|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.2 А Заттардың тасымалдануы |
Мектеп: Б. Момышұлы атындағы орта мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Қуандық Нургүл |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жүрек – қан тамырлары жүйесінің аурулары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.3.12 Қантамыр жүйесі ауруларының себептері мен ауру белгілерін сипаттау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Жүрек қан тамырлары жүйесі ауруларын білу; Жүрек қан тамырлары жүйесі ауруларының себептерін түсіну және талдау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жүрек қан тамырлары жүйесі ауруларының түрлерін біледі; Жүрек қан тамырлары жүйесі ауруларының себептерін түсіндіреді және талдайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Қан айналым жүйесі....;Қан қысымын өлшеу құралы ...;Жүректің жиі соғуы...; Инфаркт және ишемия кезінде классикалық белгілер байқалуы...; Ишемиялық аурулардың белгілері...;Жүрек-қан тамырлары жүйесі ауруларының алдын алу үшін...; Гипотония-қан қысымының төмендеуі. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Гипотония, гипертония, инсульт, миокард, инфарк, жүректің ишмениялық ауруы, тормбоз, тахикардия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Ауырып ем іздегенше, ауырмайтын жол іздейік» салауатты өмір салтын сақтауға дағдыландыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән аралық байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
8.1.3.10 жануарлардың қантамырлар жүйесі түрлерін сипаттау (Қантамырлар жүйесінің түрлері. Ашық және тұйық қанайналым жүйелері. Үлкен және кіші қанайналым шеңберлері. Адамның қанайналым жүйесі туралы біледі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
Уақыт |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал туғызу «Мейрімділік ағашы»
(Мейірімділік ағашынан әр түрлі түсте жүрекшелерден біреуін таңдап алады. Шеңбер құрып, бір-біріне сәттілік тілеп жүрекшелерін ұсынады және қолдарындағы жүрекшелерінің түстері бойынша топтасады.)
«Жүрек қан тамыр жүйесінің аурулары және гигиенасы» бейнематериал көрсету |
Мейрімділік ағашы салынған плакат, түрлі түсті жүрекшелер
Bilimland.kz сайтынан бейне материал көрсету |
3мин
2 мин |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Оқулықпен жұмыс. Оқулықтағы мәліметпен танысу Жұптық жұмыс «Көршінмен бөліс» әдісі. Оқушылар оқыған материалдарын көршісіне әңгімелейді. «Сұрақтар топтамасы» әдісі әр жұпқа тақырыпқа сай кабинет ішінде сұрақтар жазылған қағазды іліп қою. Оқушылар сұраққа жұппен жауап береді. Дайын болған жұп белгі береді (қол шапалақтау, саусақтарын сықырлату т.б.) Сұрақтар 1. Жүрек қан тамыр ауруы дегеніміз не? 2. Жүрек қан тамырлары ауруының белгілері қандай? 3. Инфарктың себептерін атаңдар 4. Гипертония дегеніміз не? 5. Жүрек қан тамыр ауруларының алдын алудың бір неше ережелерін ата? 6. Ишемиялық ауру белгілері қандай? 7. Жүрек инфаркті дегеніміз не? 8. Қан қысымын өлшейтін құрал Топтық жұмыс «Құра-бұра» әдісі: Инфаркт орын алған жағдайда көрсетілетін алғашқы көмектің сызба нұсқасын құрастырындар (Оқушыларға сызба құрастыруға дайын қима қағаздар беріледі. Соны ретімен сызба нұсқа құрастырулары керек)
Дескрипторлар: 1. Инфаркт орын алған жағдайда көрсетілетін алғашқы көмектің сызба нұсқасын құрастырады |
Сұрақтар жазылған қағаз
Сызба құрастыруға дайын қима қағаздар Бағалау бағдаршам әдісімен Екі топ бір- бірін бағалайды
|
10 мин
5 мин
6 мин
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
қобдиша» терминдер Негізгі сөздер Әріптер Бүгінгі/алдыңғы тақырыптар бойынша тапсырма беріледі. Топта шектеулі уақыт ішінде сөздерді еске алу қажет. Барынша көп мәліметті жинаған топ өте жақсы деп, одан кейінгі топ жақсы, сонғы топ орташа деп бағаланады. Дайын болған топ шеңбер жасай қояды орындарында Терминдер: Қан тамырлар, үлкен қан айналым, кіші қан айналым, вена, пулсь ,гипертония, гипотония, инсульт, миокард, инфарк, жүректің ишмениялық ауруы, тормбоз, тахикардия. т.б. Әріптер:г,и,р,е,н,я,т,б,о,м,х,к,а,р,д,и,ф,н,ж,і.ң,ш,л,ы,қ,у,й,ғ,в,п,с,ь, т.б. Дескрипторлар: 1.Қан тамырлар жүйесінің түрлерін жазады 2. Қан айналым шеңберінің түрлерін жазады 3. Жүрек қан тамыр ауруларын жазады Жұптық жұмыс «Жұбын тап» әдісі
Дескрипторлар: 1. Жүрек қан тамырлар ауруларын түрлерін біледі толық 2. Жүрек қан тамырлар ауруларын ажыратады толық емес 3. Жүрек қан тамырлар ауруларын сәйкестендіреді дұрыс, дұрыс емес |
Тапсырмалар салынған қобдиша, анықтама жазылған қағаздар, әріптер жазылған қағаздар
|
5 мин
6 мин
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқулықпен жұмыс барысында оқушылар жаңа тақырыппен танысады. «Көршінмен бөліс» әдісі бойынша бір-бірлерімен әңгімелесіп, талқылайды. «Сұрақтар топтамасы» әдісі арқылы оқушылар білімдерін тұжырымдай алады «Құра-бұра» әдісінде инфаркт орын алған жағдайда көрсетілетін алғашқы көмекті көрсетуді біледі. «Сиқырлы кобдиша» әдісінде оқушылар өткен сабақты еске түсіріп және жаңа тақырып бойынша алған білімдерін қолданады. «Жұбын тап» әдісінде жүрек қан тамыр ауруларының түрлерін сәйкестендіреді.
|
Топқа бөлу «Мейрімділік ағашы» бойынша алған әр түрлі жүрекшелерінің түсі бойынша топқа бөлінеді. «Сиқырлы кобдиша» әдісі бойынша топтық жұмыс барысында берілген тапсырмалардың нақты, тиянақты орындалуы арқылы оқушылардың топтық жұмыстарын «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау «Жұбын тап» әдісінде оқушылар жүрек –қан тамырлар ауруларын біледі,ажыратады. Сабақ басында топ басшыларына бағалау парағы беріледі. Оқушылардың сабаққа қатысқандарына байланысты топ басшысының бағалау парағы бойынша қорытынды шығарып, төсбелгі беру арқылы бағалау.
|
Сабақ барысында «Мейрімділік ағашы» бір-біріне жылы лебізерін білдірді. Интер белсенді тақтаның оқушыларға қолайлы болуы Сыныпта парта мен орындықтардың оқушылардың денсаулығына зиян келтірмейтіндей етіп орналастырылуына басты назар аудару. Құралдармен жұмыс жасағанда қауіпсіздік техникасын ескеру. |
1 мин |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
Рефлексия: Білім қоржыны әдісі
Өте жақсы түсіндім маған қызықты болды- қызыл Мен сабақты жақсы түсіндім-көк Тақырып бойынша әліде ізенуім керек-сары |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Қуандық Нургүл Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ Жүрек – қан тамырлары жүйесінің аурулары 8-сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ Жүрек – қан тамырлары жүйесінің аурулары 8-сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
cабақ жоспары 8 сынып Биология
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

«Сиқырлы














