Қызығушылықты ояту.
Ұйымдастыру кезеңі:
-
уақыт
аралығында)
«Менің атым Қожа» фильмінен
үзінді көрсетіп, тақырыпты болжату.
Бірнеше сұрақтар беріледі.
Сұрақтарға барлық топ оқушылары жауап
береді.
А.Балалар, бейнежазбадағы
кейіпкерлер кімдер?
Б.Қай хикаятта кездеседі?
Авторы кім?
В.Осы хикаят негізінде фильм
қай жылы түсірілді? Режиссеры кім?
Г.Негізгі кейіпкердің рөлін
сомдаған кім?
Олай болса, бүгінгі біздің
сабағымыздың тақырыбы «Менің атым – Қожа».
Әр топ өз орындарына
отырады.
І топ. Қожа
тобы
ІІ топ. Жанар
тобы
ІІІ топ. Жантас
тобы
ІV топ. Сұлтан
тобы
V топ. Майқанова
тобы
Сабақтың тақырыбы, мақсаты,
бағалау критерийлері айтылады.
Бағалау
критерийлері
Мәтінді оқып, мазмұнын
түсінеді;
Өзге оқушыларға мазмұндай
алады.
1-тапсырма. ОТ. ЖИГСО
стратегиясы арқылы мәтін бес топқа бөліп беріледі. Оқып болған соң,
әр топтан бір оқушы келесі топқа ауысып, өз түсінгенін
баяндайды.
Қожа тобы. Менің
атым...
Жанар тобы. Жолдама
жайында
Жантас тобы. Ағаттықтың
азабы
Сұлтан тобы. Түбінде адам
болатын бала
Майқанова тобы. Құпия
кеңес
Дескрипторлар:
Мәтін мазмұнын
түсінді;
Өзге оқушыларға
мазмұндады.
Критерийлер:
Мәтін бойынша оқиғаларды
рет-ретімен қояды;
Мәтін мазмұнының реттілігін
біледі.
2-тапсырма.
ОА. Сәйкестендіру. (шарты:
шатасқан оқиғаларды рет – ретімен
қою)
Қожа
тобы.
1 «Қара Қожа» дегендерге «әу» деп жалт
қарайтын болдым.
2 Бұл о баста Қожа емес, Қожаберген
екен.
3 Фамилиям
«Қадыров»
4 Адамның атының сүйкімді
болуы да зор бақыт па
деймін.
5 өзге түгілі өзіңе де
ұнамайды-ақ.
Жанар
тобы.
1 Лагерьге жолдама беріңізші
маған
2 Ал сен көшедегі иттерді тәртіпке салуға
ауылда қалатын болдың
3 Сарт еткізіп танаудан тағы бір
шерттім.
4 Бірақ сен жоқсың
тізімде
5 Жантас немене менен артық
болғаны ма?
Жантас
тобы.
1 Жүрегім лүп-лүп етіп, алқымыма
тығылады.
2 Ең соңғы рет
кешірші.
3 Байқа, шешең саған
ашулы.
4 Бірінші сабақ – қазақ
тілі.
5 Қоңырау соғылды, сабақ
басталды.
Сұлтан
тобы.
1 Мен мамамды ғажап
аяймын.
2 Мен сенің әкеңе қарыздар
адаммын.
3 Тарих тағы бір тәулікке
ұзарды.
4 Педсовет аяқталды, жұрт тарай
бастады.
5 Осы соңғы топқа мен де
қосыламын.
Майқанова
тобы.
1 Асығатыным да, аң сайтыным да – ертеңгі
болашағым.
2 Қадыров Қожаның жекебас құпия кеңесі ашық
деп жариялаймын.
3 Сабақтан бір сағат та
себепсіз қалмаймын.
4 Бойымда керемет бір жігер оты лапылдап,
солай қарай бет алдым.
5 Үлкенді аға, кішіні іні деп
тұрам.
Дескрипторлар:
Мәтін бойынша оқиғаларды
рет-ретімен қойды;
Мәтін мазмұнының реттілігін
білді.
Критерийлер:
Оқиғалардың иесін
анықтайды;
Оқиғалардың мерзімін
біледі.
3-тапсырма. ОТА. «Бұл кім және
қай сәт?»
Қожа тобы. Бұл қай
сәт? “Есікті аша
бергенімде, тынысым мүлде бітіп, жүрегімнің соғуы тоқтап қалғандай
болды. Сол кездегі келбетім көлденең көзге тірі аруақ тәрізді
қыбырлаған бірдеңеге ұқсар деймін.”
Бұл қай
сәт? “Маңдайдан буым
бұрқырап, есік алдына шықтым. Сәйбек
көрінбейді. Омырауымды ағытып, желпініп, ойланып тұрмын. Не деп
шешер екен? Мектептен шынымен-ақ шығара
ма?”
Бұл
кім? “ Біреуді біреуге
атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде
сыбырлап-сыпсыңдағыш.”
Жанар тобы. Бұл
кім? “ Галифе шалбар киген
жіңішке аяқтары сидиып, шашы қақ жарыла желбіреп, қаздиып
тұр.”
Бұл
кім? “Шыбыным, әйтеуір
ешкімге тимей, ұрынбай, жайыңа жүр. Сенің тентектігіңді
менен басқа ешкім де көтермейді. Біреудің ала жібін аттаушы
болма.”
Бұл
кім? “Жаңа
оқытушы бізді оқу жылының басталуымен құттықтады, өзін
таныстырды...”
Жантас тобы. Бұл
кім? “Сен оқуды
тастасаң,маған ілесіп тастады деп екеуімізді бірдей қудалап пәле
қылады. Оқи бер. Оқудың түбіне сен-ақ жет. Мүмкін кейін
дырдай бастықтың бірі болып шығарсың.Сонда маған шапағатың
тиер.”
Бұл қай сәт? Егер біреуге өзім
тиісіп, шатақтассам, ол күні бір мезгіл ас
ішпеймін.
Бұл кім? Тырп-тырп басқан аяқ
дыбысына тық-тық қадалған таяқ үні
қабаттасады.
Сұлтан тобы. Бұл қай сәт?
«Неге жоқпын?» Жантастан Майқанованың қайда екенін сұрап едім,
мектепте деді.
Бұл кім? Көкшіл көзі шатынай
бастады. Оның бір ашуланса шапылдап, жуық арада толас бермейтінін
білем.
Бұл кім? егер осы сыннан өте
алмайтын болсам, онда маған бұжан былай оқу оқып қажеті
жоқ.
Майқанова тобы. Бұл қай сәт?
Тілінің қыршаңқылығы үшінЖантасты мытып алғым келіп бір тұрдым да,
әуелі жолдама жайын тиянақтамақшы болдым.
Бұл кім? Мен өзімнің он үш жыл
өмірімнің ішіндегі ең бір қатыгез күнді бастан
кешірдім.
Бұл қай сәт? Жоңышқаның
төбесінде дөңбекшіп әлі жатырмын. Не істеймін? Қалай көрінемін
мамама...
Дескриторлар:
Оқиғалардың иесін
анықтады;
Оқиғалардың мерзімін
білді.
Критерийлер:
Қожаға сипаттама
береді;
Оқиғаларды өмірмен
байланыстырады.
3-тапсырма. ЖО. «Қожаға хат»
эссе жазу.
Жеке
жұмыс.
Дескрипторлар:
Қожаға сипаттама
берді;
Оқиғаларды өмірмен
байланыстырды.
|