Материалдар / Ашық сабақ. Б.Майлин "Шұғаның белгісі" ҚМЖ 9-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Б.Майлин "Шұғаның белгісі" ҚМЖ 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Б,Майлин "Шұғаның белгісі" 9 сынып. Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2024
391
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар Қазақ әдебиеті

.

Бөлім:

3-бөлім: Адам жанының құпиясы

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

Ғ.Саудагерова

Күні:

31.01

Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Б. Майлин. "Шұғаның белгісі" хикаяты. Үзінділермен шығармашылық жұмыс.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

Сабақтың мақсаты

Көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдана алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут









Сабақтың ортасы

5 минут































































10 минут





















































15 минут













5 минут








Сабақтың соңы

5 минут








Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

Психологиялық көңіл күй тудыру

«Автопортрет» жаттығуы.

Сабақтың тақырыбы және оқу мақсаттармен, бағалау критерийлерімен таныстыру

Түрлі-түсті қағаз таңдату арқылы топқа бөлу.

Тақырыптық ақпарат

Әдебиетте көбінесе суреттеу тәсілдері қолданылады. Суреттеу тәсілдеріне мінездеу, портрет, бейнелеу, пейзаж жатады. Суреттеуде көріністі, бет-әлпетті, қимыл-әрекетті, әдетті нақтырақ көз алдымызға келтіре отырып сөзбен баяндайды. Суреттеу әсерлі болса, шығарма да тартымды болады.

Портрет – адамның түр-сипатын, киген киімін, қылығын суреттеу.

Пейзаж –  табиғатты суреттеу.

Мінездеу – әдеби кейіпкерді таным-түсінігі мен мінез-құлқын таныта даралай суреттеу.

Бейнелеу – сөз қолдану тәсілі. Теңеу, әсірелеу, мінездеу сияқты құбылту түрлерін қолдана отырып, автордың ойды әсерлі баяндауы.

1-тапсырма.

«Шұғаның белгісі» шығармасынан берілген үзінділерді қолдана отырып, шығармашылық жұмыс орындаңыз.







  • Пейзаж



  • Портрет



  • Монолог


«Менің астымда жортақылау тапал торы ат; жүргіштеу. Ер-тоқымым ескілеу, байлардың малға мінетін ер-тоқымы. Үстімде қонған үйімнен сұрап киген шидем күпі. Қолтығымдағы жыртығынан жел өтіп мазамды алыңқырап келеді. Жолдасым отыз-қырықтардың шамасындағы жер ортасы адам, сиректеу сақал, мұрты бар; қара бұжыр, күлімсіреп дөңгеленіп тұрған қара көзді, пішініне карағанда бір түрлі сөйлемпаз адам секілді. Астында қойшылар мінген қаракер бесті, үсті-үстіне ұрып отырмаса кейін қалып қала береді».





  • Диалог




  • Монолог





  • Баяндау

Күлзипа екенін білген соң Әбдірахман жүруге ыңғайланса да, мен жібермедім, қалжыңдасып барғанды жақсы көрдім. Дабырласып сөйлескен күйлерімен бізге төніп келді де, бір келіншек:

Ибәйі, көтек, мал десек, адам екен ғой, – деді.

Одағайлап шеттей бастады.

Маржанбикемісің, бері кел, – дедім.

Мұнысы кім, мені таниды ғой...

Бар, кім екен, – деді Күлзипа.

Әбдірахман жүре берді. Мен олардың жанына бардым.

Анауың кім? – десті.

Әбдірахман.

Күйеу екен ғой, бізден неге қашты, – деп Маржанбике күле сөйледі.


2-тапсырма. «Әдеби үйірме» әдісі.

Топтық жұмыс

1-топ: Археолог

(мәтіннен көне сөздерді табады)



2-топ: Жолаушы

(мәтіндегі кейіпкерлер портретіне талдау жасайды)

3-топ: Сұрақ қоюшы

(мәтін желісі бойынша ойландыратын сұрақ қояды)


3-тапсырма Жеке жұмыс

Шығармашылық жұмыстың үлгісін көрсет.

Хат жазу:

«Шұғаға хат»

«Авторға хат»

«Әбдірахманға хат»

Қорытындылау Жұптық жұмыс

Шығармаға сатылай кешенді талдау жасаңдар:

Авторы:

Тақырыбы:

Идеясы:

Тәрбиелік мәні:

Кейіпкерлері:

«Бір минуттық рефлексия» әдісі

1.Осы сабақтағы мен үшін ең маңызды ақпарат_________________________

2.Әлі де маған мына жайттар түсініксіз_____________________

3.Бүгінгі сабақтан түйгенім________________________



Психологиялық ахуал

«Автопортрет» жаттығуы.

- әр қатысушыға парақ беріледі, өз сипаттамасын тек бір жағына
ғана жазу керектігі және 2 минуттан кейін парақтың келесі жағына есімдері
көрсетілген беттерді тренер жинап алынатындығын ескертеді. 
Жаттығу шарты:
- сізді таныс емес адаммен кездесу күтіп тұр делік, ол бірден сізді тану үшін өзіңізді сипаттап жазыңыз. Көпшіліктен өзіңізді ерекшелендіріп тұратын белгілеріңізді табыңыз.
Бет-әлпетіңізді, жүрісіңізді, сөйлеу мәнеріңізді, киім киісіңізді, зейінді аударарлықтай ым-ишараларыңыз болса т.б...


Түрлі түсті қағаздар арқылы 4 топқа бөлінеді.

Жайланып отырыңыз, көзіңізді жұмыңыз. Терең демалыңыз, денеңізді

бос ұстаңыз, денеңізді ауырлап бара жатқандай және оны теңіз толқынының

лебі ұрып жатқандай сезініңіз. Өзіңізді жартастың үстінде тұрмын деп есептеңіз

және алысқа көз жіберіңіз. Сіздің алдыңызда көгілдір теңіз, ашық аспан және

күн. Теңіз бірқалыпты дем алып, асау толқандары жағаға соғылып, қайтадан

кейін қайтуда.

Сұрақтарға жауап береді.










«Шұғаның белгісі» шығармасынан берілген үзінділерді қолдана отырып, шығармашылық жұмыс орындайды.

























































«Әдеби үйірме» әдісі бойынша 1-топ мәтіннен көнерген сөздерді табады. 2-топ мәтіндегі кейіпкерлер портретіне талдау жасайды. 3-топ мәтін желісі бойынша ойландыратын сұрақтар қояды.














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!