0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
«Аспапта ойнау техникасының шеберлігін жетілдіру » Құлшар атындағы Бейнеу өнер мектебінің Домбыра сыныбының мұғалімі Маденова Ақерке Орынбасаровна Маңғыстау облысы ,Бейнеу ауданыПән аты : ОркестрСыныбы : 3Сабақтың мақсаты :Білімділігі : Аспапта шебер ойнай білу үшін қолданылатын штрихтарды меңгеру .Тәрбиелігі : Оқушыларды музыкалық орындаушылық шеберлікке, оның көркем эстетикалық көзқарасын қалыптастыру негізінде тәрбиелеу. Дамытушылығы : Әр шығарманың мән – мазмұнын шынайы ашып орындауға белсенді ықпал жасау.Сабақтың түрі : Ашық сабақСабақтың әдісі :а) теориялық б) практикалықСабаққа қажетті көрнекіліктер : сазды аспаптар,плакаттар,карточкалар, слайд. Сабақ жоспары :
Сабақтың жүрісі1.ҰйымдастыруЖурнал бойынша оқушыларды түгендеу,оқушының отырысын тексеру, оқу құралын түгендеу.2.Үй тапсырмасы«Біздің ағай тамаша » шығармасын оқушылармен анализ жасап,күйді соңына дейін толық ойнату. Қателерімен жұмыс жасау.3. Жаңа сабақа) теориялық Аспап ойнағанда дұрыс отыру дыбысты жақсы шығаруда ерекше роль атқарады. Сондықтан аспап ойнар алдында әр оқушы отырысына көңіл аударуы тиіс. Музыканттың ойнау шеберлігі – оң және сол қол қойылымдарына тікелей байланысты. Оркестрде орындаушы орындайтын шығарманы тиянақты анализ жасап шығуы қажет. Бұл жерде тек нотаны тану аздық етеді. Музыканы тыңдаушыға әсерлі жеткізу үшін әр аспапта қолданылатын өзіндік штрих түрлерін білу керек. Ойнағанда шығатын дыбыс көңілге ұнамды болу үшін орындаудың әртүрлі әдістері болады.Слайд тақтада бес бөлікке бөлінген, әр бөлігінде оркестр құрамындағы топ суреттері бейнеленген бет ашылады. (Ішекті аспаптар, ысқышты аспаптар, тілді аспаптар, ұрмалы аспаптар, үрмелі аспаптар) Әр топтың атауын айтып, құрамына кіретін аспаптарды атап шыққанда сурет артынан жаттығу ашылады. Бір бөліктің артынан «дирижер» деген сөз шығады. Бұл жерде оқушылар дирижер туралы білетінін айтып өтеді. Осылайша әр топ құрамын қайталап, еске түсіре отырып, жаңа сабақты да түсіндіре отырамын. Бұлардың ішіндегі ең бастысы және қажеттісі «тремоло» .Тремоло дегеніміз - бір немесе бірнеше дыбысты жиі алу нәтижесінде пайда болатын ұсақ діріл. Бұл әдіспен ойнағандағы орындаушының міндеті – майда әрі таза дыбыс алу, ұзындығы біркелкі әдемі дыбыс шығару болып есептелінеді. Тремолодан басқа тағы «пиццикато» деген ойнау әдісі бар (мысал ретінде алдын ала дайындалған плакатпен түсіндіру)Пиццикато дегеніміз – шекті аспаптардан дыбыс шығарғанда шекті саусақтардың басымен шымшып тартып шығару. Пиццикато белгісі нотаның үстіне қысқартылып «pizz» деп жазылады. (мысал ретінде алдын – ала жазылып, дайындалған плакатпен түсіндіру)Стаккато дегеніміз – екі дыбысты бір – біріне қоспай, үзіп – үзіп ойнау деген сөз. Стаккато әдісі нотаның астынан не үстінен бір нүктемен көрсетіледі. (мысал ретінде алдын – ала жазылып, дайындалған плакатпен түсіндіру)Легато дегеніміз – екі немесе одан да көп дыбысты үзбей қосып ойнау деген сөз. Яғни стаккато әдісіне керісінше болады. Бүтін бір фразаны ойнар кезде тремоло қолданылады. Легатоның жазылып көрсетілуі бір немесе бірнеше нотаны доғал сызықпен біріктіру арқылы белгіленеді. (мысал ретінде алдын – ала жазылып, дайындалған плакатпен түсіндіру)Дирижер дегеніміз – оркестр, хор, ансамбль сияқты орындаушы коллективтерді басқару деген сөз. б)практикалықПлакатпен жұмыс жасап түсіндіргеннен кейін әр оқушыға штрихтарға берілген түсініктемесі бар парақшалар тарату керек. Осыдан кейін ғана жаттығу жазылған нота парақшалары таратылады. Осы парақшаға қарап отырып, оқушыларға сұрақ қою арқылы жаттығуға анализ жасалынады. 4.Сергіту сәті.Енді кішкене бой сергітіп алайық. Магнитті тақтаға сары күн бейнесіндегі дөңгелек пішін тұрады. Ол пішінде «мен елімді....» деген аяқталмаған сөйлем тұрады. Әр оқушыға күн шуағы бейнесіндегі қиынды қағаздар таратылады. Сол қағазға ір оқушы сөйлемді аяқтайтын өз тілегін жазып магнитті тақтайға жапсыру керек. Осы кезде күн бейнесі де толық жинақталады. (слайдтан тәуелсіздікке арналған бейне шығады. Сол сурет арқылы оқушыларға «тәуелсіз елдің ұланымыз» тақырыбында еліміздің тәуелсіздік алғанына 25 жыл толуына орай қысқаша тоқталып өту. 5. ҚорытындылауОқушыларға сабақ бойынша сұрақ қоя отырып, әр оқушыға таратылған нотаны ауызша талдау жасау. 1. Тремоло штрихын аспапта қалай орындаймыз?2. Пиццикато штрихын аспапта қалай орындаймыз?3. Стаккато штрихын аспапта қалай орындаймыз?4. Легато штрихын аспапта қалай орындаймыз?5. Дирижер деген кім?6. Үйге тапсырмаАлдын ала оқушыға арнап жазып дайындалған жаттығуларды беріп, үйден орындап келуге тапсырма беру. 7.БағалауОқушы белсенділігіне,білімділігіне,тапқырлығына қарай бағалау.
- Ұйымдастыру
- Үй тапсырмасын тексеру
- Жаңа сабақ
- Сергіту сәті
- Қорытындылау
- Үй тапсырмасы
- Бағалау
Сабақтың жүрісі1.ҰйымдастыруЖурнал бойынша оқушыларды түгендеу,оқушының отырысын тексеру, оқу құралын түгендеу.2.Үй тапсырмасы«Біздің ағай тамаша » шығармасын оқушылармен анализ жасап,күйді соңына дейін толық ойнату. Қателерімен жұмыс жасау.3. Жаңа сабақа) теориялық Аспап ойнағанда дұрыс отыру дыбысты жақсы шығаруда ерекше роль атқарады. Сондықтан аспап ойнар алдында әр оқушы отырысына көңіл аударуы тиіс. Музыканттың ойнау шеберлігі – оң және сол қол қойылымдарына тікелей байланысты. Оркестрде орындаушы орындайтын шығарманы тиянақты анализ жасап шығуы қажет. Бұл жерде тек нотаны тану аздық етеді. Музыканы тыңдаушыға әсерлі жеткізу үшін әр аспапта қолданылатын өзіндік штрих түрлерін білу керек. Ойнағанда шығатын дыбыс көңілге ұнамды болу үшін орындаудың әртүрлі әдістері болады.Слайд тақтада бес бөлікке бөлінген, әр бөлігінде оркестр құрамындағы топ суреттері бейнеленген бет ашылады. (Ішекті аспаптар, ысқышты аспаптар, тілді аспаптар, ұрмалы аспаптар, үрмелі аспаптар) Әр топтың атауын айтып, құрамына кіретін аспаптарды атап шыққанда сурет артынан жаттығу ашылады. Бір бөліктің артынан «дирижер» деген сөз шығады. Бұл жерде оқушылар дирижер туралы білетінін айтып өтеді. Осылайша әр топ құрамын қайталап, еске түсіре отырып, жаңа сабақты да түсіндіре отырамын. Бұлардың ішіндегі ең бастысы және қажеттісі «тремоло» .Тремоло дегеніміз - бір немесе бірнеше дыбысты жиі алу нәтижесінде пайда болатын ұсақ діріл. Бұл әдіспен ойнағандағы орындаушының міндеті – майда әрі таза дыбыс алу, ұзындығы біркелкі әдемі дыбыс шығару болып есептелінеді. Тремолодан басқа тағы «пиццикато» деген ойнау әдісі бар (мысал ретінде алдын ала дайындалған плакатпен түсіндіру)Пиццикато дегеніміз – шекті аспаптардан дыбыс шығарғанда шекті саусақтардың басымен шымшып тартып шығару. Пиццикато белгісі нотаның үстіне қысқартылып «pizz» деп жазылады. (мысал ретінде алдын – ала жазылып, дайындалған плакатпен түсіндіру)Стаккато дегеніміз – екі дыбысты бір – біріне қоспай, үзіп – үзіп ойнау деген сөз. Стаккато әдісі нотаның астынан не үстінен бір нүктемен көрсетіледі. (мысал ретінде алдын – ала жазылып, дайындалған плакатпен түсіндіру)Легато дегеніміз – екі немесе одан да көп дыбысты үзбей қосып ойнау деген сөз. Яғни стаккато әдісіне керісінше болады. Бүтін бір фразаны ойнар кезде тремоло қолданылады. Легатоның жазылып көрсетілуі бір немесе бірнеше нотаны доғал сызықпен біріктіру арқылы белгіленеді. (мысал ретінде алдын – ала жазылып, дайындалған плакатпен түсіндіру)Дирижер дегеніміз – оркестр, хор, ансамбль сияқты орындаушы коллективтерді басқару деген сөз. б)практикалықПлакатпен жұмыс жасап түсіндіргеннен кейін әр оқушыға штрихтарға берілген түсініктемесі бар парақшалар тарату керек. Осыдан кейін ғана жаттығу жазылған нота парақшалары таратылады. Осы парақшаға қарап отырып, оқушыларға сұрақ қою арқылы жаттығуға анализ жасалынады. 4.Сергіту сәті.Енді кішкене бой сергітіп алайық. Магнитті тақтаға сары күн бейнесіндегі дөңгелек пішін тұрады. Ол пішінде «мен елімді....» деген аяқталмаған сөйлем тұрады. Әр оқушыға күн шуағы бейнесіндегі қиынды қағаздар таратылады. Сол қағазға ір оқушы сөйлемді аяқтайтын өз тілегін жазып магнитті тақтайға жапсыру керек. Осы кезде күн бейнесі де толық жинақталады. (слайдтан тәуелсіздікке арналған бейне шығады. Сол сурет арқылы оқушыларға «тәуелсіз елдің ұланымыз» тақырыбында еліміздің тәуелсіздік алғанына 25 жыл толуына орай қысқаша тоқталып өту. 5. ҚорытындылауОқушыларға сабақ бойынша сұрақ қоя отырып, әр оқушыға таратылған нотаны ауызша талдау жасау. 1. Тремоло штрихын аспапта қалай орындаймыз?2. Пиццикато штрихын аспапта қалай орындаймыз?3. Стаккато штрихын аспапта қалай орындаймыз?4. Легато штрихын аспапта қалай орындаймыз?5. Дирижер деген кім?6. Үйге тапсырмаАлдын ала оқушыға арнап жазып дайындалған жаттығуларды беріп, үйден орындап келуге тапсырма беру. 7.БағалауОқушы белсенділігіне,білімділігіне,тапқырлығына қарай бағалау.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Маденова Акерке ОрынбасаровнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Ашық сабақ "Аспапта ойнау техникасының шеберлігін жетілдіру" 3 - сынып оркестрі
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ "Аспапта ойнау техникасының шеберлігін жетілдіру" 3 - сынып оркестрі
Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділігі : Аспапта шебер ойнай білу үшін қолданылатын штрихтарды меңгеру .
Тәрбиелігі : Оқушыларды музыкалық орындаушылық шеберлікке, оның көркем эстетикалық көзқарасын қалыптастыру негізінде тәрбиелеу.
Дамытушылығы : Әр шығарманың мән – мазмұнын шынайы ашып орындауға белсенді ықпал жасау.
Материалдың қысқаша нұсқасы
«Аспапта ойнау техникасының шеберлігін жетілдіру » Құлшар атындағы Бейнеу өнер мектебінің Домбыра сыныбының мұғалімі Маденова Ақерке Орынбасаровна Маңғыстау облысы ,Бейнеу ауданыПән аты : ОркестрСыныбы : 3Сабақтың мақсаты :Білімділігі : Аспапта шебер ойнай білу үшін қолданылатын штрихтарды меңгеру .Тәрбиелігі : Оқушыларды музыкалық орындаушылық шеберлікке, оның көркем эстетикалық көзқарасын қалыптастыру негізінде тәрбиелеу. Дамытушылығы : Әр шығарманың мән – мазмұнын шынайы ашып орындауға белсенді ықпал жасау.Сабақтың түрі : Ашық сабақСабақтың әдісі :а) теориялық б) практикалықСабаққа қажетті көрнекіліктер : сазды аспаптар,плакаттар,карточкалар, слайд. Сабақ жоспары :
Сабақтың жүрісі1.ҰйымдастыруЖурнал бойынша оқушыларды түгендеу,оқушының отырысын тексеру, оқу құралын түгендеу.2.Үй тапсырмасы«Біздің ағай тамаша » шығармасын оқушылармен анализ жасап,күйді соңына дейін толық ойнату. Қателерімен жұмыс жасау.3. Жаңа сабақа) теориялық Аспап ойнағанда дұрыс отыру дыбысты жақсы шығаруда ерекше роль атқарады. Сондықтан аспап ойнар алдында әр оқушы отырысына көңіл аударуы тиіс. Музыканттың ойнау шеберлігі – оң және сол қол қойылымдарына тікелей байланысты. Оркестрде орындаушы орындайтын шығарманы тиянақты анализ жасап шығуы қажет. Бұл жерде тек нотаны тану аздық етеді. Музыканы тыңдаушыға әсерлі жеткізу үшін әр аспапта қолданылатын өзіндік штрих түрлерін білу керек. Ойнағанда шығатын дыбыс көңілге ұнамды болу үшін орындаудың әртүрлі әдістері болады.Слайд тақтада бес бөлікке бөлінген, әр бөлігінде оркестр құрамындағы топ суреттері бейнеленген бет ашылады. (Ішекті аспаптар, ысқышты аспаптар, тілді аспаптар, ұрмалы аспаптар, үрмелі аспаптар) Әр топтың атауын айтып, құрамына кіретін аспаптарды атап шыққанда сурет артынан жаттығу ашылады. Бір бөліктің артынан «дирижер» деген сөз шығады. Бұл жерде оқушылар дирижер туралы білетінін айтып өтеді. Осылайша әр топ құрамын қайталап, еске түсіре отырып, жаңа сабақты да түсіндіре отырамын. Бұлардың ішіндегі ең бастысы және қажеттісі «тремоло» .Тремоло дегеніміз - бір немесе бірнеше дыбысты жиі алу нәтижесінде пайда болатын ұсақ діріл. Бұл әдіспен ойнағандағы орындаушының міндеті – майда әрі таза дыбыс алу, ұзындығы біркелкі әдемі дыбыс шығару болып есептелінеді. Тремолодан басқа тағы «пиццикато» деген ойнау әдісі бар (мысал ретінде алдын ала дайындалған плакатпен түсіндіру)Пиццикато дегеніміз – шекті аспаптардан дыбыс шығарғанда шекті саусақтардың басымен шымшып тартып шығару. Пиццикато белгісі нотаның үстіне қысқартылып «pizz» деп жазылады. (мысал ретінде алдын – ала жазылып, дайындалған плакатпен түсіндіру)Стаккато дегеніміз – екі дыбысты бір – біріне қоспай, үзіп – үзіп ойнау деген сөз. Стаккато әдісі нотаның астынан не үстінен бір нүктемен көрсетіледі. (мысал ретінде алдын – ала жазылып, дайындалған плакатпен түсіндіру)Легато дегеніміз – екі немесе одан да көп дыбысты үзбей қосып ойнау деген сөз. Яғни стаккато әдісіне керісінше болады. Бүтін бір фразаны ойнар кезде тремоло қолданылады. Легатоның жазылып көрсетілуі бір немесе бірнеше нотаны доғал сызықпен біріктіру арқылы белгіленеді. (мысал ретінде алдын – ала жазылып, дайындалған плакатпен түсіндіру)Дирижер дегеніміз – оркестр, хор, ансамбль сияқты орындаушы коллективтерді басқару деген сөз. б)практикалықПлакатпен жұмыс жасап түсіндіргеннен кейін әр оқушыға штрихтарға берілген түсініктемесі бар парақшалар тарату керек. Осыдан кейін ғана жаттығу жазылған нота парақшалары таратылады. Осы парақшаға қарап отырып, оқушыларға сұрақ қою арқылы жаттығуға анализ жасалынады. 4.Сергіту сәті.Енді кішкене бой сергітіп алайық. Магнитті тақтаға сары күн бейнесіндегі дөңгелек пішін тұрады. Ол пішінде «мен елімді....» деген аяқталмаған сөйлем тұрады. Әр оқушыға күн шуағы бейнесіндегі қиынды қағаздар таратылады. Сол қағазға ір оқушы сөйлемді аяқтайтын өз тілегін жазып магнитті тақтайға жапсыру керек. Осы кезде күн бейнесі де толық жинақталады. (слайдтан тәуелсіздікке арналған бейне шығады. Сол сурет арқылы оқушыларға «тәуелсіз елдің ұланымыз» тақырыбында еліміздің тәуелсіздік алғанына 25 жыл толуына орай қысқаша тоқталып өту. 5. ҚорытындылауОқушыларға сабақ бойынша сұрақ қоя отырып, әр оқушыға таратылған нотаны ауызша талдау жасау. 1. Тремоло штрихын аспапта қалай орындаймыз?2. Пиццикато штрихын аспапта қалай орындаймыз?3. Стаккато штрихын аспапта қалай орындаймыз?4. Легато штрихын аспапта қалай орындаймыз?5. Дирижер деген кім?6. Үйге тапсырмаАлдын ала оқушыға арнап жазып дайындалған жаттығуларды беріп, үйден орындап келуге тапсырма беру. 7.БағалауОқушы белсенділігіне,білімділігіне,тапқырлығына қарай бағалау.
- Ұйымдастыру
- Үй тапсырмасын тексеру
- Жаңа сабақ
- Сергіту сәті
- Қорытындылау
- Үй тапсырмасы
- Бағалау
Сабақтың жүрісі1.ҰйымдастыруЖурнал бойынша оқушыларды түгендеу,оқушының отырысын тексеру, оқу құралын түгендеу.2.Үй тапсырмасы«Біздің ағай тамаша » шығармасын оқушылармен анализ жасап,күйді соңына дейін толық ойнату. Қателерімен жұмыс жасау.3. Жаңа сабақа) теориялық Аспап ойнағанда дұрыс отыру дыбысты жақсы шығаруда ерекше роль атқарады. Сондықтан аспап ойнар алдында әр оқушы отырысына көңіл аударуы тиіс. Музыканттың ойнау шеберлігі – оң және сол қол қойылымдарына тікелей байланысты. Оркестрде орындаушы орындайтын шығарманы тиянақты анализ жасап шығуы қажет. Бұл жерде тек нотаны тану аздық етеді. Музыканы тыңдаушыға әсерлі жеткізу үшін әр аспапта қолданылатын өзіндік штрих түрлерін білу керек. Ойнағанда шығатын дыбыс көңілге ұнамды болу үшін орындаудың әртүрлі әдістері болады.Слайд тақтада бес бөлікке бөлінген, әр бөлігінде оркестр құрамындағы топ суреттері бейнеленген бет ашылады. (Ішекті аспаптар, ысқышты аспаптар, тілді аспаптар, ұрмалы аспаптар, үрмелі аспаптар) Әр топтың атауын айтып, құрамына кіретін аспаптарды атап шыққанда сурет артынан жаттығу ашылады. Бір бөліктің артынан «дирижер» деген сөз шығады. Бұл жерде оқушылар дирижер туралы білетінін айтып өтеді. Осылайша әр топ құрамын қайталап, еске түсіре отырып, жаңа сабақты да түсіндіре отырамын. Бұлардың ішіндегі ең бастысы және қажеттісі «тремоло» .Тремоло дегеніміз - бір немесе бірнеше дыбысты жиі алу нәтижесінде пайда болатын ұсақ діріл. Бұл әдіспен ойнағандағы орындаушының міндеті – майда әрі таза дыбыс алу, ұзындығы біркелкі әдемі дыбыс шығару болып есептелінеді. Тремолодан басқа тағы «пиццикато» деген ойнау әдісі бар (мысал ретінде алдын ала дайындалған плакатпен түсіндіру)Пиццикато дегеніміз – шекті аспаптардан дыбыс шығарғанда шекті саусақтардың басымен шымшып тартып шығару. Пиццикато белгісі нотаның үстіне қысқартылып «pizz» деп жазылады. (мысал ретінде алдын – ала жазылып, дайындалған плакатпен түсіндіру)Стаккато дегеніміз – екі дыбысты бір – біріне қоспай, үзіп – үзіп ойнау деген сөз. Стаккато әдісі нотаның астынан не үстінен бір нүктемен көрсетіледі. (мысал ретінде алдын – ала жазылып, дайындалған плакатпен түсіндіру)Легато дегеніміз – екі немесе одан да көп дыбысты үзбей қосып ойнау деген сөз. Яғни стаккато әдісіне керісінше болады. Бүтін бір фразаны ойнар кезде тремоло қолданылады. Легатоның жазылып көрсетілуі бір немесе бірнеше нотаны доғал сызықпен біріктіру арқылы белгіленеді. (мысал ретінде алдын – ала жазылып, дайындалған плакатпен түсіндіру)Дирижер дегеніміз – оркестр, хор, ансамбль сияқты орындаушы коллективтерді басқару деген сөз. б)практикалықПлакатпен жұмыс жасап түсіндіргеннен кейін әр оқушыға штрихтарға берілген түсініктемесі бар парақшалар тарату керек. Осыдан кейін ғана жаттығу жазылған нота парақшалары таратылады. Осы парақшаға қарап отырып, оқушыларға сұрақ қою арқылы жаттығуға анализ жасалынады. 4.Сергіту сәті.Енді кішкене бой сергітіп алайық. Магнитті тақтаға сары күн бейнесіндегі дөңгелек пішін тұрады. Ол пішінде «мен елімді....» деген аяқталмаған сөйлем тұрады. Әр оқушыға күн шуағы бейнесіндегі қиынды қағаздар таратылады. Сол қағазға ір оқушы сөйлемді аяқтайтын өз тілегін жазып магнитті тақтайға жапсыру керек. Осы кезде күн бейнесі де толық жинақталады. (слайдтан тәуелсіздікке арналған бейне шығады. Сол сурет арқылы оқушыларға «тәуелсіз елдің ұланымыз» тақырыбында еліміздің тәуелсіздік алғанына 25 жыл толуына орай қысқаша тоқталып өту. 5. ҚорытындылауОқушыларға сабақ бойынша сұрақ қоя отырып, әр оқушыға таратылған нотаны ауызша талдау жасау. 1. Тремоло штрихын аспапта қалай орындаймыз?2. Пиццикато штрихын аспапта қалай орындаймыз?3. Стаккато штрихын аспапта қалай орындаймыз?4. Легато штрихын аспапта қалай орындаймыз?5. Дирижер деген кім?6. Үйге тапсырмаАлдын ала оқушыға арнап жазып дайындалған жаттығуларды беріп, үйден орындап келуге тапсырма беру. 7.БағалауОқушы белсенділігіне,білімділігіне,тапқырлығына қарай бағалау.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.02.2019
761
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













