Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Ақтамберді жырау "Балаларыма өсиет", 8-сынып қазақ әдебиеті пәні
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы |
Дананың сөзі - ақылдың көзі |
||||||||||||||||||||||||
Сабақ: Қазақ әдебиеті |
Мектеп: М. Ә. Сужиков атындағы №6 орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||
Күні: 11.10.2018 жыл |
Мұғалімнің аты-жөні: Байымбетова Н.М |
||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 "А" |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Ақтамберді жырау "Балаларыма өсиет" |
||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т/Ж. 8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: үзіндіні өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады |
||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: толғау үзіндісін дәлел ретінде тиімді пайдаланады |
|||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: өз көзқарасын шығармашылықпен жеткізеді |
|||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
-белгілі бір үзіндіні мақсатына сай таңдайды -үзіндіні орынды қолданады -өз ойын толғаудағы оймен байланыстырады |
||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Толғау үзінділерін өз көзқарасын дәлелдеу үшін тиімді пайдаланады. |
||||||||||||||||||||||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Жырау, толғау, заман, өсиет, кепиет, араз болсаң, алты ауыз, лайым, разылық |
|||||||||||||||||||||||||
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Араз болу, алты ауыз, мақалдар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Толғаудың маңыздылығы неде? |
||||||||||||||||||||||||
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? « Ақтамберді жас ұрпақтың бір жағадан бас, бір жеңнен қол шығаруы елді мақсатына жеткізерін ескертеді» дегенге келісесің бе? |
|||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Ақтамберді Сарыұлының өмірі мен шығармашылығы жайлы ақпаратпен таныс. "Күлдір-күлдір кісінетіп" толғауының көркемдік ерекшелігін, тілдік ерекшелігін таныды. |
||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, Тарих, Өзін-өзі тану |
||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
«Мəңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын сақтау, еңбекқорлыққа, адамгершілікке баулу. Сын тұрғысынан ойлау. Жеке, жұптық, топтық жұмыс барысында өзара сыйластықты, жауапкершілікті сезіну. |
||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт Сабақтың басы 5 минут |
Жоспарланған жаттығулар түрлері І. Ұйымдастыру кезеңі. 1. Оқушылармен сәлемдесемін. 2. Оқушылардың сабаққа қатысын қадағалаймын. 3. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу, бір-бірінің жақсы мінез-құлық қасиеттерінтани отырып,сыйластық пен достықты қалыптастыру мақсатында «Шаттық шеңбері» тренингі өткізіледі. |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
5 минут |
4. Айтылған тілектер бойынша "Бірлік", "Береке", "Амандық"топтарына біріктіремін. ІІ. Үй тапсырмасы. Сыныптық жұмыс. Ақтамберді Сарыұлы тақырыбынан алған білімдерін «Жуан, жіңішке сұрақтар» әдісімен қорытындылаймын. Кері байланыс:«Бір сөйлеммен тұжырымдаңыз» әдісі ІІІ. Жаңа тақырып. «Түрткі сұрақ» әдісі арқылы оқушыларға ой қозғау үшін төмендегідей сұрақтар беріледі. - Неліктен біз осындай сөздер арқылы топқа бөліндік? Тыңдалым . Үнтаспа тыңдау. Мұғалімнің кіріспе сөзі. Сабақтың мақсаты айтылып, критерийін таныстыру.
Оқылым/ Айтылым. Топтық жұмыс. Топта отырып өлең мазмұнымен танысады.Толғаудан өз топтарының тақырыбына сәйкес жолдарды табады. "Төрт сөйлем" тәсілі бойынша айтады. 1. Пікір: Берілген тақырыпқа өзіндік пікірін білдіреді. 2. Дәлел: Өз пікірін 1-2 сөйлеммен дәлелдейді. 3. Мысал: Өз ойын үзіндімен, басқа да ақындардың шығармасымен байланыстырып мысалдар келтіреді. 4. Қорытынды: Тақырып бойынша топтың қорытынды тұжырымын айтады. Кері байланыс: «Бағдаршам» Қалыптастырушы бағалау: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі бойынша топтар өзара топты бағалайды. Жұптық жұмыс. "Екі жақты күнделік" әдісі, жұбымен толғаудағы өзіне әсер еткен тұстарды жазады.
Дескриптор: - үзіндіні мақсатына сай таңдайды; - мағыналас мақалды табады. -мағынасын ашады; Кері байланыс:- Толғаудың мағынасы түсінікті ме? Бағалау: «Жұптық шапалақ» |
«Бір сөйлеммен тұжырымдаңыз» |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 20 минут 3минут 2 минут Сабақтың соңы 5 мин |
ІІІ. Жаңа тақырып. «Түрткі сұрақ» әдісі арқылы оқушыларға ой қозғау үшін төмендегідей сұрақтар беріледі. - Неліктен біз осындай сөздер арқылы топқа бөліндік? Тыңдалым . Үнтаспа тыңдау. Мұғалімнің кіріспе сөзі. Сабақтың мақсаты айтылып, критерийін таныстыру.
Оқылым/ Айтылым. Топтық жұмыс. Топта отырып өлең мазмұнымен танысады.Толғаудан өз топтарының тақырыбына сәйкес жолдарды табады. "Төрт сөйлем" тәсілі бойынша айтады. 1. Пікір: Берілген тақырыпқа өзіндік пікірін білдіреді. 2. Дәлел: Өз пікірін 1-2 сөйлеммен дәлелдейді. 3. Мысал: Өз ойын үзіндімен, басқа да ақындардың шығармасымен байланыстырып мысалдар келтіреді. 4. Қорытынды: Тақырып бойынша топтың қорытынды тұжырымын айтады. Кері байланыс: «Бағдаршам» Қалыптастырушы бағалау: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі бойынша топтар өзара топты бағалайды. Жұптық жұмыс. "Екі жақты күнделік" әдісі, жұбымен толғаудағы өзіне әсер еткен тұстарды жазады.
Дескриптор: - үзіндіні мақсатына сай таңдайды; - мағыналас мақалды табады. -мағынасын ашады; Кері байланыс:- Толғаудың мағынасы түсінікті ме? Бағалау: «Жұптық шапалақ» Бекіту. Жеке жұмыс. Қалыптастырушы тапсырма, "РАФТ" әдісі
Дескриптор: - Шығарманың тақырыбын анықтайды; - шығармаға өз көз қарасын білдіреді. Бағалау: Бірін бірі бағалау Үйге тапсырма. «Бірлік, татулық» тақырыбына - мақал жаттау; - ой толғаныс жазу; - 2 шумақ өлең құрастырып келу. Кері байланыс"Аяқталмаған сөйлемдер" жазбаша. Бүгін мен...........................білдім. Маған ................................қызықты болды. Маған................................қиын болды. Менің қолымнан..................келеді. |
Слайд |
|||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||
Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, денсаулық сақтау. АКТ-мен байланыс. |
|||||||||||||||||||||||
Оқушыларға сараланып берілген мақсаттар бойынша тапсырмалар түрлі әдістермен оңтайлы берілді. Топтың аттары арқылы жаңа тақырыпқа дейін оқушылардың берілген сөз арқылы болжамдары, өз ойларын жеткізе білудегі ұстанымдары көрінді. Сыныптық жұмысқа берілген «Жуан, жіңішке сұрақтар» әдісі арқылы тез әрі шапшаң жауап беруге, үй тапсырмасын тыңғылықты орындап жүруге дағдыланды. Жеке жұмыс.«Түрткі сұрақ» әдісі оқушылардың алдыңғы білімін жинақтай келіп, ашық сұрақтарға жауап бере алатын, тілдік дағдылары қалыптасқан, белсенді оқу үдерісінде өзіндік уәжі бар дара тұлғаның өз ойын еркін айтуға қалыптастыра алады. Топтық жұмыста «Төрт сөйлем» әдісі арқылы жетілдіру мақсатында жекелеген оқушылардың көшбасшылық қасиетін қолдаймын. Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |