Кіріспе бөлімі
1)
Сапқа тұрғызу.Рапорт тапсыртқызу.
2)
Сәлемдесу.
3)
Сабақтың тақырыбымен таныстыру.
4)
Саптағы жаттығулар:
5)
Оңға, солға, айналып бұрылу.
Жүру:
-
Қол жоғары, аяқтың
ұшымен жүру;
-
Қол белде өкшемен
жүру;
-
Қол белде аяқтың
ішкі сыртқы жағымен жүру;
-
Қол белде тізені
жартылай бүгіп, кеудені тік ұстап жүру;
-
Спорттық
жүріс
Спорттық жүгіріс:
-
Түзу қолды алға
айналдырып жүгіру.
-
Түзу қолды
артқа айналдырып жүгіру.
-
Түзу қолды
тізеге тигізіп жүгіру
-
Түзу қол белде
аяқты алға серпіп жүгіру.
-
Қол желкеде
аяқты артқа лақтырып жүгіру
-
Түзу аяқты
жан-жаққа лақтырып жүгіру.
-
Оң жағымен
қолды алдыға айналдырып жүгіру
-
Сол жағымен
қолды артқа айналдырып жүгіру.
-
Оң аяқпен
секіру.
-
Сол аяқпен
секіру.
-
Теріс қарап
жүгіру.
ІІ. Негізгі
бөлім
Баскетбол-ойынның мәні-ережеде көрсетілген уақыт ішінде
қарсылас команданың себетіне көбірек доп салу. Допты тек қана
қолмен ойнайды. Команда құрамында 10 ойыншы болады. Алайда әр
жақтан 5 ойыншы ғана ойнай алады. Ойыңға қатысушылар допқа ие болып
және оны себетке лақтыруға немесе қарсыластың шабуылына белсенді
турде кедергі жасауға тырысады.
1 Қозғалыста
допты екі адым жасап себетке лақтыру.
Допты қозғалыста ұстап және беру үшін баскетболшы тек
екі адым ғана жасай алады.Бірінші адым жасамас бұрын аяқ жерге
тірелгенде бір адым жасалады деп есептеледі, сосын екінші аяқпен
келесі адым жасалады да, одан кейінгі тірексіз жағдайда, яғни
үшінші адым жасалып болғанша, допты қолдан себетке
лақтырады.
2 Қозғалыста допты беру және
ұстау.
3Шапшаңдықты және бағытты өзгертіп допты алып
жүру.
4 Допты айып алаңынан басктбол себетіне
лақтыру.
5 Топтық ойын.
ІІІ. Қорытынды
бөлім
Сапқа тұрғызу .
Оқушыларды бағалау.
Ұйымдастырылған түрде
спорт залдан шығару.
|
15 мин
5 мин
5 мин
5 мин
1 рет
1 рет
1 рет
1 рет
1рет
1 рет
25 мин
10 мин
10 мин
5 мин
5 мин
3 мин
1 мин
1
мин
|
Оқушылардың сабаққа дайындықтарын
тексеру.ескертулер
Жаттығуларды дұрыс ,толық ,ара қашықтықты сақтап,басқа
балаларға кедергі жасамау. Денені түзү,тізені бүкпеу, қол, аяқты
толық жазу, созу.
Әр бұйрық пәрмені бойынша жаттығуларды
орындау.
Кеудеден екі қолмен ,төменнен бір қолмен, төменнен екі
қолмен, иықтан оң және сол қолмен беру түрлері. Барлық дене
мүшелері қимыл жасайды. иықтан басталған қимыл саусақтардың ұшына
дейін жалғасады. Білезік буыны бүгіліп саусақтармен допты алға
итеріп шығаруы маңызды. Қозғалу кезінде аяқтар жартылай бүгілу
де.
Допты жоғары ,орташа,төмен алып жүру білезік буындары
және саутақтардың қимылы арқылы жүзеге асады.
Қауіпсіздік талаптарын қатаң сақтап
Допты алып жүру, аяқ арсынан, астынан беру
т.б
Оқушылардың толық қатарға
тұруын, қадағалау. жіберілген
қателіктер мен кемшіліктерді түзетіп ,ескертулер жасау.Орындау
техникасына қарай бағалау Саппен киінетін бөлмеге
бару.
|