Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Геометрия | Мектеп: Жезқазған қаласындағы "Қ.И. Сәтбаев атындағы №7 мектеп-лицейі" |
Күні: 19.01. 2019 ж. | Мұғалімнің аты-жөні: Жакупбекова Г.М. |
Сынып: 5 Д | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Сиқырлы фигуралар |
Сабақ мақсаты | - есеп шартын түсіну және соған сәйкес әрекет ету;- шаршының периметрі мен ауданын есептей білу;- шығармашылық ойлай алу. |
Бағалау критерийі | фигураларды анықтай алады;шаршының периметрі мен ауданының формуласын біледі, есептей алады;шығармашылық ойлай отырып, өз идеяларын жүзеге асырады |
Тілдік мақсаттар
| Оқытудағы тілдік мақсаттар: логикалық тапсырма шартын түсінуПәнге қатысты сөздік қор мен терминдер"үшбұрыш", "фигура", "периметр", "аудан", "Эйлер графтары"
|
Құндылықтарға баулу
| «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» мақаласы арқылы құндылықтар жүйесінде білімді бәрінен биік қоюға баулу |
Пәнаралық байланыс | Тапсырмалар негізінде тарихпен |
Алдыңғы білім
| Шаршының ауданы, периметрі |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
| Ресурстар |
Сабақтың басы5 мин | Ұйымдастыру кезеңі: оқушы зейінін шоғырландыру. Ширату жаттығуы: "Боди-арт"әдісі арқылы соңғы оқушыдан бастап әрбір оқушы алдыңғы оқушының арқасына геометриялық фигураның суретін салады. Алдыңғы мен соңғы оқушы салыстырылады. Кімнен қате кеткені анықталады. Тапсырмаға байланысты бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
|
Сабақтың ортасы
5 мин
2 мин
8 мин
4 мин
5 мин
5 мин | 1-тапсырма. Суретте қанша үшбұрыш бар?
/18/
(Ж) «Ойлан-бөліс» әдісі жұпта оқушылардың тапсырманы талдай отырып бірлесе орындауына негізделген.
ҚБ: "Жұлдызша" әдісімен жұптар бірін-бірі бағалайды, алған жұлдызшаларының көлеміне байланысты.
2-тапсырма. Суретте пәтердің сызбасы кескінделген. Әр бөлме нөмірленген шаршы кескінде. Р1= 20 см, Р2= 12 см,а) Р3= ?ә) Р4= ?б) пәтердің ауданы қанша?
(Т) "Галереяны шарлау" әдісі. Талқыланған есепке дайындалған постер бойынша қорытынды жұмыс ұсыну, идеяларын қорғау.
ҚБ: "Пікір алмасу"әдісі. Топтар жұмыстармен танысады, бағалау өлшемдері бойынша бағалап, пікірлерін стикерлерге жазып жапсырады. Сыныптастарының пікірін сараптайды, талқылайды, сұрақтарға жауап береді және қорытынды жасайды.
(ЖК) 3-тапсырма. Сызықтың әрбір бөлігі бір рет қана сызылып, қарындаш қағаз бетінен ажыратылмай, үздіксіз сызылатын графтар Эйлер графтары деп аталады. Эйлер графтарын үздіксіз сызғанда: 1) қарындаш қағаз бетінен ажыратылмау керек;2) сызықтың әрбір бөлігі бір рет қана сызылу керек.Фигураны дәптерлеріңе қарындашты қағаз бетінен ажыратпай, үздіксіз сызып көшіріңдер.
ҚБ: "Жұлдызша" әдісімен оқушы өзін-өзі бағалайды,
(Т) 4-тапсырма. Танграм ойыны. Жеті жазық фигурадан адам, жануарлар, түрлі заттар құрастыратын басқатырғыш.ҚБ: "Жұлдызша" әдісімен топтар жасаған заттарының сапасына, санына байланысты жұлдызша береді.
| СуретЖұлдызша
Сурет
слайдЖұлдызша
Фигуралар қиындысыЖұлдызша
|
Сабақтың соңы3 мин
3 мин | Геометриялық фигуралардан құрастырылып жасалған қандай мемлекеттік маңызы бар эмблеманы білесіңдер?Жауап:
2017 жылғы 12 сәуірде Мемлекет басшысы Н.Ә. Назарбаев «Болашаққа бағдар: рухани жаңғырту» атты мақаласын жариялап, онда қоғамдық сананы жаңғыртудың нақты бағыттарын айқындап берген. Білімнің салтанат құруы бағытында: "Табысты болудың ең іргелі, басты факторы білім екенін әркім терең түсінуі керек. Жастарымыз басымдық беретін межелердің қатарында білім әрдайым бірінші орында тұруы шарт. Себебі, құндылықтар жүйесінде білімді бәрінен биік қоятын ұлт қана табысқа жетеді"- деп атап көрсеткен.
Үйге тапсырма: "Таңғажайып фигуралар" тақырыбына реферат жазу.Рефлексия. «Бес саусақ» әдісіБас бармақ – өзімді қалай сезіндім?Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме?Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды?Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма?Кішкентай бөбек – бүгін не үйрендім?
|
слайд
Саусақ сызбасы |
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
1-тапсырманы орындауда "Қарқын" тәсілі арқылы көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі 2-тапсырма барысында "Диалог және қолдау көрсету" тәсілімен кейбір оқушыларға жан-жақты әрі нақты көмек беріледі.
| "Жұлдызша" әдісі"Пікір алмасу"
| Топқа бірігу барысында парталардың дұрыс қойылуы, оқушылардың орнының денсаулығына кедергі келтірмеуі.
|