Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Жүрек – қан тамырлары жүйесінің аурулары 8-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.2 А Заттардың тасымалдануы |
Мектеп: Б. Момышұлы атындағы орта мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Қуандық Нургүл |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Жүрек – қан тамырлары жүйесінің аурулары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.3.12 Қантамыр жүйесі ауруларының себептері мен ауру белгілерін сипаттау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Жүрек қан тамырлары жүйесі ауруларын білу; Жүрек қан тамырлары жүйесі ауруларының себептерін түсіну және талдау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Жүрек қан тамырлары жүйесі ауруларының түрлерін біледі; Жүрек қан тамырлары жүйесі ауруларының себептерін түсіндіреді және талдайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Қан айналым жүйесі....;Қан қысымын өлшеу құралы ...;Жүректің жиі соғуы...; Инфаркт және ишемия кезінде классикалық белгілер байқалуы...; Ишемиялық аурулардың белгілері...;Жүрек-қан тамырлары жүйесі ауруларының алдын алу үшін...; Гипотония-қан қысымының төмендеуі. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Гипотония, гипертония, инсульт, миокард, инфарк, жүректің ишмениялық ауруы, тормбоз, тахикардия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
«Ауырып ем іздегенше, ауырмайтын жол іздейік» салауатты өмір салтын сақтауға дағдыландыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пән аралық байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
8.1.3.10 жануарлардың қантамырлар жүйесі түрлерін сипаттау (Қантамырлар жүйесінің түрлері. Ашық және тұйық қанайналым жүйелері. Үлкен және кіші қанайналым шеңберлері. Адамның қанайналым жүйесі туралы біледі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
Уақыт |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал туғызу «Мейрімділік ағашы» (Мейірімділік ағашынан әр түрлі түсте жүрекшелерден біреуін таңдап алады. Шеңбер құрып, бір-біріне сәттілік тілеп жүрекшелерін ұсынады және қолдарындағы жүрекшелерінің түстері бойынша топтасады.)
«Жүрек қан тамыр жүйесінің аурулары және гигиенасы» бейнематериал көрсету |
Мейрімділік ағашы салынған плакат, түрлі түсті жүрекшелер
Bilimland.kz сайтынан бейне материал көрсету |
3мин
2 мин |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Оқулықпен жұмыс. Оқулықтағы мәліметпен танысу Жұптық жұмыс «Көршінмен бөліс» әдісі. Оқушылар оқыған материалдарын көршісіне әңгімелейді. «Сұрақтар топтамасы» әдісі әр жұпқа тақырыпқа сай кабинет ішінде сұрақтар жазылған қағазды іліп қою. Оқушылар сұраққа жұппен жауап береді. Дайын болған жұп белгі береді (қол шапалақтау, саусақтарын сықырлату т.б.) Сұрақтар 1. Жүрек қан тамыр ауруы дегеніміз не? 2. Жүрек қан тамырлары ауруының белгілері қандай? 3. Инфарктың себептерін атаңдар 4. Гипертония дегеніміз не? 5. Жүрек қан тамыр ауруларының алдын алудың бір неше ережелерін ата? 6. Ишемиялық ауру белгілері қандай? 7. Жүрек инфаркті дегеніміз не? 8. Қан қысымын өлшейтін құрал Топтық жұмыс «Құра-бұра» әдісі: Инфаркт орын алған жағдайда көрсетілетін алғашқы көмектің сызба нұсқасын құрастырындар (Оқушыларға сызба құрастыруға дайын қима қағаздар беріледі. Соны ретімен сызба нұсқа құрастырулары керек)
Дескрипторлар: 1. Инфаркт орын алған жағдайда көрсетілетін алғашқы көмектің сызба нұсқасын құрастырады |
Сұрақтар жазылған қағаз
Сызба құрастыруға дайын қима қағаздар Бағалау бағдаршам әдісімен Екі топ бір- бірін бағалайды
|
10 мин
5 мин
6 мин
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
|
«Сиқырлы қобдиша» терминдер Негізгі сөздер Әріптер Бүгінгі/алдыңғы тақырыптар бойынша тапсырма беріледі. Топта шектеулі уақыт ішінде сөздерді еске алу қажет. Барынша көп мәліметті жинаған топ өте жақсы деп, одан кейінгі топ жақсы, сонғы топ орташа деп бағаланады. Дайын болған топ шеңбер жасай қояды орындарында Терминдер: Қан тамырлар, үлкен қан айналым, кіші қан айналым, вена, пулсь ,гипертония, гипотония, инсульт, миокард, инфарк, жүректің ишмениялық ауруы, тормбоз, тахикардия. т.б. Әріптер:г,и,р,е,н,я,т,б,о,м,х,к,а,р,д,и,ф,н,ж,і.ң,ш,л,ы,қ,у,й,ғ,в,п,с,ь, т.б. Дескрипторлар: 1.Қан тамырлар жүйесінің түрлерін жазады 2. Қан айналым шеңберінің түрлерін жазады 3. Жүрек қан тамыр ауруларын жазады Жұптық жұмыс «Жұбын тап» әдісі
Дескрипторлар: 1. Жүрек қан тамырлар ауруларын түрлерін біледі толық 2. Жүрек қан тамырлар ауруларын ажыратады толық емес 3. Жүрек қан тамырлар ауруларын сәйкестендіреді дұрыс, дұрыс емес |
Тапсырмалар салынған қобдиша, анықтама жазылған қағаздар, әріптер жазылған қағаздар
|
5 мин
6 мин
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқулықпен жұмыс барысында оқушылар жаңа тақырыппен танысады. «Көршінмен бөліс» әдісі бойынша бір-бірлерімен әңгімелесіп, талқылайды. «Сұрақтар топтамасы» әдісі арқылы оқушылар білімдерін тұжырымдай алады «Құра-бұра» әдісінде инфаркт орын алған жағдайда көрсетілетін алғашқы көмекті көрсетуді біледі. «Сиқырлы кобдиша» әдісінде оқушылар өткен сабақты еске түсіріп және жаңа тақырып бойынша алған білімдерін қолданады. «Жұбын тап» әдісінде жүрек қан тамыр ауруларының түрлерін сәйкестендіреді.
|
Топқа бөлу «Мейрімділік ағашы» бойынша алған әр түрлі жүрекшелерінің түсі бойынша топқа бөлінеді. «Сиқырлы кобдиша» әдісі бойынша топтық жұмыс барысында берілген тапсырмалардың нақты, тиянақты орындалуы арқылы оқушылардың топтық жұмыстарын «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау «Жұбын тап» әдісінде оқушылар жүрек –қан тамырлар ауруларын біледі,ажыратады. Сабақ басында топ басшыларына бағалау парағы беріледі. Оқушылардың сабаққа қатысқандарына байланысты топ басшысының бағалау парағы бойынша қорытынды шығарып, төсбелгі беру арқылы бағалау.
|
Сабақ барысында «Мейрімділік ағашы» бір-біріне жылы лебізерін білдірді. Интер белсенді тақтаның оқушыларға қолайлы болуы Сыныпта парта мен орындықтардың оқушылардың денсаулығына зиян келтірмейтіндей етіп орналастырылуына басты назар аудару. Құралдармен жұмыс жасағанда қауіпсіздік техникасын ескеру. |
1 мин |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
|
Рефлексия: Білім қоржыны әдісі
Өте жақсы түсіндім маған қызықты болды- қызыл Мен сабақты жақсы түсіндім-көк Тақырып бойынша әліде ізенуім керек-сары |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |