Материалдар / Ашық сабақ "Бударин мектеп-бөбекжай кешені" КММ 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Бударин мектеп-бөбекжай кешені" КММ 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Орта мектеп мұғалімдеріне арналған КМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Мамыр 2021
414
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ: 5 бөлім –Шаңғы

дайындығы

Мектеп: « Бударин мектеп –бөбекжай кешені» КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Темирбаев Махамбетхан Темирханович

Күні: 20.01.2020.

Сыныбы: 5

Қатысқан оқушы саны:12

Қатыспағаны:0

Сабақтың тақырыбы

Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету


Оқу мақсаттары

5.1.4.1.Қыймыл қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің қолынан не келетінін білу және анықтау.

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың қабілеттілігіне байланысты 3 мақсатпен 3 топқа бөлдім:

Барлық оқушылар орындай алады :

Шаңғы дайындығында қимыл қозғалыс орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің қолынан не келетінін білу және анықтау.Қозғалуды бастауға арналған бастапқы қалыпты орындау.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Шаңғы дайындығында қимыл қозғалыс орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің қолынан не келетінін білу және анықтау.Аяқ бүгіліп тұрған қалыптан бір аяқпен тез сырғанау қадамын көрсету.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Шаңғы дайындығында қимыл қозғалыс орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің қолынан не келетінін білу және анықтау.Екі аяқтың қалпы тез ауыстырылады, таяқты жерге тірелген аяқтың жанына шаншу.

Жетістік критерийлері

1.Қозғалуды бастауға арналған бастапқы қалыпты анықтай алады.

2.Аяқ бүгіліп тұрған қалыптан бір аяқ тез сырғанау қадамын орындап көрсетеді.

3.Екі аяқтың қалпы тез ауыстырылып, таяқты жерге тірелген аяқтың жанына шаншуды үйретеді.

Тілдік мақсаттар

Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Шаңғымен сырғанау- катание на лыжах- skiing

Шаңғы таяғымен итерілу- толкание с лыжной палкой- pushing with ski stick

Шаңғымен жүру- лыжная ходьба-
ski walking

Пәнаралық байланыс

Матиматика, География пәндерімен байланыстырылады.

Алдыңғы меңгерілген білім

Денсаулықты нығайтуға

бағытталған арнайы спорттық қауіпсіздік техникасын, нормалары мен

ережелерін түсіне білу.


Дескрипторлар

Білім алушы:

-


Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Сабақтағы іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

Белсенді оқыту әдістері

Фронталдық әдіс

Ағылмалы әдіс

Ойын әдісі


Фронталдық әдісті пайдалану.

Сапқа тұру.

Сәлемдесу.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту.

Құрал –жабдықтарды алу.

Сабақ өтетін жерге шығып екі қатарға тұру.

ЖДЖ. Арнайы ж-р.Тепе-теңдік ж-ры.

(шаңғы, шаңғының таяғы, шаңғының аяқ киімі, жұлдызшалар)

Сабақтың ортасы





















Дескриптор




























Десктиптор



































Дескриптор

Бірінші мақсат, бұл мақсатқа жету үшін (Б) фронталдық әдіс қолдандым.


Қозғалуды бастауға арналған бастапқы қалыпты үйрету.


Бұл мақсат қабілеттілігі төмендеу оқушыларға арналған.


Тапсырмаларды саралау ретінде қойдым:

  1. Оқушыларды 4 оқушыдан 3 топқа бөлу. Әр топты қатарға тұрғызып, элементтерді орындайтын жерді анықтау:

  2. Қозғалуды бастауға арналған бастапқы қалып элементтерін жетілдіру:

  3. Қолды алға созып, аяқты тізеден бүгіп, тепе-теңдік сақтауды үйрену:




  • Қозғалуды бастауға арналған бастапқы қалып элементтерін жетілдірді.

  • Қолды алға созып, аяқты тізеден бүгуді үйренді.

  • Тепе-теңдік сақтауды үйренді.











Екінші мақсат, бұл мақсатқа жету үшін (Т)Ағылмалы әдіс арқылы қолданамын.



Аяқ бүгіліп тұрған қалыптан бір аяқпен тез сырғанау қадамын көрсету.



Бұл мақсат қабілеттері орташа оқушыларға арналған.



Тапсырмаларды саралау ретінде қойдым:

  1. Аяқты бүгіп тұрған қалыптан екінші аяққа күшті түсіру.

  2. Бүгілген аяқпен тез итерілуді үйрену.

  3. Аяқпен тез сырғанау қадамын жасау.





  • Аяқты бүгіп тұрған қалыптан, екінші аяққа күшті түсіруді көрсете алады.

  • Бүгілген аяқпен тез итерілуді үйренді.

  • Аяқпен тез сырғанау қадамын жасай алады.





Үшінші мақсат бұл мақсатқа жету үшін (Жж) Ойын әдісін қолдандым.



Екі аяқтың қалпы тез ауыстырылады, таяқты жерге тірелген аяқтың жанына шаншу.



Бұл мақсат қабілеттері жоғары оқушыларға арналған.





Тапсырмаларды саралау ретінде қойдым:

  1. Екі аяқтың қалпын тез ауыстыру үшін шаңғы жолына екі жерден көлденең жіп тартылады. Ара қашықтығы 2 метр. Сырғанап бірінші жіпке жеткенде оң аяқты көтеріледі, екінші жіпке жеткенде оң аяқты түсіріп, сол аяқты көтеріледі.

  2. Екі аяқтың қалпын тез ауыстырып келе жатырып,кезекпен-кезек таяқты тіреп уйрену.







  • Ойын және қауіпсіздік ережесін сақтады.

  • Кедергілерден өту кезінде сенімділік көрсетті.

  • Аяқтарын ауыстырып, таяқпен тіреп жүруді үйренді.











Сабақтың соңы

Сапқа тұру. Дем алу жаттығулары.

Сұрақ-жауап арқылы рефлексия. Оқушылар өз жұмысы мен сыныптастарының жұмысын қол көтеру арқылы бағалайды. Сабақ топ бойынша бағаланады.


Қол қимылдары






Саралау


Саралауды үш түрмен құрдым

1.Мақсат бойынша

2.Тапсырма бойынша

3.Қолдау бойынша

Саралау жүзеге асырылады

а) физиологиялық сипаттамаларға:

- ұлдар жоғары жүктеме жасайды;

- қыздар аз жұмыс істейді;

б) физикалық қабілеттерге:

- оқушылар өздерінің моторикасын кеңейту үшін күрделі жаттығулар жасай алады;

- Неғұрлым қабілетті оқушылар кем мүмкіндіктері шектеулі оқушыларға қолдау көрсетеді

DrawObject1 Бағалау

Бәрін түсіндім



DrawObject2

Жартылай түсіндім



DrawObject3

Түсінген жокпын

Әр оқу тоқсанының басында қауіпсіздік техникасымен таныстыру.

Сабақ барысында жайлы жағдай туғызу арқылы.

Тақырыпқа сай киіну мен әрекет ету.

Оқушыларды жіті қадағалау.

Сабақ бойынша рефлексия

1.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба?

2.Оқушылар нені үйренді?

3.Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

4. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?


Сабақ соңында оқушыларға қойылатын сұрақтар:

  • Сабақта не түсініксіз болды?

  • Сабақ барысында қандай қиыншылықтар кездесті?

  • Не қосу қажет деп ойлайсың?

  • Өзіңізге нені жетілдіру қажет?


Қорытынды:


Сабақтың жақсы екі аспектісін көрсетіңіз (оқытуға, үйренуге қатысты.)

1

2

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену.)

1

2

Сыныппен жеке тұлғалар туралы не білдім және келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді?

1














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!