Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Н.Айтұлы "Бәйтерек" поэмасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
4-сабақ.
Бөлім: |
4- бөлім.Мәңгілік Ел – мәңгілік мұрат |
Мұғалімнің аты-жөні: |
Аширмбетова Индира Дуйсенхуловна |
Күні: |
09.04.2024 |
Сыныбы: 9 б |
Қатысушылар саны: 13 Қатыспағандар саны:0 |
Сабақтың тақырыбы: |
Н. Айтұлы «Бәйтерек» поэмасы |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.6.2.1 – Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: «Бәйтерек» поэмасынан үзінділерді мәнерлеп оқиды.«Бәйтерек» поэмасының мазмұнын біледі. Көпшілік оқушылар үшін: «Бәйтерек» поэмасынан үзінділерді жатқа айтады. «Бәйтерек» поэмасының мазмұнын біледі Кейбір оқушылар үшін: Поэманың идеясына жан-жақты талдау жасайды.Поэманың мазмұнын сыни тұрғыдан салыстырып, бағалайды. |
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Ынтымақтас- тық атмосферасын қалыптастыру-да шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Оқушыларды топтарға біріктіру. Үй тапсырмасын сұрау: Үйге поэмадағы кейіпкерлер бейнесін ашу берілген. «Кезекші микрофон» әдісі арқылы сұрау |
Топқа Н.Айтұлының поэмаларының, өлеңдерінің,кітаптарының атын жазылған қима қағаздарды тарату арқылы. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы поэмалары,өлеңдерң, кітаптары болып 3 топқа бірігеді. 1 топ: Бәйтерек 2 топ: Отан 3 топ: Қаламсап |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері Кітап, дәптер, ққима қағаздар топтамасы |
|||
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында оқушыларға видеоролик көрсетіледі. Оқушылар өз ойларымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бұл бейне материалдың сабағымызға қатысы бар ма? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
тапсырма: Поэма сюжеті бойынша оқушыларға сұрақ қойылады. |
1.Поэмаға қандай мәселе арқау болған? 2.Шығарма идеясына тән кейіпкерлер кімдер? 3.Поэманың негізгі сюжеті не туралы? 4.«Бәйтерек» поэмасын оқығанда өмірімзге қажетті қандай мағұлмат алдық? 5.Автор жырлаған Бәйтерек пен Елордадағы «Бәйтерек» монументінің мазмұндық байланысы бар ма? |
Дескриптор: Жалпы - 2 балл. -Сұрақтарға жауап береді. -Өнер не үшін қажет ойларын айтады. |
|
|||
|
тапсырма: Сыртқы композиция компоненттерін анықтау Поэма неше бөліктен тұрады? Әр бөлікке қандай тақырып қояр едіңіз? |
Поэма бөліктері жайында өз ойларын жеткізеді. |
Дескриптор: Жалпы – 2 балл. Поэма бөліктерін талдау |
Үлестірмелі қағаз, қалам |
|||
|
тапсырма: “Дейін -қазір -кейін” кестесін өлең жолдарымен сәйкестендіру тапсырма: Поэмаға сюжеттік-композициялық талдау жасау |
. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа Жалпы - 2 балл. |
|
|||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Рефлексия Бүгінгі сабақ несімен ұнады? Оқу мақсатына жеттім деп ойлайсыз ба? Қай тапсырма сізге көбірек ұнады? Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстып, баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп бағалайды Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
. |
|
|||
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
||||
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. «Жапондық бағалау» әдісі 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|
||||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|