Сабақ: әдебиет | Мектеп: «Базылбек Ахметов атындағы орта мектеп» КММ |
Күні: | Мұғалімнің есімі: Мамиева Сандуғаш Катиетолдановна |
Сынып: 7-А | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны |
Сабақ тақырыбы: | М.Әуезов «Көксерек» |
Сабақ негізделген оқу мақсаты: | Жазушының аң мен адам арасындағы тартыс арқылы тіршілік үшін күрестің маңызды екенін түсінеді, өмірде қолданады |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Жазушының аң мен адам арасындағы тартыс арқылы тіршілік үшін күрестің маңызды екенін түсінеді |
| Оқушылардың басым бөлігі: Әңгіме мазмұнын жеткізеді, кейіпкерлерге талдау жасайды. |
| Кейбір оқушылар: Мәтіннің идеясын өмірмен байланыстырады, мәтінге талдау жасайды. |
Жоспар: |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Басталуы10 минут | Ынтымақтастық атмосфераны орнату (Сәлемдесу)«Қарлы кесек» ойыны (Құрмаш, Аққасқа, Көксерек, Бейсембай, Қасен, Жұмаш, Әжесі, Қара ала төбет)“Қайталау – оқу анасы”“1 сөйлем” әдісі Шығарманың авторы кім?Шығарманың жазылу себебі?Оқиғаның басталауы?Оқиғаның байланысы?Оқиғаның дамуы?Оқиғаның шиеленісуі?Оқиғаның шарықтау шегі?Оқиғаның шешімі? |
|
Ортасыминут | “Көксерек” фильмінен үзінді“Зерделі сұрақ, ұтымды жауап” әдісіӘңгіме тек Көксерек айналасында ғана ма?Әңгіме арқылы басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсы?Адамдардың іс-әрекетін ақтауға бола ма?Көксерек адамдар арасына неге сіңісіп кете алмады?Құрмаштың қайғылы тағдырының себебі неде?“Табиғат - күллі тіршілік атаулының құтты қоңыс мекені, алтын ұя, тал бесігі” осы сөзді естігенде не туралы ойлаймыз? (Оқушылардың жауаптары)“Ойлан, жұптас, талқыла”І жұп“Қос жазба күнделігі” әдісі«Көксерек» - «Аққасқа» салыстыру ІІ жұп“Ақыл картасы” әдісі Адам – Табиғат – Қасқыр (Пікір - дәлел)ІІІ жұп“Т кестесі” әдісіКөксеректің ауылдағы өмірімен түздегі өмірің салыстыруІV жұп“Венн диаграммасы”Адамдар мен қасқырлардың іс-әрекеттерің салыстыру және қандай байланыс бар екенін анықтауБАҒАЛАУ: 2-жұп – 1-жұпты3-жұп – 2-жұпты4-жұп – 3-жұпты1-жұп – 4-жұпты“Кім? Қашан? Қайда?” әдісі І топ Семантикалық картаны толтыруІІ топ мәтінмен жұмыс, қажетті сөздерді орнына мәтін мазмұнына сәйкес қою“Шал” фильмінен үзінді«Өз ойынды тізбекте...» әдісіІ топ «Көксерек» пен «Шал» венн диаграммасына салыстыруІІ топ «Фишбоун» әдісі арқылы Табиғатқа шабуыл жасау, оның тылсым тыныштығын бұзу мәселесіне қалай қарайсыңдар? Пікір, дәлел, қорытынды. | «Көксерек» фильмінен үзінді
«Шал» фильмінен үзінді |
Аяқталуы 10 минут | “5 жолды өлең” әдісі І топ «Қасқыр»ІІ топ «Аңшы» сөзіне өлең құрастыруЗат есім2 сын есім3 етістікСинонимСөйлемБағалау «INSERT» әдісіНені білдім? Нені білмедім? Не білгім келеді? Үйге тапсырма: «Егер мен автор болсам...» әңгімені қалай аяқтар едім ой толғау жазуТоп басшыларының қорытынды бағасыМұғалімнің қорытынды бағасы. |
|
Қосымша ақпарат: «Көксерек» фильмінің түсірілуі, фильмге түскен авторлар туралы мағлұмат. |
Саралау – сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Жұптық тапсырмалар оқушылардың деңгейіне байланысты. Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырудағы ұтымды мысалдар келтіру. | Бағалау – Оқушылардың үйренген тексеруді қалай жоспарлайсыз? Әр тапсырма сайын критерийлер арқылы жеткен деңгейіне қарай«Тіршілік иесінің өмір сүруге құқы бар» деген сөздің мағынасын түсінгенін бағалау. | Пән аралық байланыс: қазақ тілі, география, биологияҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ мен байланыс слайд Құндылықтармен байланыс: тылсым тіршілік, аңшылық. |
Рефлексия:Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болады? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен. |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|