Баланы тапсырманы орындауға
қызықтыру
(талпындыру)
|
Шаттық
шеңбер:
Кел, балалар,
күлейік, Күлкіменен
түлейік! Қабақ түйген не
керек, Көңілді боп
жүрейік!
Күз мезгілі туралы
әңгімелеу.
- Қазір жылдың қай
мезгілі? -Күз неше айдан тұрады? -Күзді неге «алтын күз»деп
атайды?
|
Балалар шаттық шеңберіне
тұрады.
Балалар сұрақтарға
жауап береді
|
Балаларды
ізденушілікке ұйымдастыру
|
Педагог балалардың құстар жайындағы білімдерін
тиянақтайды.
Балалармен достасып,
Бұрап қойған сағаттай,
Жазда бақты қорғайды. Айқайлайды таң атпай.
Күзде кетер қоштасып, (әтеш)
Кім біледі...(торғайды)
Балалар үй құстары мен жабайы құстарды сурет бойынша
салыстыра отырып,бір-бірінен ерекшеліктері жайында
әңгімелейді.Құстардың табиғатқа,адамға пайдасы туралы айта
келіп,
оларды құстарға қамқор болуға тәрбиелеу.Қолдарындағы табиғи
материалдардан әртүрлі құстарды жасауға болатындығы айтылады.Оларды
денесінің қандай мүшесін жасауға қолдануға болатындығы
сұралады.Педагог табиғи материалдарды бір-бірлеп көрсете
отырып,таныстырады(шырша бүрлері,өсімдік
тұқымдары,жаңғақтар,бұтақтар,әртүрлі кепкен жапырақтар,т.б.).Табиғи
материалдардан құрастырылған әртүрлі жұмыстардың үлгілерін
көрсетеді. Солардың ішінен құстардың дене құрылысына талдау
жасалады.Әліппе-дәптердегі құстарды жасау үлгісін балалармен бірге
талдай отырып,жұмыс жасауға бағыт-бағдар беріледі.Біріктіру
тәсілдерін көрсетеді.Құстардың дене бөліктерін бір-біріне біріктіру
үшін ермексазды пайдаланамыз;
-бас пен кеуде бөлігі-ермесаз;
-қанаты мен құйрығы,тұмсығы-шетеннің
қанатжапырақтары;
-мойны мен аяғы-бұтақтардан;
-көзі-жүзім дәні;
-айдары мен тұмсығы-қызыл түсті қатырмақағаздан;
-тұғыры-ермексаздан.
Ұсақ бөліктері ермексазға батырып кіргізу арқылы
орналастырылады.
Жұмыс дайын болған соң,бұл құстарға қандай қамқорлық
жасауға болатынын сұрайды.
Жауабы: «жем шашамыз,ұя
жасап,су береміз,т.б.» Қандай тыйым сөздер білесіңдер? «Құстың
ұясын бұзба», «Жұмыртқаны жарма».
|
Тәрбиешіні мұқият
тыңдайды.
Қайшы мен жұмыс ережесін еске
түсіреді
Әліппе-дәптермен жұмыс
жасайды
Сергіту сәтін
орындайды.
Балалар өз қалауы бойынша
құсты жасайды.
|
Рефлекция (орындаған
тапсырмалар негізінде қорытынды шығарып, кемшіліктерді
жою
|
Балалар жұмыстарының сапасы,ерекшелігі айтылып,жақсы
еңбектер мадақталады.
|
|