Материалдар / Ашық сабақ: Кептірілген жапырақтардан сурет жасау

Ашық сабақ: Кептірілген жапырақтардан сурет жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ тақырыбы: Кептірілген жапырақтардан сурет жасау. Бұл кішкентай топтың балаларына арналған. Балалардың қызығушылығын артыру мақсатындағы үйірмелер.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қазан 2021
740
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Шалқар ауданының «Оқушылар Сарайы» КММ








Ашық сабақ тақырыбы:





Өткізген: А.С.Бекетова











Шалқар қаласы

Мектеп: «Оқушылар сарайы» ММ

Мұғалімнің аты-жөні: Бекетова А.С

Сынып: орта топ

Күні:

Оқушы саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы:

Кептірілген жапырақтардан сурет жасау.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Оқушыларға гербарий деген сөздің мағынасын түсіндіру, жасалу әдістерін үйрете отырып табиғатты сүюге, аялауға және де табиғат материалдарынан көптеген жұмыстар жасауға болатынын үйрету.


Сабақтың мақсаты


Оқушыларға табиғи  материалдарды  пайдалана білуге және  олардан әр түрлі қажетті  заттар жасаудың әдіс – тәсілдерін үйрете отырып табиғатта пайдасыз заттар жоқ екендігін түсіндіру .

Оқушыларға табиғи  материалдармен жұмыс істеу кезінде қолөнерімізді дәріптей келе оларды әдемілікке, әсемдікке, шеберлікке, ұқыптылыққа, үнемділікке, қажет жағдайда өз беттерімен тығырықтан шыға білуге тәрбиелеу .

Оқушылардың қоршаған орта туралы түсінігін тереңдету, логикалық ойлау қабілетін дамыта отырып, қауіпсіздік ережесін есте ұстап, жасаған бұйымның сапалы болуын қадағалау, еңбекке құштарлығын, қызығушылығын дамыту .


Құндылықтарды дарыту

  • Оқушылардың белсенділігін арттыру;

  • Сыни ойлау қабілетін дамытуға жағдай жасау;

  • Коммуникативтік дағдысын жетілдіру

Пәнаралық байланыстар

Технология, сурет, еңбек

АКТ қолдану дағдылары

Презентация Power Point

Ой- толғау, сұрақ – жауап , түсіндіру, практикалық.

Сөзжұмбақ , нұсқау карта, венн диаграмма, суреттер, үлгі

Бастапқы білім



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


1 минут







5 минут






































14 минут














































10 минут





3 минут

І. Ұйымдастыру

А) Оқушылармен  сәлемдесіп, сынып оқушыларды түгендеймін. Оқушылардың назарын сабаққа аударамын. Тақырыпқа байланысты оқу мақсаттары туралы мағлұмат беру

Ә) Әңгімелесу.

а) Жазғы мезгілде бәрімізде көбелекті көрдік қой.

Көбелектер неге ұқсайтын еді?

Көбелектер әдемі гүлдерге ұқсайтыны рас па?

Б) Ертегідегі гномдар көбелектерді өте жақсы көрген болатын, оларды күні бойы тамашалап, қызықтайтын.Көбелектер сондай әдемі, оларды гүлдерге теңеген болатын. Күз келгеннен кейін көбелектер ғайып болып кетеді. Сол кезде гномдар күзгі жапырақтардан көбелек жасауға кіріседі. Қыстың ұзақ мезгілінде, кепкен жапырақтан жасалған көбелек оларға жазды еске салып тұрды. Жұмыстарын аяқтағаннан кейін, гномдар өздерін жазғы бақта жүргендей сезінді. Жаз бітті, бірақ жаздың кереметі олармен қыстың аязды күндері де жандарында қалды. Олар қатты зеріккенде немесе жазды сағынғанда сол дайындаған жұмыстарына қарап отыратын.

Біз де сіздермен бірге керемет жасап шығарамыз – кептірілген жапырақтардан сурет жасаймыз.


ІІ. Өткен сабақтарда оқылған материалдарды еске түсіру

Топқа бөлу
"Ой қозғау"- Ұшқыр ойдан ұтымды жауап (Өткенді пысықтау)

Оқушылар «Артық әріптер» ойыны арқылы бүгінгі тақырыпты ашып алайық.

«АРТЫҚ ӘРІПТЕР» ойыны

МRectangle 1 Rectangle 7 Rectangle 14 Rectangle 23 Rectangle 57 AutoShape 1 АГАЛ (Алма)

Rectangle 58 Rectangle 59 Rectangle 60 Rectangle 61 Rectangle 62 Rectangle 63 AutoShape 2

МRectangle 64 Rectangle 65 Rectangle 66 Rectangle 67 Rectangle 68 Rectangle 69 Rectangle 70 Rectangle 71 AutoShape 3 АЕҚҰР (Құрма)

ШRectangle 73 Rectangle 74 Rectangle 75 Rectangle 76 ЫРҚЫЗАЛ (Қызылша)

АRectangle 72 Rectangle 77 AutoShape 4 БНРА (Анар)

АRectangle 78 Rectangle 79 Rectangle 80 Rectangle 81 Rectangle 82 Rectangle 83 AutoShape 5 МОНЛИ (Лимон)

НRectangle 84 Rectangle 85 Rectangle 86 Rectangle 87 Rectangle 88 Rectangle 90 AutoShape 6 АНРБА (Банан)

ИRectangle 89 Rectangle 92 Rectangle 93 Rectangle 94 Rectangle 95 Rectangle 96 AutoShape 8 ҮЖЗІМ (Жүзім)

АRectangle 91 Rectangle 97 Rectangle 98 Rectangle 99 Rectangle 100 Rectangle 101 Rectangle 102 Rectangle 103 Rectangle 104 AutoShape 9 ҰПЙҚЫЛНЙ (Құлпынай)


Гербарий – бұл кептірілген өсімдіктер коллекциясы . латын тілінен аударғанда «гербарий » сөзі «шөптер кітабы» деген мағына береді . Алайда  гербарийде шөптер ғана емес,  сонымен қатар ағаш  жапырақтары, гүлдер де болуы мүмкін.

Гербарий (herbárium, лат. herba — «шөп») — зерттеу және жүйелеу мақсатында арнайы жиналып, кептірілген өсімдіктер коллекциясы; олар сақталатын мекеменің аты. Алғашқы гербарийлер (латынша herbarіum, herba – шөп, өсімдік) Қайта өркендеу дәуірі кезінде пайда болған. Бұл атауды 18 ғасырдың басында француз ботанигі Жозеф Питтон де Турнефор алғаш рет қолданды. Ал гербарий ұғымының кең таралуына әсер еткен Швеция Ғылым академиясының тұңғыш президенті Карл Линней еңбектері болды. Гербарий үшін жиналатын өсімдіктер пышақпен, қайшымен кесіліп немесе кішкене күрекшемен қазылып алынып, гербарийлік папкаға қатталып, престерде кептіріледі, содан соң қатты қағаз бетіне тігіліп немесе желімделіп, астына өсімдіктің атауы, қай жерден, қашан, кім жинағаны жазылады. 16 ғасырда тұңғыш рет өсімдіктерді осындай тәртіппен кептіріп сақтаған Болонья университетінің профессоры Лучо Гини. Алғашқы гербарийлердің басым көпшілігі көп томдық кітап сияқты қатталынып сақталған. Гербарий – ботаникалық зерттеулердің негізі болып табылады.

Қазіргі кезде гербарийдің төрт түрі бар:

1) жалпыға ортақ немесе халықаралық гербарийлер – құрамында бүкіл дүние жүзінен жиналған 4 млн-нан астам биологиялық таксондардың жиынтығынан тұрады. Дүние жүзіндегі ең ірі гербарий (6 млн-нан астам өсімдік жиналған) Кью қаласындағы (Ұлыбритания) ботаникалық бақта сақталған;

2) ұлттық гербарийлер;

3) аймақтық гербарийлер;

4) арнайы гербарийлер (оқу құралына, белгілі бір жұмыстарға, арнайы зерттеу бағдарламаларына арналған). 

Қазақстанның ұлттық гербарийі Ботаника және фитоинтродукция институтында сақталған. Ол – Жер шарындағы ірі гербарилердің бірі. Қазақстанның ұлттық гербарийінде саңырауқұлақтар мен қыналардың жүз елу мың, мүк, қырыққұлақ тәрізділердің, ашық тұқымдылар мен гүлді өсімдіктердің екі жүз елу мың үлгісі жинақталған. Қазақстандағы ірі аймақтық гербарийлер қатарына Батыс Қазақстан гуманитарлық университетінің, Алтай ботаника бағының, Қарағанды ботаника бағының, Қостанай мемлекеттік университетінің гербарийлерін жатқызуға болады.
Икебано – Өсімдік  түрлерінен құрастырған гүл  шоғы өнерін айтамыз.

Панно – қоғамдық мәдени орындарды , үй ішін көркемдеу үшін жасалған өнер туындысы.
Ендеше бүгінгі сабақта біз панно жасап үйренеміз.


ІІІ. Практикалық жұмыс
Кепкен жапырақтардан суреттер сала отырып, жапырақтарды құрастырып әр түрлі баланың логикалық ойлау қабілетіне қарай суреттер жасауы.

Қауіпсіздік ережелерін еске түсіру.












Презентация
















Карточкалар












Презентация Microsoft PowerPoint




































Тарату материалдары

Рисунок 1

IV.

«Егер саған ұнаса…» ойыны
Егер саған ұнаса саусақпен тырсылдат,
Егер саған ұнаса шапалақта жараса.
Егер саған ұнаса аяғыңмен тарсылдат,
Егер саған ұнаса айтайықшы «Тамаша»!

Сонымен біз кепкен жапырақтардан әр түрлі суреттер жасадық .


5 минут


2 минут

V. Өзіндік жұмыс

VI. Үйге тапсырма беру оқушылар келесі сабағымызға жапырақтардың басқа да түрлерін жин

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ