Мұғалім оқушыларды 3
топқа бөледі.(Ауыл,қала,зауыт) Оқушылар топқа қалай бөлінгендігі
жайында айтады.
Тапсырма
№1.Топ аттарына сай ауаның
ластану себеп-салдарын анықтау. Топ мүшелері постер дайындап,
сыныптың алдында баяндайды. Постерге қойылатын
талаптар:
-
Тақырыптың
мазмұның аша білу
-
Ғылыми тілде
жеткізе білу
-
Эстетикалық
көркемділігі
-
Қолданылған
ресурстар тізімі.
1.Топта
талқылайды
2.Түйінді мәселелерді
анықтайды.
3.Мәліметтерді
жазады.
4.Ой
тұжырымдайды
5.Берілген тапсырманы
қорғайды.
Тапсырма№2. «Кір
жаю» әдісі :Ауаның ластануына әсер
ететін факторларды тізіп жазыңдар.Берілген суреттен ауаны ластаушы
көліктерді атаңдар.
Тапсырма№3 Синквейн
әдісі. «Ауа» тақырыбына топтық
жұмыс.
1.Ауа
2.Мөлдір,
түссіз
3.Көрінбейді,өзгереді,ластанады
4.Таза ауа денсаулыққа
пайдалы
5.Атмосфера
Тапсырма
№4.
«Талқыла- топтастыр»
әдісі.
1.Зауыт,фабрика,өндіріс
қалдықтары
2.Отынды тиімді
пайдалану
3.Аз қалдық шығаратын
отын пайдалану
4.Адамның темекі
шегуі
5.Жер сілкіну,түрлі
жанартау атқылау,отынның жануы
6.Автокөліктерде
бейтараптағыш орнату
7.Әртүрлі өрттердің
болуы
8.Улы газдарды
сіңіретін саябақтар,ағаштарды
көбейту,көгалдандыру
9.Үйдің айналасындағы
қоқыстардан бөлінетін газдар
Кілт сөздер:Ауаны
ластау көздері
Атмосфералық ауаны
қорғау шаралары
Кілт сөздерді
пайдаланып қиықшаларда жазылған сөздерді
топтастырады.
Қалыптастырушы бағалау:
Жұлдызшамен
бағалау
(парта
шетіне жапсыру)
Бағалау критерийі
|
Дескриптор
|
Ауаны ластауға әсер
ететін факторларды атайды
|
Ауаның ластануна әсер
ететін факторларды біледі
Ауаның ластануына әсер
ететін факторларды ажырата алады
Суретке қарап ауаны
ластаушы көліктерді белгілейді
|
Ауаның ластануының
қорғау қажеттілігін
айқындайды
|
Атмосфералық ауаны қорғаудың шараларына 1 ұсыныс жасайды
Атмосфералық ауаны қорғаудың шараларына 2 ұсыныс
жасайды
Атмосфералық ауаны қорғаудың шараларына 3 ұсыныс
жасайды
|
Кері байланыс
«Білім ағашы» оқушылардың бүгінгі сабақтан алған әсерін және тақырыпты
түсінгенін анықтау
Қандай ой
пайда болды?
|
Не
сезіндім?
|
Не
ұнады?
|
Не қиын
болды?
|
|
|
|
|
Үйге
тапсырма:1.Өз аймағының ауа атмосферасын ластайтын факторларды жазып
келу.
2.Шығармашылық
жұмыс: «Егер мен табиғатты қорғау министрі болсам» эссе жазу.(20
сөз )
|