Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.2 А Заттардың тасымалдануы

    Мектеп: Б. Момышұлы атындағы орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Қуандық Нургүл

    Сынып: 8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Жүрек – қан тамырлары жүйесінің аурулары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.1.3.12 Қантамыр жүйесі ауруларының себептері мен ауру белгілерін сипаттау

    Сабақтың мақсаты

    Жүрек қан тамырлары жүйесі ауруларын білу;

    Жүрек қан тамырлары жүйесі ауруларының себептерін түсіну және талдау

    Бағалау критерийі

    Жүрек қан тамырлары жүйесі ауруларының түрлерін біледі;

    Жүрек қан тамырлары жүйесі ауруларының себептерін түсіндіреді және

    талдайды

    Тілдік мақсаттар


    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

    Қан айналым жүйесі....;Қан қысымын өлшеу құралы ...;Жүректің жиі соғуы...; Инфаркт және ишемия кезінде классикалық белгілер байқалуы...; Ишемиялық аурулардың белгілері...;Жүрек-қан тамырлары жүйесі ауруларының алдын алу үшін...; Гипотония-қан қысымының төмендеуі.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Гипотония, гипертония, инсульт, миокард, инфарк, жүректің ишмениялық ауруы, тормбоз, тахикардия.

    Құндылықтарға баулу

    «Ауырып ем іздегенше, ауырмайтын жол іздейік» салауатты өмір салтын сақтауға дағдыландыру.

    Пән аралық байланыс

    Алдыңғы білім


    8.1.3.10 жануарлардың қантамырлар жүйесі түрлерін сипаттау

    (Қантамырлар жүйесінің түрлері. Ашық және тұйық қанайналым жүйелері. Үлкен және кіші қанайналым шеңберлері. Адамның қанайналым жүйесі туралы біледі













    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Уақыт

    Сабақтың басы

    Психологиялық ахуал туғызу «Мейрімділік ағашы»

    (Мейірімділік ағашынан әр түрлі түсте жүрекшелерден біреуін таңдап алады. Шеңбер құрып, бір-біріне сәттілік тілеп жүрекшелерін ұсынады және қолдарындағы жүрекшелерінің түстері бойынша топтасады.)



    «Жүрек қан тамыр жүйесінің аурулары және гигиенасы» бейнематериал көрсету

    Мейрімділік ағашы салынған плакат,

    түрлі түсті жүрекшелер











    Bilimland.kz сайтынан бейне материал көрсету

    3мин















    2 мин

    Сабақтың ортасы


    Оқулықпен жұмыс. Оқулықтағы мәліметпен танысу

    Жұптық жұмыс

    «Көршінмен бөліс» әдісі. Оқушылар оқыған материалдарын көршісіне әңгімелейді.

    «Сұрақтар топтамасы» әдісі әр жұпқа тақырыпқа сай кабинет ішінде сұрақтар жазылған қағазды іліп қою. Оқушылар сұраққа жұппен жауап береді. Дайын болған жұп белгі береді (қол шапалақтау, саусақтарын сықырлату т.б.)

    Сұрақтар

    1. Жүрек қан тамыр ауруы дегеніміз не?

    2. Жүрек қан тамырлары ауруының белгілері қандай?

    3. Инфарктың себептерін атаңдар

    4. Гипертония дегеніміз не?

    5. Жүрек қан тамыр ауруларының алдын алудың бір неше ережелерін ата?

    6. Ишемиялық ауру белгілері қандай?

    7.  Жүрек инфаркті дегеніміз не?

    8. Қан қысымын өлшейтін құрал

    Топтық жұмыс

    «Құра-бұра» әдісі: Инфаркт орын алған жағдайда көрсетілетін алғашқы көмектің сызба нұсқасын құрастырындар (Оқушыларға сызба құрастыруға дайын қима қағаздар беріледі. Соны ретімен сызба нұсқа құрастырулары керек)

    1DrawObject1 03 (Жедел жәрдем шақыру)

    DrawObject2 0,5 мг мөлшерінде нитроглицерин таблеткасын беру



    150-205 мг мөлшерінде аспирин таблеткасын қабылдау

    Дескрипторлар: 1. Инфаркт орын алған жағдайда көрсетілетін алғашқы көмектің сызба нұсқасын құрастырады







    Сұрақтар жазылған қағаз























    Сызба құрастыруға дайын қима қағаздар

    Бағалау бағдаршам әдісімен

    Екі топ бір- бірін бағалайды

    DrawObject4 DrawObject3 DrawObject5

    10 мин





    5 мин































    6 мин



    Сабақтың соңы



    DrawObject8 DrawObject7 DrawObject6 «Сиқырлы

    қобдиша» терминдер Негізгі сөздер Әріптер

    Бүгінгі/алдыңғы тақырыптар бойынша тапсырма беріледі. Топта шектеулі уақыт ішінде сөздерді еске алу қажет. Барынша көп мәліметті жинаған топ өте жақсы деп, одан кейінгі топ жақсы, сонғы топ орташа деп бағаланады. Дайын болған топ шеңбер жасай қояды орындарында

    Терминдер: Қан тамырлар, үлкен қан айналым, кіші қан айналым, вена, пулсь ,гипертония, гипотония, инсульт, миокард, инфарк, жүректің ишмениялық ауруы, тормбоз, тахикардия. т.б.

    Әріптер:г,и,р,е,н,я,т,б,о,м,х,к,а,р,д,и,ф,н,ж,і.ң,ш,л,ы,қ,у,й,ғ,в,п,с,ь, т.б.

    Дескрипторлар: 1.Қан тамырлар жүйесінің түрлерін жазады 2. Қан айналым шеңберінің түрлерін жазады 3. Жүрек қан тамыр ауруларын жазады

    Жұптық жұмыс «Жұбын тап» әдісі

    №

    Аурудың түрлері


    Сипаттамасы

    1

    Миокард инфарктісі 

    g

    жас ұлғайғанда артерия тамырларының қабырғасының серпімділігі төмендеп, қатайып қуысы тарылады

    2

    Қан қысымның көтерілуі 

    b

    жүрек бұлшық етінің жансыздануы

    3

    Тахикардия

    d

    Қан қысымның төмендеуі

    4

    Гипотония

    а

    Жүректің жиі соғуы

    5

    Гипертония

    f

    Тамырдың қабырғалары тығыз бола бастайдыжәне тамыр тарылады





    Дескрипторлар: 1. Жүрек қан тамырлар ауруларын түрлерін біледі толық 2. Жүрек қан тамырлар ауруларын ажыратады толық емес 3. Жүрек қан тамырлар ауруларын сәйкестендіреді дұрыс, дұрыс емес

    Тапсырмалар салынған

    қобдиша, анықтама жазылған қағаздар, әріптер жазылған қағаздар























    5 мин
































    6 мин





    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау








    Оқулықпен жұмыс барысында оқушылар жаңа тақырыппен танысады. «Көршінмен бөліс» әдісі бойынша бір-бірлерімен әңгімелесіп, талқылайды.

    «Сұрақтар топтамасы» әдісі арқылы оқушылар білімдерін тұжырымдай алады

    «Құра-бұра» әдісінде инфаркт орын алған жағдайда көрсетілетін алғашқы көмекті көрсетуді біледі.

    «Сиқырлы кобдиша» әдісінде оқушылар өткен сабақты еске түсіріп және жаңа тақырып бойынша алған білімдерін қолданады.

    «Жұбын тап» әдісінде жүрек қан тамыр ауруларының түрлерін сәйкестендіреді.









    Топқа бөлу «Мейрімділік ағашы» бойынша алған әр түрлі жүрекшелерінің түсі бойынша топқа бөлінеді.

    «Сиқырлы кобдиша» әдісі бойынша топтық жұмыс барысында берілген тапсырмалардың нақты, тиянақты орындалуы арқылы оқушылардың топтық жұмыстарын «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

    «Жұбын тап» әдісінде оқушылар жүрек –қан тамырлар ауруларын біледі,ажыратады.

    Сабақ басында топ басшыларына бағалау парағы беріледі.

    Оқушылардың сабаққа қатысқандарына байланысты топ басшысының бағалау парағы бойынша қорытынды шығарып, төсбелгі беру арқылы бағалау.



    Сабақ барысында «Мейрімділік ағашы» бір-біріне жылы лебізерін білдірді.

    Интер белсенді тақтаның оқушыларға қолайлы болуы

    Сыныпта парта мен орындықтардың оқушылардың денсаулығына зиян келтірмейтіндей етіп орналастырылуына басты назар аудару. Құралдармен жұмыс жасағанда қауіпсіздік техникасын ескеру.









































    1 мин

    Сабақ бойынша рефлексия







    Рефлексия: Білім қоржыны әдісі

    Өте жақсы түсіндім маған қызықты болды- қызыл Мен сабақты жақсы түсіндім-көк Тақырып бойынша әліде ізенуім керек-сары

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қуандық Нургүл
    13 Қараша 2020
    602
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Жүрек – қан тамырлары жүйесінің аурулары 8-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Жүрек – қан тамырлары жүйесінің аурулары 8-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    cабақ жоспары 8 сынып Биология
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.2 А Заттардың тасымалдануы

    Мектеп: Б. Момышұлы атындағы орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Қуандық Нургүл

    Сынып: 8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Жүрек – қан тамырлары жүйесінің аурулары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.1.3.12 Қантамыр жүйесі ауруларының себептері мен ауру белгілерін сипаттау

    Сабақтың мақсаты

    Жүрек қан тамырлары жүйесі ауруларын білу;

    Жүрек қан тамырлары жүйесі ауруларының себептерін түсіну және талдау

    Бағалау критерийі

    Жүрек қан тамырлары жүйесі ауруларының түрлерін біледі;

    Жүрек қан тамырлары жүйесі ауруларының себептерін түсіндіреді және

    талдайды

    Тілдік мақсаттар


    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

    Қан айналым жүйесі....;Қан қысымын өлшеу құралы ...;Жүректің жиі соғуы...; Инфаркт және ишемия кезінде классикалық белгілер байқалуы...; Ишемиялық аурулардың белгілері...;Жүрек-қан тамырлары жүйесі ауруларының алдын алу үшін...; Гипотония-қан қысымының төмендеуі.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Гипотония, гипертония, инсульт, миокард, инфарк, жүректің ишмениялық ауруы, тормбоз, тахикардия.

    Құндылықтарға баулу

    «Ауырып ем іздегенше, ауырмайтын жол іздейік» салауатты өмір салтын сақтауға дағдыландыру.

    Пән аралық байланыс

    Алдыңғы білім


    8.1.3.10 жануарлардың қантамырлар жүйесі түрлерін сипаттау

    (Қантамырлар жүйесінің түрлері. Ашық және тұйық қанайналым жүйелері. Үлкен және кіші қанайналым шеңберлері. Адамның қанайналым жүйесі туралы біледі













    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Уақыт

    Сабақтың басы

    Психологиялық ахуал туғызу «Мейрімділік ағашы»

    (Мейірімділік ағашынан әр түрлі түсте жүрекшелерден біреуін таңдап алады. Шеңбер құрып, бір-біріне сәттілік тілеп жүрекшелерін ұсынады және қолдарындағы жүрекшелерінің түстері бойынша топтасады.)



    «Жүрек қан тамыр жүйесінің аурулары және гигиенасы» бейнематериал көрсету

    Мейрімділік ағашы салынған плакат,

    түрлі түсті жүрекшелер











    Bilimland.kz сайтынан бейне материал көрсету

    3мин















    2 мин

    Сабақтың ортасы


    Оқулықпен жұмыс. Оқулықтағы мәліметпен танысу

    Жұптық жұмыс

    «Көршінмен бөліс» әдісі. Оқушылар оқыған материалдарын көршісіне әңгімелейді.

    «Сұрақтар топтамасы» әдісі әр жұпқа тақырыпқа сай кабинет ішінде сұрақтар жазылған қағазды іліп қою. Оқушылар сұраққа жұппен жауап береді. Дайын болған жұп белгі береді (қол шапалақтау, саусақтарын сықырлату т.б.)

    Сұрақтар

    1. Жүрек қан тамыр ауруы дегеніміз не?

    2. Жүрек қан тамырлары ауруының белгілері қандай?

    3. Инфарктың себептерін атаңдар

    4. Гипертония дегеніміз не?

    5. Жүрек қан тамыр ауруларының алдын алудың бір неше ережелерін ата?

    6. Ишемиялық ауру белгілері қандай?

    7.  Жүрек инфаркті дегеніміз не?

    8. Қан қысымын өлшейтін құрал

    Топтық жұмыс

    «Құра-бұра» әдісі: Инфаркт орын алған жағдайда көрсетілетін алғашқы көмектің сызба нұсқасын құрастырындар (Оқушыларға сызба құрастыруға дайын қима қағаздар беріледі. Соны ретімен сызба нұсқа құрастырулары керек)

    1DrawObject1 03 (Жедел жәрдем шақыру)

    DrawObject2 0,5 мг мөлшерінде нитроглицерин таблеткасын беру



    150-205 мг мөлшерінде аспирин таблеткасын қабылдау

    Дескрипторлар: 1. Инфаркт орын алған жағдайда көрсетілетін алғашқы көмектің сызба нұсқасын құрастырады







    Сұрақтар жазылған қағаз























    Сызба құрастыруға дайын қима қағаздар

    Бағалау бағдаршам әдісімен

    Екі топ бір- бірін бағалайды

    DrawObject4 DrawObject3 DrawObject5

    10 мин





    5 мин































    6 мин



    Сабақтың соңы



    DrawObject8 DrawObject7 DrawObject6 «Сиқырлы

    қобдиша» терминдер Негізгі сөздер Әріптер

    Бүгінгі/алдыңғы тақырыптар бойынша тапсырма беріледі. Топта шектеулі уақыт ішінде сөздерді еске алу қажет. Барынша көп мәліметті жинаған топ өте жақсы деп, одан кейінгі топ жақсы, сонғы топ орташа деп бағаланады. Дайын болған топ шеңбер жасай қояды орындарында

    Терминдер: Қан тамырлар, үлкен қан айналым, кіші қан айналым, вена, пулсь ,гипертония, гипотония, инсульт, миокард, инфарк, жүректің ишмениялық ауруы, тормбоз, тахикардия. т.б.

    Әріптер:г,и,р,е,н,я,т,б,о,м,х,к,а,р,д,и,ф,н,ж,і.ң,ш,л,ы,қ,у,й,ғ,в,п,с,ь, т.б.

    Дескрипторлар: 1.Қан тамырлар жүйесінің түрлерін жазады 2. Қан айналым шеңберінің түрлерін жазады 3. Жүрек қан тамыр ауруларын жазады

    Жұптық жұмыс «Жұбын тап» әдісі

    №

    Аурудың түрлері


    Сипаттамасы

    1

    Миокард инфарктісі 

    g

    жас ұлғайғанда артерия тамырларының қабырғасының серпімділігі төмендеп, қатайып қуысы тарылады

    2

    Қан қысымның көтерілуі 

    b

    жүрек бұлшық етінің жансыздануы

    3

    Тахикардия

    d

    Қан қысымның төмендеуі

    4

    Гипотония

    а

    Жүректің жиі соғуы

    5

    Гипертония

    f

    Тамырдың қабырғалары тығыз бола бастайдыжәне тамыр тарылады





    Дескрипторлар: 1. Жүрек қан тамырлар ауруларын түрлерін біледі толық 2. Жүрек қан тамырлар ауруларын ажыратады толық емес 3. Жүрек қан тамырлар ауруларын сәйкестендіреді дұрыс, дұрыс емес

    Тапсырмалар салынған

    қобдиша, анықтама жазылған қағаздар, әріптер жазылған қағаздар























    5 мин
































    6 мин





    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау








    Оқулықпен жұмыс барысында оқушылар жаңа тақырыппен танысады. «Көршінмен бөліс» әдісі бойынша бір-бірлерімен әңгімелесіп, талқылайды.

    «Сұрақтар топтамасы» әдісі арқылы оқушылар білімдерін тұжырымдай алады

    «Құра-бұра» әдісінде инфаркт орын алған жағдайда көрсетілетін алғашқы көмекті көрсетуді біледі.

    «Сиқырлы кобдиша» әдісінде оқушылар өткен сабақты еске түсіріп және жаңа тақырып бойынша алған білімдерін қолданады.

    «Жұбын тап» әдісінде жүрек қан тамыр ауруларының түрлерін сәйкестендіреді.









    Топқа бөлу «Мейрімділік ағашы» бойынша алған әр түрлі жүрекшелерінің түсі бойынша топқа бөлінеді.

    «Сиқырлы кобдиша» әдісі бойынша топтық жұмыс барысында берілген тапсырмалардың нақты, тиянақты орындалуы арқылы оқушылардың топтық жұмыстарын «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

    «Жұбын тап» әдісінде оқушылар жүрек –қан тамырлар ауруларын біледі,ажыратады.

    Сабақ басында топ басшыларына бағалау парағы беріледі.

    Оқушылардың сабаққа қатысқандарына байланысты топ басшысының бағалау парағы бойынша қорытынды шығарып, төсбелгі беру арқылы бағалау.



    Сабақ барысында «Мейрімділік ағашы» бір-біріне жылы лебізерін білдірді.

    Интер белсенді тақтаның оқушыларға қолайлы болуы

    Сыныпта парта мен орындықтардың оқушылардың денсаулығына зиян келтірмейтіндей етіп орналастырылуына басты назар аудару. Құралдармен жұмыс жасағанда қауіпсіздік техникасын ескеру.









































    1 мин

    Сабақ бойынша рефлексия







    Рефлексия: Білім қоржыны әдісі

    Өте жақсы түсіндім маған қызықты болды- қызыл Мен сабақты жақсы түсіндім-көк Тақырып бойынша әліде ізенуім керек-сары

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Биология Ашық сабақ 8 сынып
    13.11.2020
    602
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қуандық Нургүл
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации