Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ А. Б "Егіннің бастары"
Материал туралы қысқаша түсінік
А. Б "Егіннің бастары" мысал өлеңнің жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
05 Шілде 2018
791
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Адамгершілік - асыл қасиет» | Мектеп: №7 С. Ерубаев атындағы жалпы мектеп-интернат | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Ж. Ереханова | |
Сынып: 5 | ||
Сабақтың тақырыбы | А.Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы | |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 5.Т/Ж1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: | |
«Егіннің бастары» шығармасының жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды | ||
Оқушылардың көпшілігіорындай алады: | ||
Мысал өлеңнің композициялық құрылысын талдайды | ||
Кейбір оқушылар орындай алады: | ||
Өлеңді сюжеттік дамуына қарай сипаттап, өз сөзімен тұжырым жасайды | ||
Бағалау критерийлері | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: Оқушылар мәтінмен толық жұмыс жасап, ой қорыта алады.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Егін, дән, пісім, тағзым, сарша тамыз, шекірейіп, тәкаппар, сұқтанба Диалог құруға (шығарма жазуға) қатысты пайдалы тіркестер:«Менің білуімше, тәкаппарлық...»,«Өйткені, мен оны..... түсіндіремін», «Мысалда былай баяндалған.....», «Қорытар болсам,.......». | |
Талқылауға арналған сұрақтар:1. Қандай мінез сынға алынған? 2. Жағымды, оң мінездер туралы не айтасыз? 3. Мысал мазмұнан нені үйренйге болады? 4. Бидай сияқты адамдар өмірде кездесе ме? | ||
Құндылыққа баулу | Тарихтың, тілдің, мәдениеттің біртұтастығы құндылық тарын негізге ала отырып еңбекке, адамгершілікке баулу | |
Пәнаралық байланыс | Тарих, өзін-өзі тану, қазақ тілі, еңбек | |
Алдыңғы оқу | А.Байтұрсынұлы шығармасындағы автор бейнесін анықтай алады. | |
Жоспар | ||
Жоспарлан-ған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурс-тар |
Сабақтың басы7 мин. | Психологиялық жағымды ахуал туғызу мақсатында «Бразилия жауыны» жаттығуын жасату«Суреттер аллеясы» арқылы дәнді дақылдардың суреттері арқылы топқа бірігу.Қайталау мақсатындағы ширату жаттығуын жасату «Зуылдақ» әдісі арқылы бидай, егін туралы.Жұмыс мақсаты: Бірін-бірі тыңдау арқылы жүйелі ой айту. Оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстыру | Сурет-тер АКТ |
Сабақтың ортасы 5 мин 5 мин 7 мин 5 мин 5 мин | Тыңдалым алдыТүрткі сұрақтар: 1. Ауыл шаруашылығы, егіншілік туралы не айтар едіңіз? 2. Мінез туралы айтыңыз? 3. Тәкаппарлық туралы не айтар едіңіз? Әр оқушы сұрақтарға жауап береді.Ықтимал жауаптар: Сөздікпен жұмыс: Өте ыстық - саршатамыз. Көкке қарап – аспанға қарап. Шекірейіп, кекірейіп – басқаларды менсінбей. Сұқтанба – мұнда: таңданып қарама. Тәкаппар – ешкімді менсінбейді. Пісім – егіннің толық піскен кезіТ.Ж. 2-тапсырма «Егіннің бастары» өлеңін «Шығарма пирамидасы» арқылы композициялық құрылысына талдау жасау Ықтимал жауап: Ж.Ж. Композиция бойынша өлеңді жұбыңызға өз сөзіңізбен әңгімелеңіз.Дескриптор: | Сурет-тер АКТ Оқулық Микро-фон Стикер |
Сабақтың соңы6 мин | Сабақ соңында оқушылардың тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау үшін INSERT стратегиясын пайдаланамын. Кері байланыс: ″ Тамаша идеялар ″ әдісі | INSERT кестесі |
Қосымша мәлімет | ||
Саралау оқушыға мейлінше қолдау көрстуді қалай жоспарлайсызҚабілеттіоқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз | Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз | Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздікАКТ мен байланысҚұндылықтармен байланыс тәрбие элемент |
«Шығарма пирамидасы» әдісінде оқушылардың қабілеті ескеріле отырып, түрлі деңгейде екендігі сараланады.Тапсырма барысында бірі шығарма дамуын сипаттаса, енді бірі сюжеттік дамуына тоқталады, кейбірі оқиғаның шешімін сипаттап,тұжырым жасап сараланады. | Өлең мазмұнын түсінеді. Композициялық құрылысына талдайды.Өлеңді сюжеттік дамуына қарай сипаттап, өз сөзімен тұжырым жасайды.«Басбармақ»,«Иық қағу» арқылы кері байланыс беріледі .Критерий арқылы бағаланады. | Тарихтың, тілдің, мәдениеттің біртұтастығы құндылықтарын негізге ала отырып, еңбекке баулу Тарих, қазақ тілі, өзін-өзі тану, еңбек АКТ |
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттерәорындалды маБүгін оқушылар не үйрендіСабақ қалай өтті қандай деңгейде өттіЖоспарланған саралау жақсы іске асты маТапсырмалар сәйкес болды маУақытты қалай пайдаландым. Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге | Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңызСол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз | |
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе оқыту мен оқуға қатысты Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді оқыту мен оқуға қатысты Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)