Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Білім беру ұйымының атауы:

    «№6 жалпы білім беретін мектеп» КММ

    Бөлім атауы:

    Мәдени мұра

    Педагогтің аты – жөні:

    Капарова Наурызхан

    Күні:

    25.11.2021ж

    Сынып:4 «К»

    Қатысушылар саны:23

    Қатыспағандар саны

    Пәні

    Әдебиеттік оқу

    Сабақтың тақырыбы


    Ата – баба мұрасын құрметтейміз

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.​2.​2.1 шығарманы қайта құруға ,және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру

    4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау,автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу


    Бағалау критерийі

    Түрлі шығармашылық жұмыстар орындайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі /уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының

    әрекеті


    Бағалау


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    8 минут




    Ұйымдастыру

    Психологиялық дайындық

    «Амандасу салтымыз,

    Бармысыздар жалпыңыз.

    Бағалыны артына,

    Қалдырған екен халқымыз»-

    Топқа бөлу

    (Топ басшысын сайлау,бағалау парақтарын беру,топ ережесін ескерту)

    I топ: «Ұлттық аспаптар»

    II топ: «Зергерлік бұйымдар»

    III топ: «Шежіре»

    IV топ: «Күйшілер»

    Үй тапсырмасын сұрау

    «Сиқырлы қалпақ» әдісі

    Сұрақ-жауап арқылы өткенді пысықтау

    1. Ескі қорғанның қазбасынан табылған заттарды ата? Оларды қайда тапсырады?

    2. Көне қалалар мен оған қатысты дүниелерді зерттеуші маман кім?

    3. Өлең жолдары арқылы «шешілмеген жұмбағын» ашуға шақырып тұрған көне қала?

    4. Қожа Ахмет Ясауи кесенесі қай қалада орналасқан?

    5. Қазба жұмысы кезінде табылған заттардан не білуге болады?

    6. Айша бибі кесенесі еліміздің қай қаласына жақын жерде орналасқан?

    7. Атырау қаласындағы Жайық өзені жағасында орналасқан көне қаланы ата?

    8. «Археологтың сыры» өлеңінің авторы кім?

    9. «Археологтың сыры» өлеңін жатқа айт

    10. Археолог мамандығы не себепті маңызды деп ойлайсың?

    Дескриптор:

    Берілген сұрақтарға жүйелі түрде жауап бере алады.

    Жұптық жұмыс

    Қима қағаздарды құрастырып,шыққан суреттері бойынша түсінік беру.

    I топ: «Ұлттық аспаптар» тобы- ұлттық аспаптарды құрастырады,түсіндіреді.

    II топ: «Зергерлік бұйымдар» тобы-қима қағаздарды топтастыру арқылы зергерлік бұйымдарды құрастырады.

    III топ: «Шежіре» тобы- жеті атаның шежіресін сызба арқылы көрсетеді.

    IV топ: «Күйшілер» тобы- атақты күйшілерді атап,бірігіп бір-екі шумақ ән шырқайды.


    Жаңа сабақ

    Ой қозғау «Ойлан, тап» әдісі.

    Сөзжұмбақ

    Ұсынылған суреттердің бірінші әріптерінен сөз құраймыз (МҰРА)

    Қане, балалар енді біздің бүгінгі тақырыбымыз қандай? Бұрынғы осы археологтарымыз тауып жатқан нәрселердің барлығы біздің ата-бабаларымыздың мұрасы. Ендеше бүгінгі тақырыбымыз «Ата-баба мұрасын құрметтейміз»

    .

    Сәлемдесу







    Топқа бөлінеді.

    Тапсырманы орындайды.








    Сұрақ-жауап






















    Суретпен жұмыс

    Әр топ өз жұмысын қорғайды.



    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.


    Сөзжұмбақты шешіп, ата-бабамыздан қалған мұра

    туралы ойын айтады.

    1 балл

    «Бес жұлдыз»

    әдісі

    Призентация








    Топтастыру парқтары






























    Қима қағаздар

    Сабақ

    тың ортасы

    15 минут













    15минут

    1 тапсырма «Көз жүгірту» әдісі

    Ермек Өтетілеуұлының өмірі мен шығармашылығы жайлы мағлұматтармен танысып, топпен талқылап баяндау.

    «Түсініп оқы» айдары

    Біз – қазақ баласы» атты өлеңді оқушылар шумақтарға бөліп оқиды. Әр шумақтан соң талдау жасалып, мағынасы ашылып отырады.

    Дескриптор:

    - өлеңді түсініп оқып,не туралы екенін айтады.

    - мазмұнын түсінеді.

    «Жаңа сөздер сандығы» айдары бойынша «Мирас» , «Білген ат бағасын» деген сөз тіркесінің мағынасын ашады.

    Мирас – атадан әкеге, әкеден балаға қалатын мұра.

    Білген ат бағасын – бұл жерде жылқы малын жақсы көрген деген мағынада.

    2 тапсырма Ұжымдық жұмыс

    «Сұрақ-жауап» әдісі

    1.Өлең кейіпкері өз ұлтының қандай мұрасын мақтан еткен?

    2.Өлеңде аталар мирасы туралы не айтылған?

    Мақсаты: Осы сұрақтардың жауабын топ болып іздейді. Әр сұрақтың мүмкін жауаптарының бәрі қарастырылады.

    Тиімділігі: Оқушылар сұрақтың мүмкін жауаптарының барлығын қарастырып,ой елегінен өткізіп отыру дағдыларын арттырады.

    Сергіту сәті

    «Ойыңмен бөліс» айдары бойынша «Сөз сайыс айтысқа бар ынта таласы» деген сөзін арқау етіп, Іңкәр мен Арай айтыс өнері жайлы білімдерін ортаға салады.

    Дескриптор:

    1.Айтыс өнері жайлы білгендерін ортаға салады.

    2.Өз білімдерін толықтырады.

    Топтық жұмыс

    Үлгіге қарап өлең шумағының мазмұнын қысқаша жазады.

    Үлгі

    Шумақ мазмұны

    Бабалар мұрасы,

    Аталар мирасы-

    Бар байтақ даласы,

    Біз- қазақ баласы.

    Қазақтың кең даласы –ата-бабаларымыздың бізге қалдырған мұрасы. Біз –осы жердің иесіміз.

    Дескриптор:

    Түсінгенін өз сөзімен жазады.

    «Ашық микрафон» әдісі

    Оқушылар бір –біріне тақырып бойынша сұрақтар қояды.




    Өлеңді түсініп оқып,не туралы екенін айтады



    Түсініксіз сөздердің мағынасын ашады.

















    Іс-қимылмен көрсетеді


    Қыздар өз өнерлерін ортаға салады.



    Өлең шумағының мазмұнын жазады.






    Сұрақ-жауап

    ҚБ:

    1балл

    1балл

    1балл

    1балл

    1балл














    ҚБ:

    1балл

    1балл

    1балл

    1балл

    Барлы-ғы

    10балл

    Оқулық

    125-127

    -беттер

    Дәптер












    Домбыра























    Парақшалар



    Микрафон

    Сабақ

    тың аяғы

    7 минут


    Қорытындылау:

    Қазақтың жақсы дәстүрін сақтап,жалғастыру үшін не істер едің?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аманкулова Мончак Орыновна
    26 Мамыр 2022
    508
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Ата баба мұрасын құрметтейміз

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Ата баба мұрасын құрметтейміз

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ Ата баба мұрасын құрметтейміз Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 4.2.2.1 шығарманы қайта құруға ,және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру 4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау,автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу Амандасу салтымыз, Бармысыздар жалпыңыз. Бағалыны артына, Қалдырған екен халқымыз»- Топқа бөлу
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Білім беру ұйымының атауы:

    «№6 жалпы білім беретін мектеп» КММ

    Бөлім атауы:

    Мәдени мұра

    Педагогтің аты – жөні:

    Капарова Наурызхан

    Күні:

    25.11.2021ж

    Сынып:4 «К»

    Қатысушылар саны:23

    Қатыспағандар саны

    Пәні

    Әдебиеттік оқу

    Сабақтың тақырыбы


    Ата – баба мұрасын құрметтейміз

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.​2.​2.1 шығарманы қайта құруға ,және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру

    4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау,автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу


    Бағалау критерийі

    Түрлі шығармашылық жұмыстар орындайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі /уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының

    әрекеті


    Бағалау


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    8 минут




    Ұйымдастыру

    Психологиялық дайындық

    «Амандасу салтымыз,

    Бармысыздар жалпыңыз.

    Бағалыны артына,

    Қалдырған екен халқымыз»-

    Топқа бөлу

    (Топ басшысын сайлау,бағалау парақтарын беру,топ ережесін ескерту)

    I топ: «Ұлттық аспаптар»

    II топ: «Зергерлік бұйымдар»

    III топ: «Шежіре»

    IV топ: «Күйшілер»

    Үй тапсырмасын сұрау

    «Сиқырлы қалпақ» әдісі

    Сұрақ-жауап арқылы өткенді пысықтау

    1. Ескі қорғанның қазбасынан табылған заттарды ата? Оларды қайда тапсырады?

    2. Көне қалалар мен оған қатысты дүниелерді зерттеуші маман кім?

    3. Өлең жолдары арқылы «шешілмеген жұмбағын» ашуға шақырып тұрған көне қала?

    4. Қожа Ахмет Ясауи кесенесі қай қалада орналасқан?

    5. Қазба жұмысы кезінде табылған заттардан не білуге болады?

    6. Айша бибі кесенесі еліміздің қай қаласына жақын жерде орналасқан?

    7. Атырау қаласындағы Жайық өзені жағасында орналасқан көне қаланы ата?

    8. «Археологтың сыры» өлеңінің авторы кім?

    9. «Археологтың сыры» өлеңін жатқа айт

    10. Археолог мамандығы не себепті маңызды деп ойлайсың?

    Дескриптор:

    Берілген сұрақтарға жүйелі түрде жауап бере алады.

    Жұптық жұмыс

    Қима қағаздарды құрастырып,шыққан суреттері бойынша түсінік беру.

    I топ: «Ұлттық аспаптар» тобы- ұлттық аспаптарды құрастырады,түсіндіреді.

    II топ: «Зергерлік бұйымдар» тобы-қима қағаздарды топтастыру арқылы зергерлік бұйымдарды құрастырады.

    III топ: «Шежіре» тобы- жеті атаның шежіресін сызба арқылы көрсетеді.

    IV топ: «Күйшілер» тобы- атақты күйшілерді атап,бірігіп бір-екі шумақ ән шырқайды.


    Жаңа сабақ

    Ой қозғау «Ойлан, тап» әдісі.

    Сөзжұмбақ

    Ұсынылған суреттердің бірінші әріптерінен сөз құраймыз (МҰРА)

    Қане, балалар енді біздің бүгінгі тақырыбымыз қандай? Бұрынғы осы археологтарымыз тауып жатқан нәрселердің барлығы біздің ата-бабаларымыздың мұрасы. Ендеше бүгінгі тақырыбымыз «Ата-баба мұрасын құрметтейміз»

    .

    Сәлемдесу







    Топқа бөлінеді.

    Тапсырманы орындайды.








    Сұрақ-жауап






















    Суретпен жұмыс

    Әр топ өз жұмысын қорғайды.



    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.


    Сөзжұмбақты шешіп, ата-бабамыздан қалған мұра

    туралы ойын айтады.

    1 балл

    «Бес жұлдыз»

    әдісі

    Призентация








    Топтастыру парқтары






























    Қима қағаздар

    Сабақ

    тың ортасы

    15 минут













    15минут

    1 тапсырма «Көз жүгірту» әдісі

    Ермек Өтетілеуұлының өмірі мен шығармашылығы жайлы мағлұматтармен танысып, топпен талқылап баяндау.

    «Түсініп оқы» айдары

    Біз – қазақ баласы» атты өлеңді оқушылар шумақтарға бөліп оқиды. Әр шумақтан соң талдау жасалып, мағынасы ашылып отырады.

    Дескриптор:

    - өлеңді түсініп оқып,не туралы екенін айтады.

    - мазмұнын түсінеді.

    «Жаңа сөздер сандығы» айдары бойынша «Мирас» , «Білген ат бағасын» деген сөз тіркесінің мағынасын ашады.

    Мирас – атадан әкеге, әкеден балаға қалатын мұра.

    Білген ат бағасын – бұл жерде жылқы малын жақсы көрген деген мағынада.

    2 тапсырма Ұжымдық жұмыс

    «Сұрақ-жауап» әдісі

    1.Өлең кейіпкері өз ұлтының қандай мұрасын мақтан еткен?

    2.Өлеңде аталар мирасы туралы не айтылған?

    Мақсаты: Осы сұрақтардың жауабын топ болып іздейді. Әр сұрақтың мүмкін жауаптарының бәрі қарастырылады.

    Тиімділігі: Оқушылар сұрақтың мүмкін жауаптарының барлығын қарастырып,ой елегінен өткізіп отыру дағдыларын арттырады.

    Сергіту сәті

    «Ойыңмен бөліс» айдары бойынша «Сөз сайыс айтысқа бар ынта таласы» деген сөзін арқау етіп, Іңкәр мен Арай айтыс өнері жайлы білімдерін ортаға салады.

    Дескриптор:

    1.Айтыс өнері жайлы білгендерін ортаға салады.

    2.Өз білімдерін толықтырады.

    Топтық жұмыс

    Үлгіге қарап өлең шумағының мазмұнын қысқаша жазады.

    Үлгі

    Шумақ мазмұны

    Бабалар мұрасы,

    Аталар мирасы-

    Бар байтақ даласы,

    Біз- қазақ баласы.

    Қазақтың кең даласы –ата-бабаларымыздың бізге қалдырған мұрасы. Біз –осы жердің иесіміз.

    Дескриптор:

    Түсінгенін өз сөзімен жазады.

    «Ашық микрафон» әдісі

    Оқушылар бір –біріне тақырып бойынша сұрақтар қояды.




    Өлеңді түсініп оқып,не туралы екенін айтады



    Түсініксіз сөздердің мағынасын ашады.

















    Іс-қимылмен көрсетеді


    Қыздар өз өнерлерін ортаға салады.



    Өлең шумағының мазмұнын жазады.






    Сұрақ-жауап

    ҚБ:

    1балл

    1балл

    1балл

    1балл

    1балл














    ҚБ:

    1балл

    1балл

    1балл

    1балл

    Барлы-ғы

    10балл

    Оқулық

    125-127

    -беттер

    Дәптер












    Домбыра























    Парақшалар



    Микрафон

    Сабақ

    тың аяғы

    7 минут


    Қорытындылау:

    Қазақтың жақсы дәстүрін сақтап,жалғастыру үшін не істер едің?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 4 сынып
    26.05.2022
    508
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аманкулова Мончак Орыновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации