Сабақтың
тақырыбы:
«Керқұла атты Кендебай»
ертегісі. Кендебайдың
ерліктері
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Жәмәли Жазира
Әбдімұхаметқызы
Күні:
8.09.2017
|
СЫНЫП:
5
|
Қатысқан оқушылар саны:
17
|
Қатыспаған оқушылар саны:
0
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
көркем шығармадағы кейіпкерлер
портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.
(5.Т/Ж3)
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың
барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың
көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың
кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша
тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен
дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын
өзіне аудара алады.
|
Тілдік
құзіреттілік
|
кейіпкерлер
портреті
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Алдыңғы
оқу
|
«Кендебайдың өмірге
келуі
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланған уақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
5
минут
|
Б
ағалау парақшасымен
таныстыру
Топтарға
бөлу.
Себетпен конфет
әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің
түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп
отырады.
1-топ «Сары
кәмпиттер»
2-топ «Көк
кәмпиттер»
3-топ «Қызыл
кәмпиттер»
|
Тапсырманы орындаған әр балаға
конфеттер беріп отырамын.
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Білу және
түсіну
Берілген мәтіндерді балалар
оқып алады.
ВИДЕОЖАЗБА
ТАМАШАЛАУ
«Сақина салмақ
ойыны»
Балалар біз бүгін сақина
салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгіінгі ерекшелігі кімнің
қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап
береді?
Батырлар туралы
қандай қазақ ертегілерін
білесіңдер?
Ертедегі қазақ
батырларын айтып бер.
Кендебай батыр
туралы оқыдыдар ма?
Топтастыру
стратегиясы. Кендебай бойында қандай жақсы қасиеттер
бар?
Кендебай – адал,
жанашыр, қайырымды, мейірімді,
айлалы.
- Адамның жақсы
қасиеттері туралы қандай мақал - мәтелдер
білесіңдер?
|
Оқулық,
мәтіндер.
|
Ортасы
10
минут
|
Қолдану
«Керқұла атты Кендебай»
ертегісі. Кендебайдың
ерліктері
Оқулықтағы тапсырмаларды
орындау
Ертегі мазмұны бойынша қате
орналасқан жоспар атауларын ретімен
орналастыр.
Кендебай мен жетім
бала
Керқұланың
тағдыры
Кендебайдың дүниеге
келуі
Хан
бұйрығы
Баланың ата-анасымен
қауышуы
Кендебайдың бұйрықты
орындауы
Кендебайдың аралға
баруы
Кендебайдың биені
күзетуі
Кендебай мен ханның бір-біріне
қойған шарты
Керқұла атты Кендебай батырдың
елі.
Талдау
«Ыстық
орындық» орындық
әдісі
(Бір оқушы алдыңғы жақта,
орындықтар оны айнала қоршай
орналастырылады.
Жаттығудың
сипаттамасы:
Б ір оқушы алға
шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап
береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір
пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей
алады.
Шығармашылыққа
тапсырма:
1-топ: ас, ат, қыз, көр, той
сөздерінің мағынасын түсіндіріп, қандай сөз болатынын
айт.
2-топ: төбелері көкке жету,
құралайды көзінен тигізген, көз жасын көл қылу сияқты тіркестердің
мағынасын ашу
3-топ: Бұл ертегі неліктен
қиял - ғажайып ертегіге жатады?(өз ойыңды
дәлелде)
|
Оқулық,қабырғаға
ілінген ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер
«Ыстық
орындық» орындық әдісі, сұрақтар,
орындық.
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
« Қыдырып
қайтайық!»
би
билеу
|
Оқушылар би билеп сергіп
қалады.
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
10
минут
|
Синтез
1. «Керқұла атты Кендебай»
ертегісі ертегінің ұнаған жері туралы шығарма
жазыңдар.
2. «Керқұла атты Кендебай»
ертегі кейіпкерлерінің суретін салыңдар.
Кендебайдың ерліктері туралы
айтып беріңіз.
1-қатар: Кендебайға
ұқсағың келеме? қай қасиеті көбірек
ұнады?
2-қатар:Қазіргі
жастар бойынан осындай қасиеттер кездесе
ме?
2-қатар: Сен осы ертегіге
қандай өзгеріс енгізер
дедің?
|
Оқулық,
дәптер
|
Бағалау
5
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
|
Кері байланыс
кемесі
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
«Кері байланыс
кемесі»
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
Байланыс
Оқушылар мұғаліммен біріге
отырып жаңа сабақты түсінуге әрекет етеді. Оқушылармен өзара
қарым-қатынасын нығайтады. Топтың ережесін сақтайды. Тілдік
дағдылары қалыптасады.
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ /
оқу
мақсаттары
шынайы
ма?
Бүгін
оқушылар
не
білді?
Сыныптағы
ахуал
қандай
болды?
Мен
жоспарлаған
саралау
шаралары
тиімді болды
ма?
Мен
берілген
уақыт
ішінде
үлгердім бе?
Мен
өз
жоспарыма
қандай
түзетулер
енгіздім
жəне
неліктен?
|
Бүгінгі сабақта
оқушыларды кәмпиттер арқылы көңіл-күйлерін көтере алдым,-деп
ойлаймын. «Сақина салмақ» ойыны арқылы оқушылар тек қана ойнап
қойған жоқ, сонымен бірге жаңа білімді меңгере алды,-деп ойлаймын.
Оқушылар постер құру кезінде өз пікірлерін, ойларын ортаға сала
отырып бірлесе жұмыс жасады. Тақырыпты талдау барысында маған
«Ыстық орындық» әдісі тиімді бола білді. Балалар өздерін ыстық
орындықта отырғандай күйде
болды.
Сабақ барысында сергіту
жаттығуын жасату балаларды шаршатпайды. «Кері байланыс» кемесі
оқушыларды қызықтырды. Балалар сабаққа белсене қатысты.
Тапсырмаларды орындауда оқушыларға әлі де уақытты үнемдеу керек
екенін ескерттім.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе
табысты болды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1: «Ыстық
орындық»
2: «Сақина
салмақ»
Қандай екі нəрсе
сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1: «Кері
байланыс»
2: «Өзіндік
бағалау»
Сабақ барысында мен
сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|