқушыларды өзін және қоршаған ортаны түсіне білуге, шешім қабылдауға үйрету арқылы мұқияттылық қасиетіне үйрету;3. Тәрбиелік: Оқушыларды саналылыққа ұғындыру | Ресурстар: (Оқулық, оқушы дәптері, құралдар, мәлiметтер)
|
Сабақтың барысы:1. Ұйымдастыру кезеңі Тыныштық сәті. ОРМАНҒА СЕРУЕН. Мұғалім: Арқаңызды тік ұстап отырыңыз. Көзіңізді жұмып, терең тыныс алыңыз. Әрбір тыныс алған сайын неғұрлым көбірек босаңсып, сабырлы болуға тырысыңыз. Қазір біз орманға серуенге шығамыз. Өзіңіздің сынып есігіне қарай беттеп, есікті ашқаныңызды, дәлізбен өтіп, далаға шыққаныңызды елестетіңіз. Таза ауаны жұтып, шашыңызды желбіреткен желдің лебін және бетіңізді сәл-пәл қыздырған күн сәулесін сезініңіз. Орманға қарай жүре бастаңыз. Келе жатқанда абай болыңыз, жәндіктерді басып кетпеңіз. Бір минут тоқтап айналаға көз салыңыз. Табиғаттың әсемдігі мен балғындығын сезініңіз. таңдаңыз. Ағашқа жақындаңыз да оны діңінен құшақтаңыз. Оның қуаттылығын сезініңіз, ондағы өмір қуатын сезінуге және ұғынуға тырысыңыз. Енді оның діңіне арқаңызды сүйеп отырыңыз. Көзіңізді жұмыңыз, терең тыныс алыңыз және қоршаған айналаның жым-жырт тыныштығына көңіл бөліңіз. (Осы жерде мұғалім 1-2 минут үзіліс жасауына болады). дайындалыңыз. Орныңыздан тұрып, айналаға тағы бір көз қырын салыңыз. Келген жолыңызбен кері қайтыңыз, жолыңыздағы жәндіктерді басып кетпеңіз. Міне, мектептің алдына да келдік. Айналаңызға тағы бір қараңыз, таза ауаны терең жұтыңыз, есікті ашып, өз орныңызға қайтып келіңіз. Осы жым-жырттық, тыныштық, қанағат сезімін өзіңізде сақтаңыз. Көзіңізді ашып, күлімсіреңіз! |
|
Үй тапсырмасы Қасым Қайсенов «Үйді сағындым» 56 бет.әңгімесін оқып, фишбоун әдістемесін құрастыру |
|
Дәйексөз Сыйласаң сыйлы боларсың . Нақыл сөз | Дәптерлеріне жазып алады. |
Мұғалім сыйыҚарға мен түлкі(Мысал–әңгіме)И.А.КрыловБір түйір ірімшікті тауып алып,Ағашқа Қарға қонды ұшып барып.Тоқ санап ірімшігін көңіліне,Жей қоймай отыр еді ойға қалып.
Тістеген ірімшігін түлкі көріп,Аяғын ептеп басып, жақын келіп:Ау, – деді, – көретін де күн бар екен.Жүруші ем сырттан ғашық болып өліп.
Тамаша қарағанға түрің қандай,Мынау көз, мынау мойын, мұрын қандай?Гауһардай қанаттарың жарқырайды,Келісті қалай біткен және маңдай».
Өтірік мақтағанға қарға еріп,«Қарқ» етті пәрменінше жағын керіп»,Ірімшік «қарқ» еткенде жерге түсті,Жеп алып, түлкі кетті жортып желіп. |
|
Шығармашылық жұмыс 1 Тапсырма Сұрақтарды құрастыру2 Тапсырма Жақсы қасиеттерді теріп жазу3 Тапсырма Жақсы адамдарға ласстер жасау |
|
Жаңаны білеміз «Сәлем – сөздің анасы» деп бекер айтылмаған. Адамның әрбір күні, әңгімесінің басы сәлемдесуден басталады. Сәлемдесу орл басқа адамдарға өзінің достық пейіліңді, құрметіңді, тілектестігіңді білдіру. Сәлемдескенде сөзді анық, сабырмен айту керек. Жылы шыраймен, ақжарқын амандасу адамның жақсы мінезді екенін көрсетеді. Сәлемдесіп жүру, сәлемге жауап қайыру адамның жоғары мәдениеттілігін білдіреді. |
|
Дәптердегі тапсырмаларды орындау |
|
Топпен ән айту. « Бүгін қандай тамаша көңілді күн» |
|
Үй тапсырмасыЕ.Өтетілеуұлының шығармасын оқу | Күнделіктеріне жазады. |
Соңғы тыныштық сәті. Баяу музыка қойылады. Көзімізді жұмып, сабақтың жақсы көңіл - күйін есітеріңізге алып, жүректеріңізге түйіп қойыңыздар. Рахмет! | Оқушылар көздерін жұмып демалады. |