Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы

    Дананың сөзі - ақылдың көзі

    Сабақ: Қазақ әдебиеті

    Мектеп: М. Ә. Сужиков атындағы №6 орта мектебі

    Күні: 11.10.2018 жыл

    Мұғалімнің аты-жөні: Байымбетова Н.М

    Сынып: 8 "А"

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың

    тақырыбы:

    Ақтамберді жырау "Балаларыма өсиет"

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    Т/Ж. 8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    үзіндіні өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    толғау үзіндісін дәлел ретінде тиімді пайдаланады

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    өз көзқарасын шығармашылықпен жеткізеді

    Бағалау критерийлері

    -белгілі бір үзіндіні мақсатына сай таңдайды

    -үзіндіні орынды қолданады

    -өз ойын толғаудағы оймен байланыстырады

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Толғау үзінділерін өз көзқарасын дәлелдеу үшін тиімді пайдаланады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Жырау, толғау, заман, өсиет, кепиет, араз болсаң, алты ауыз, лайым, разылық

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Араз болу, алты ауыз, мақалдар


    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Толғаудың маңыздылығы неде?

    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

    « Ақтамберді жас ұрпақтың бір жағадан бас, бір жеңнен қол шығаруы елді мақсатына жеткізерін ескертеді» дегенге келісесің бе?

    Алдыңғы оқу

    Ақтамберді Сарыұлының өмірі мен шығармашылығы жайлы ақпаратпен таныс. "Күлдір-күлдір кісінетіп" толғауының көркемдік ерекшелігін, тілдік ерекшелігін таныды.

    Пәнаралық байланыс

    Қазақ тілі, Тарих, Өзін-өзі тану

    Құндылықтарға баулу

    «Мəңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын сақтау, еңбекқорлыққа, адамгершілікке баулу. Сын тұрғысынан ойлау. Жеке, жұптық, топтық жұмыс барысында өзара сыйластықты, жауапкершілікті сезіну.


    Жоспар

    Жоспарланған уақыт



    Сабақтың басы


    5 минут


    Жоспарланған жаттығулар түрлері


    І. Ұйымдастыру кезеңі.

    1. Оқушылармен сәлемдесемін.

    2. Оқушылардың сабаққа қатысын қадағалаймын.

    3. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу, бір-бірінің жақсы мінез-құлық қасиеттерінтани отырып,сыйластық пен достықты қалыптастыру мақсатында «Шаттық шеңбері» тренингі өткізіледі.



    Ресурстар









    5 минут





    4. Айтылған тілектер бойынша "Бірлік", "Береке", "Амандық"топтарына біріктіремін.

    ІІ. Үй тапсырмасы.

    Сыныптық жұмыс. Ақтамберді Сарыұлы тақырыбынан алған білімдерін «Жуан, жіңішке сұрақтар» әдісімен қорытындылаймын.

    Кері байланыс:«Бір сөйлеммен тұжырымдаңыз» әдісі

    ІІІ. Жаңа тақырып.

    «Түрткі сұрақ» әдісі арқылы оқушыларға ой қозғау үшін төмендегідей сұрақтар беріледі.

    - Неліктен біз осындай сөздер арқылы топқа бөліндік?

    Тыңдалым . Үнтаспа тыңдау. Мұғалімнің кіріспе сөзі. Сабақтың мақсаты айтылып, критерийін таныстыру.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Көркем шығармадан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдана алады.


    1. Белгілі бір үзіндіні мақсатына сай таңдайды;

    2. Үзіндіні орынды қолданады;

    3. Өз ойын толғаудағы оймен байланыстырады.


    Оқылым/ Айтылым.

    Топтық жұмыс. Топта отырып өлең мазмұнымен танысады.Толғаудан өз топтарының тақырыбына сәйкес жолдарды табады. "Төрт сөйлем" тәсілі бойынша айтады.

    1. Пікір: Берілген тақырыпқа өзіндік пікірін білдіреді.

    2. Дәлел: Өз пікірін 1-2 сөйлеммен дәлелдейді.

    3. Мысал: Өз ойын үзіндімен, басқа да ақындардың шығармасымен байланыстырып мысалдар келтіреді.

    4. Қорытынды: Тақырып бойынша топтың қорытынды тұжырымын айтады.

    Кері байланыс: «Бағдаршам»

    Қалыптастырушы бағалау: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі бойынша топтар өзара топты бағалайды.



    Жұптық жұмыс. "Екі жақты күнделік" әдісі, жұбымен толғаудағы өзіне әсер еткен тұстарды жазады.

    Толғаудан үзінді

    Мақалмен байланыстыру

    Мағынасы





    Дескриптор:

    - үзіндіні мақсатына сай таңдайды;

    - мағыналас мақалды табады.

    -мағынасын ашады;



    Кері байланыс:- Толғаудың мағынасы түсінікті ме?

    Бағалау: «Жұптық шапалақ»








    «Бір сөйлеммен тұжырымдаңыз»

    Сабақтың ортасы


    20 минут




























    3минут

















    2 минут












    Сабақтың соңы

    5 мин

    ІІІ. Жаңа тақырып.

    «Түрткі сұрақ» әдісі арқылы оқушыларға ой қозғау үшін төмендегідей сұрақтар беріледі.

    - Неліктен біз осындай сөздер арқылы топқа бөліндік?

    Тыңдалым . Үнтаспа тыңдау. Мұғалімнің кіріспе сөзі. Сабақтың мақсаты айтылып, критерийін таныстыру.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Көркем шығармадан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдана алады.


    1. Белгілі бір үзіндіні мақсатына сай таңдайды;

    2. Үзіндіні орынды қолданады;

    3. Өз ойын толғаудағы оймен байланыстырады.


    Оқылым/ Айтылым.

    Топтық жұмыс. Топта отырып өлең мазмұнымен танысады.Толғаудан өз топтарының тақырыбына сәйкес жолдарды табады. "Төрт сөйлем" тәсілі бойынша айтады.

    1. Пікір: Берілген тақырыпқа өзіндік пікірін білдіреді.

    2. Дәлел: Өз пікірін 1-2 сөйлеммен дәлелдейді.

    3. Мысал: Өз ойын үзіндімен, басқа да ақындардың шығармасымен байланыстырып мысалдар келтіреді.

    4. Қорытынды: Тақырып бойынша топтың қорытынды тұжырымын айтады.

    Кері байланыс: «Бағдаршам»

    Қалыптастырушы бағалау: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі бойынша топтар өзара топты бағалайды.



    Жұптық жұмыс. "Екі жақты күнделік" әдісі, жұбымен толғаудағы өзіне әсер еткен тұстарды жазады.

    Толғаудан үзінді

    Мақалмен байланыстыру

    Мағынасы





    Дескриптор:

    - үзіндіні мақсатына сай таңдайды;

    - мағыналас мақалды табады.

    -мағынасын ашады;



    Кері байланыс:- Толғаудың мағынасы түсінікті ме?

    Бағалау: «Жұптық шапалақ»


    Бекіту.

    Жеке жұмыс. Қалыптастырушы тапсырма, "РАФТ" әдісі


    Кім, не жазған?

    Кімге арнап жазған?

    Қандай түрде жазылған?

    Қандай тақырыпта жазылған?







    Дескриптор:

    - Шығарманың тақырыбын анықтайды;

    - шығармаға өз көз қарасын білдіреді.

    Бағалау: Бірін бірі бағалау

    Үйге тапсырма. «Бірлік, татулық» тақырыбына

    - мақал жаттау;

    - ой толғаныс жазу;

    - 2 шумақ өлең құрастырып келу.

    Кері байланыс"Аяқталмаған сөйлемдер" жазбаша.

    Бүгін мен...........................білдім.

    Маған ................................қызықты болды.

    Маған................................қиын болды.

    Менің қолымнан..................келеді.



    Слайд



























    Қосымша ақпарат

    Саралау.

    Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?

    Бағалау.

    Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, денсаулық сақтау.

    АКТ-мен байланыс.


    Оқушыларға сараланып берілген мақсаттар бойынша тапсырмалар түрлі әдістермен оңтайлы берілді. Топтың аттары арқылы жаңа тақырыпқа дейін оқушылардың берілген сөз арқылы болжамдары, өз ойларын жеткізе білудегі ұстанымдары көрінді.

    Сыныптық жұмысқа берілген «Жуан, жіңішке сұрақтар» әдісі арқылы тез әрі шапшаң жауап беруге, үй тапсырмасын тыңғылықты орындап жүруге дағдыланды.

    Жеке жұмыс.«Түрткі сұрақ» әдісі оқушылардың алдыңғы білімін жинақтай келіп, ашық сұрақтарға жауап бере алатын, тілдік дағдылары қалыптасқан, белсенді оқу үдерісінде өзіндік уәжі бар дара тұлғаның өз ойын еркін айтуға қалыптастыра алады.

    Топтық жұмыста «Төрт сөйлем» әдісі арқылы жетілдіру мақсатында жекелеген оқушылардың көшбасшылық қасиетін қолдаймын.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Баймбетова Нургул Мылтыкбаевна
    06 Маусым 2019
    8878
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Ақтамберді жырау "Балаларыма өсиет", 8-сынып қазақ әдебиеті пәні

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Ақтамберді жырау "Балаларыма өсиет", 8-сынып қазақ әдебиеті пәні

    Материал туралы қысқаша түсінік
    8-сынып қазақ әдебиеті пәнінен "Дананың сөзі - ақылдың көзі" тарауындағы Ақтамберді жыраудың "Балаларыма өсиет" тақырыбынан жаңартылған бағдарламада құрастырылған.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы

    Дананың сөзі - ақылдың көзі

    Сабақ: Қазақ әдебиеті

    Мектеп: М. Ә. Сужиков атындағы №6 орта мектебі

    Күні: 11.10.2018 жыл

    Мұғалімнің аты-жөні: Байымбетова Н.М

    Сынып: 8 "А"

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың

    тақырыбы:

    Ақтамберді жырау "Балаларыма өсиет"

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    Т/Ж. 8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    үзіндіні өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    толғау үзіндісін дәлел ретінде тиімді пайдаланады

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    өз көзқарасын шығармашылықпен жеткізеді

    Бағалау критерийлері

    -белгілі бір үзіндіні мақсатына сай таңдайды

    -үзіндіні орынды қолданады

    -өз ойын толғаудағы оймен байланыстырады

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Толғау үзінділерін өз көзқарасын дәлелдеу үшін тиімді пайдаланады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Жырау, толғау, заман, өсиет, кепиет, араз болсаң, алты ауыз, лайым, разылық

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Араз болу, алты ауыз, мақалдар


    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Толғаудың маңыздылығы неде?

    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

    « Ақтамберді жас ұрпақтың бір жағадан бас, бір жеңнен қол шығаруы елді мақсатына жеткізерін ескертеді» дегенге келісесің бе?

    Алдыңғы оқу

    Ақтамберді Сарыұлының өмірі мен шығармашылығы жайлы ақпаратпен таныс. "Күлдір-күлдір кісінетіп" толғауының көркемдік ерекшелігін, тілдік ерекшелігін таныды.

    Пәнаралық байланыс

    Қазақ тілі, Тарих, Өзін-өзі тану

    Құндылықтарға баулу

    «Мəңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын сақтау, еңбекқорлыққа, адамгершілікке баулу. Сын тұрғысынан ойлау. Жеке, жұптық, топтық жұмыс барысында өзара сыйластықты, жауапкершілікті сезіну.


    Жоспар

    Жоспарланған уақыт



    Сабақтың басы


    5 минут


    Жоспарланған жаттығулар түрлері


    І. Ұйымдастыру кезеңі.

    1. Оқушылармен сәлемдесемін.

    2. Оқушылардың сабаққа қатысын қадағалаймын.

    3. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу, бір-бірінің жақсы мінез-құлық қасиеттерінтани отырып,сыйластық пен достықты қалыптастыру мақсатында «Шаттық шеңбері» тренингі өткізіледі.



    Ресурстар









    5 минут





    4. Айтылған тілектер бойынша "Бірлік", "Береке", "Амандық"топтарына біріктіремін.

    ІІ. Үй тапсырмасы.

    Сыныптық жұмыс. Ақтамберді Сарыұлы тақырыбынан алған білімдерін «Жуан, жіңішке сұрақтар» әдісімен қорытындылаймын.

    Кері байланыс:«Бір сөйлеммен тұжырымдаңыз» әдісі

    ІІІ. Жаңа тақырып.

    «Түрткі сұрақ» әдісі арқылы оқушыларға ой қозғау үшін төмендегідей сұрақтар беріледі.

    - Неліктен біз осындай сөздер арқылы топқа бөліндік?

    Тыңдалым . Үнтаспа тыңдау. Мұғалімнің кіріспе сөзі. Сабақтың мақсаты айтылып, критерийін таныстыру.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Көркем шығармадан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдана алады.


    1. Белгілі бір үзіндіні мақсатына сай таңдайды;

    2. Үзіндіні орынды қолданады;

    3. Өз ойын толғаудағы оймен байланыстырады.


    Оқылым/ Айтылым.

    Топтық жұмыс. Топта отырып өлең мазмұнымен танысады.Толғаудан өз топтарының тақырыбына сәйкес жолдарды табады. "Төрт сөйлем" тәсілі бойынша айтады.

    1. Пікір: Берілген тақырыпқа өзіндік пікірін білдіреді.

    2. Дәлел: Өз пікірін 1-2 сөйлеммен дәлелдейді.

    3. Мысал: Өз ойын үзіндімен, басқа да ақындардың шығармасымен байланыстырып мысалдар келтіреді.

    4. Қорытынды: Тақырып бойынша топтың қорытынды тұжырымын айтады.

    Кері байланыс: «Бағдаршам»

    Қалыптастырушы бағалау: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі бойынша топтар өзара топты бағалайды.



    Жұптық жұмыс. "Екі жақты күнделік" әдісі, жұбымен толғаудағы өзіне әсер еткен тұстарды жазады.

    Толғаудан үзінді

    Мақалмен байланыстыру

    Мағынасы





    Дескриптор:

    - үзіндіні мақсатына сай таңдайды;

    - мағыналас мақалды табады.

    -мағынасын ашады;



    Кері байланыс:- Толғаудың мағынасы түсінікті ме?

    Бағалау: «Жұптық шапалақ»








    «Бір сөйлеммен тұжырымдаңыз»

    Сабақтың ортасы


    20 минут




























    3минут

















    2 минут












    Сабақтың соңы

    5 мин

    ІІІ. Жаңа тақырып.

    «Түрткі сұрақ» әдісі арқылы оқушыларға ой қозғау үшін төмендегідей сұрақтар беріледі.

    - Неліктен біз осындай сөздер арқылы топқа бөліндік?

    Тыңдалым . Үнтаспа тыңдау. Мұғалімнің кіріспе сөзі. Сабақтың мақсаты айтылып, критерийін таныстыру.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Көркем шығармадан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдана алады.


    1. Белгілі бір үзіндіні мақсатына сай таңдайды;

    2. Үзіндіні орынды қолданады;

    3. Өз ойын толғаудағы оймен байланыстырады.


    Оқылым/ Айтылым.

    Топтық жұмыс. Топта отырып өлең мазмұнымен танысады.Толғаудан өз топтарының тақырыбына сәйкес жолдарды табады. "Төрт сөйлем" тәсілі бойынша айтады.

    1. Пікір: Берілген тақырыпқа өзіндік пікірін білдіреді.

    2. Дәлел: Өз пікірін 1-2 сөйлеммен дәлелдейді.

    3. Мысал: Өз ойын үзіндімен, басқа да ақындардың шығармасымен байланыстырып мысалдар келтіреді.

    4. Қорытынды: Тақырып бойынша топтың қорытынды тұжырымын айтады.

    Кері байланыс: «Бағдаршам»

    Қалыптастырушы бағалау: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі бойынша топтар өзара топты бағалайды.



    Жұптық жұмыс. "Екі жақты күнделік" әдісі, жұбымен толғаудағы өзіне әсер еткен тұстарды жазады.

    Толғаудан үзінді

    Мақалмен байланыстыру

    Мағынасы





    Дескриптор:

    - үзіндіні мақсатына сай таңдайды;

    - мағыналас мақалды табады.

    -мағынасын ашады;



    Кері байланыс:- Толғаудың мағынасы түсінікті ме?

    Бағалау: «Жұптық шапалақ»


    Бекіту.

    Жеке жұмыс. Қалыптастырушы тапсырма, "РАФТ" әдісі


    Кім, не жазған?

    Кімге арнап жазған?

    Қандай түрде жазылған?

    Қандай тақырыпта жазылған?







    Дескриптор:

    - Шығарманың тақырыбын анықтайды;

    - шығармаға өз көз қарасын білдіреді.

    Бағалау: Бірін бірі бағалау

    Үйге тапсырма. «Бірлік, татулық» тақырыбына

    - мақал жаттау;

    - ой толғаныс жазу;

    - 2 шумақ өлең құрастырып келу.

    Кері байланыс"Аяқталмаған сөйлемдер" жазбаша.

    Бүгін мен...........................білдім.

    Маған ................................қызықты болды.

    Маған................................қиын болды.

    Менің қолымнан..................келеді.



    Слайд



























    Қосымша ақпарат

    Саралау.

    Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?

    Бағалау.

    Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, денсаулық сақтау.

    АКТ-мен байланыс.


    Оқушыларға сараланып берілген мақсаттар бойынша тапсырмалар түрлі әдістермен оңтайлы берілді. Топтың аттары арқылы жаңа тақырыпқа дейін оқушылардың берілген сөз арқылы болжамдары, өз ойларын жеткізе білудегі ұстанымдары көрінді.

    Сыныптық жұмысқа берілген «Жуан, жіңішке сұрақтар» әдісі арқылы тез әрі шапшаң жауап беруге, үй тапсырмасын тыңғылықты орындап жүруге дағдыланды.

    Жеке жұмыс.«Түрткі сұрақ» әдісі оқушылардың алдыңғы білімін жинақтай келіп, ашық сұрақтарға жауап бере алатын, тілдік дағдылары қалыптасқан, белсенді оқу үдерісінде өзіндік уәжі бар дара тұлғаның өз ойын еркін айтуға қалыптастыра алады.

    Топтық жұмыста «Төрт сөйлем» әдісі арқылы жетілдіру мақсатында жекелеген оқушылардың көшбасшылық қасиетін қолдаймын.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 8 сынып
    06.06.2019
    8878
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Баймбетова Нургул Мылтыкбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации