Сабақтың
мақсаты
|
дербес компьютердің
құрауыштарымен танысады, дербес компьютер туралы
жалпы мәліметті түсінеді, дербес компьютердің құрауыштары,
дербес компьютерді жіктеу
туралы үйренеді.
|
2
минут
Сабақтың
басы
3
минут
Сабақтың
ортасы
5
минут
|
Қызығушылықты
ояту
Мына суреттен не
байқадыңыздар?
Кеше... Бүгін...
Ертең...
Берілген үстеулерді қолдана
отырып, суретті сөйлетіп көріңіздер.
Ой
қозғау:.
1. Интернет
дегеніміз не? 2. Интернеттің
қандай құжаттарын
білесіздер? 3. Web - беттер
дегеніміз не? 4. Гипертекст
дегеніміз не және гипертекст гипермедиадан айырмашылығы
қандай? Жаңа
сөздермен танысу
Бастамалық-инициативные
Ескерту-напоминание
Хабарлама-извещение
Түсіндірме-разъяснительные
Ілеспе-сопроводительные
Сұрау салу-
запрос
ДЕРБЕС
КОМПЬЮТЕРДІҢ ҚҰРАУЫШТАРЫ
Процессор
Жүйелік тақша процессордың ұясы;
процессордың қоректену кернеуін түрлендіру жүйелік логика
микросхемаларыньң жинағы; екінші деңгейлі
кэш-жады.
Қосымша Мәтінмен
танысу.
Бұл компьютердің «қозғалтқышы» оны орталық процессор немесе
ең маңызды микросхема, өйткені дәл осы микросхема программалык
жасауының командаларын орындайды. Қазіргі процессорларда кремний
кристалынан ойьш жасалған транзисторлар бар. Компьютерлердің
көбінде процессорлары орналаскан жүйелік блоктар жадысынан
ұрады.
Жедел жад немесе
ерікті қатынасты жад деп аталады. Бұл онда процессор барлық
бағдарламалар мен деректер жазылатын негізгі жад. Жедел
жадтаүшін оны үздіксіз электрмен қоректендіріп отыру
қажет.
|
Таныстырылым
Таратпа
материалдар
Таныстырылым
Суреттер
|
Дифференциациялап оқыту –
Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларға қандай
міндеттер қоюды
жоспарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың
білімін қалай тексересіз?
|
Пәнаралық
байланыс
Қауіпсіздік
ережелері
АКТ-ны
қолдану
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие
элементі)
|
Коммуникативті дағдыларын
дамыту мақсатында құрылған топтар/жұптар қабілеті төмен оқушыларды
қабілеті жоғары оқушылардың қолдау көрсетуін меңзейді. Мұғалім
талқылау үрдісі кезінде барлық оқушылардың бірегей қатысуын
қадағалау тиіс.
Дәйекті дәлелдерге ғана
негізделген қорытындыға жетудің мағынасының мәні, сыныптағы
қабілеті төмен оқушы дәлелдерге негізделе отырып кем дегенде өзін
ойын білдіре алады, ал қабілеті жоғары оқушы тәуелсіз, негізгі
жауап береді.
|
Топтар арасында жұмыс жасау,
талқылауды тыңдау немесе талқылауға көмек беру, қажетіне қарай
топтар немесе жеке оқушыларға қолдау көрсету,
марапаттау
Талқылауды бақылауда
оқушылардың жалпы реформаныңмаңызын түсінудің деңгейін
бағалау
|
Пәнаралық
байланыс:география
Белсенді оқыту әдістерін
қолдану,
Оқушылардың жас ерекшелігін
сақтау,еліміздің патриоты бола білетін,салауатты өмір салтымен
жүретін және саналы да білімді оқушыны
дайындау
|