Материалдар / Ашық сабақ ҚМЖ "Көксерек" 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ ҚМЖ "Көксерек" 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мұғалімге арналған, жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша жасалған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Сәуір 2018
719
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: әдебиет

Мектеп: «Базылбек Ахметов атындағы орта мектеп» КММ

Күні:

Мұғалімнің есімі: Мамиева Сандуғаш Катиетолдановна

Сынып: 7-А

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны

Сабақ тақырыбы:

М.Әуезов «Көксерек»

Сабақ негізделген оқу мақсаты:

Жазушының аң мен адам арасындағы тартыс арқылы тіршілік үшін күрестің маңызды екенін түсінеді, өмірде қолданады

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Жазушының аң мен адам арасындағы тартыс арқылы тіршілік үшін күрестің маңызды екенін түсінеді

Оқушылардың басым бөлігі: Әңгіме мазмұнын жеткізеді, кейіпкерлерге талдау жасайды.

Кейбір оқушылар: Мәтіннің идеясын өмірмен байланыстырады, мәтінге талдау жасайды.

Жоспар:

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

10 минут

Ынтымақтастық атмосфераны орнату (Сәлемдесу)

«Қарлы кесек» ойыны

(Құрмаш, Аққасқа, Көксерек, Бейсембай, Қасен, Жұмаш, Әжесі, Қара ала төбет)

Қайталау – оқу анасы”

1 сөйлем” әдісі

  1. Шығарманың авторы кім?

  2. Шығарманың жазылу себебі?

  3. Оқиғаның басталауы?

  4. Оқиғаның байланысы?

  5. Оқиғаның дамуы?

  6. Оқиғаның шиеленісуі?

  7. Оқиғаның шарықтау шегі?

  8. Оқиғаның шешімі?


Ортасы

  1. минут

Көксерек” фильмінен үзінді

Зерделі сұрақ, ұтымды жауап” әдісі

  1. Әңгіме тек Көксерек айналасында ғана ма?

  2. Әңгіме арқылы басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсы?

  3. Адамдардың іс-әрекетін ақтауға бола ма?

  4. Көксерек адамдар арасына неге сіңісіп кете алмады?

  5. Құрмаштың қайғылы тағдырының себебі неде?

Табиғат - күллі тіршілік атаулының құтты қоңыс мекені, алтын ұя, тал бесігі” осы сөзді естігенде не туралы ойлаймыз? (Оқушылардың жауаптары)

Ойлан, жұптас, талқыла”

І жұп

Қос жазба күнделігі” әдісі

«Көксерек» - «Аққасқа» салыстыру

ІІ жұп

Ақыл картасы” әдісі

Адам – Табиғат – Қасқыр (Пікір - дәлел)

ІІІ жұп

Т кестесі” әдісі

Көксеректің ауылдағы өмірімен түздегі өмірің салыстыру

ІV жұп

Венн диаграммасы”

Адамдар мен қасқырлардың іс-әрекеттерің салыстыру және қандай байланыс бар екенін анықтау

БАҒАЛАУ:

2-жұп – 1-жұпты

3-жұп – 2-жұпты

4-жұп – 3-жұпты

1-жұп – 4-жұпты

Кім? Қашан? Қайда?” әдісі

І топ Семантикалық картаны толтыру

ІІ топ мәтінмен жұмыс, қажетті сөздерді орнына мәтін мазмұнына сәйкес қою

Шал” фильмінен үзінді

«Өз ойынды тізбекте...» әдісі

І топ «Көксерек» пен «Шал» венн диаграммасына салыстыру

ІІ топ «Фишбоун» әдісі арқылы Табиғатқа шабуыл жасау, оның тылсым тыныштығын бұзу мәселесіне қалай қарайсыңдар? Пікір, дәлел, қорытынды.

«Көксерек» фильмінен үзінді






























«Шал» фильмінен үзінді

Аяқталуы

10 минут

5 жолды өлең” әдісі

І топ «Қасқыр»

ІІ топ «Аңшы» сөзіне өлең құрастыру

  1. Зат есім

  2. 2 сын есім

  3. 3 етістік

  4. Синоним

  5. Сөйлем

Бағалау

«INSERT» әдісі

Нені білдім? Нені білмедім? Не білгім келеді?

Үйге тапсырма: «Егер мен автор болсам...» әңгімені қалай аяқтар едім ой толғау жазу

Топ басшыларының қорытынды бағасы

Мұғалімнің қорытынды бағасы.



Қосымша ақпарат: «Көксерек» фильмінің түсірілуі, фильмге түскен авторлар туралы мағлұмат.

Саралау – сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Жұптық тапсырмалар оқушылардың деңгейіне байланысты. Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырудағы ұтымды мысалдар келтіру.

Бағалау – Оқушылардың үйренген тексеруді қалай жоспарлайсыз? Әр тапсырма сайын критерийлер арқылы жеткен деңгейіне қарай

«Тіршілік иесінің өмір сүруге құқы бар» деген сөздің мағынасын түсінгенін бағалау.

Пән аралық байланыс: қазақ тілі, география, биология

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері.

АКТ мен байланыс слайд

Құндылықтармен байланыс: тылсым тіршілік, аңшылық.

Рефлексия:Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болады? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен.














Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.



2.



Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.



2.



Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!