Материалдар / Ашық сабақ "Керқұла атты Кендебай" ертегісі

Ашық сабақ "Керқұла атты Кендебай" ертегісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұсынып отырған Ашық сабағым «Тізбектелген сабақтар топтамасы» бойынша 5-сыныптың «Қазақ әдебиеті» пәнінің «Керқұла атты Кендебай» ертегісі. Бұл сабақтар «Кендебайдың өмірге келуі, Кендебайдың ерліктері, «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің көркемдік ерекшелігі атты 3тақырыпты қамтиды. Және әр сабаққа жазылған «Рефлекция» мен «Қорытынды бағамдауды» бірге ұсынып отырмын. Сабақтарды өту барысында әрбір сабаққа негізделген «Smart» мақсат, тапсырманы орындауда критерийлер көрсетілген. Сабақ тиімді болуы үшін, балалардың жас ерекшеліктері мен қабілеттерін ашу үшін, топта жұмыс жасау, өзін-өзі бағалай білуді үйрету мақсатында әр түрлі әдіс-тәсілдерді қолданып оырмын. «Ыстық орындық», «Ақылдының алты қалпағы», «Жариялау» әдістерін қолдандым.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
2763
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: «Керқұла атты Кендебай» ертегісі. Кендебайдың ерліктеріМұғалімнің аты-жөні: Жәмәли Жазира ӘбдімұхаметқызыКүні: 8.09.2017
СЫНЫП: 5

Қатысқан оқушылар саны: 17

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттарыкөркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. (5.Т/Ж3)
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттіліккейіпкерлер портреті

РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Алдыңғы оқу«Кендебайдың өмірге келуі
Сабақтың жоспары
Жоспарланған уақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минутБағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.

1-топ «Сары кәмпиттер»2-топ «Көк кәмпиттер»3-топ «Қызыл кәмпиттер»





Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын.
Жаңа білім10 минут











Білу және түсінуБерілген мәтіндерді балалар оқып алады.ВИДЕОЖАЗБА ТАМАШАЛАУ «Сақина салмақ ойыны»Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгіінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді?Батырлар туралы қандай қазақ ертегілерін білесіңдер?Ертедегі қазақ батырларын айтып бер.Кендебай батыр туралы оқыдыдар ма?Топтастыру стратегиясы. Кендебай бойында қандай жақсы қасиеттер бар?Кендебай – адал, жанашыр, қайырымды, мейірімді, айлалы.- Адамның жақсы қасиеттері туралы қандай мақал - мәтелдер білесіңдер?

























Оқулық,мәтіндер.
Ортасы 10 минут











Қолдану «Керқұла атты Кендебай» ертегісі. Кендебайдың ерліктеріОқулықтағы тапсырмаларды орындауЕртегі мазмұны бойынша қате орналасқан жоспар атауларын ретімен орналастыр.Кендебай мен жетім балаКерқұланың тағдырыКендебайдың дүниеге келуіХан бұйрығыБаланың ата-анасымен қауышуыКендебайдың бұйрықты орындауыКендебайдың аралға баруыКендебайдың биені күзетуіКендебай мен ханның бір-біріне қойған шартыКерқұла атты Кендебай батырдың елі.Талдау«Ыстық орындық» орындық әдісі(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.Жаттығудың сипаттамасы:

Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.Шығармашылыққа тапсырма:1-топ: ас, ат, қыз, көр, той сөздерінің мағынасын түсіндіріп, қандай сөз болатынын айт.2-топ: төбелері көкке жету, құралайды көзінен тигізген, көз жасын көл қылу сияқты тіркестердің мағынасын ашу3-топ: Бұл ертегі неліктен қиял - ғажайып ертегіге жатады?(өз ойыңды дәлелде)
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.
Сергіту сәті2 минут«Қыдырып қайтайық!» би билеу

Оқушылар би билеп сергіп қалады.
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минутСинтез 1. «Керқұла атты Кендебай» ертегісі ертегінің ұнаған жері туралы шығарма жазыңдар.2. «Керқұла атты Кендебай» ертегі кейіпкерлерінің суретін салыңдар.Кендебайдың ерліктері туралы айтып беріңіз.1-қатар: Кендебайға ұқсағың келеме? қай қасиеті көбірек ұнады?2-қатар:Қазіргі жастар бойынан осындай қасиеттер кездесе ме?2-қатар: Сен осы ертегіге қандай өзгеріс енгізер дедің?

Оқулық, дәптер

Бағалау

5 минут











Кері байланыс3 минут
Кері байланыс кемесі
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?«Кері байланыс кемесі»Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыБайланысОқушылар мұғаліммен біріге отырып жаңа сабақты түсінуге әрекет етеді. Оқушылармен өзара қарым-қатынасын нығайтады. Топтың ережесін сақтайды. Тілдік дағдылары қалыптасады.
  • РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?

    Бүгінгі сабақта оқушыларды кәмпиттер арқылы көңіл-күйлерін көтере алдым,-деп ойлаймын. «Сақина салмақ» ойыны арқылы оқушылар тек қана ойнап қойған жоқ, сонымен бірге жаңа білімді меңгере алды,-деп ойлаймын. Оқушылар постер құру кезінде өз пікірлерін, ойларын ортаға сала отырып бірлесе жұмыс жасады. Тақырыпты талдау барысында маған «Ыстық орындық» әдісі тиімді бола білді. Балалар өздерін ыстық орындықта отырғандай күйде болды. Сабақ барысында сергіту жаттығуын жасату балаларды шаршатпайды. «Кері байланыс» кемесі оқушыларды қызықтырды. Балалар сабаққа белсене қатысты. Тапсырмаларды орындауда оқушыларға әлі де уақытты үнемдеу керек екенін ескерттім.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: «Ыстық орындық»2: «Сақина салмақ»Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: «Кері байланыс»2: «Өзіндік бағалау»Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ