Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы:
Күні:
Сынып:
7
|
Мектеп: Северный орта
мектебі
Мұғалімнің
аты-жөні: Жумашева
Г
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
|
Бөлім
|
Қысым
|
Тақырып:
|
Қатынас
ыдыстар
|
Сабақтың
негізделген оқу мақсаттар:
|
7.3.1.6 – қатынас
ыдыстарды қолдануға мысалдар келтіру
|
Оқу мақсаты:
|
Барлық
оқушылар: Қатынас ыдыстардың құрылысын
түсінеді және тұрмыста қолданылуына мысалдар келтіре
алады.
Оқушылардың басым
бөлігі: Әр түрлі сұйықтардың еркін
бетінің деңгейіне байланысты қарапайым тәжірибелер
жасайды.
Кейбір оқушылар
үшін: Қатынас ыдыстардың су
құбырларында қолданылуына талдау жасай
алады.
|
Бағалау критерийлері
|
-
-
Қатынас ыдыстардың түрлеріне
сипаттама береді
-
Әр түрлі сұйықтардың еркін
бетінің деңгейіне байланысты қарапайым тәжірибелер жасай
алады
-
- Қатынас ыдыстарды
су құбырларында қолданады
|
Тілдік
мақсаттар
|
Қатынас ыдыстарға келтірілген
мысалдарды ауызша және жазбаша түрде сипаттай және жүйелей
алады.
Терминдер: Резеңке, шыны түтік, құман,
шәйнек, субұрқақ, су
құбыры
|
Құндылықтарға
баулу
|
Шығармашылық пен сын
тұрғысынан ойлау тапсырмаларын шағын топта орындау арқылы өзара қарым-қатынас жасау қабілетін дамытып, өндіріс пен білімнің
қолданылу аясын кеңейту.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Математика – есептер шығару
(амалдар қолдану)
Информатика – ғаламтор желісінде ақпарат жинақтау.
Технология –
субұрқақтың моделін құрастыра білу
|
Алдыңғы
білім
|
Паскаль заңы, сұйықтар мен
газдардағы қысым
Қатынас ыдыстар, қатынас
ыдыстарда бірдей сұйықтық деңгейлері бірдей, әртүрлі сұйықтардың
деңгейі әртүрлі.
Субұрқақтардың, су
құбырларының қолдану ерекшелігін, қатынас ыдыспен тәжірибелер
жасауды.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақта
жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3
мин
3
мин
|
Пазл әдісі арқылы топқа
бөлу ( Қатынас ыдыстардың
суреттерін құрастыру)
Әр топтың топбасшылары
сайланады бағалау парақтары беріледі.
Ойды шоғырландыру
жаттығуы: өзіміз күнделікті тұрмыста
қолданып жүрген шайнектің шүмегі, егер байқап қарасаңдар, оның
бетімен деңгейлес келеді. Ал егер шайнектің шүмегі оның ортан
белінен-ақ келсе немесе аса ұзын болса,қалай болар
еді?
|
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
Топтық
жұмыс
|
1
тапсырма. «Stop-кадр» әдісі
Сұйықтық қатынас ыдыстарды
олардың еркін бетінің деңгейі бірдей болатындай етіп толтырылады.
Ыдысқа су құю үшін батырманы ыдыс үстіне басыңыз және су деңгейі
ыдыс пішініне қалай тәуелді екенін
бақылаңыз.
2
тапсырма
«Элективті
тест» арқылы оқушылар қолдарына
берілген А,В,С,D
стикерлерін
көтереді.
Төменде
көрсетілген ыдыстардың қайсысы қатынас ыдыстарына ұқсас болып
келеді?
БББ кестесі (Білемін,Білгім
келеді,Білдім)
Мен не
білемін?
|
Менің не білгім
келеді?
|
Мен не
білдім?
|
|
|
|
|
|
|
|
Бейне роликтер,
http.bilimlemi.kz
|
8
мин
(топтық жұмыс)
|
Топтық жұмысқа
берілетін тапсырмалар
-
Глоссариймен
жұмыс (оқулықпен
жұмыс)
Маңызды
терминдер
|
Атқаратын қызметі
|
Шәйнек
|
|
Су
құбыры
|
|
Субұрқақ,
|
|
• «Эврика!» әдісі бойынша жеке топтар
бір-біріне кезектесіп сұрақтар қойып, өзара бағалау
жүргізеді.
|
Жұмыс парағы
Бағалау парағы
|
10 мин
топтық жұмыс
6
мин
Топтық
жұмыс
|
«Кім жылдам?»
стратегиясы бойынша
А
деңгейіндегі есептер шығару
тапсырмасы
№1 Адам суда 9 м тереңдікке
дейін жүзіп бара алады. Осы
тереңдіктегі адамға әрекет ететін су қысымын
есептеп табыңдар?Теңіз суының тығыздығы:1030
кг/м3.
№2 Қатты денелер, газ және сұйықтар арқылы қысым
қалай беріледі?
№3 Теңіздің 10900 м болатын ең терең жеріндегі су
қысымын табыңдар. Теңіз суының тығыздығы 1030 кг/м3
;
-
«Парадокс» таблосы бойынша жеке топтар өздерінің
жұмыс парақтарын өзге топтарға беріп, өзара
бағалау.
-
Осы
тапсырмаға «Ашық
микрофон» әдісі арқылы рефлексия
жасау.
Семантикалық
карта
-
Физикалық
шама
|
Белгіленуі
|
Өлшем
бірлігі
|
Жол
|
|
|
Күш
|
|
|
Қысым
|
|
|
Тығыздық
|
|
|
Жылдамдық
|
|
|
|
Есептер мен
сұрақтар жазылған үлестірмелі
кестелер
Бағалау парағы
Берілген тапсырманы жеке орындап топ басшы арқылы
тексереді
Оқушылардың бағаларын топ басшысы бағалау парағына
жазып береді
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
Үйге
тапсырма
5
мин
|
«Плюс,минус,қызықты» әдісі
«Плюс»-оң әсер еткен фактілерді,алған,білімдері жайлы
жазады.
«Минус»-«қолымнан келмей жатыр» немесе «түсініксіз болып тұр»деген
ойларын жазады.
«Қызықты»-деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады ,немесе
не жайында көбірек білгісі,соны
жазады.
Үйде орындалатын
эксперименттік тапсырма: Қатынас ыдыстардағы сүйықтың деңгейін
бақылау
Қолданған материал
түрі
|
Не
байқадың?
|
Құбылысты
түсіндіріңіз
|
|
|
|
|
|
|
|
Кері байланыс
парағы
|