Жаңа сабақтың оқу
мақсаттары, орындалатын тапсырмалар мен бағалау критерийлерімен
таныстырылады.
1-тапсырма
« Сократ шеңбері»
әдісі арқылы ішкі шеңбер А. Ясауидің
«Даналық кітабы» шығармасының тақырыбы мен идеясын ашыңдар,
ойларыңды толық жеткізіңдер, ал сыртқы шеңбер мәліметті тыңдап,
сұрақ қойыңдар.
Дескриптор:
1. А. Ясауидің
«Даналық кітабы» шығармасының тақырыбы мен идеясын
ашады.
2. Сұрақтар қояды
және жауап береді.
ҚБ.«Бағдаршам» әдісі
арқылы оқушыларды бағалау, ауызша қолдау,
марапаттау
2-тапсырма.Топтық
жұмыс.
Қ.А.Ясауидің даналық
сөздері мен Қорқыт атаның нақыл сөздерінің тақырыбы мен идеясын
салыстырыңдар.
1-топ «Қос
диаграмма» әдісін
пайдаланыңдар.
Қорқыт ата нақыл сөзі
Ясауи даналық сөзі
2-топ «Венн
диаграммасы» әдісін
пайдаланыңдар.
Қорқыт ата нақыл
сөздері
Ясауи даналық
сөздері
Дескриптор:
1. Шығарма тақырыбы
мен идеясын салыстырады.
2.Шығармалардың
ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
табады.
ҚБ. «Бас бармақ»
әдісі арқылы бағалау. Формативті, мадақтап
бағалау.
3- тапсырма Жеке
жұмыс.
«Үш түрлі
күнделік» әдісі арқылы А.Ясауиің «Даналық
кітабы» хикметінен тарихи және көркемдік құндылықтарын тауып,
бағалаңдар.
1.Оқушы жеке
күнделік толтырады.
2.Жеке ойынан
мұғалімге сұрақ қояды.
3.Жұмыс нәтижесін
топта талқылайды.
1-топ А.Ясауиің
«Даналық кітабы» хикметінен тарихи құндылығын тауып,
бағалаңдар.
Мәтінен өзіңе ұнаған үзіндіні
жаз
|
Жеке түсінік беру: өз ойын
білдіру.
|
«Мұғалімге хат»-
сұрақтар
|
|
|
|
2-топА.Ясауиің
«Даналық кітабы» хикметінен көркемдік құндылығын тауып,
бағалаңдар.
Мәтінен өзіңе ұнаған үзіндіні
жаз
|
Жеке түсінік беру: өз ойын
білдіру.
|
«Мұғалімге хат»-
сұрақтар
|
|
|
|
Дескриптор:
1.Шығарманың тарихи
және көркемдік құндылықтарын
табады.
2.Шығарманың тарихи
және көркемдік құндылықтарына баға бере
алады.
ҚБ.Топтар «Бірін
–бірі» бағалау. Формативті, мадақтап
бағалау.
Сөздікпен жұмыс
(түсіндірме сөздік)
А.Ясауи «Даналық
кітабы» шығармасынан түсінбеген сөздерді теріп
жазыңдар: Хикмет, әзәзіл, қыңбай, мақшар
күні, ысырт, тауба, төрт аяқты ағаш ат,
жазмыш.
|