Материалдар / Ашық сабақ "Қобыланды батыр" 5 сынып

Ашық сабақ "Қобыланды батыр" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал жаңартылған бағдарлама бойынша 5 сыныптың казақ әдебиеті пәнінің "Таза мінсіз асыл сөз" бөлімінің "Қобыланды батыр" жыры тақырыбына құрылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
831
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары 5-сынып
Бөлімнің атауы: 1-бөлім:Таза,мінсіз асыл сөзМектеп: А.Байтұрсынов атындағы №20-орта мектеп
Күні: 16 маусым 2017 жыл

Мұғалімнің аты-жөні:М.Т.Касенова
Сынып: 5.А/И3 Пәні: қазақ әдебиетіҚатысқандар: 26Қатыспағандар:Жоқ
Сабақтың тақырыбы1-тоқсан «Қобыланды батыр»жыры 3-сабақ
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.А/И3.Шығармадағы тілдік бейнелеу,суреттеу құралдарының(теңеу,эпитет,әсірелеу,өлең құрылысы ) мағынасын анықтау
Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады: Көркемдегіш құралдарды (теңеу,эпитет,әсірелеу,өлең құрылысы )біледі,түсінеді.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Шығарманың тілдік бейнесін суреттеу құралдары(теңеу,эпитет,әсірелеу,өлең құрылысы )арқылы анықтай алады.


Кейбір оқушылар орындай алады:Көркемдегіш құралдарды қолданып өздігінен эссе жаза алады.
Бағалау критерийі

-Суреттеу құралдарын біледі.-Көркемдегіш құралға қатысты шығармадан дәлелдер келтіре алады.-Шығармадағы 4 көркемдегіш құралды анықтап,қызметіне талдау жасай алады.-Суреттеу құралдарының мағынасын түсіндіре алады.
Тілдік мақсатПәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:теңеу( айдай сұл)у,эпитет(балбырап піскен қызыл алма),әсірелеу(жоғарғы ерні көк тіреп),өлең құрылысы(тармақ,бунақ,буын,ұйқас т.б)



Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:Менің ойымша;пікіріме мынадай дәлелдер келтіремін;оның мынадай себептері бар;себебін былай түсіндіремін;
Құндылықтарға баулу
  • Жыр мәнмәтіні негізінде патриоттық сезімдерін ояту
  • ынтымақтастық: бір-бірін қолдау, өзгенің пікірін сыйлау
  • жұптық және топтық жұмыстар орындау барысында өзіне және айналадағы адамдарға деген құрмет;
  • өз пікірін білдіру барысындағы ашықтық;
  • Шығармашылықпен және сын тұрғысынан ойлайды,
  • жазады
    Пәнаралық байланысТарих, қазақ тілі
    АКТ –ны қолдану дағды-ыТаныстырылым
    Алдыңғы білімАлдыңғы сабақта оқушылар көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашқан.




    Жоспар
    Жоспарланған УақытЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы5 мин

    Қызығушылықты ояту. . Оқушылар теңеу,эпитет,әсірелеу,өлең құрылысы сынды сөздер арқылы топқа бөлінеді.«Ой тастау» әдісі.5 минМұғалім жырдан Тайбурылдың шабысынан үзіндіні жатқа оқиды.-Тайбурылдың шабысын сипаттаған үзіндіні тыңдағанда қандай әсер алдың?-Қандай ерекшелік байқадың?-Көркемдік тәсіл көрініс тапқан? Кімдер белсенді қатысты Жарайсыңдар!Спикерлер ерекше жауап бергендерге жебелер таратады. Әр топ өз атауларына байланысты қорытынды шығарып,оқу,сабақ мақсатын,бағалау критерийлерін анықтайдыБағалау критерийі . Ұсынылған тақырыпта сұрақ жауап үрдісіне белсене қатысады.Мұғалімнің қорытынды сөзі: Тайбурылдың жүйріктігін суреттеуде әдеби-теориялық ұғым әсірелеу әдісі қолданылған.



    Таныстырылым













    Жебе
    Сабақтың ортасы



    10 мин



























    10 мин































    3 мин































    12 мин
    Мағынаны тану 1-тапсырма : Жұптық жұмысОқушыларға теңеу,эпитет,әсірелеу,өлең құрылысы туралы қысқаша теориялық мәлімет және мысалдар таратылады.Олар жұпта оқып, талқылап,ой бөліседі.Түсінгендерін ортаға салады.Топтан 3оқушы шығып,3 топқа барып өз суреттеу құралынның теориялық мәліметін түсіндіріп келеді.Барлық топтар өз тәсілдерінің теориясы және жасалу жолымен бөліседі.Мұғалімнің ауызша бағалауыБағалау критерийі . Суреттеу құралдарын біледі,түсінеді. Кімге жебелер беруге болады?Спикерлер ерекше жауап бергендерге жебелер таратады.Мұғалімнің қорытынды сөзі: Суреттеу құралдарына теңеу,эпитет,әсірелеу,өлең құрылысы т.б жатады.



    2-тапсырма:Әр топ жырдан өздеріне берілген суреттеу құралдарын тауып,кестеге толтырады.Сынып алдында топпен жұмыстарын қорғайды. Топтар бір-бірлерін өзара бағалайды. (топтық бағалау)Бағалау критерийі - Жырдағы көркемдегіш құралдарды табады;-Түрін ажыратады;-Қандай мақсатта қолданылатынын анықтайды;Кімге жебелер беруге болады?Спикерлер ерекше жауап бергендерге жебелер таратадыМұғалімнің қорытынды сөзі: Жырда көркемдегіш тәсілдер орынды қолданылған.3-тапсырма:Шығармашылық тапсырма(саралау ) Берілген үзіндіні көркемдік құралдарды пайдалана отырып,4 жолдық ұйқаспен толықтырыңыз:1.Бір шауып,бір желеді, Құбылып ойнап жер басып2. Арандай аузын ашады,

    Аяғын топ-топ басады.

    3. Құла мидай шөлдерден,

    Адам жүрмес жерлерден

    4. Табаны жерге тимеді, Көлденең жатқан көктасты

    Оқушылар өлең ұйқасын сақтай отырып аяқтайды.Сағат тілімен жұмыстарын бір-бірлеріне береді. Бағалау критерийі Әр топ бірін-бірі бағалайды;Суреттеу құралдарын орынды қолданады;Ұйқасты сақтай алады; (саралау) Кімге жұлдыз беруге болады?Мұғалімнің қорытынды сөзі: Қобыланды батыр жырының тілі-көркемдік құралға бай(саралайды)Абайдың өлеңімен қорытындылау«Өткірдің жүзі,кестенің бізі өрнегін сендей сала алмас»











    Таратпа материалдар







    Жебе











    Таратпа материалдар





























    Жебе















    Таратпа материалдар











    Сабақтың соңы



    5 мин









    Рефлексия. 1 Сен бүгінгі сабақтан нені үйрендім деп ойлайсың?2 Алдағы уақытта нені дамыту қажет деп ойлайсың?3 Мұғалімге қандай ұсыныс тастар едің?

    Кері байланысТаудың шыңына шықтым

    Таудың ортасында жүрмін

    Таудың етегінде жүрмін

    Үйге тапсырма:. Суреттеу құралдарын пайдаланып «Ерлігі еліне арналған...»деген тақырыпта эссе жазып келу.




    «Жетістік шыңы»
    Қосымша мәлімет
    Дифференциация – қалай жүзеге асырылды. Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?.......жебе беру арқылы .......тілдік мақсатта пәнге қатысты лексиканы қолдану арқылы............................. Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз? Саралау тапсырмасында өлең құрап, шығармашылық қабілет танытқан оқушыларды«Мың бала» ғылыми-зерттеу үйірмесіне шақырамын.Бағалау.Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау критерийлері арқылы -жебелер тарату; -жұп-жұптарды бағалау; -топ-топтарды бағалау; - бірін-бірі бағалау;

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау;Өмір қауіпсіздік ережелерін сақтауда оқушыларға қолдау және үлгермеген жағдайда көмек көрсету.

    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге?Бұл бөлімді сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін қолданыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


  • Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):1.2.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.2.

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ