Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: Кептірілген жапырақтардан сурет жасау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Шалқар ауданының «Оқушылар Сарайы» КММ
Ашық сабақ тақырыбы:
Өткізген: А.С.Бекетова
Шалқар
қаласы
Мектеп: «Оқушылар сарайы» ММ |
||||||
Мұғалімнің аты-жөні: Бекетова А.С |
Сынып: орта топ |
Күні: |
||||
Оқушы саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
||||
Сабақ тақырыбы: |
Кептірілген жапырақтардан сурет жасау. |
|||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Оқушыларға гербарий деген сөздің мағынасын түсіндіру, жасалу әдістерін үйрете отырып табиғатты сүюге, аялауға және де табиғат материалдарынан көптеген жұмыстар жасауға болатынын үйрету. |
|||||
Сабақтың мақсаты
|
Оқушыларға табиғи материалдарды пайдалана білуге және олардан әр түрлі қажетті заттар жасаудың әдіс – тәсілдерін үйрете отырып табиғатта пайдасыз заттар жоқ екендігін түсіндіру . Оқушыларға табиғи материалдармен жұмыс істеу кезінде қолөнерімізді дәріптей келе оларды әдемілікке, әсемдікке, шеберлікке, ұқыптылыққа, үнемділікке, қажет жағдайда өз беттерімен тығырықтан шыға білуге тәрбиелеу . Оқушылардың қоршаған орта туралы түсінігін тереңдету, логикалық ойлау қабілетін дамыта отырып, қауіпсіздік ережесін есте ұстап, жасаған бұйымның сапалы болуын қадағалау, еңбекке құштарлығын, қызығушылығын дамыту . |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
|
|||||
Пәнаралық байланыстар |
Технология, сурет, еңбек |
|||||
АКТ қолдану дағдылары |
Презентация Power Point Ой- толғау, сұрақ – жауап , түсіндіру, практикалық. Сөзжұмбақ , нұсқау карта, венн диаграмма, суреттер, үлгі |
|||||
Бастапқы білім |
|
|||||
Сабақ барысы |
||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
1 минут
5 минут 14 минут 10 минут
3 минут |
І. Ұйымдастыру А) Оқушылармен сәлемдесіп, сынып оқушыларды түгендеймін. Оқушылардың назарын сабаққа аударамын. Тақырыпқа байланысты оқу мақсаттары туралы мағлұмат беру Ә) Әңгімелесу. а) Жазғы мезгілде бәрімізде көбелекті көрдік қой. — Көбелектер неге ұқсайтын еді? Көбелектер әдемі гүлдерге ұқсайтыны рас па? Б) Ертегідегі гномдар көбелектерді өте жақсы көрген болатын, оларды күні бойы тамашалап, қызықтайтын.Көбелектер сондай әдемі, оларды гүлдерге теңеген болатын. Күз келгеннен кейін көбелектер ғайып болып кетеді. Сол кезде гномдар күзгі жапырақтардан көбелек жасауға кіріседі. Қыстың ұзақ мезгілінде, кепкен жапырақтан жасалған көбелек оларға жазды еске салып тұрды. Жұмыстарын аяқтағаннан кейін, гномдар өздерін жазғы бақта жүргендей сезінді. Жаз бітті, бірақ жаздың кереметі олармен қыстың аязды күндері де жандарында қалды. Олар қатты зеріккенде немесе жазды сағынғанда сол дайындаған жұмыстарына қарап отыратын. Біз де сіздермен бірге керемет жасап шығарамыз – кептірілген жапырақтардан сурет жасаймыз.
ІІ. Өткен сабақтарда оқылған материалдарды еске түсіру Топқа
бөлу Оқушылар «Артық әріптер» ойыны арқылы бүгінгі тақырыпты ашып алайық. «АРТЫҚ ӘРІПТЕР» ойыны М АГАЛ (Алма)
М АЕҚҰР (Құрма) Ш ЫРҚЫЗАЛ (Қызылша) А БНРА (Анар) А МОНЛИ (Лимон) Н АНРБА (Банан) И ҮЖЗІМ (Жүзім) А ҰПЙҚЫЛНЙ (Құлпынай) Гербарий – бұл кептірілген өсімдіктер коллекциясы . латын тілінен аударғанда «гербарий » сөзі «шөптер кітабы» деген мағына береді . Алайда гербарийде шөптер ғана емес, сонымен қатар ағаш жапырақтары, гүлдер де болуы мүмкін. Гербарий (herbárium, лат. herba — «шөп») — зерттеу және жүйелеу мақсатында арнайы жиналып, кептірілген өсімдіктер коллекциясы; олар сақталатын мекеменің аты. Алғашқы гербарийлер (латынша herbarіum, herba – шөп, өсімдік) Қайта өркендеу дәуірі кезінде пайда болған. Бұл атауды 18 ғасырдың басында француз ботанигі Жозеф Питтон де Турнефор алғаш рет қолданды. Ал гербарий ұғымының кең таралуына әсер еткен Швеция Ғылым академиясының тұңғыш президенті Карл Линней еңбектері болды. Гербарий үшін жиналатын өсімдіктер пышақпен, қайшымен кесіліп немесе кішкене күрекшемен қазылып алынып, гербарийлік папкаға қатталып, престерде кептіріледі, содан соң қатты қағаз бетіне тігіліп немесе желімделіп, астына өсімдіктің атауы, қай жерден, қашан, кім жинағаны жазылады. 16 ғасырда тұңғыш рет өсімдіктерді осындай тәртіппен кептіріп сақтаған Болонья университетінің профессоры Лучо Гини. Алғашқы гербарийлердің басым көпшілігі көп томдық кітап сияқты қатталынып сақталған. Гербарий – ботаникалық зерттеулердің негізі болып табылады. Қазіргі кезде гербарийдің төрт түрі бар: 1) жалпыға ортақ немесе халықаралық гербарийлер – құрамында бүкіл дүние жүзінен жиналған 4 млн-нан астам биологиялық таксондардың жиынтығынан тұрады. Дүние жүзіндегі ең ірі гербарий (6 млн-нан астам өсімдік жиналған) Кью қаласындағы (Ұлыбритания) ботаникалық бақта сақталған; 2) ұлттық гербарийлер; 3) аймақтық гербарийлер; 4) арнайы гербарийлер (оқу құралына, белгілі бір жұмыстарға, арнайы зерттеу бағдарламаларына арналған). Қазақстанның ұлттық
гербарийі Ботаника және
фитоинтродукция институтында сақталған. Ол
– Жер шарындағы ірі
гербарилердің бірі. Қазақстанның ұлттық
гербарийінде саңырауқұлақтар мен қыналардың жүз елу мың, мүк,
қырыққұлақ тәрізділердің, ашық тұқымдылар мен гүлді өсімдіктердің
екі жүз елу мың үлгісі жинақталған. Қазақстандағы
ірі аймақтық гербарийлер
қатарына Батыс
Қазақстан гуманитарлық
университетінің, Алтай ботаника
бағының, Қарағанды ботаника
бағының, Қостанай мемлекеттік университетінің
гербарийлерін жатқызуға болады. Панно – қоғамдық мәдени
орындарды , үй ішін көркемдеу үшін жасалған өнер туындысы.
ІІІ. Практикалық
жұмыс Қауіпсіздік ережелерін еске түсіру. |
Презентация Карточкалар Презентация Microsoft PowerPoint Тарату материалдары |
||||
IV.
«Егер саған ұнаса…»
ойыны Сонымен біз кепкен жапырақтардан әр түрлі суреттер жасадық .
|
||||||
5 минут
2 минут |
V. Өзіндік жұмыс VI. Үйге тапсырма
беру оқушылар келесі сабағымызға
жапырақтардың басқа да түрлерін жин Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |