Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Қобыланды батыр" 5 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал жаңартылған бағдарлама бойынша 5 сыныптың казақ әдебиеті пәнінің "Таза мінсіз асыл сөз" бөлімінің "Қобыланды батыр" жыры тақырыбына құрылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
831
4 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары 5-сынып
Бөлімнің атауы: 1-бөлім:Таза,мінсіз асыл сөз | Мектеп: А.Байтұрсынов атындағы №20-орта мектеп | |
Күні: 16 маусым 2017 жыл | Мұғалімнің аты-жөні:М.Т.Касенова | |
Сынып: 5.А/И3 Пәні: қазақ әдебиеті | Қатысқандар: 26 | Қатыспағандар:Жоқ |
Сабақтың тақырыбы | 1-тоқсан «Қобыланды батыр»жыры 3-сабақ | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.А/И3.Шығармадағы тілдік бейнелеу,суреттеу құралдарының(теңеу,эпитет,әсірелеу,өлең құрылысы ) мағынасын анықтау | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: Көркемдегіш құралдарды (теңеу,эпитет,әсірелеу,өлең құрылысы )біледі,түсінеді. | |
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Шығарманың тілдік бейнесін суреттеу құралдары(теңеу,эпитет,әсірелеу,өлең құрылысы )арқылы анықтай алады. | ||
Кейбір оқушылар орындай алады:Көркемдегіш құралдарды қолданып өздігінен эссе жаза алады. | ||
Бағалау критерийі | -Суреттеу құралдарын біледі.-Көркемдегіш құралға қатысты шығармадан дәлелдер келтіре алады.-Шығармадағы 4 көркемдегіш құралды анықтап,қызметіне талдау жасай алады.-Суреттеу құралдарының мағынасын түсіндіре алады. | |
Тілдік мақсат | Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:теңеу( айдай сұл)у,эпитет(балбырап піскен қызыл алма),әсірелеу(жоғарғы ерні көк тіреп),өлең құрылысы(тармақ,бунақ,буын,ұйқас т.б) | |
Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:Менің ойымша;пікіріме мынадай дәлелдер келтіремін;оның мынадай себептері бар;себебін былай түсіндіремін; | ||
Құндылықтарға баулу | ||
Пәнаралық байланыс | Тарих, қазақ тілі | |
АКТ –ны қолдану дағды-ы | Таныстырылым | |
Алдыңғы білім | Алдыңғы сабақта оқушылар көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашқан. | |
Жоспар | ||
Жоспарланған Уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы5 мин | Қызығушылықты ояту. . Оқушылар теңеу,эпитет,әсірелеу,өлең құрылысы сынды сөздер арқылы топқа бөлінеді.«Ой тастау» әдісі.5 минМұғалім жырдан Тайбурылдың шабысынан үзіндіні жатқа оқиды.-Тайбурылдың шабысын сипаттаған үзіндіні тыңдағанда қандай әсер алдың?-Қандай ерекшелік байқадың?-Көркемдік тәсіл көрініс тапқан? Кімдер белсенді қатысты Жарайсыңдар!Спикерлер ерекше жауап бергендерге жебелер таратады. Әр топ өз атауларына байланысты қорытынды шығарып,оқу,сабақ мақсатын,бағалау критерийлерін анықтайдыБағалау критерийі . Ұсынылған тақырыпта сұрақ жауап үрдісіне белсене қатысады.Мұғалімнің қорытынды сөзі: Тайбурылдың жүйріктігін суреттеуде әдеби-теориялық ұғым әсірелеу әдісі қолданылған. | Таныстырылым Жебе |
Сабақтың ортасы 10 мин 10 мин 3 мин 12 мин | Мағынаны тану 1-тапсырма : Жұптық жұмысОқушыларға теңеу,эпитет,әсірелеу,өлең құрылысы туралы қысқаша теориялық мәлімет және мысалдар таратылады.Олар жұпта оқып, талқылап,ой бөліседі.Түсінгендерін ортаға салады.Топтан 3оқушы шығып,3 топқа барып өз суреттеу құралынның теориялық мәліметін түсіндіріп келеді.Барлық топтар өз тәсілдерінің теориясы және жасалу жолымен бөліседі.Мұғалімнің ауызша бағалауыБағалау критерийі . Суреттеу құралдарын біледі,түсінеді. Кімге жебелер беруге болады?Спикерлер ерекше жауап бергендерге жебелер таратады.Мұғалімнің қорытынды сөзі: Суреттеу құралдарына теңеу,эпитет,әсірелеу,өлең құрылысы т.б жатады. 2-тапсырма:Әр топ жырдан өздеріне берілген суреттеу құралдарын тауып,кестеге толтырады.Сынып алдында топпен жұмыстарын қорғайды. Топтар бір-бірлерін өзара бағалайды. (топтық бағалау)Бағалау критерийі - Жырдағы көркемдегіш құралдарды табады;-Түрін ажыратады;-Қандай мақсатта қолданылатынын анықтайды;Кімге жебелер беруге болады?Спикерлер ерекше жауап бергендерге жебелер таратадыМұғалімнің қорытынды сөзі: Жырда көркемдегіш тәсілдер орынды қолданылған.3-тапсырма:Шығармашылық тапсырма(саралау ) Берілген үзіндіні көркемдік құралдарды пайдалана отырып,4 жолдық ұйқаспен толықтырыңыз:1.Бір шауып,бір желеді, Құбылып ойнап жер басып2. Арандай аузын ашады, Аяғын топ-топ басады. 3. Құла мидай шөлдерден, Адам жүрмес жерлерден 4. Табаны жерге тимеді, Көлденең жатқан көктасты Оқушылар өлең ұйқасын сақтай отырып аяқтайды.Сағат тілімен жұмыстарын бір-бірлеріне береді. Бағалау критерийі Әр топ бірін-бірі бағалайды;Суреттеу құралдарын орынды қолданады;Ұйқасты сақтай алады; (саралау) Кімге жұлдыз беруге болады?Мұғалімнің қорытынды сөзі: Қобыланды батыр жырының тілі-көркемдік құралға бай(саралайды)Абайдың өлеңімен қорытындылау«Өткірдің жүзі,кестенің бізі өрнегін сендей сала алмас» | Таратпа материалдар Жебе Таратпа материалдар Жебе Таратпа материалдар |
Сабақтың соңы 5 мин | Рефлексия. 1 Сен бүгінгі сабақтан нені үйрендім деп ойлайсың?2 Алдағы уақытта нені дамыту қажет деп ойлайсың?3 Мұғалімге қандай ұсыныс тастар едің? Кері байланысТаудың шыңына шықтым Таудың ортасында жүрмін Таудың етегінде жүрмін Үйге тапсырма:. Суреттеу құралдарын пайдаланып «Ерлігі еліне арналған...»деген тақырыпта эссе жазып келу. | «Жетістік шыңы» |
Қосымша мәлімет | ||
Дифференциация – қалай жүзеге асырылды. Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?.......жебе беру арқылы .......тілдік мақсатта пәнге қатысты лексиканы қолдану арқылы............................. Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз? Саралау тапсырмасында өлең құрап, шығармашылық қабілет танытқан оқушыларды«Мың бала» ғылыми-зерттеу үйірмесіне шақырамын. | Бағалау.Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау критерийлері арқылы -жебелер тарату; -жұп-жұптарды бағалау; -топ-топтарды бағалау; - бірін-бірі бағалау; | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау;Өмір қауіпсіздік ережелерін сақтауда оқушыларға қолдау және үлгермеген жағдайда көмек көрсету. |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге? | Бұл бөлімді сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін қолданыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):1.2.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)