Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.4C Диаграмма | «Атамекен» жалпы орта мектебі
|
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні:Умбетова Акнур Базарбековна. |
Сынып: 5
| Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Диаграмма. |
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты | 5.4.3.2 Дөңгелек, сызықтық және бағанды диаграммалар салу; |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар:Дөңгелек, сызықтық және бағанды диаграммалар сала аладыОқушылардың басым бөлігі: диаграммаларды салу алгоритмін түсіндіреді,кестелер немесе диаграммалардан статистикалық ақпараттарды ала алады.Кейбір оқушылар: Диаграмманың басқа түрлерін де анықтай алады.АКТ ны пайдаланып Excel программасында диограмма құра алады. |
Бағалау критерийі | - Дөңгелек, сызықтық және бағанды диаграмма сала алады. |
Тілдік мақсаттар | Пәнге тән лексика мен терминология:-Дөңгелек диаграмма, -сызықты диаграмма, -бағанды диаграмма,-статистикалық деректер,-ақпарат,Диалогқа/жазылымға қажетті түркестер-диаграмма деректеріне сүйеніп,....айтуға болады;- Дөңгелек диаграмма салу үшін-.....керек;- сызықтық диаграмма салу үшін-......керек;- бағанды диаграмма салу үшін- ....керек:-диаграмма деректерін салыстсра отырып,.... . |
Құндылықтар | «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылығы. «Қазақстан Тәуелсіздігі және Астана» |
Пәнаралық байланыстар | Информатика,жаратылыстану |
Бастапқы білім | дөңгелек, сызықтық және бағанды диаграммалар туралы түсініктері болу |
Сабақбарысы |
Сабақтың жоспарлан-ған кезеңдері | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Сабақтың басы 3 минут
12 минут | Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу,түгендеу, топқа бөлу,психологиялық дайындық жасау«Гүл күлтешелері»арқылы топқа бөлінеді,күлтешелеге біздің,сынып,өте,керемет деген сөздер жазылады сол сөздер бойынша топқа бөлінеді.1-топ Біздің2-топ Сынып3-топ өте4-топ кереметМұғалімнің бағдарымен әр топ өзінің атын айтуы арқылы «Біздің сынып өте керемет» деген сөйлем шығады. Мақсаты: Оқушылардың бойында өзіне деген сенімді ұялату.Бастапқы білімін еске түсіру үшін«Өрмекші әдісі» арқылы өткен тақырып бойынша сұрақтар қойылады. Әр топ тоқыма жіпті өткен тақырып бойынша сұрақ қойып лақтырады қағып алған оқушы сол сұраққа жауап береді,жауап бере алмаған жағдайда торға байланады.Осылай әр топқа сұрақтар қойылады, қайта жіпті жинау үшін әр оқушы өзіне келген сұрақты жауабымен қайталап кері айтады торда қалған оқушы жауап бере алмаған сұраққа дайындалып тұрады жауабы болмаса достары көмектесіп құтқарып алады.Мақсаты: Жылдам жауап беруге,естеу сақтауға, бір-біріне қолдау көрсетуге дағдыландыру.«Көршіңді тексер» әдісі бойынша үйге берілген есепті тексереді. Интербелсенді тақтадан үйге берілген алты есеп жауабымен беріледі,оқушылар дұрыс немесе бұрыс екенін тексереді.Мұғалім үйге берілген есептің 5-6 есебі,4-3 есебі,2-0 есебі дұрыс болған оқушыларды қолдарын көтеру арқылы санын анықтап Excel бағдарламасында бағанды,сызықты,дөңгелек түрінде диаграмма салып оқушыларға бүгінгі тақырыпты анықтауға ықпал беріп тақырыпты оқушылар айтады. |
Гүл шоғы
Тоқыма жіп
Слайд №1 |
Сабақтың ортасы
10 минут
| Сабақтың тақырыбы анықталғаннан соң мұғалім топ болып оқушыларға диаграммаларды салу алгоритмін анықтауға «Джигсо» әдісі арқылы тапсырма береді.Постер қорғайды1-топтың тапсырмасы; Сызықты диаграмма салу алгоритмін анықтау.2- топтың тапсырмасы; Бағанды диаграмма салу алгоритмін анықтау. 3-топтың тапсырмасы; Дөңгелек диаграмма салу алгоритмін анықтау.4- топтың тапсырмасы:Диаграмманың басқа түрлерін анықтайды.Мақсаты:Оқушылар тақырыпшалады оқып жеке -жұпта-топта талқылап,басқаларға түсіндіре алуы | Постерүлестірмелер
|
5минут
5 минут
10 минут |
|
оқулық
бағдаршам арқылы бағалау
Бағдаршам түстері
Интербелсенді тақта
ноудбук |
Сабақтың соңы5 минут | Үйге тапсырма: №Рефлексия«БББ диаграммасы» әдісі арқылы. Оқушылар дөңгелек диаграмма түрінде берілген шеңбердің жасыл түсіне не білемін?,сары түсіне не білдім?,қызыл түсіне не білгім келеді? деген сұрақтарға жауап жазады.
| Стикермаркер |
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Оқушылардың қабылдау деңгейіне байланысты тапсырмалар таңдау. Тапсырманы күрделендіруде әдістерді күрделендіре отырып, деңгейлеріне сай дайындау. | Дескриптор құру арқылы.Қалыптастырушы бағалау: жарайсың,керемет,өте жақсы | Сергіту сәті |
РефлексияСабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Оқыту ортасы қандай болды?Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз.Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз(оқытуға және үйренуге қатысты)1:2:Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді( оқытуға және үйренуге қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? |