Материалдар / Ашық сабақ А.Ясауидің «Даналық кітабы» 8 сынып

Ашық сабақ А.Ясауидің «Даналық кітабы» 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ әдебиеті пән мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қазан 2018
3094
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп:«Комсомол» жалпы орта мектебі
Күні:Мұғалім: Жакипова Маржан Абубакировна
Пәні:Қазақ әдебиеті
Сынып: 8Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Бөлім: 1 Дананың сөзі - ақылдың көзі
Сабақтың тақырыбы: А.Ясауидің «Даналық кітабы»
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары8.3.1.1 Шығарманың тақырыбы мен идеясын басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.
Сабақтың мақсатыОқушылардың барлығы орындай алады:шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.Оқушылардың көпшілігі орындай алады:шығарманың тақырыбы мен идеясын басқа шығармалармен салыстырады.Оқушылардың кейбірі орындай алады:Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.
Бағалау критерийі
  • Шығарманың тақырыбы мен идеясын басқа шығармалармен салыстырады.
  • Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын бағалай алады.
  • Тілдік мақсатОқушылар орындай алады: шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтай алады;Оқушылардың көпшілігі орындай алады: көркем шығарманы басқа шығармалармен салыстыра алады;Оқушылардың кейбірі орындай алады: шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын бағалайды.


    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Ясауи кесенесі, Арыстан баб, хикмет, сопылық, диуан


    Талқылауға арналған сұрақтар: Сөздікпен жұмыс ( түсіндірме сөздік) Хикмет, әзәзіл, қыңбай, мақшар күні, ысырт, тауба, төрт аяқты ағаш ат, жазмыш сөздерін түсіндіру1.Қожа Ахмет Ясауи туралы не білесіңдер?2.А.Ясауи «Даналық кітабында» қандай игі қасиеттер мен игі істерді насихаттайды?3« Даналық кітабында» ислам дінінің төрт алтын діңгегі қандай?4. Ясауи сақтандырған 5 нәрсе?
    Құндылықтарға баулу«Мәңгілік ел» идеясының жалпыға бірдей қоғам құндылықтарына, тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы жетелеу
    Ойлау дағдысыЖинақтау, талдау, бағалау
    Пәнаралық байланысҚазақстан тарихы, қазақ тілі, география
    Алдыңғы оқуА.Ясауидің өмірі, «Даналық кітабы»
    АКТ қолдануИнтербелсенді тақта, таныстырылым, слайд
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріПедагогикалық әдіс-тәсілдерРесурстар
    Сабақтың басы5 минут



    Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі.Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу,

    І Психологиялық ахуал қалыптастыру.«Шаттық шеңбер» әдісі бойынша әрбір оқушы «Өз есімінен» басталатын жақсы тілек айту. Оқушыларға «Түркістан», «Арыстанбаб» деп жазылған кеспе қағаздар арқылы екі топқа бөлемін.


    «Шаттық шеңбері»әдісі




    Кеспе қағаздар
    5 минутІІ Үй тапсырмасын сұрау«Ашық микрофон» әдісіОқушылар қолдарына микрофон ұстап, өткен сабаққа байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді.

    1.Қожа Ахмет Ясауи кім?2.Ясауи кесенесінің тарихи туралы не білесіңдер?3.А.Ясауи «Даналық кітабында» қандай игі қасиеттер мен игі істерді насихаттайды?4.Ахмет Ясауи не себепті өмірінің соңында қылуетте өткізді?5.« Даналық кітабында» ислам дінінің төрт алтын діңгегі қандай?6. Ясауи сақтандырған 5 нәрсе?ҚБ. Смайлик арқылы бағалау
    «Ашық микрофон» әдісі























    Смайлик

    Микрафон





























    Сабақтың ортасы23 минут

    7 минут











































    7 минут

















































































    7 минут





















































    2 минут
    Жаңа сабақтың оқу мақсаттары, орындалатын тапсырмалар мен бағалау критерийлерімен таныстырылады.1-тапсырма«Сократ шеңбері» әдісі арқылы ішкі шеңбер А. Ясауидің «Даналық кітабы» шығармасының тақырыбы мен идеясын ашыңдар, ойларыңды толық жеткізіңдер, ал сыртқы шеңбер мәліметті тыңдап, сұрақ қойыңдар.









    Дескриптор:1. А. Ясауидің «Даналық кітабы» шығармасының тақырыбы мен идеясын ашады.2. Сұрақтар қояды және жауап береді.ҚБ.«Бағдаршам» әдісі арқылы оқушыларды бағалау, ауызша қолдау, марапаттау

    2-тапсырма.Топтық жұмыс. Қ.А.Ясауидің даналық сөздері мен Қорқыт атаның нақыл сөздерінің тақырыбы мен идеясын салыстырыңдар.







    1-топ «Қос диаграмма» әдісін пайдаланыңдар.









    2-топ «Венн диаграммасы» әдісін пайдаланыңдар.



















    Дескриптор:1. Шығарма тақырыбы мен идеясын салыстырады.2.Шығармалардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табады.

    ҚБ. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау. Формативті, мадақтап бағалау.3- тапсырма Жеке жұмыс.«Үш түрлі күнделік» әдісі арқылы А.Ясауиің «Даналық кітабы» хикметінен тарихи және көркемдік құндылықтарын тауып, бағалаңдар. 1.Оқушы жеке күнделік толтырады.2.Жеке ойынан мұғалімге сұрақ қояды.3.Жұмыс нәтижесін топта талқылайды.1-топ А.Ясауиің «Даналық кітабы» хикметінен тарихи құндылығын тауып, бағалаңдар.2-топА.Ясауиің «Даналық кітабы» хикметінен көркемдік құндылығын тауып, бағалаңдар.

    Дескриптор:1.Шығарманың тарихи және көркемдік құндылықтарын табады.2.Шығарманың тарихи және көркемдік құндылықтарына баға бере алады.

    ҚБ.Топтар «Бірін –бірі» бағалау. Формативті, мадақтап бағалау.Сөздікпен жұмыс (түсіндірме сөздік) А.Ясауи «Даналық кітабы» шығармасынан түсінбеген сөздерді теріп жазыңдар: Хикмет, әзәзіл, қыңбай, мақшар күні, ысырт, тауба, төрт аяқты ағаш ат, жазмыш.





    «Ой шақыру»



    АКТТаныстырылым





























    «Бағдаршам» әдісі











    «Қос диаграмма» әдісі





























    «Венн диаграммасы» әдісі





























    «Бас бармақ» әдісі





    «Үш түрлі күнделік» әдісі



















































    «Бірін-бірі» бағалау

    Сөздікпен жұмыс















































    Сурет















    Флепчарт, маркер

























    Флепчарт, маркер



































    А4Қағаз





















































    Кітап, дәптер
    Сабақтың соңыКері байланыс7 минут«Синквейн» әдісі Топтық жұмыс. А.Ясауидің хикметтеріне байланыстырып «5» жолды өлең жазыңдар.1-жол Тақырыптың атауы (зат есім)2-жол Тақырыпты сипаттайтын екі сөз (сын есім)3-жол Тақырып туралы қимылды білдіретін екі сөз (етістік)4-жол Тақырыпқа байланысты төрт сөзден тұратын сөз орамы5-жол Тақырыптың мәнін ашатын синоним сөз



    «Синквейн» әдісі

    А4 қағазы


    Рефлексия: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін «Ойыңды аяқта» әдісі арқылы сабақты бекітемін.



    «Ойыңды аяқта» әдісіА4
    Үйге тапсырма«Ясауи - сопылық әдебиеттің өкілі» эссе жазу



    Қосымша ақпарат
    Саралау- Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?Бағалау- Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік ережелеріАКТ- мен байланысҚұндылықтармен байланыс(тәрбиелік элемент)






    Оқушыларға«Шаттық шеңбер», «Ашық микрофон», «Қос диаграмма», «Үш түрлі күнделік», «Синквейн», «Ойды аяқта» әдістерін қолданамын. Қабілетті оқушының жеке, жұптық, топтық жұмыс барысында шығармашылыққа жетелеймін. Мәтін мазмұнын негізге ала отырып, шығарманың тарихи және көркемдік құндылықтарын басқа шығармалармен салыстыртамын және анықтатамын. «Бағдаршам», «Бас бармақ», «Бірін-бірі» бағалау, «Смайлик», ҚБ арқылы оқушылардың сабақты қаншалықты меңгергенін байқаймын. Рефлексия, Смайлик, Ойды аяқта әдістері арқылы кері байланыс жасаймын. Мадақтаймын, қолдаймын. Әр тапсырмадан кейін дискриптор құрамын, сол дискриптор арқылы оқушылардың бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергенін анықтаймын.Тарих, қазақ тіл,географияЭлектр құралдарын қолдануға сақ болу;АКТ-ны тиімді қолдануШығармашылыққа, имандылыққа, адалдыққа, мейірімді болуға, өмір бойы білім ауға, тарихи құндылықтарымызды бағалауға, құрметтеуге жетелеу.
    ОйлануСабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары жүзеге асырымды болы ма?Бүгін оқушылар нені үйренді?Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?Дифференцияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?Мен жоспарлаған уақытымды ұстандым ба?Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
    Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:2:Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ