Тарау:7.2А: Тірі ағзалардың қоректенуі | Мектеп: Аманкелді НМ |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Кенесова Г.М. |
Сыныбы: 7 | Қатысқандар саны: қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Жапырақтың құрылысы және қызметі |
Оқумақсаттары | 7.1.2.1 - жапырақтың ішкі құрылысын сипаттау, құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты сипаттау |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды. Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | 1.Жапырақтың ішкі құрылымдарының анықтайды және сипаттайды; 2.Жапырақтың ішкі құрылымдарының қызметтерін талдай алады; 3.Құрылыс пен қызметі арасындағы өзара байланысты түсіндіреді, қорытынды жасайды. |
Құндылықтардыдарыту | Өмір бойы оқу, Ашықтық, Жұпта жұмыс жасау арқылы Өзіне және айналадағы құрмет, Ынтымақтастық; Жұмыстарды өзара және жеке тексеру кезінде Академиялық әділдік құндылығын дарытуға болады. |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады: жұпта жұмыстану арқылы жапырақтың құрылысы мен қызметін оқып зерттейді және жазбалар жасайды, кейін негізгі сызба бойынша өзара тексеру жүргізеді.Арнайы пәндік лексика және терминология:қоректену,крахмал, нәруыз, қант, май, фотосинтез, хлоропласт, мезофилл, борпылдақ паренхима, бағаналы паренхима, эпидермис, шаңдаққабат/кутикула, лептесік, флоэма және ксилема, өткізгіш ұлпа, жасушааралық, тірек ұлпасы, өткізгіш шоқ (жүйке) |
Пәнаралық байланыстар | Жапырақтағы газ алмасу процесстерінің кейбір элементтері химия пәнімен байланысты. |
Алдыңғы білім | Оқушылар 5-сыныптың «Жаратылыстану» пәні материалдары бойынша қоректенудің тірі ағзалардың басты қасиеттерінің бірі екенін білулері керек, фотосинтездің күн энергиясын пайдаланып, бейорганикалық заттардан органикалық заттарды түзетін үдеріс екенін түсінеді. |
АКТ қолдану дағдылары | Бейне баян, таныстырылым көрсету |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы5 мин | Ұйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу. Гүл суреттері бойынша бөліну.Оқушыларға сурет қиындыларын беремін. Сурет қиындыларын құрастырғанда раушан, тұңғиық гүлдерінің суреттері шығуы керек.Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Құнды қасиеттерді жинау» жаттығуы. Ең алдымен жүргізуші бастайды. Жүрекшені алып, «Мен сізге жүрекшені беремін, себебі сіз ... қайырымды адамсыз». Әр қатысушы допты алып, жалғастырады. Сөйтіп барлық қатысушы өз ойын айтып шығуы керек. |
1-топ: Раушан2-топ:Тұңғиық
|
Сабақтың ортасы
10 мин | Мұғалім : Қалай ойлайсыңыздыр неге көптеген өсімдіктер жапырақсыз тіршілік ете алмайды? Мұғалімнің түсіндірмесі. Жаңа сабақ тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлеріне тоқталады.
Жеке жұмыс. Сауалдармен жұмыс. Жапырақтың ішкі құрылысы туралы бейнефильм көрсетіледі.Оқушыларға алдымен сауалдар тізімі таратылады, олар бейнефильді тамашалай отырып, өсімдік жапырағының құрылымдарының қызметтері туралы мәліметтерді жазып алады.«Жапырақтың ішкі құрылысы және қызметтері» туралы сауалдар тізбесі.
|
Қосымша 2Сауалдар тізбесі
|
10 мин
| ЖЖ.Оқушыларға жапырақтың элементтері белгіленбеген сызбасының көшірмесін бір-бір данадан таратып беріледі. Жапырақтың құрылысы мен қызметі сәйкестендіріліп берілген үлкен сызба көшірмесі сынып бөлмесінің алдыңғы жағында тұрады.
Екі оқушының бірі үлкен сызбаны зерделейді. Сосын олар орындарына келіп, өздерінің жұптас әріптесіне бір немесе бірнеше белгілеулер туралы айтады. Жұптас оқушы өз сызбасында жазбалар түсіреді. Сызбаға белгі түсіріліп жатқанда, оқушылар рөлдерін ауыстырады.Тақтада сызбаның түпнұсқасын көрсетіледі де, жұптардың жұмыстарын өзара бағалаулары үшін өз сызбаларымен алмасуларын сұралады.
Кейбір оқушыларға ақпарат қағазын беруге болады. | Қосымша3 Таңбаланбаған жапырақтың ішкі құрылысының суреттері
|
8 мин
10 мин | D-демонстрация. Жапырақтың ішкі құрылысын, өңін микроскоп арқылы қарау
Жеке жұмыс. Қалыптастырушы бағалау жұмысын орындау.
| Дайын микропрепараттар
ҚБ жұмысы
|
2 минут | Кері байланысОқушылар пікірлерін бас бармақ арқылы білдіреді. |
|
Үй тапсырмасы: Жапырақтың құрылысын есте сақтау мақсатында қолда бар материалдардан жапырақты жасау. |
Қосымшаақпарат |
Дифференциация – Сізқосымшақолдаудықалайжоспарладыңыз? Неғұрлымқабілеттіоқушыларғақандайтапсырмалардыберудіжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардыңбілімінтексерудіқалайжоспарлапотырсыз? | Денсаулықтықорғауменқауіпсіздіктісақтаужәне
|
Кейбір қабілеті төмен оқушыларға ақпарат қағазын беруге болады.Қабілетті оқушылар тапсырманы орындауда ешқандай қолдауды қажет етпейді. Өз бетінше тапсырманы жасауы мүмкін. Немесе тапсырманы аяқтап болатын болса басқа оқушыларға көмек беруіне болады. | Түрткі болатын сұрақтарға жауап бере алады.Суреттердің сызбасын дұрыс сызу арқылы бағаланады. ҚБ жұмысы.
| Компьютер құрылғыларымен жұмыс жасау барсында қауіпсіздік шараларын сақтау
|
Сабақтың мақсаты / оқумақсаты дұрыспа? Оқушылар бүгін не оқып-үйренді? Оқу атмосферасы қандай болды? Мен дифференцияланған жұмысты сәтті дайындай алдым ба? Мен уақытты сақтадым ба? Мен жоспарда қандай өзгеріс енгіздім және қандай? | Төменде қалдырылған орынды жүргізілген сабақ бойынша түсіндірмелер үшін қолданыңыз. Сол жақтағы бағанда берілген сабақ бойынша неғұрлым маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Қорытынды баға
Ең табысты екі сәті қандайеді (білім беру мен оқуды қараңыз)?1:
2:
Сабақтың қандай екі сәтін жақсарттым (білім беру мен оқуды қараңыз)?1:
2:
Мен сабақта сынып және жекелеген адамдар туралы нені білдім, мен келесі сабақта нені әңгімелеймін
|