Материалдар / Ашық сабақ, "Бөлме өсімдіктері"

Ашық сабақ, "Бөлме өсімдіктері"

Материал туралы қысқаша түсінік
бөлме өсімдіктері морфологиялық, экологиялық ерекшеліктеріне байланысты бірнеше топқа бөлінетіндігін түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2020
518
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Shape1 Shape4 Shape3 Shape2 Shape5 Shape8 Shape7 Shape6 Базақ ауданы әкімдігінің білім бөлімінің «Балалар мен жасөспірімдер шығармашылық орталығы» КММ







А ш ы қ с а б а қ



Тақырыбы:



«Бөлме өсімдіктері»




Үйірме: «Жас натуралист»

Тобы: ІІ

Үйірме жетекшісі: Мырзабекова Акмарал Алтынхановна










Сарыкемер ауылы 2020 жыл

Күні:

Тобы:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Үйірме: Жас натуралист

Үйірме жетекшісі: Мырзабекова Акмарал


Сабақтың тақырыбы:

Бөлме өсімдіктері

Сабақтың мақсаттары:

Білімділік: балалардың бөлме өсімдіктері туралы білімдерін кеңейту (тобы, атауы, құрылысы, маңыздылығы). Өсімдіктерді салыстыра білу, олардың айырмашылығы мен ұқсастығын таба алу, олардың өсуіне қажетті жағдаймен таныстыру.
Дамытушылық: бөлме өсімдіктері морфологиялық, экологиялық ерекшеліктеріне байланысты бірнеше топқа бөлінетіндігін түсіндіру барысында оқушылардың ой-өрісін дамыту.
Тәрбиелілік: әңгімеге араласа білуге, өз көзқарасын ашық айта алуға тәрбиелеу. Бөлме өсімдіктерін өсіруге, күтуге деген қызығушылықтарын арттыру.

Жетістік критерийлері:

Бөлме гүлдерін адамзат баласы тек сәндік ретінде ғана емес сонымен қатар ауаны тазартатынын, шаңдарды жинайтынын, жүйке жүйесін тыныштандыратынын және емдеу қасиетінің (алое) бар екендігін дәлелдейді.

Құндылықтарды дарыту:

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу, «Баламасын тап» ойыны, «Жауабын тап ойыны

АКТ қолдану дағдылары:

Интерактивті тақтада көрсетілген бөлме гүлдерінінің топтарына байланысты әр өсімдіктің орналасу ережесіне сай екенін анықтау

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Формативті бағалау (ОҮБ)

Ресурстар

Басталуы

Оқушыларға А4 парағына жазылған сандар беріледі. Сандардың орнына алфавиттің әріптерін жазу арқылы командаңыздың атын табу қажет және команда капитанын сайлау 1мин уақыт беріледі. Оқушылар бүгін сіздермен өтетін сабағымыздың тақырыбы: Бөлме өсімдіктеріне күтім жасау


А4 қағазы


І топ - Алое


ІІ топ – Кактус

Ортасы

Білу, түсіну, қолдану

2. Бөлме гүлдерінің орналасу ережесіне сай тәжірибе жұмысын жүргізу

Критерийі – бөлме гүлдерінің қай топқа жататынын және орналасу тәртібін үйренеді

Дескриптор:

  1. Бөлме гүлдерінің түрлерімен танысады

  2. Бөлме гүлдері түрлеріне байланысты топтарға бөлінетінін үйренеді

  3. Бөлме гүлдерін ережеге сәйкес орналастыруға дағдыланады

Барлық өсімдіктер морфологиялық, экологиялық ерекшеліктеріне байланысты мына топтарға бөлінеді

Гүлдері әсем өсімдіктер. Мұндай өсімдіктердің гүлдеуі ұзақ уақыт немесе қысқа мерзімді болып бөлінеді. Ұзақ уақыт гүлдейтін өсімдіктер: архидея, пеларгония, синполия. Қысқа мерзімді: гиппеаструм, кренум, кливия. Өсімдіктердің гүлдеу уақыты да әртүрлі. Қыста гүлдейтін өсімдіктер: хрезентема, цикломен, пуансеттия, камелия. Көктемде және жазда гүлдейтін өсімдіктер: азалия, пелоргония, глоксиния.  Жапырақтары сәнді өсімдіктер. Бұл топқа көптеген бөлме өсімдіктері кіреді. Олар гүл өсірушілерді әдемі жапырақ пішінімен (пальмалар, папоротниктер, филодендрондар) немесе ерекше жарқын түрлі-түсті бояулармен (бегониалар, жебелер, кодиумдар, көптеген акантус) тартады. Өсімдіктерді өсіру кезінде олардың әрқайсысының жарықты қалай қажет ететінін білу керек. Кейбіреулер көлеңкелі жерлерді қалайды; жарық шамадан тыс көп болса олардың жапырақтары бозғылт, ашық түске айналады, түрлі-түсті үлгіні жоғалтады (бегониа, жебе, скиппус). Басқаларында, керісінше, жапырақтардың жұмсақ түсі ашық күн сәулесімен (codiaeum) айқын көрінеді. Лианалар дұрыс өсу үшін тірек керек. Лианалар көбінесе вертикальды көгалдандыру үшін решеткалар құрылады немесе шпагат жіптер тартылады. Лианалар түрлері: аспарагус, циссус, филодендрон, плющ. 
Ампельдік өсімдіктер Оларды ампель өсімдіктері деп те атайды. Өйткені бұлар ампельдерде, яғни, аспалы вазалар мен құмыраларда өсіріледі. Олардың сабақтары жайылып, төмен түсіп тұрады немесе өрмелеп өсіп, жан-жағына көрік береді. Аспалы өсімдіктер үнемі жасыл, көпжылдық, сәнді жапырақ жаятын, әдемі гүл шашатындар. Оны терезе алдына, қабырғаға бекітілген тіреуіштермен сәндік құмыраларда, ағаш, тоқыма кәрзеңкелерде өсіріп, іліп қояды. Ампельдік өсімдіктер: традесканция, сеткреазия, нефралепис, офиопогон, хлорофитум. Ампельдік өсімдіктер қысқы бақтарда өсіру өте қолайлы.  Сукуленттер – өз бойына нәр жинайтын өсімдіктер тобы. Олар ылғал қорын бұтақтары мен жапырақтарында жинайды. Түрлері: кактус, агава, алоэ, тольстянка, очиток, гастерма, сүттіген

Эпифиттер ағаш бұтақтары мен діңіне жабысып өсетін өсімдіктер. Олар өсіп тұрған өсімдіктен қоректік затын алмайды. Эпифиттерді көбінесе қысқы бақтарда өсіріледі. Оларға бромелия, платицериум, асплениум жатады.

«Жауабын тап?» ойыны:
оқушыларға жасырынған бөлме гүлдерінің топтарының атаулары беріледі. Бұл ойынның қызықты сәті 1 оқушы ортаға шығып, стаканға құйылған шырынды ішу арқылы қағаздағы берілген сөзді (гүді көрсету арқылы) жасырады. Оқушылар бұл гүлдің қандай топқа жататынын анықтау керек. Жауабын тапқан жағдайда стаканды аудару керек.

«Баламасы қандай?» ойыны – оқушыларға тақтада жасырылған сөздер беріледі. Бұл сөздер бөлме өсімдігі үшін қажетті болып табылады. Бұл заттарсыз бөлме гүлі тіршілік ете алмайды. Оқушы шығып өз тобына тақтадағы берілген сөзді жасырады. Оқушы жауабын тапқан жағдайда тақтаға орыс тілі және ағылшын тілдеріндегі баламасын жазады.

«Бұл қандай гүл?» ойыны: тақтада бөлме гүлінің атауы беріледі. 2 оқушы ойынға қатысады. Бұл ойынның қызықты жері музыкалық құлаққап пайдаланылады. Құлаққап таққан оқушы музыканы тындау барысында 2ші оқушы оған гүлдің атын жасырады. Тапқан оқушыларға ұпай сандары қосылады.

Жаңа материалды қабылдауларын тексеруге арналған ойындар


Аяқталуы

Рефлексия. Инсерт әдісі: Инсерт кестесі арқылы сабақты қорытындылайды.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ